Čokoľvek lacnejšie sa prejaví max. na znížení výrobných nákladov, nie na predajnej cene. Tá už nejakú dobu akoby nebrala do úvahy náklady na výrobu ale len a jedine silu marketingu a schopnosť trhu - hľadá sa proste najvyššia možná suma, ktorú je trh ochotný nejako akceptovať.
Done,nieco natom bude,kedze uz fnukaju v Renaulte,ze EU konkurencia dostane na frak.Vlastne cela EU si zasluzi dostat na frak zato koho si navolila do EU parlamentu :-!
Ty ale vubec nechapes, ze o to, kdo sedi v EU parlamentu vubec nejde.
Jde o technologickou prevahu.
Ve vysledku ten lepsi bude mit vetsi marze / bude prodavat vic.
Zkus se uz sakra oprostit od EU.
Jste hrozne zmateny a vase argumentace dava cim dal mensi smysl.
PS Ja tu neostale davam odkazy na ceny EV v US nebo v Cine, abych te dostal do reality dneska (tam). Resp. do blizke budoucnosti u nas. Vysoke dnesni ceny EV u nas maji pro vyhledy 12 let dopredu nulovou hodnotu.
Málokedy, ale tentoraz s Winom súhlasím. Naopak, sakra záleží na tom, kto sedí v EU a ako rozhoduje,. Vo vedení EU sa, žiaľ, permanentne rozmýšľa riťou.
A čínsku alebo americkú realitu sem radšej neťahaj, sú to pre nás príliš vzdialené svety, ktoré s tým našim nemajú a ťažko niekedy budú mať niečo spoločné.
Tak to ani náhodou. Neviem, koľko cestuješ a s akými ľuďmi sa stretávaš, ale medzi zmienenými spoločnosťami sú a dlho budú (ak nie trvale) veľké, až priepastné rozdiely. Globálny svet je len utópia.
preklad je jednoduchy.
VW dakuje vsetkym betatesterom, co zaplatili nemale peniaze za IDx. Takisto kto chce kupitteraz , tak nech nekupuje VW, radsej konkurenciu
Každá firma jaksi předpokládá u svých zaměstnanců jistou úroveň loajality, mnohdy její úroveň bývá i součástí přímo pracovní smlouvy nebo alespoň třeba přijímacího pohovoru a každý adept to chápe a nastoupí, pokud pravidla akceptuje.
Je-li skutečnost v odkazu nezkreslená pravda, pokládám to za nehoráznost a osobně bych s takovou firmou nechtěl mít nic společného. Na můj vkus je tento postup už za hranou etiky. Lituji těch, kteří mají s firmou takové závazky, že odejít pryč je pro ně obtížné.
Otřesná praktika, je jen dokladem, jak postupně podobnými kroky a to stále agresivnějšími, původně růžová perspektiva globálně zelené politiky nabývá pomalu až apokalyptických rozměrů.
Svět se nepoučil, pomalu se ani pořádně nezbavil Hitlera a Stalina a teď tohle. Já to pokládám za mnohaletou chybu ve vzdělávání obyvatelstva a v možnosti politických systémů, které dovolují, aby špatně vzdělaní jedinci mohli rozhodovat o věcech, kterým rozumí špatně nebo vůbec a to pomíjím záměrně vliv peněz, který roli hraje také.
Možná by nebylo špatné se zamyslet nad modifikací vyráběných vozidel. Pokud tomu dobře rozumím, tak česká armáda (a asi i další v okolí) potřebuje doplnit to co by bylo odesláno na východ. Od Tuarega nebo Amaroka to k OT nebo BVP není tak daleko a předpokládám, že i tanky by zvládli (v Boleslavi určitě).
https://www.idnes.cz/…D1E5A1A0C5D72399
Vždy, když se zdá, že blbost a antiautimobilní fanatismus v EU již dosáhl vrcholu, nás přesvědčí o opaku.... :-O:-O:-O:no:
No nedivim se na auto.cz. Vcera jsem četl uvodnik Sveta motoru od sefredaktora SM Pechra. Proste kybl hnusu bez technickeho zakladu.
Ale jak sam rekl v jednom rozhovoru. Mladi uz o auta nemaji zajem a tak mu zustavaji jen duchodci co kupuji Svet motoru. A ti chteji slyset jak je mladi spatne.
A tak je bezpaterne krmi timhle falesnym hnojem a oni mu to zerou.