Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Konec jedné éry. GTI Treffen u jezera Wörthsee končí!

Za koncem stojí čím dál větší účast způsobující rozepři při snaze o udržitelnost a klid v místním regionu.
Zpět na článek
20. 2. 2023 21:20
21. 2. 2023 05:00
19. 2. 2023 20:01
Vůbec mě to nepřekvapuje...
...protože to přesně zapadá do bujícího ekoterorismu, který postupně likviduje celou EU.... :-O :-O :-O :no: Zelenorudí levičáci prostě nenávídí automobilismus v současné podobě, protože nenávidí i svobodu (a nezávislost na státu) běžného obyvatelstva. Proto se nás v současné době snaží krok za krokem zotročit! :-O :no: :no: :no:
P.S. Vždy, když sliším zelenorudou ideologickou foskuli "udržitelný", tak se mi chce zvracet... :-O :'-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
20
19. 2. 2023 21:32
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
...protože použít výraz GTI nebo SS (ve významu supersport) už je dnes vlastně nekorektní, stejně asi jako Cikán, černoch, negr nebo buze*rant.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 00:12
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Na cikán, černoch není nic nekorektního dle meho. Je to stejné, jako říct např. že škodovka je horší VW. Nebo že obloha je modrá. Prostě je to fakt.
Ty další dvě, jsou dost pejorativní, takže v běžné mluve určitě nevhodné, mezi kamarády proč ne.
20. 2. 2023 00:57
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
No, nevím co jste mi chtěl přesně sdělit, pane profesore.

Asi že jsem to napsal blbě, že přirovnání nesedí, že jsem vybral nevhodné termíny, že jsem nevzdělaný.... je mi to fuk, nezáleží na tom zase až tak moc a vůbec nemá smysl to detailně slovně pitvat z jazykového hlediska. Alespoň jsi si ulevil, to se také počítá.

Mně stačí že „Mí Pražané mi rozumějí!“ :-)
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 01:58
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Nechápu.
Napíšeš neco, kdyz k tomu napíšu svůj názor, tak to vztahuješ, že tě poucuju? Wtf? Chtělo by to odpočinek a pak reagovat. ;-)
Aspoň sis ulevil.
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 10:39
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Já s ním souhlasím, nevím co jste mu chtěl přesně sdělit, pane profesore.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2023 13:12
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Nj. Nic s tím nenadelam, nekomu není zhury dano, aby chápal psaný text.
20. 2. 2023 06:23
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Nechci tu zacházet do detailů, ale v čem vyjma top verzí je horší Fabie od Pola? Octa od Golfu? Sup od Passatu? Kodiaq od Tiguanu? ;-)
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 07:08
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Odhlučnění, materiály, nabizena technika, vyladění
Avatar - Dinar
20. 2. 2023 07:42
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Tohle tvoje přirovnání postrádá logiku, "škodovka je horší vw" by pasovalo k prohlášení typu, "černoch (cikán) je horší než běloch" a v tomto smyslu gil54 o používání výrazu GTI nic nepíše. Celkově je to jeho sdělení docela snadno srozumitelné, zvláštní, žes to při svém vzdělání nedokázal pobrat.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 08:09
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Co to je za nesmysl? Tvé přirovnání je míchání jablek a hrušek.
"černoch (cikán) je horší než běloch"
To je srovnání jako říct, že zelená barva na autě je horší než červená. A ne že škoda je horší vw. To je prostě fakt, odhlucnenim, materiály, nabizenou technikou nebo odladenim.
Ale při tvém vzdělání mne překvapuje, že takovou jednoduchou věc nedokážeš probrat a michas 2 různé věci.
20. 2. 2023 03:08
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Tak nějak :yes:
20. 2. 2023 09:34
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Opr. Slyším :-)
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 10:41
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Díky za opravu :-) stane se, ale bolelo to :-)
20. 2. 2023 11:48
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Taky mě to bolelo! :-)
20. 2. 2023 09:37
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Možná to chtělo jen najít lepší místo na pořádání takový akce. Přeci jen 200 tis lidí za barákem nechceš. Jako na slovo "udržitelný" začínám být taky alergickej. Jak vidím někde něco udržitelnýho, tak od toho jdu pryč a nekupuju to. Nedávno mě takhle rozesmálo udržitelný kakao. To je asi to co se pěstuje na vykáceným pralese, ale důležitý je že to na papíře vypadá pro pitomce všechno strašně zeleně a šetrný k přírodě :D
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 10:41
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Budou muset uspořádat sraz mimo Dojčland, přímo si to o to říká ...
20. 2. 2023 11:47
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
No hlavně někde kde nebudou nikoho obtěžovat. Vezmi si takový Mimoňský války. Taky to bylo na letišti v lesích kde to nikomu nevadilo.
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 12:29
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Letišťata mají snad i v Německu. Někdo by to mohl uspořádat a podnikatelé u Jezera Wörthsee utřou, a místní obecní pokladny také.
20. 2. 2023 12:54
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Zajímalo by mě jak velký profit z toho místní obecní pokladny ve skutečnosti mají. Nedělal bych si iluze.
Avatar - pradeda777
20. 2. 2023 14:41
Re: Vůbec mě to nepřekvapuje...
Problém je v tom, že je ta akce jen 1x za rok a na jednom místě. Ano, má to punc výjimečnosti (proto ten velký zájem), ale jak vidíme, cena která se za to musí platit, je příliš vysoká. Najít jiné vhodné atraktivní místo bude hooooodně složité, to je jasné.... :-(
Avatar - skejpa
19. 2. 2023 21:28
Posun společnosti...
At chceme nebo ne, je to ukazka, kam smeruji dalsi generace. Zatimco pro fanousky aut bomba, pro ostatni pohroma. A zatimco my jsme chteli v 18ti auto, dnes to tak dost casto neni. A tohle je tak nejak prirozeny dusledek. Ne, ze by se mi to libilo ale moc me to neprekvapuje... Za to nemuze EU. Proste jen ubyva automobilovych nadsencu a pribyva lidi, kteri mysli hlavne na prirodu a udrzitelnost. Muze se nam to nelibit ale je to tak.
Rozbalit vlákno
31
20. 2. 2023 06:25
Re: Posun společnosti...
Souvisí to s tím, jak je automobilismus pranýřován zprava i zleva. Říkal jsem synům, že jednou budou s láskou vzpomínat na cestování po Evropě autem, kdy se nám zachtělo.
Avatar - skejpa
20. 2. 2023 13:07
Re: Posun společnosti...
To je pravda. Cestovani autem, nebo spis mit auto, zacne byt celkem vysada...
20. 2. 2023 16:25
Re: Posun společnosti...
A to jako proc?

Vsichni tu nadavate na mladez tak asi nejmladsi nebudete takze snad pamatujete ceny aut pred 15 a vice lety.
20. 2. 2023 07:09
Re: Posun společnosti...
Pre dnešnú mládež je stále častejšie auto len presúvadlom z A do B. Je im jedno, aký je v tom motor, prevodovka alebo predný či zadný náhon, ak ich niečo zaujíma, je to infoteinment a konektivita, ale často ani to nie. Svet sa mení aj ľudia sa menia.
20. 2. 2023 09:38
Re: Posun společnosti...
Jenže ta mezigenerační změna je jednoznačně k horšímu... Protože nikdy nezažili totalitu, neváží si svobody. A až jim její hodnota nakonec dojde, bude už pozdě - protože už budou zotročeni novou zelenou totalitou! :-O :-O :-O :no:
Avatar - LEGOPARK
20. 2. 2023 09:51
Re: Posun společnosti...
Ved si spravte v CR referendum o vystupeni z EU a NATO a vybavena vec!
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 10:45
Re: Posun společnosti...
Běž si plkat na slovenské weby, bačo.
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2023 10:51
Re: Posun společnosti...
Co to meleš za kraviny, Evropa je provázaná, nějaké vystoupení neřeší nic. Prostě EU potřebuje perestrojku, přechod z papírové ekologie na skutečnou. Soulad ekoligie, ekonomiky a soběstačnosti. V současné době EU vedou lidé neznalí a jsou volení lidmi, kteří chtějí lehké živobytí a ne prospěšnou makačku.
20. 2. 2023 11:51
Re: Posun společnosti...
O tom prvním lze v nejhorším případě uvažovat, o tom druhém ani náhodou!
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 10:44
Re: Posun společnosti...
O mele krawiny jako vždy. Nikdo z mladých, které znám, nechce auta jen jako přibližovadlo. Ovšem na Slováči, tam sú jiní ludé ... :-[] :-[] :-[]
20. 2. 2023 12:04
Re: Posun společnosti...
pri tvojich spôsoboch by som sa divil, keby sa niekto z mladých s tebou poznať chcel.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 08:13
Re: Posun společnosti...
Mne přijdou horší duchodci než mladí. Takze posun jednoznačně k lepšímu.
20. 2. 2023 09:48
Re: Posun společnosti...
Pro několik generací kluků bylo auto symbolem svobody, úspěchu, postavení, zdrojem adrenalinu... Ale pro dnešní mladou generaci to není. Protože mají mnohem širší možnosti, než jsme měli my.
Vidím to třeba u nás v práci. O autech se baví naše generace 40-50tníků. Ale 20-30letí se o autech nebaví. Baví se o zážitcích, kde byli, hodně sportují, baví se o jídle, technologiích.... Mnoho z nich ani auto nemá. Nepotřebují ho. Nejsou to klimatičtí fanatici, ale nějaký pozitivní vztah k přírodě mají v sobě. Třídit odpad berou jako samozřejmost, hodně využívají MHD, kola...
A je potřeba si uvědomit, že takové uvažování má většina mladé generace v moderním světě. A vůně benzínu a burácení motorů považují něco, co patří do muzea.
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 10:47
Re: Posun společnosti...
Vcelku souhlas, jen bych dodal, že to v sobě mladí nenašli, nebyl to přirozený proces, natlačili to do nich uvědomělí učitelé a školy. O nějaké vyváženosti ani řeč. A nesouhlasím, mladí v mém okolí auta hodně řeší, protože s auty může být velká zábava, jednoho krásného dne se ti tablet omrzí.
20. 2. 2023 11:56
Re: Posun společnosti...
No tak potřebu auta dnešní mladí pocítí nejpozději v okamžiku, jakmile zalouží rodinu. Pokud tedy vůbec nějakou založí.... Protože to je pro ně příliš omezující a zodpovědné, že... :-O :-( :no:
Avatar - skejpa
20. 2. 2023 13:14
Re: Posun společnosti...
Souhlasím, ze to pociti s rodinou. Mam ve svem okolí takové. Ale nesouhlasim s tou rodinou. Oni rodinu chteji. A prave pak prijde ta potreba auta. Ale ne proto, ze by je to desne vzrusovalo mit auto ale proto, ze je to mnohem jednodussi dat tam kocarek a nekam vyrazit.
Avatar - pradeda777
20. 2. 2023 15:04
Re: Posun společnosti...
Vcelku souhlas, ale v dnešní době, kdy se proti motoristům zavádí čím dál větší represe a o nějakém "užívání si auta" se už těžko dá mluvit, auty přeplněná města, problémy s parkováním, tak se nemůže člověk přístupu mladých k autům ani divit.... :-(
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 08:16
Re: Posun společnosti...
Nějaké represe nezazivam. Co se změnilo za posledních 20 let za represe? Rychlost zůstává, dalnice se rozšiřují, policisté na silnicích stále nejsou. Jen agresivita a bezohlednost se objevuje čím dál víc.
Avatar - WinDiesel
20. 2. 2023 10:42
Re: Posun společnosti...
Ani jeda skupina by tu druhou neměla utlačovat.
Avatar - speedfred
20. 2. 2023 12:13
Re: Posun společnosti...
Ochrana prírody (a jemná zelená ideológia) sa vštepuje deťom celkom dosť už od ZŠ.Potom sa z niektorých stanú politici a už to tam majú.
Dcéra písala cez víkend sloh a mali tam 4 témy v zmysle: 3x ochrana prírody, 1x zdravý štýl života človeka.
20. 2. 2023 13:03
Re: Posun společnosti...
Tak, tak.

Podobná metoda, ovšem s jinými cíli, uplatněna již v roce 1922 v Německu. Jmenovalo se to tehdy Hitlerjungend a Bund Deutscher Mädel.

Nikdy jsem si nemyslel, že někdy napíšu : "Jsem rád, že už jsem tak starej".

(Abych předešel útoku šťouralů a profesorů diskuze - nechci tím zpochybňovat skutečnost nutnosti adekvátní, přiměřené, rozumné a dejme tomu ke všem spravedlivé ochrany životního prostředí.)
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 08:17
Re: Posun společnosti...
To je zase nesmysl srovnavat ochranu přírody s hitlerjungend
Avatar - speedfred
21. 2. 2023 08:54
Re: Posun společnosti...
Samozrejme obsahovo nie, ale princip ako ti niečo natlačit do hlavy ostáva stále rovnaký.
21. 2. 2023 09:09
Re: Posun společnosti...
začátkem roku jsem poslal tchýni s manželkou do Egypta na poznávací výlet. dárek k Vánocům. a tchýně, že už se na to necítí, tak jsem musel já. ve finále jsem za to byl rád, protože všechny ty památky, to si budu pamatovat až do smrti. famózní.
vidět Káhiru po ránu, to znamená nevidět na dva metry. takový smog už asi v životě neuvidím. všude plno bordelu, všude poházené petky a plechovky. když jsme jeli v mikrobusu přesuny mezi jednotlivými atrakcemi, a koš se naplnil bordelem, řidič prostě zastavil u krajnice a vysypal ho. čuměl jsem jak puk :-)
Tak by to asi vypadalo u nás, kdyby nám to někdo nenatlačil do hlavy... nemají oni tu svobodu?
21. 2. 2023 21:10
Re: Posun společnosti...
Elektrofanatický demagog promluvil. :-[] :no:
Avatar - pradeda777
20. 2. 2023 14:52
Re: Posun společnosti...
Spíš bych řekl, že mladší generace podlehly indoktrinaci levicového eko školství (jako například tady Skejpa) a v neposlední řadě vinu na tom, že to mladé k autům už tolik netáhne, má virtuální realita dnešních počítačových her. :-(
Avatar - skejpa
20. 2. 2023 14:55
Re: Posun společnosti...
Ja rozhodne nejsem levicovej a uz vubec ne eko 😂 Psal jsem, ze takovi jsou dnesni mladi lidé. Cemu podlehaji a co na ne ma vliv je vec jina.
Avatar - pradeda777
20. 2. 2023 15:07
Re: Posun společnosti...
Problém je, že dnešní mladí si ani neuvědomují, že jsou levicoví...... :-(
20. 2. 2023 23:29
Re: Posun společnosti...
Přesně tak. Když jsme v roce 1989 dělali revoluci, nikoho tehdy nenapadlo, že snaha o znovuzavedení levičácké totality se k nám ani ne po čtvrt století tentokrát vrátí ze Západu! Jenom místo rudé diktatury proletariátu šermují diktaturou zelenou, prosazovanou green dealem, upřednostňováním menšin, genderem, podporou muslimskè migrace, tzv. politickou korektností (autocenzurou) a postupnou likvidací široce dostupné individuální mobility! Naopak klasický kapitalismus vedoucí k prosperitě a minimální závislosti na státu, je všemožnými byrokratickými zásahy dušený a tradiční rodinné a národní hodnoty jsou zpochybňovány a napadány. Prostě odporný rudozelený hnus, který již od 80. let klíčil a sílil na západních univerzitách a v neziskovkách a který už stihl postupně prosáknout do západních nejvyšších politických kruhů. Nejvíce tento mor ohrožuje střední třídu!!! :-O :-O :-( :-( :no:
21. 2. 2023 06:36
Re: Posun společnosti...
“ likvidací široce dostupné individuální mobility”
Fake ktery trollove stale pisou dokola.

Pri zapocteni inflace a vybavy je uz dnes Tesla 3 skoro levnejsi nez byla pres 20 lety fabie.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2023 08:21
Re: Posun společnosti...
Ano střední třída je ohrožena. Ale populisty, ne greendealem.
20. 2. 2023 21:20
Ekodemencia
" ekologicky kompatibilní, aby splňovaly vysoké standardy udržitelnosti.”" ...neudrzatelni mentalni retardi , ine slovo to nevystihuje, ako urvati z reality taki jedinci su.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2023 05:00
Tpč
200 tisíc na lidí, na jednom místě, 14 dnů v kuse, pivo do kelímku, klobása na papírovým tácku, hory odpadků, tohle mít za barákem, to fakt chces… když je Masters of Rock, domorodci prchají z Vizovic pryč, všude bordel, vykoupene obchody, vybrané bankomaty, všichni akorát na nervy…
A konspirace jedou na plné obrátky, kdo řekne “gétéý” změní se v solný sloup ;-) auta už brzo budou na příděl, jo ti mladí už vůbec nechtějí Porsche, jó to za nás to bylo jinačí :yes:
Rozbalit vlákno
0