Novinky
"Peugeot 508 tak bude stále dostupný s benzínovým 1,2litrovým zážehovým motorem, 1,5litrovým vznětovým motorem a dvěma plug-in hybridními pohony."
Takže ve střednětřídním autě je tříválcový benzínový chcípák a dieselový podměrečný chcípák. K tomu neprodejné PHEV.
To auto nepotřebuje žádný nový hybrid, netož ještě s tříválcovým motůrkem. To auto k prodeji potřebuje normální motory.
Větší samostatný benzín a 2.0 HDI.
Touhle tragedií, co 508 pod kapotou předvání nikoho nepřesvědčí.
Takže ve střednětřídním autě je tříválcový benzínový chcípák a dieselový podměrečný chcípák. K tomu neprodejné PHEV.
To auto nepotřebuje žádný nový hybrid, netož ještě s tříválcovým motůrkem. To auto k prodeji potřebuje normální motory.
Větší samostatný benzín a 2.0 HDI.
Touhle tragedií, co 508 pod kapotou předvání nikoho nepřesvědčí.
...no, 508 PSE má snad hybridní 1.6 benzín....myslím.
To má a taky perfektní cenu. Aktuální 508 měla všechny hybridy s 1,6. Ale za PSE dát jeden a třičtvrtě milionu? A i cena klasických PHEV 508 je vysoká. Hmotnost až neuvěřitelně vyšší oproti klasickým nehybridním 508.
Na pohonných jednotkách 508 je všechno špatně. Jak kdyby chtěli, aby se to neprodávalo.
Na pohonných jednotkách 508 je všechno špatně. Jak kdyby chtěli, aby se to neprodávalo.
Podle testů ta PHEV 508 vcelku slušně jezdila, asi líp, než Superb iV, který na ty baterky docela trpěl. 165kW z 1.6 + EV je asi fajnová motorizace.
Představoval bych si cenovku spíš 1,1 než 1,3, ale co už.
Představoval bych si cenovku spíš 1,1 než 1,3, ale co už.
508 PSE?! Málem jsem umřel smíchy! Ty chceš fakt ten těžkotonážní neprodejný nesmysl brát vážně? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] :no:
https😐/www.idnes.cz/…7_auto_testy_isv
😒] 😒] 😒] A to je elektrodebilita v západní Evropě teprve v počátcích! 😒] 😒] 😒] :no:
😒] 😒] 😒] A to je elektrodebilita v západní Evropě teprve v počátcích! 😒] 😒] 😒] :no:
Což je poměrně škoda, bez správně dimenzovaných motorů je odsouzen k paběrkování. Malé motory “již od” tam nepatří, 2l motory nemá a PHEV je za ty peníze naprostý nesmysl… Není ani důvod o tohle autě uvažovat, nemá co nabídnout… smutný příběh :no:
Spousta kupujících by to uvítalo mnohem více než PHEV verzi, kterou musíš pořád dobíjet. Navíc ta nová převodovka od Punch Power je konstručně zaměnitelná pro obě verze hybridů, liší se jen výkonem vestavěného elektromotoru 21kW/92kW a baterkou (48V/320V)
https😐/punchpowertrain.com/…ch_sheet_DT2.pdf