Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 508 prošel modernizací, nový hybrid ale bohužel nedostal

20 komentářů

Arese
...ale vzhledem k doslova katastrofální nabídce pohonných jednotek a neméně příšernému i-Cocpitu se bohužel stále jedná o nekoupitelný vůz... 😲 😲 :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Navyse prisiel v dobe ked uz klasicka stredna trieda v eu to ma zratane... a aj premiovky tu uz prezivaju len z nutnosti aj to uvidime dokedy... je to smutny fakt a peugeot s tym nic nespravi... akurat to cele este dorazili tym uzasnym kokpitom suhlas... mohli mat mozno aj dvojnasobne predajne cisla.. hoc by to 508cku tiez nespasilo...
Avatar - del42sa
del42sa
Já nerozumím tomu, proč k té 1,6L Puretech nedají taky tu Mild-Hybridní verzi jako u nové 1,2l.
Spousta kupujících by to uvítalo mnohem více než PHEV verzi, kterou musíš pořád dobíjet. Navíc ta nová převodovka od Punch Power je konstručně zaměnitelná pro obě verze hybridů, liší se jen výkonem vestavěného elektromotoru 21kW/92kW a baterkou (48V/320V)

https😐/punchpowertrain.com/…ch_sheet_DT2.pdf
Avatar - radolaco
radolaco
Uplne by stacilo keby tam davju klasicku 180 konovu 1.6 co ma Citroen C5X
Avatar - del42sa
del42sa
asi jsi to nestihnul zaregistrovat, ale C5X o čistě spalovací 1,6l Pure Tech taky přišel. Stellantis/PSA ji nahradilo slabší verzí PHEV....
PowerHouse
Čím větší protiaerodynamické Zombie, tím více auto.
Avatar - kari.laz
kari.laz
"Peugeot 508 tak bude stále dostupný s benzínovým 1,2litrovým zážehovým motorem, 1,5litrovým vznětovým motorem a dvěma plug-in hybridními pohony."

Takže ve střednětřídním autě je tříválcový benzínový chcípák a dieselový podměrečný chcípák. K tomu neprodejné PHEV.

To auto nepotřebuje žádný nový hybrid, netož ještě s tříválcovým motůrkem. To auto k prodeji potřebuje normální motory.
Větší samostatný benzín a 2.0 HDI.

Touhle tragedií, co 508 pod kapotou předvání nikoho nepřesvědčí.
gil54
...no, 508 PSE má snad hybridní 1.6 benzín....myslím.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To má a taky perfektní cenu. Aktuální 508 měla všechny hybridy s 1,6. Ale za PSE dát jeden a třičtvrtě milionu? A i cena klasických PHEV 508 je vysoká. Hmotnost až neuvěřitelně vyšší oproti klasickým nehybridním 508.
Na pohonných jednotkách 508 je všechno špatně. Jak kdyby chtěli, aby se to neprodávalo.
gil54
Souhlasím, nehodnotil jsem, ani neoponoval, jen konstatoval a doplnil.
Avatar - Emel
Emel
Podle testů ta PHEV 508 vcelku slušně jezdila, asi líp, než Superb iV, který na ty baterky docela trpěl. 165kW z 1.6 + EV je asi fajnová motorizace.
Představoval bych si cenovku spíš 1,1 než 1,3, ale co už.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Narozdíl od 508 si v Superbu může zákazník vybrat i normální pohon.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A to se jim daří.
Výborně zabili Berlingo a spol. ...
prodeje v ČR za rok 2022 mínus 30%, gratuluji.
Arese
508 PSE?! Málem jsem umřel smíchy! Ty chceš fakt ten těžkotonážní neprodejný nesmysl brát vážně? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] :no:
gil54
Sorry, ale když napíšu, že - souhlasím - (s kritickým příspěvkem) nechápu, proč si myslíš, že ho snad obhajuji nebo "beru vážně". Nic ve zlém, nechci vyvolávat zbytečný spor, ale pročti si před reakcí celé vlákno.
Arese
https😐/www.idnes.cz/…7_auto_testy_isv
😒] 😒] 😒] A to je elektrodebilita v západní Evropě teprve v počátcích! 😒] 😒] 😒] :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Co chceš? Bude to dobrodružství !!! 😒] 😒] 😒] A o tom přece prázdniny jsou, Johne 😄
ericn
Což je poměrně škoda, bez správně dimenzovaných motorů je odsouzen k paběrkování. Malé motory “již od” tam nepatří, 2l motory nemá a PHEV je za ty peníze naprostý nesmysl… Není ani důvod o tohle autě uvažovat, nemá co nabídnout… smutný příběh :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Přesně tak, úplně o ničem. Divím se, že se jim vyplatilo dělat FL.
ericn
Pro 12tis ks celkem nezajímavého auta se teda taky dost divim, prodeje na nic… 1G s 2.0HDI byla dost jinde. 2012 - 81tis ks / 2016 37tis ks a 2G 2022/ 12tis ks, vedou to pěkně :yes: