Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 508 prošel modernizací, nový hybrid ale bohužel nedostal

Ondřej Mára
Diskuze (20)

Omlazený Peugeot 508 nabídne modernější vzhled i technologická vylepšení, pod kapotou se ale nic nezměnilo.

Automobilka Peugeot dnes představila omlazenou verzi svého elegantního modelu 508, dostupného jako sedan i sportovně střižené kombi s označením SW. Změny se přitom odehrály především po stránce designu, který tak nově ladí s aktuální image značky. Drobnými úpravami ale prošla i kabina.

Začněme od exteriéru, který zaujme přepracovanou maskou i novými světlomety. Maska chladiče dostala novou strukturu a především nové logo automobilky s hlavou lva, navíc působí celkově větším dojmem. Upravená je ale evidentně i nižší mřížka předního nárazníku, která se nově rozšiřuje směrem dolů.

Video se připravuje ...

Na masku elegantně navazují nové světlomety s LED Matrix technologií, které jsou užší a mají ještě ostřeji řezané tvary. Proměnou ale prošlo i denní svícení, které je nyní tvořeno třemi vertikálními linkami namísto jedné. Automobilka tak znovu opakuje svůj motiv tří drápů.

Karoserii modernizovaného Peugeotu 508 může zdobit celkem 7 barevných odstínů, včetně tří nových (Okenite White, Eclipse Blue a Titanium Grey), zatímco v podbězích mohou být nová 18“ litá kola Epherra. Stříbrné logo automobilky v tmavém pruhu mezi zadními světly pak nahradil nápis.

Kabina působí téměř stejně, novinkou je ovšem moderní volič automatické převodovky a nové logo značky na volantu. V palubní desce pak vidíme novou 10palcovou HD obrazovku infotainmentu i-Cockpit, který nabízí bezdrátové aktualizace a vylepšenou podporu hlasového ovládání. Digitální přístrojový štít o úhlopříčce 12“ navíc dostal nové zobrazovací režimy.

Pod kapotou se bohužel žádné změny neodehrály, ačkoliv mnozí věřili, že i Peugeot 508 dostane s modernizací moderní 1,2litrový mild-hybridní motor, který dostaly modely 3008, 5008 a v budoucnu je přislíben také pro modely 208, 2008, 308, 308 SW a 408. Jeho výhodou by přitom mělo být zajímavé snížení spotřeby paliva.

Video se připravuje ...

Peugeot 508 tak bude stále dostupný s benzínovým 1,2litrovým zážehovým motorem, 1,5litrovým vznětovým motorem a dvěma plug-in hybridními pohony. Vrchol nabídky pak bude opět tvořit plug-in hybridní model 508 PSE s pohonem všech kol a kombinovaným výkonem 360 koní. Všechny motorizace jsou přitom spojeny s osmistupňovým automatem.

Výroba modernizovaného Peugeotu 508 bude probíhat ve francouzské továrně Mulhouse. První vozy by se na trhu měly objevit v průběhu letošního léta.

Ondřej Mára
Diskuze (20)

Doporučujeme

Avatar - del42sa
25. 2. 2023 22:39
Re: To auto nevypadá věru zle...
asi jsi to nestihnul zaregistrovat, ale C5X o čistě spalovací 1,6l Pure Tech taky přišel. Stellantis/PSA ji nahradilo slabší verzí PHEV....
Avatar - radolaco
25. 2. 2023 21:51
Re: To auto nevypadá věru zle...
Uplne by stacilo keby tam davju klasicku 180 konovu 1.6 co ma Citroen C5X
Avatar - del42sa
25. 2. 2023 14:23
Re: To auto nevypadá věru zle...
Já nerozumím tomu, proč k té 1,6L Puretech nedají taky tu Mild-Hybridní verzi jako u nové 1,2l.
Spousta kupujících by to uvítalo mnohem více než PHEV verzi, kterou musíš pořád dobíjet. Navíc ta nová převodovka od Punch Power je konstručně zaměnitelná pro obě verze hybridů, liší se jen výkonem vestavěného elektromotoru 21kW/92kW a baterkou (48V/320V)

https://punchpowertrain.com/…ch_sheet_DT2.pdf
24. 2. 2023 19:07
Re: P508 je v podstatě zbytečné auto
Pro 12tis ks celkem nezajímavého auta se teda taky dost divim, prodeje na nic… 1G s 2.0HDI byla dost jinde. 2012 - 81tis ks / 2016 37tis ks a 2G 2022/ 12tis ks, vedou to pěkně :yes:
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2023 18:14
Re: P508 je v podstatě zbytečné auto
Přesně tak, úplně o ničem. Divím se, že se jim vyplatilo dělat FL.