Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
kesumb
Já ho fakt chtěl, ale mizerně naladěný převodovky všech motorizací, opravdu sebevědomá cena, vnitřek pořád pod prémií, palubka prošitá plastem... Navzdory velmi dobře fungujícím aktivním stabilizátorům je lepší vybrat jinde..
Vůbec si neumím představit, co by mě mělo donutit nevzít https://www.auto.cz/…spolecnik-147046
místo Touaregu.
Ta cena z toho dělá téměř neprodejné auto. Asi umí brutální slevy, nebo si to neumím vysvětlit. Poprvé, co mi RRS připadá jako láce.
Navíc benzínové R6 od BMW nebo LR umí jezdit s podobným nebo vyšším výkonem úsporněji. Velký RR při klidném cestování se 400HP pod 10.
místo Touaregu.
Ta cena z toho dělá téměř neprodejné auto. Asi umí brutální slevy, nebo si to neumím vysvětlit. Poprvé, co mi RRS připadá jako láce.
Navíc benzínové R6 od BMW nebo LR umí jezdit s podobným nebo vyšším výkonem úsporněji. Velký RR při klidném cestování se 400HP pod 10.
Pamatujete, kdy Turek stál s V6 něco nad 1milion? :D
To byla edice Nomad, takže úplná holota. Ale při vší úctě, max 1,5-1,8 za plně vybaveného by se mi zdálo přijatelné. A LC150 bych dal přednost v každém případě.
Jasný, ale pořád i ta holota měla velkej motor, pohon 4x4, prostor, kufr a bylo to slušný auto.
jestli platí ta akce 54900 EUR /platí, ověřeno:) na SK, tak potom ten rozdíl zase tak velký není
https://www.auto.cz/…999-900-kc-66259
hned ta druhá verze, určená pro lidi stála cca 50 tisíc EUR, v roce 2012!!!
https://www.auto.cz/…999-900-kc-66259
hned ta druhá verze, určená pro lidi stála cca 50 tisíc EUR, v roce 2012!!!
Já ho měl v paměti asi za 1,2, tohle už si nepamatuji, ale je to hustý :D Dnes za to nemáš ani základního Kodiaqa s 1.5
Spoľahlivosť a ceny náhradných dielov? Neviem, čo hovoria štatistiky, ale chlapík v susedstve, čo jazdí zásadne Rovery, plače na túto tému dosť. ;-)
Kamarád taky jezdí Rovery a taky brečí... ale fakt Rovery, né LandRovery :D
V týchto autách som laik, nikdy ma nejak nebrali, takže môžem len interpretovať, čo počujem. Auto do terénu nevyužijem, keby som sa chcel luxusne voziť a investovať do toho nejaké peniaze, asi by som dnes radšej šiel po zachovalej C6.
Pokiaľ sa bavíme o cenách v hladine okolo tohto Volkswagenu, tak popravde 3x radšej nejaký Mercedes.
Pokiaľ sa bavíme o cenách v hladine okolo tohto Volkswagenu, tak popravde 3x radšej nejaký Mercedes.
No počkej, já taky, já mluvím o Roverech, to už je řadu let mrtvá značka :D
Na Rover(MG) z doby před 2004 stojí v Británii díly 5,50, akorát to prodražuje DPH, clo a doprava.
No, ale to asi stejně nezachrání jejich nevalnou kvalitu ne ? :D
Myslel som LandRovery z nitrianskej fabriky - že nie sú z pohľadu kvality a spoľahlivosti také terno, ako by si od nich čakal. Servis nie je dvakrát lacný.
Servis je servis, první Defendery, které budou platit za opravy /tzn. po dvouleté záruce/ ještě myslím nejsou na světě - dělá se někdy od půlky 21...
honziss
U TSI je prevodovka naladena v pohode, u TDI je to lina mrcha. A ano, materialy uvnitr celkem obycejny.
Na druhou stranu, ve 2019 to bylo top auto za ty prachy...
Na druhou stranu, ve 2019 to bylo top auto za ty prachy...
nebyla, neslo s tim vyjet svizne ze zatacky. Pridal si na kruhaku (ne kickdown) a svizne to vyjelo az kdyz si srovnal kola na rovince. Auto k vzteku, pritom po mechanicky strance to fungovalo velmi slusne, ale ta prevodovka. To snad museli doku*vit naschval, aby to nebylo o parnik lepsi nez nafta. Ale treba to pro 2021 vylepsili, to nevim.
Nevyznám se v politice VW, takže těžko říct, zda-li u Touaregu fungují jako D3 s pravidelnými ročními updaty.
Můj odjíždí z kruháků úplně normálně :-) a než jsem ho v roce 2019 koupil, tak jsem vyzkoušel několik jiných velkých benzínových suv a všechny na tom byly podobně. Naopak, technologiema v tý době to auto bylo dost na výši. Akorát reálná kupní cena byla skoro o milion níž než teď, takže v kupovat teď, tak se rozhodně poohlížím i jinde.
Tahle generace Touarega byla od začátku ceníkově drahá a nechápal jsem jak může obstát už jen v koncernu vůči Audi (Q7). Viděl jsem v průběhu let (2019-2021) několik nabídek na operák Touareg vs Q7 a tam byl rozdíl velký (cca 4-6 tisíc měsíčně). Jak se pohybovali reálně na nákup nevím, ale tipuji že se dávali do fleetů s vyššími slevami? Já 2020 chtěl jít do R-Line 3.0 TDI v podstatě bez extras, kde to vycházelo na leasing velmi pěkně a byla to obecně jedna z nejlevnějších nabídek na auto za ceníkovku cca 2M.
_Teddy_
Dat v tejto dobe autu so spotrebou ~12L/100km 4 a pol hviezdy, to si ziada riadnu odvahu! :-)
A? Toto není city hybrid čo bude jazdit za 4l ale plnotučné auto ktoré to dokáže zamakať, odviezť ta na dovolenku či do opery.
A to jiný auta neumi? :-[]
Umí, ale obvykle prémiové značky. Jen je VW přeskočil cenou :-!
Neprémiové autá majú kockaté kolesá, že to nedokážu? :-D
Hraběcí syndrom... přitom normální člověk do opery jede taxíkem, aby nemusel hledat místo k parkování a mohl si dát něco o přestávce... a na dovolenou tak do Chorvatska, zbytek všichni normální lítají... ale víš jak, ten Touareg, hlavně s plnotučnou V8....
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
S 3,5t na ťažnom? No moc ich není.
Ja pozerám na auto svojou optikou a ty svojou.
Ja pozerám na auto svojou optikou a ty svojou.
Zase na to si mnohí radšej vezmú Rangera. ;-) A aký by si bol s ním frajer aj pred operou. Ale musíš mať vpredu po strane šnorchel, inak by to nebolo ono. :-D
3.5t dnes neumi skoro nikdo. A taky skoro nikdo to nepotřebuje a nevyužije. Je to extrémní příklad.
A o 3.5t jsi tam nepsal nic. ;-)
A o 3.5t jsi tam nepsal nic. ;-)
Jak jsi došel k číslovce skoro nikdo? :D
Tažné na 3,5t potřebuje mraky lidí a stejně je to ještě málo, ideál by byl o tunu víc.
Tažné na 3,5t potřebuje mraky lidí a stejně je to ještě málo, ideál by byl o tunu víc.
No skoro nikdo. Nebo těch aut jezdi nějaké valné množství? Jasně, potkavam taková auta na každém rohu hned 3, protoze to každý potřebuje a pouziva.
Že se s nima nesetkáváš, není žádný argument, těch aut jezdí hodně a využívají to.
Jasně. Kde kdo to používá a potřebuje. Povídej kolik jich je, můj odhad méně než 0.1%, a to jsem ještě stedrej, to vychází na cca 6tis aut. Ale i kdyby to bylo 1%, tak pořád to vychází ze to je okrajová věc.
hugino
...momentálne je cena od 55 000 € / 1 300 000 kč / a to sa mi zdá veľmi slušná cena a čo sa týka Touarega tak za mňa stále pekné SUV.Tak čo Highlander,XC 90,Mazda CX 60 alebo Touareg. Pre mňa jasná voľba.
koukám, že skladovky začínají na 63 tis EUR, ale budiž to už je přijatelné.... dát za to 120 :no:
Za mne je to jasné. Cx60 je úplně jiná třída, malá. To je konkurent tiguanu allspace, kodiaqu nebo ravky.
Takze tu máme tuareg, xc90 a highlander. Ještě nezapomeň na X5 a Q7.
Highlander jediný z nich není premiovka ( o xc90 muzeme spekulovat ), za mne je z těchto všech aut Tuareg na posledním místě spolu s xc90. A ještě k tomu cena. Tam má výhodu highlander, finální reálná cena je úplně jinde ( v nejvyšší výbavě za cca 1.4M, v nejnižší za cca 1M s DPH)
Takze tu máme tuareg, xc90 a highlander. Ještě nezapomeň na X5 a Q7.
Highlander jediný z nich není premiovka ( o xc90 muzeme spekulovat ), za mne je z těchto všech aut Tuareg na posledním místě spolu s xc90. A ještě k tomu cena. Tam má výhodu highlander, finální reálná cena je úplně jinde ( v nejvyšší výbavě za cca 1.4M, v nejnižší za cca 1M s DPH)
Hele v čem je podle tebe HL lepší než Touareg kromě ceny? :D Jako poměr prostor/peníze asi jo, možná i interiér, ale jinak se to technicky nedá moc srovnávat ne?
Já se cca 2019 dostal k porovnání XC90 a Touareg (nehybridy) a XC90 mi přišel dost jako naleštěný mainstream a Touareg obráceně jako prémie maskovaná za lidový vůz. Přitom tehdy stálo XC90 s B5 (2.0) 180kw snad víc než Touareg 3.0 TDI.
Ty máš fleet v Toyotě a když bys měl 10 aut u VW, tak bys % dostal na Tuarega asi podobnou slevu bych tipoval.
Já se cca 2019 dostal k porovnání XC90 a Touareg (nehybridy) a XC90 mi přišel dost jako naleštěný mainstream a Touareg obráceně jako prémie maskovaná za lidový vůz. Přitom tehdy stálo XC90 s B5 (2.0) 180kw snad víc než Touareg 3.0 TDI.
Ty máš fleet v Toyotě a když bys měl 10 aut u VW, tak bys % dostal na Tuarega asi podobnou slevu bych tipoval.
Spotřebou ? :-)
Kdyz pojede Tuareg TSI a Highlander Hybrid, oba nalozeny rodinou, spolu z prahy do rakouska na lyze a pak zase zpatky, tak se Higlander vrati s o cca 1l vyssi spotrebou...tot moje zkusenost z jarnich prazdnin :-[]
A mimo prázdniny? :D
Cista Praha 12, dalky dle predpisu 8, prumer za 70.000 km cca 10.5...vlastne uplne stejna spotreba jako yaris :D
Na takovou spotřebu se s HL ani nevysplham, Praha za 4-5 podle teploty, dálky do 5.5 a dalnice při 130 za 7.5-8.
To by mě pak zajímalo jaké bys měl spotřeby s tím 3.0 TDI. Já ti ty spotřeby věřím, ale očividně jezdíš za nižší průměry. Já třeba město s Toyotou CHR 1.8 HSD jezdil za 4-6l v létě a 5-7l v zimě a to se bavíme o menším a slabším autě. I když taky je fakt, že třeba co jsem měl půjčený Lexus ES, tak s tím jsem jezdil snad jen cca o 0.5l vyšší spotřebu, ale byla to krátká zkušenost.
Podle mě pokud jedeš dálku s HL za 5.5l, tak Touaregem TDI pojedeš snad za 7. Máme tu nějakého klidného řidiče Touarega aby nám to osvětlil? :D
Podle mě pokud jedeš dálku s HL za 5.5l, tak Touaregem TDI pojedeš snad za 7. Máme tu nějakého klidného řidiče Touarega aby nám to osvětlil? :D
No s CHR. Se o moc níž nedostanu jako ty. Tma nevím čím to je, ale po městě ( nikde jinde jsme s ním vic nejezdil ) jsem jezdil kolem 4-4.5 taky.
To jsi vzal kde? Dloubodobe mám 6.5, a nebýt občasných preletu po dálnicích v rychlostech na hranici řidičáku, tak jsem i pod 6.
Ukaž mi, jak pojede dlouhodobě tuareg za méně než 6? A to nemluvím ani o poskakovani nebo jízdě v okolí města. Ano pokud pojedu dlouhodobě po dálnici vysokou rychlosti ( podle vlastních zkušeností se to láme kolem 140 ve prospěch dieselu ), tak bude úspornější tuareg.
Adac má test spotřeby následovně: 8.8/7.4/9.8 vs 5.3/5.8/9.1 ( mesto/mimomesto/dalnice ). Takze ani dalnice dle nich při dodržování limitu není u HL výš než u touaregu.
Ukaž mi, jak pojede dlouhodobě tuareg za méně než 6? A to nemluvím ani o poskakovani nebo jízdě v okolí města. Ano pokud pojedu dlouhodobě po dálnici vysokou rychlosti ( podle vlastních zkušeností se to láme kolem 140 ve prospěch dieselu ), tak bude úspornější tuareg.
Adac má test spotřeby následovně: 8.8/7.4/9.8 vs 5.3/5.8/9.1 ( mesto/mimomesto/dalnice ). Takze ani dalnice dle nich při dodržování limitu není u HL výš než u touaregu.
To mam z praxe, jeli jsme za sebou do rakouska a zpet a Touareg TSI to dal o 1l min nez HL. Praha-Linz-Salzburg-Katchberg (u Lungau). A jeli jsme limit + max 10.
Mam Toyoty rad, Highlander se mi libi, ale jsou situace, ve kterych je ten hybridni system na to auto slaby, musi do otacek a spotreba jde do kopru. Typicky tahly dlouhy dalnicni kopce s nalozenym autem, tam kde 3.0TSI ma zarazenou 8cku a toci 1200 - 1300 ot, tak 2.5 hybrid toci nesmysl...
A srovnavat HL s premii nesmysl. Premie je o technologiich, ne o velikosti a ty u HL chybej, stejne jako u Volva.
Mam Toyoty rad, Highlander se mi libi, ale jsou situace, ve kterych je ten hybridni system na to auto slaby, musi do otacek a spotreba jde do kopru. Typicky tahly dlouhy dalnicni kopce s nalozenym autem, tam kde 3.0TSI ma zarazenou 8cku a toci 1200 - 1300 ot, tak 2.5 hybrid toci nesmysl...
A srovnavat HL s premii nesmysl. Premie je o technologiich, ne o velikosti a ty u HL chybej, stejne jako u Volva.
A co Land Cruiser 300, je to prémie nebo ne? A Volvo není prémie, ale prodává SUV za větší peníze, než srovnatelná prémiová konkurence? A obyčejná Land Cruiser, je to prémie, nebo ne? Někdy se v těch vysvětleních ztrácím. Kolega teď v prémiovém RR Velar měnil už třetí motor, vtipkujíce, že se jim zdá, že vyjde líp vyměnit motor, než olej...
Jo aha. Ok. Itálii jsem ještě s tím nejel. Nejdál mám Bratislava a zpět Praha. To při tempomatu na 140 skončilo na 7.8.
No taky to zminuji, že HL je jediný mainstream z těchto aut. Společně diskutabilní s XC.
No taky to zminuji, že HL je jediný mainstream z těchto aut. Společně diskutabilní s XC.
Ja dosel k uplne stejnymu vyberu + RX450h, ktery bylo v ty dobe v naky akci a bezkonkurencne nejlevnejsi :-) Vsechny volva vypadaj krasny na showroomu, ale kdyz si do nich clovek vleze po 30tkm, tak se nestaci divit..
Vždyť mluvím o ceně. Tuareg na to co nabízí je drahej.
Pak je tu spolehlivost, spotřeba, náročnost servisu, emise. Vše je v neprospěch tuaregu.
A ten fleet. Takový jsem u vag měl a slevy stejně byly zlomek ( tehdy kolem 12%. A dnes se ještě vysmejou a dají slevu do 6% ). Takze ne nedají, nabídky se nechávám dělat pro zajímavost pořád. On je rozdil, kdyz kupuješ auto co snižuje flotilove emise a auto, které je zvyšuje nasobne.
Ano tuareg má možnost lepší techniky, ale za 2-3x větší cenu to fakt nestoji. Do toho dle adacu se nevejdou ani 3 dětské sedačky ( osobne jsem nezkoušel)
Pak je tu spolehlivost, spotřeba, náročnost servisu, emise. Vše je v neprospěch tuaregu.
A ten fleet. Takový jsem u vag měl a slevy stejně byly zlomek ( tehdy kolem 12%. A dnes se ještě vysmejou a dají slevu do 6% ). Takze ne nedají, nabídky se nechávám dělat pro zajímavost pořád. On je rozdil, kdyz kupuješ auto co snižuje flotilove emise a auto, které je zvyšuje nasobne.
Ano tuareg má možnost lepší techniky, ale za 2-3x větší cenu to fakt nestoji. Do toho dle adacu se nevejdou ani 3 dětské sedačky ( osobne jsem nezkoušel)
Jo takhle. Tak to potom jo, ale to se týká v zásadě všech aut s pořádnou technikou, ten odskok je nepoměrný. V tomhle by třeba 5er touring prohrála s Passatem na plné čáře, protože stojí 2x tolik a z určitého pohledu ti poslouží stejně. Kdo to ale ocení, nemůže jinak. Já to mám jak honziss, 6 válec s výkonem a velmi kvalitním podvozkem byl pro mě velký důvod zájmu. Jak jsem psal tady v diskuzi, měl jsem Touareg i s porovnáním naceněný víckrát na operák a cenově to vycházelo nejlevněji Touareg, pak XC90, pak Q7. I přes to, že se tehdy ceníkově na nákup všechna tři auta +- překrývala.
Nesouhlasim, ze je drahej. Kdyz se rozumne nakonfiguruje (tazny, air+steer podvozek, iq svetla, sedacky, izolovany okna, 90l nadrz), tak nesezenes odpovidajiciho konkurenta za lepsi penize. Nejbliz je tomu Q7 v holobytu, ale ta mi vzdy vychazela o 0,3-0,5 drazsi...
A dalsi vec je zustatkova hodnota, kdyz se podivam do inzerce, tak bych svoje auto ted prodal za +/- co jsem ho v 2019 koupil, max treba minus kilo. Pojistka skoro stejna, servis (mam jeste dalsi 2 toyoty) lehce ve prospech toyoty. Kdyz si to prepocitam na 5 let vlatnictvi, bude to plus minus na stejno, vcetne rozdilu ve spotrebe...
A dalsi vec je zustatkova hodnota, kdyz se podivam do inzerce, tak bych svoje auto ted prodal za +/- co jsem ho v 2019 koupil, max treba minus kilo. Pojistka skoro stejna, servis (mam jeste dalsi 2 toyoty) lehce ve prospech toyoty. Kdyz si to prepocitam na 5 let vlatnictvi, bude to plus minus na stejno, vcetne rozdilu ve spotrebe...
to je aktuální paradox, nevypovídající o ničem. Určitě neplatí na auta o tři roky dříve, třeba 2016.
Ja jsem teď koukal taky, prodal bych ještě o cca 100tis dráž než jsem kupoval. Takze to moc smerodatne dnes neni.
Třeba takový yaris, kupoval jsem za 460, dnes se stejný v bazaru nabízí za 500-520.
Třeba takový yaris, kupoval jsem za 460, dnes se stejný v bazaru nabízí za 500-520.
Othello
Chápu že v dnešní době, kdy je důležitá především velikost a rozlišení displeje, není prostor pro malichernosti.
Ale stejně bych se zeptal - je v Touaregu stále ještě poctivý fulltime 4x4 nebo už to i tady začali oje .... ?
Ale stejně bych se zeptal - je v Touaregu stále ještě poctivý fulltime 4x4 nebo už to i tady začali oje .... ?
Torsen. pořád.
Dík, zaplaťpánbůh. U Audi se mají ještě hodně co učit :-)
Q7 ho má bezpochyby taky.
jasne ze ma Q7 tiez torsen. myslim, ze vsetky 6 valce ho maju napriec modelmi.
Touareg je u VW tak trochu anomálie v pozitivním slova smyslu. A4 - A6, popř. Q5 nebo aktuální A7 je tak trochu koncepčně ojeb, ale Touareg je kupodivu technicky v pořádku a je zajímavé, že "lidový vůz" dává techniku Q7-Q8-Cayenne-Bentayga-Urus :D
No proto, ze se vyrabi na jedny lince (T, Q7, Q8) a davat do nektereho z nich zcela odlisny zpusob pohonu by prislo draho.
No Touareg má spíš svou klientelu od první generace, které jezdí běžně na expedice a asi mě nenapadá jiné auto bez rámu, které by mělo na offroadu takový respekt. Za tím bude i ta cena, že prostě spousta lidí ví proč si kupuje Touareg a ne Q7. Byť to třeba většina nevyužije (a kupuje si spíš tu image), ale je to takové funkční auto. Sdílení výrobních i vývojových nákladů tomu určitě pomáhá taky.
Kdyby se u nás prodával Atlas v podobné cenové hladině tak se vsadím, že nebude mít takový úspěch jako Touareg, protože se rozkřikne, že je to jen předražený Tiguan a image žádná. Pak dají i pozéři ruce pryč :)
Mimochodem nový Defender 110 mě napadá, že technicky bude trochu konkurentem co se koncepce týče.
Kdyby se u nás prodával Atlas v podobné cenové hladině tak se vsadím, že nebude mít takový úspěch jako Touareg, protože se rozkřikne, že je to jen předražený Tiguan a image žádná. Pak dají i pozéři ruce pryč :)
Mimochodem nový Defender 110 mě napadá, že technicky bude trochu konkurentem co se koncepce týče.
Ja si ho vybral pro hodne mista na zadnich sedadlech i v kufru, vzduch podvozek s natacenim zadni napravy, V6, dobry ergo sedacky, iq svetla a celkovou nenapadnost s vizazi prerostlyho tiguana. Na image kaslu a na sportovani a zabavu mam jiny auta :-)
A6 se taky vyrábí na stejné lince a stejně má 50 TDi Torsen a 50 TFSi ultra quattro...
emise jsou ten důvod...
emise jsou ten důvod...
Emise jsou důvod, proč quattro ultra existuje. Ale A6 se vyrábí v závodě Neckarsulm, kde se jede vše od A4 po A8, tj quattro i quattro ultra. Kdyby měl Touareg haldex, tak by se do Bratislavy musel vozit jen kvuli němu další pohonný řetězec a to by byla blbost.
Roger Krowiak
Tato generácia Touaregu ma mimoriadne otravný lane assist system (na udržiavanie v jazdnom pruhu), ktorý sa defaultne aktivuje pri každom naštartovaní a veľmi komplikovane sa vypína až niekde v 3. podmenu infotainmentu (potrebných je minimálne 5 dotykov na patlacom displeji :-( , poprípade tlačidlami na volante (asi 3 kliky).
U Audi A6/Q7 sa lane assist da vypnúť oveľa jednoduchšie a hlavne rýchlejšie - stlačením na to určeného tlačidla na stredovej konzole popr. na packe smeroviek.
1.) Otázka na majiteľov, resp. redakciu: je možné v Innovision Cockpite urobiť nejakú skratku na rýchle vypínanie LA a vytiahnuť ju na "plochu"/vyššie menu, resp. zaradiť do ľavého stĺpca podobne ako tlačidlo pre start/stop, parkovaciu kameru, výhrev skla etc.?
2.) Ma niekto skúsenosti s preprogramovaním LA vo VCDS alebo OBDeleven, tak aby si systém pri štarte pamätal posledné (vypnute) nastavenie? Na nemeckom fóre tvrdia že by to malo fungovať, ale autorizaky to kvôli legislatíve odmietajú urobiť...
U Audi A6/Q7 sa lane assist da vypnúť oveľa jednoduchšie a hlavne rýchlejšie - stlačením na to určeného tlačidla na stredovej konzole popr. na packe smeroviek.
1.) Otázka na majiteľov, resp. redakciu: je možné v Innovision Cockpite urobiť nejakú skratku na rýchle vypínanie LA a vytiahnuť ju na "plochu"/vyššie menu, resp. zaradiť do ľavého stĺpca podobne ako tlačidlo pre start/stop, parkovaciu kameru, výhrev skla etc.?
2.) Ma niekto skúsenosti s preprogramovaním LA vo VCDS alebo OBDeleven, tak aby si systém pri štarte pamätal posledné (vypnute) nastavenie? Na nemeckom fóre tvrdia že by to malo fungovať, ale autorizaky to kvôli legislatíve odmietajú urobiť...
Roger Krowiak
Příspěvek podléhá schvalování.
Roger Krowiak
Příspěvek podléhá schvalování.
Roger Krowiak
Příspěvek podléhá schvalování.
Arese
https://www.autoforum.cz/…trickych-autech/
..aneb - kdo nejde s námi, jde proti nám! :-O :-O :-O :no:
..aneb - kdo nejde s námi, jde proti nám! :-O :-O :-O :no:
martas2005
Zajimavy cist jak vypadla XC90 z vyberu a v seznamu nebylo GLE treba…
Ja 05/2021 musel T vyradit kvuli 7 mistum, to z nej dela nepouzitelny auto pro ‘normalni’ vicecetnou rodinu. Jinak by byl diky nenapadnosti dobra volba. Q7 vyradila prevodovka a image, X5 nedostatek prostoru (jinak to byla ridicova jasna volba 🙂) a GLE nedostatky interieru. Ceny byly podobny na trhu kde jsem kupoval.
No a trochu vybavena XC90 za 60t nakonec byla jasna volba. Jako rodinny auto to slouzi spouste lidi kolem me, co jeste odolavaj dodavkam a jsou spokojeny.
Pravda je, ze nektery techno je slaby. Treba svetla jsem snad mel lepsi i u predchoziho Galaxy.
I tak jsem mel potrebu se trochu toho cinana zastat… 😅
Ja 05/2021 musel T vyradit kvuli 7 mistum, to z nej dela nepouzitelny auto pro ‘normalni’ vicecetnou rodinu. Jinak by byl diky nenapadnosti dobra volba. Q7 vyradila prevodovka a image, X5 nedostatek prostoru (jinak to byla ridicova jasna volba 🙂) a GLE nedostatky interieru. Ceny byly podobny na trhu kde jsem kupoval.
No a trochu vybavena XC90 za 60t nakonec byla jasna volba. Jako rodinny auto to slouzi spouste lidi kolem me, co jeste odolavaj dodavkam a jsou spokojeny.
Pravda je, ze nektery techno je slaby. Treba svetla jsem snad mel lepsi i u predchoziho Galaxy.
I tak jsem mel potrebu se trochu toho cinana zastat… 😅
Mas pravdu, XC90 je z techto aut rozhodne nejvetsi a nejpraktictejsi. GLE jsem zkoumal taky v ty dobe, byla to akorat novinka a libilo se mi nejvic. Ale cena byla nekde uplne jinde.
Nejlevnejsi bylo RX450h, sice v uplnym zakladu, ale stacil by. Akorat je proste o dost mensi.
Nejlevnejsi bylo RX450h, sice v uplnym zakladu, ale stacil by. Akorat je proste o dost mensi.
Ten prostor x5 mne překvapuje. Já se k vyzkoušení nedostal, ale byla jeden z favoritů. přes covid nikdo nechtěl pořádně půjčovat.
GLE jsme ani nechtěl kvůli chybejicimu kvalitnímu servisu. Na všechny možné jen stížnosti.
GLE jsme ani nechtěl kvůli chybejicimu kvalitnímu servisu. Na všechny možné jen stížnosti.
martas2005
Q7 je snad pocitove i prostornejsi nez XC. Obe prosly v pohode testem ‘prevliknu se vzadu na lyze’. X5 ani nahodou, tam sem proste nejak nevidel 3 lidi na dlouhy cesty.
×
Sdílení komentáře
×
Za tři miliony :-O