Peugeot 508 prošel modernizací, nový hybrid ale bohužel nedostal
Omlazený Peugeot 508 nabídne modernější vzhled i technologická vylepšení, pod kapotou se ale nic nezměnilo.
Automobilka Peugeot dnes představila omlazenou verzi svého elegantního modelu 508, dostupného jako sedan i sportovně střižené kombi s označením SW. Změny se přitom odehrály především po stránce designu, který tak nově ladí s aktuální image značky. Drobnými úpravami ale prošla i kabina.
Začněme od exteriéru, který zaujme přepracovanou maskou i novými světlomety. Maska chladiče dostala novou strukturu a především nové logo automobilky s hlavou lva, navíc působí celkově větším dojmem. Upravená je ale evidentně i nižší mřížka předního nárazníku, která se nově rozšiřuje směrem dolů.
Na masku elegantně navazují nové světlomety s LED Matrix technologií, které jsou užší a mají ještě ostřeji řezané tvary. Proměnou ale prošlo i denní svícení, které je nyní tvořeno třemi vertikálními linkami namísto jedné. Automobilka tak znovu opakuje svůj motiv tří drápů.
Karoserii modernizovaného Peugeotu 508 může zdobit celkem 7 barevných odstínů, včetně tří nových (Okenite White, Eclipse Blue a Titanium Grey), zatímco v podbězích mohou být nová 18“ litá kola Epherra. Stříbrné logo automobilky v tmavém pruhu mezi zadními světly pak nahradil nápis.
Kabina působí téměř stejně, novinkou je ovšem moderní volič automatické převodovky a nové logo značky na volantu. V palubní desce pak vidíme novou 10palcovou HD obrazovku infotainmentu i-Cockpit, který nabízí bezdrátové aktualizace a vylepšenou podporu hlasového ovládání. Digitální přístrojový štít o úhlopříčce 12“ navíc dostal nové zobrazovací režimy.
Pod kapotou se bohužel žádné změny neodehrály, ačkoliv mnozí věřili, že i Peugeot 508 dostane s modernizací moderní 1,2litrový mild-hybridní motor, který dostaly modely 3008, 5008 a v budoucnu je přislíben také pro modely 208, 2008, 308, 308 SW a 408. Jeho výhodou by přitom mělo být zajímavé snížení spotřeby paliva.
Peugeot 508 tak bude stále dostupný s benzínovým 1,2litrovým zážehovým motorem, 1,5litrovým vznětovým motorem a dvěma plug-in hybridními pohony. Vrchol nabídky pak bude opět tvořit plug-in hybridní model 508 PSE s pohonem všech kol a kombinovaným výkonem 360 koní. Všechny motorizace jsou přitom spojeny s osmistupňovým automatem.
Výroba modernizovaného Peugeotu 508 bude probíhat ve francouzské továrně Mulhouse. První vozy by se na trhu měly objevit v průběhu letošního léta.