Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Konec upatlaných obrazovek? GM navrhuje samočistící displej

Automobilka General Motors si patentuje novou technologii, která by měla udržet obrazovky v automobilech čisté od prachu i otisků.
Zpět na článek
18. 2. 2023 18:11
upatlaná obrazovka
Takový display jsem měl na videokameře už před patnácti lety.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mokrous
20. 2. 2023 09:48
Re: upatlaná obrazovka
A je čistej dodnes :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Avatar - Mokrous
18. 2. 2023 21:05
Slušná kravina.
Úplně vidím, jak ten tuk z brambůrek ve zlomcích sekundy mizí z displaye neznámo jak a neznámo kam.

Hned jak to dodělaj, tak by mohli ještě vymyslet něco na furt čistou perdel. To pude taky samo. Stačí implementovat pár diod mezi půlky a zbytek se sám odpaří.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 07:52
Re: Slušná kravina.
O odpařování se tam nic nepíše, ale o katalyzátoru a chemické reakci se vzdušnou vlhkosti. Dále je ro o otisxich prstů a drobných prachových casticich, což u člověka v autě je normální, prase tam má brambůrky.
Zaostalí vidláci to vidí jako blbost, nerozumí chemii ( ač zde to zrovna moc popsané není ) tak se k tomu musí vyjadřovat
Avatar - Mokrous
19. 2. 2023 13:48
Re: Slušná kravina.
A ty jsi buranskej amatér a předvádíš to zde pokaždé. Ty nerozumíš totiž ničemu. Ale myslíš si pravej opak.
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 14:15
Re: Slušná kravina.
Jasně, vůbec nerozumím tomu, že passat nejezdi za 5.1 při 160-180, vůbec nerozumím tomu, že v mém aute ani ve všech našich firemních jde seslapnout brzdový pedal na podlahu pri vyp ntem aute. Vůbec nerozumím tomu, že NOx je rakovinotvorné, a taky tomu, ze diesel vibruje ze všech typů motoru nejvíce a k ostatním i přes pokrok se stále nepriblizuje. Dále taky nerozumím tomu, že passat je jen prumerne odhlucnenej a pri 110 je uvnitř o 2db více než v camry, a to ještě s benzínem.
Mne by zajímalo čemu rozumíš ty, zatím to vypadá že jen nevychovanosti, urazeni ostatních, vztahovačnosti. Rozhodně rozumím tomu, že slušně se chovajicimu člověku nepadaji z nebe sekery na auto.
Technice určitě ne, když jsi schopen napsat, že 4valcovej diesel je hladkej a jemnej nebo že nikdy pri vypnutem aute nejde seslapnout brzdový pedal opakovaně.
19. 2. 2023 19:16
Re: Slušná kravina.
zase umi zaparkovat s dsg! :-!
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 19:51
Re: Slušná kravina.
Jo to uznávám, s DSG na milimetr nedojedu. Ty jo?
19. 2. 2023 20:20
Re: Slušná kravina.
daval jsem druhou nohu na brzdu a couval jsem s tim klenotem ob den k vleku. Tuknul jsem to tak ob rok, spis ale pri odpojovani (zapomenes pred odpojenim popojet kousek dopredu, takze se najezdovka po odpojeni natahne a sup do narazniku…) Coz abych odpovedel ale neni na milimetr ale tak na centimetr..
19. 2. 2023 21:08
Re: Slušná kravina.
O co přesně tady jde? To je nějaký sport založený na faktu, že VW jsou značně nedokonalá a špatná auta?
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 23:25
Re: Slušná kravina.
No ve vzduchu tu visí takové otazníky o tom, jak dsg je hladká a dá se s ní parkovat na milimetry, narozdil od EV ( a tveho priusu ), kde to udajne je nemozne. Tedy od jednoho nejmenovaného ( nemuzu jmenovat, on by se urazil zase ) majitele tdi dsg, já zatím s takovým dsg neměl tu čest.
Ted i kesumb přidal svoji zkušenost.
20. 2. 2023 07:56
Re: Slušná kravina.
Tak nad elektromotorem nemůže spalovák+převodovka nikdy vyhrát při jemných manévrech. Přes to nejede vlak. Při parkování se asi neřeší jiné přeřazení než D/R. Cuknutí při přeřazení jistě vyřeší sešlánutý brzdový pedál. Jestli správně rozumím, je tam nelineární reakce na polohu plynového pedálu a dojde ke znatelnému škubnutí při rozjezdu?
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 08:17
Re: Slušná kravina.
No řeč je prave o jemném doparkovavani, ne rozjezdi po změně D/R
Avatar - Mokrous
20. 2. 2023 09:37
Re: Slušná kravina.
Nejlepší na tom je, že se zeptáš Kesumba a odpovídá ti zase ten zamindrákovanej blb Mikeš, jen aby si upustil páru, frustrát...

A samozřejmě jako vždy vše demagogicky překroutí.

S Priusem či obecně hybridem od Toyoty jsou díky elektromotoru rozjezdy velmi příjemné, alespoň, co jsem měl možnost si během pár km zkoušet. Je to zcela logické. Stejně jako přeřazení z couvání na jízdu dopředu a zpět, díky el. přepólování místo mechanického přeřazení. A nikdy jsem nepsal opak, jak se mi ten blb snaží pořád vkládat do huby něco, co jsem nikdy neřekl. Mě na Toyotě vadily zcela jiné věci a pak ten projev ve vyšších rychlostech a pod plynem atd. Ale to je jiná debata a není potřeba ji teď vést.

V minulosti jsem tu jen hájil proti urážkám toho hňupa nové DSG DQ381, že se chová naprosto v pohodě a plynule a dá se s ním parkovat klidně na milimetry. Řeč byla o silnici a parkovišti. Ale kopeček, nebo obrubník atd. s tím taky zvládnu v pohodě. Nějaké extrémy v terénu s tím nepraktikuju. Pokud to je v kopci, záleží jak moc velký kopec to je. V kopci se mi ale mnohem hůř parkovalo s hydroměničem Aisin, který jsem měl před mokrým DSG. Tam jsem si připadal jako žačka autoškoly na první lekci. DSG má stejně jako každý systém svoje přednosti a slabiny dané konstrukcí a principem funkce. Někdo to má rád a někdo ne. Nikomu to neberu. Občas někoho překvapí principiálně daná vlastnost, kdy při prudkých výkyvech tempa převodovka třeba při ubírání plynu ve městě logicky předřadí čtyřku, ale řidič náhle prudce přidá a "vyžádá" si dvojku. Díky prodlevě, než to mechanika stihne a díky náhlému návalu Nm na dvojce to pak zabere divoce a pocitově "škubne". V těchto situacích je většinou hydroměnič i Toy-hybrid lepší. Ale není moc řidičů, kteří umí s manuálem podřadit ze čtyřky na dvojku pod plným plynem a být přitom dokonale hladcí. Takže DSG má slabší chvilky, ale pro mne nepředstavují žádný problém, protože chápu jak DSG funguje a umím s tím jezdit. Ale jde s tím v klidu parkovat na milimetry i bez plynu, klidně jen přes brzdu, když se vypne AutoHold. Když se nevypne, tak je to krapet těžší, ale lze to taky na centimetry pomocí fígle, když ťukneš na plyn a povolíš a tím se uvolní AH a pomalu se to dá do pohybu a ty máš čas přendat nohu na brzdu, aniž by auto ujelo moc daleko. (Takto to dělám já, protože jsem línej vypínat a zapínat tlačítlo AH a nechávám si ho zapnutý stále, protože ho prostě miluju.) Suché DQ200 u slabých motorů je na tom samozřejmě hůř a když se potká se zaplým AH a ***m za volantem, kterej na tom stojí jak na rejči, no tak si holt asi poskočí.
Ale dvoulitry a vejš se spojkama v oleji a solidním prokluzem se vážně umí sunout elegantně po milimetrech, když to je potřeba. Nejlepší je si to půjčit aspoň na 2 dny a naučit se s tím, místo poslouchání debilních žvástů o někoho, kdo nenávidí VW a vše od něj.
Nedávno se mi svěřil známej, co přesednul z BMW do Audi a první týdny nadával, že to DSG je divný a dnes už říká, že mu parádně vyhovuje, po tom, co se s tím naučil a 4x4, že má Audi mnohem lepší a že by zpátky nešel. Prostě každej nechť si najde to svoje, dokud můžeme. Až budeme mít všichni možnost si vybrat jen barvu a kapacitu baterie, tak bude hůř a nebo si zvolit bydlení a jídlo vs EV, tak bude ještě hůř.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 13:29
Re: Slušná kravina.
"Nejlepší na tom je, že se zeptáš Kesumba a odpovídá ti zase ten zamindrákovanej blb Mikeš, jen aby si upustil páru, frustrát..."
Přestaň brečet. Vstoupil do diskuze s otázkou, která nebyla mířena na nikoho konkrétního. Pokud jo, napiš čím.
Už si tim svoji frustraci a urazene ego trochu ochladilo?
20. 2. 2023 12:02
Re: Slušná kravina.
a to teda muze, hydraulika je presnejsi a proto se dodneska i pres velkej rozvoj elektroniky pouziva v jerabech a dalsich strojich
Avatar - Mokrous
21. 2. 2023 17:34
Re: Slušná kravina.
Nejlepší na tom je, že se zeptáš Kesumba a odpovídá ti zase ten zamindrákovanej blb Mikeš, jen aby si upustil páru, frustrát...

A samozřejmě jako vždy vše demagogicky překroutí.

S Priusem či obecně hybridem od Toyoty jsou díky elektromotoru rozjezdy velmi příjemné, alespoň, co jsem měl možnost si během pár km zkoušet. Je to zcela logické. Stejně jako přeřazení z couvání na jízdu dopředu a zpět, díky el. přepólování místo mechanického přeřazení. A nikdy jsem nepsal opak, jak se mi ten blb snaží pořád vkládat do huby něco, co jsem nikdy neřekl. Mě na Toyotě vadily zcela jiné věci a pak ten projev ve vyšších rychlostech a pod plynem atd. Ale to je jiná debata a není potřeba ji teď vést.

V minulosti jsem tu jen hájil proti urážkám toho hňupa nové DSG DQ381, že se chová naprosto v pohodě a plynule a dá se s ním parkovat klidně na milimetry. Řeč byla o silnici a parkovišti. Ale kopeček, nebo obrubník atd. s tím taky zvládnu v pohodě. Nějaké extrémy v terénu s tím nepraktikuju. Pokud to je v kopci, záleží jak moc velký kopec to je. V kopci se mi ale mnohem hůř parkovalo s hydroměničem Aisin, který jsem měl před mokrým DSG. Tam jsem si připadal jako žačka autoškoly na první lekci. DSG má stejně jako každý systém svoje přednosti a slabiny dané konstrukcí a principem funkce. Někdo to má rád a někdo ne. Nikomu to neberu. Občas někoho překvapí principiálně daná vlastnost, kdy při prudkých výkyvech tempa převodovka třeba při ubírání plynu ve městě logicky předřadí čtyřku, ale řidič náhle prudce přidá a "vyžádá" si dvojku. Díky prodlevě, než to mechanika stihne a díky náhlému návalu Nm na dvojce to pak zabere divoce a pocitově "škubne". V těchto situacích je většinou hydroměnič i Toy-hybrid lepší. Ale není moc řidičů, kteří umí s manuálem podřadit ze čtyřky na dvojku pod plným plynem a být přitom dokonale hladcí. Takže DSG má slabší chvilky, ale pro mne nepředstavují žádný problém, protože chápu jak DSG funguje a umím s tím jezdit. Ale jde s tím v klidu parkovat na milimetry i bez plynu, klidně jen přes brzdu, když se vypne AutoHold. Když se nevypne, tak je to krapet těžší, ale lze to taky na centimetry pomocí fígle, když ťukneš na plyn a povolíš a tím se uvolní AH a pomalu se to dá do pohybu a ty máš čas přendat nohu na brzdu, aniž by auto ujelo moc daleko. (Takto to dělám já, protože jsem línej vypínat a zapínat tlačítlo AH a nechávám si ho zapnutý stále, protože ho prostě miluju.) Suché DQ200 u slabých motorů je na tom samozřejmě hůř a když se potká se zaplým AH a ***m za volantem, kterej na tom stojí jak na rejči, no tak si holt asi poskočí.
Ale dvoulitry a vejš se spojkama v oleji a solidním prokluzem se vážně umí sunout elegantně po milimetrech, když to je potřeba. Nejlepší je si to půjčit aspoň na 2 dny a naučit se s tím, místo poslouchání debilních žvástů o někoho, kdo nenávidí VW a vše od něj.
Nedávno se mi svěřil známej, co přesednul z BMW do Audi a první týdny nadával, že to DSG je divný a dnes už říká, že mu parádně vyhovuje, po tom, co se s tím naučil a 4x4, že má Audi mnohem lepší a že by zpátky nešel. Prostě každej nechť si najde to svoje, dokud můžeme. Až budeme mít všichni možnost si vybrat jen barvu a kapacitu baterie, tak bude hůř a nebo si zvolit bydlení a jídlo vs EV, tak bude ještě hůř.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 22:42
Re: Slušná kravina.
Kopirovat text ti jde dobře. Fakta už moc ne.
Jak je to s tím pedálem brzdy? Je mechanicky spojenej? Nejde sešlápnout při vypnutém aute?
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 23:22
Re: Slušná kravina.
Jasně. Milimetr je nadnesené. Já mám radši plynule ovládání jen brzdou, ale chápu že někdy to nejde. Tuhle jsem to testoval na couvání k oji, EV, ale samozřejmě na rovině a jen pro zajímavost. V pohode jsem zastavil tak, ze jsem neprostrčil prst mezi autem a ojí vozíku.
Udělal jsem z toho video a fotky, až tu bude někdo vytahovat, jak s EV nejde couvat plynule.
20. 2. 2023 07:58
Re: Slušná kravina.
plynule ovladani neni realne. I uplne mechanicky hdm co mam ve starickym
mercedesu (zadnej autohold, zamek menice jen na poslednim kvaltu), couva pomalu ale po rovine. Pokud je to v prudkym kopci na kluzkym (parkuju to v zakladaci, kterej se je kvuli vysce naklonenej), to na necem co vypada jako trapezovej plech nechce jet. A kdyz pridas tak to zas prohrabne. Proste to chce hodne citu. A plynulej rozjezd ev je vlastne stejny. Vem si co musi udelat elektronika aby se to plynule rozjelo. Takze stojis v kopci, nekde pod kolem bordel. Stridac v aute pridava vykon na nejnizsi frekvenci co umi a nic se nedeje, pridava a pridava (x5 treba v ev rezimu v uplnym pretizeni - hodne tezkej vlek zapadlej v blate, odmitne jet uplne, protoze by nechala palit vinuti motoru). No a pak se to najednou pohne a jak se roztoci elektromotor, stridac drzi frekvenci a snizuje vykon a v tudle chvili to sjede z ty nerovnosti a ses ve vleku. Plus teda bez plynu se to mne treba hejbe docela dost, coz na presny manevrovani (podotykam v terenu v kopci!!!) neni idealni. Proto jsem psal, ze v tomdle neni nad manual. Ale ovladanim druhou nohu brzdy docilis toho stejnyho. Nic z toho neplati na rovine, tam to funguje vsecko jak ma.
Tim chci rict, ze ev se da dostt taky do uzkejch v manevrovani, ne ze je to horsi nez dsg.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 08:19
Re: Slušná kravina.
Jo ten uklouzanej kopec, to asi nepůjde nicim. Já to myslím v nějakým normálním prostredi, hrbol je problém asi se vším, pokud k tomu musis přidat plyn. Mne to bez plynu couva cca 1 km/h a brzdou udrzim i lehké pootaceni kol. Ještě přemýšlím, kdyz uz jsem to tu připomněl dole, jestli tomu ovládání nepomáhá i to, ze brzdu mam měkkou, která není spojena mechanicky s hydraulikou.
20. 2. 2023 08:52
Re: Slušná kravina.
brzda-myslim ze nejak to spojeny pro pripad nouze bejt musi vzdycky (eu platna norma). Kazdopadne ja mam brzdy taky by wire. Mne to couva urcite rychlejc coz idealni neni. Navic to v pomalejsim rezimu resi brzdama. Ale opakuju jde o extremni podminky ne o parkovani na ulici. Vem si, ze ta hydraulika je extremne presna a stejne to jde dostat do uzkejch, elektronicka regulace
elektromotoru je mnohem slozitejsi a dostala se tam kde je dneska az za poslednich 15 let. Pak taky nevim jestli mas zkusenost s ev na snehu ale predokolkou, tam je na extremne kluzkym podkladu videt ze neni snadny drzet minimalni otacky. Videl si treba co umel LC s uzaverkama v tom blato-rezimu? Protoze u 4x4 je to jedno tak na par otackach nesejde..
Avatar - Mokrous
20. 2. 2023 09:47
Re: Slušná kravina.
Samozřejmě, že brzdy MUSÍ!!! VŽDY být spojené hydraulicky přes hlavní válec mezi pedálem a čelistí. To, že do hry vstupují aktivní členy, které v případě plné funkčnosti systému ovládají pomocí selenoidů tlak v systému a reakce na polohu pedálu, kvůli rekuperaci je jen nadstavba. Ale to ten hňup nepochopí a bude tady furt vyřvávat, že jsem blbej a nevím, jak fungují brzdy, protože jemu jde sešlápnout pedál na podlahu v garáži u vyplýho auta. Takže bude mít nadosmrti orgasmus, že jsem neměl nastudovanej brzdovej systém hybridní Toyoty, protože mne to nikdy nezajímalo a nenapadlo řešit. No a tak jsem to během pár minut dohnal, ale tady ten vocas se na tom bude točit ještě 15 let a přitom pořád nechápe, že tam to hydraulický spojení pro případ selhání systému musí mít a má taky. Jen ne v celý dráze a ne tak jako my, co máme klasický auta bez rekuperačního brždění.
20. 2. 2023 12:00
Re: Slušná kravina.
myslim ze nemas pravdu. Cls prvni generace to podle myho nemelo a pri poruse to nebrzdilo
Avatar - Mokrous
20. 2. 2023 12:17
Re: Slušná kravina.
Hádat se nebudu, ale nevěřím, že by něco takového prošlo přes závazné bezpečnostní normy na trh. Prostě řidič musí mít vždy 100% kontrolu nad vozidlem, jelikož legislativa neumožňuje ani autonomní jízdu, ani jakkoli přenést odpovědnost za řízení vozidla na automobilku a ta by zase neriskovala, že zabije lidi tím, že jim selže elektronka E13 z Katoda Olomóc.
Může selhat regulace tlaku, selhat posilovač a jiné ptákoviny, ale musí zůstat hlavní válec, kapalina a ta přenášet tlak noha - píst.
Prostě dokud nepraskne vedení brzdové kapaliny, musí jí brzdit alespoň tím, co utlačí lidská síla.
Pokud se pletu, rád bych viděl schéma brzd z toho Medvěda.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 13:33
Re: Slušná kravina.
Ty jsi tvrdil, že nejde seslapnout a hádal si se. Ukázal jsem video.
Dále je zde tohle, kde přímo nekolikrat zminuje, že to není mechanicky propojené. Jen v případě selhání se to mechanicky nějak spoji.

https://youtu.be/WzuSH0mL0cQ

Už ses to tedy doucil, abys nevykladal takové blbosti a nehadal se o nich? Doba pokročila, ale někdo tu asi zůstal zaseklej před 30 lety.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 13:21
Re: Slušná kravina.
Tam v tom video to zminuje, jen tam nejaka fail safe ficura, která propojí mechanicky pedál s předními brzdami. Jinak je to jen přes ECU.
https://youtu.be/WzuSH0mL0cQ

Čistý EV na sněhu jsem nezkousel, zde mám zkušenosti jen s HEV. A kdzy jde do tuhého, buď to řeším jemným ovládáním ( jak se správně má) nebo naopak na to kašlu, dám plyn na podlahu a nechám elektroniku ať si to probereme sama. Oboje ve výsledku ve většině případů dopadne tak, ze to jede pomalu jen v EV režimu.
Vím co dokáže LC s uzávěrkou. Tam bych ani silniční awd netahal.
20. 2. 2023 16:56
Re: Slušná kravina.
ale mluvíš o 4x4 ne? Tam přeplynování pomůže (dáváš čas a otáčky elektronice/brzdám/ aby hlídaly rozdíly v trakci). U předokolky je to k ničemu a chce to přesně najít trakci.
Mimochodem je hodně zajímavý, když roztočíš všechna 4 kola zásadně nad trakci, jakou to má setrvačnost když ulevíš na plynu..

V brzdách je to přesně jak píšeš, kdyby to tak nebylo, nešlo by naladit rekuperaci vůbec.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 22:41
Re: Slušná kravina.
Nene, tohle jsem dělal i u fwd HEV, elektronika to v Toyote zářizla a ve vetsine pripadu odpojila ICE a jela jen na elektriku pomalu vpred.
21. 2. 2023 06:37
Re: Slušná kravina.
zajimava zkusenost, prisly mi fwd ev na snehu dost jakoby zbrkly a moc trakce to nemelo. Sup iv na ledu byl vylozene kraksna, ale s predokolkovym supem tdi bracha zoral zahradu a doted se divim, ze to vubec odjelo, mozna jsem jenom zmlsanej 4x4
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 07:02
Re: Slušná kravina.
Jak jsem psal. S čistým EV nevím, jen s HEV.
Na druhé strane, hev rav4 4x4 minule gen ( podle mne úplně nejhorší auto a hybrid od Toyoty ) tam to zas dopadalo tak, ze se předek protacel i na mokru, zadek tlačil, auto zrychlovalo, ale nešlo zatáčet protacejicimi se koly vpředu.
19. 2. 2023 08:43
Nevidím v tom velký užitek
Displej bych chtěl mít čistý průběžně během používání. Tento systém to nenabízí. Po skončení používání mi displej (hopefully) vyčistí ale to můžu udělat hadříkem za pár haliru za pár vteřin.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 08:45
Re: Nevidím v tom velký užitek
No to jsem úplně z toho nepochopil, jestli to dokáže za provozu nebo až při to stojícím autě.
19. 2. 2023 08:47
Re: Nevidím v tom velký užitek
Nevím jaká je intenzita toho UV záření ale myslím si, že z principu není žádoucí mu vystavovat posádku. V textu se zmiňuje čištění právě mimo dobu provozu auta, což mi sedí .
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 09:01
Re: Nevidím v tom velký užitek
Ja jsem pochopil, že stačí UV ze slunce a kdyz náhodou není, např v garáži, tak se aktivuje tohle. Ale jestli to pojede i v noci za jízdy, to z toho nevím.
19. 2. 2023 09:15
Re: Nevidím v tom velký užitek
Jestli to mizivé množství co přijde přes sklo stačí je otázka. Třeba ano, nevím. Každopádně sklo funguje jako vysoce účinný filtr pro UV záření.
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 10:06
Re: Nevidím v tom velký užitek
Jj to vím. Obzvlast v autě má vysoký UV filtr.
19. 2. 2023 12:25
Re: Nevidím v tom velký užitek
Ja skor nechapem, ze naco stracaju cas s takou hlupostou, ked sa uz viac automobiliek vyjadrilo, ze v patlacich displejoch buducnost nie je.
Avatar - Mokrous
19. 2. 2023 13:53
Re: Nevidím v tom velký užitek
Proč se zabývat podstatnými problémy, když za cizí peníze můžeš trávit čas vymýšlením 3,14čovin a předávat tyhle debility novinářům, aby je mohli šířit mezi ovčany, jako slovo boží…
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 14:16
Re: Nevidím v tom velký užitek
"Ovčany" :-[]
Tak už vím kam tě zařadit, mezi "dezoláty a flastence".
Průměrné inteligentní člověk by nevytahoval, za jakou spotřebu jezdi při 160-180.
Avatar - Mokrous
19. 2. 2023 14:33
Re: Nevidím v tom velký užitek
https://www.facebook.com/…408473832593769/?…

Ty seš ta žirafa, co na všechno správně vidí, hňupe.
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 15:56
Re: Nevidím v tom velký užitek
Každý může mít jiný pohled, což dokládá tvůj odkaz, ale ne každý nálepkuje a promlouvá za jiný názor, obzvlast kdyz tvuj neni nicim podložen. A to zas děláš ty a pak ta žirafa kreslí tebe.
Avatar - Mokrous
19. 2. 2023 16:12
Re: Nevidím v tom velký užitek
Jedinej kdo tu od samého začátku uráží a nálepkuje seš ty, ty ubohej zamindrákovanej kriple. Tak se nediv, když tě pak někdo pošle do pjdele a nadosmrti dá do šuplíku s názvem “kretén”.
Avatar - Mikesus
19. 2. 2023 19:51
Re: Nevidím v tom velký užitek
Ja reaguji jen na tvé urážky, s žádnými nezačínám. Nálepkuješ ty, viz. "Ovčani"
A do té škatulky se nevejdu, už to tam obsadil někdo s dieselem v passatu, kdo se neumí ani omluvit.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 01:53
Re: Nevidím v tom velký užitek
Ja jsem tak ubohej, že hledám věci za tebe.
Tvrdil jsi, že brzda nemůže být by wire a že při vypnutém aute nejde seslapnout brzda. A hádal jsi se do krve, že to tak je. Kdyz jsem ti dal video, místo omluvy ses snažil ho shodit, že jsem tam v pantoflích. Čekal jsem, kdy přijdeš s omluvou a nic se nestalo.
Tak tady něco, aby ses doučil o technice.
https://youtu.be/WzuSH0mL0cQ

Ale jak se říká, hlupák neuzná chybu, protože si myslí, že uznává hloupost a ne chybu.
20. 2. 2023 00:16
Re: Nevidím v tom velký užitek
Pomoc je lahka, videl som ju v ktoromsi humoristickom casopise: na patlavy displaj sa namontuje nieco ako stierac, akurat nebude mat na ramienku gumicku, ale kus handry. Ako si zapinas sterace celneho skla, tak si obcas zapnes sterac patlaveho displeja... :-)
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 00:49
Re: Nevidím v tom velký užitek
:-[] :-[] :-[] :yes:
Jen tam nesmí být opatlano od dobytka bramburkama. To jen usmudlas ještě víc :-[]
Avatar - Ozzman
20. 2. 2023 07:06
Re: Nevidím v tom velký užitek
Rukáv od trička či mikiny to jistí.... to je pořád problémů :D
20. 2. 2023 07:57
Re: Nevidím v tom velký užitek
Nebo ten čistější rožek kapesníku. :-) :-) :-) :-) Čistější, to je takové slovo :-) :-) :-) to mě naučil můj učitel deskriptivní geometrie, protože chtěl ty výkresy kreslené tuší aby byly "hezčejší" :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 08:25
Re: Nevidím v tom velký užitek
To mi připomíná naše učitele na matematiku. Úplně to samé ohledně češtiny.