Tohle je problém hlavně Karoqu na úzkých plechových zimácích. To vypadá jak testovací mula o dvě čísla menším podvozku :D . Ono obecně Karoq vypadá, že mu podvozek vyprali na 90 :D . Kodiaq taky, ale tam alespoň RS a Scout vypadají normálně.
Ovladače a točítka na to nejdůležitější, velký zakomponovaný displej s perfektním rozlišením. Takto to má už jen Porsche. Mazdě trčí displej nenásilně a tím výčet slušných palubek končí.
Proběhly předváděčky dieselových 6-válců CX-60 v Barceloně, kam zřejmě nebyli čeští autopisálkové pozváni. Testy PL, DE, AT, ES, FR, EN visí na U-tube.
Palubka opravdu OK. A motor, ten zvuk, neskutečná bomba.
A spotřeba - v jednom případě kombinovaná 4,76 litrů na 100, v druhém 5,02 litrů na sto.
Mazda 200 koní v šestiválci za 5 litrů = :yes::yes::yes:
Re: Re: Musím říct, že takto si představuju palubku
Tak prave, par novinarov sa stazovalo na umely zvuk v kabine. Vraj to jazdi lepsie ako hybrid a ceny su fajn. Na slovensku bude dizel zaciatkom marca aj par ks na predaj. Ja by som chvilu pockal, kym mazda vychyta prvovyrobu, nema dobru povest hlavne s dizlom. Ale urcite pojdem vyskusat, uz druha vybava od spodu ma skoro vsetko, co ja potrebujem. Nevies kedy bude cx80?
Re: Re: Musím říct, že takto si představuju palubku
Mazda v roce 2012 přešla komplet na novou techniku sky, jediné co se nepovedlo byl diesel a to ještě na něm jediná věc. Zdvihátka ventilů vydřela vačkovou hřídel. V západní Evropě měnili celé motory, u nás to nechali na lidi. Takže kdo má starší diesel před repasí ať si připraví kilečko a kdo ho má po repasi, tak má kilečko doma. Jak mít nejlepší mazdu6, koupíš dieslovou, uděláš repas motoru a máš nový motor, který jede a nežere za cenu dvoulitra.
Jistě budou nový, rozuměj větší kola, takže 21" :-)
Jestli to takhle bude ... kdo proboha na tajňačku podepsal tu palubku? To nemělo projít! :-D:yes: Je tam na koncern až příliš MECHANICKÝCH tlačítek, je to drahý, neergonomický, přeplácaný, málo lesklý - a vůbec - neni to dost "VW" alá Golf mk8.
Za tohle někdo, kdo to podepsal, přijde o práci - Škodovka přeci nemůže diktovat trend v ergonomii! :-!
Tedy jinými slovy kdyžtak za palubku palec nahoru, je vidět, že někdo přemejšlel.