...ale vzhledem k doslova katastrofální nabídce pohonných jednotek a neméně příšernému i-Cocpitu se bohužel stále jedná o nekoupitelný vůz... :-O:-O:no:
Navyse prisiel v dobe ked uz klasicka stredna trieda v eu to ma zratane... a aj premiovky tu uz prezivaju len z nutnosti aj to uvidime dokedy... je to smutny fakt a peugeot s tym nic nespravi... akurat to cele este dorazili tym uzasnym kokpitom suhlas... mohli mat mozno aj dvojnasobne predajne cisla.. hoc by to 508cku tiez nespasilo...
Já nerozumím tomu, proč k té 1,6L Puretech nedají taky tu Mild-Hybridní verzi jako u nové 1,2l.
Spousta kupujících by to uvítalo mnohem více než PHEV verzi, kterou musíš pořád dobíjet. Navíc ta nová převodovka od Punch Power je konstručně zaměnitelná pro obě verze hybridů, liší se jen výkonem vestavěného elektromotoru 21kW/92kW a baterkou (48V/320V)
"Peugeot 508 tak bude stále dostupný s benzínovým 1,2litrovým zážehovým motorem, 1,5litrovým vznětovým motorem a dvěma plug-in hybridními pohony."
Takže ve střednětřídním autě je tříválcový benzínový chcípák a dieselový podměrečný chcípák. K tomu neprodejné PHEV.
To auto nepotřebuje žádný nový hybrid, netož ještě s tříválcovým motůrkem. To auto k prodeji potřebuje normální motory.
Větší samostatný benzín a 2.0 HDI.
Touhle tragedií, co 508 pod kapotou předvání nikoho nepřesvědčí.
To má a taky perfektní cenu. Aktuální 508 měla všechny hybridy s 1,6. Ale za PSE dát jeden a třičtvrtě milionu? A i cena klasických PHEV 508 je vysoká. Hmotnost až neuvěřitelně vyšší oproti klasickým nehybridním 508.
Na pohonných jednotkách 508 je všechno špatně. Jak kdyby chtěli, aby se to neprodávalo.
Podle testů ta PHEV 508 vcelku slušně jezdila, asi líp, než Superb iV, který na ty baterky docela trpěl. 165kW z 1.6 + EV je asi fajnová motorizace.
Představoval bych si cenovku spíš 1,1 než 1,3, ale co už.
Sorry, ale když napíšu, že - souhlasím - (s kritickým příspěvkem) nechápu, proč si myslíš, že ho snad obhajuji nebo "beru vážně". Nic ve zlém, nechci vyvolávat zbytečný spor, ale pročti si před reakcí celé vlákno.
Což je poměrně škoda, bez správně dimenzovaných motorů je odsouzen k paběrkování. Malé motory “již od” tam nepatří, 2l motory nemá a PHEV je za ty peníze naprostý nesmysl… Není ani důvod o tohle autě uvažovat, nemá co nabídnout… smutný příběh :no:
Pro 12tis ks celkem nezajímavého auta se teda taky dost divim, prodeje na nic… 1G s 2.0HDI byla dost jinde. 2012 - 81tis ks / 2016 37tis ks a 2G 2022/ 12tis ks, vedou to pěkně :yes: