Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Lexus UX 250h AWD F Sport Design – Prémiové svezení i cena

105 komentářů

Othello
Dá se to s tím mikrovýkonem vzadu vůbec považovat za čtyřkolku?
Avatar - Mikesus
Mikesus
To je stejne jako označovat 24/48V mildhybrid hybridem, který má často ještě menší výkon elektromotoru. Tak jako u mild hybridu je význam v nízkých rychlostech. S tímhle nikdo do terénu nejezdi, je to modni mestske suv.
Othello
Výkon je potřeba hlavně na silnic, tam se jezdí mnohem rychleji než v terénu. Třeba při předjíždění na sněhu taková čtyřkolka nepomůže prakticky vubec
adamzprahy
Je fakt, že za velmi malý kufr a horší zrychlení na suchu ta trocha výkonu asi nestojí.

Mně se UX líbilo a tento test víceméně vystihuje moje dojmy z doby uvedení. Největší mínus za mě je kufr, který snad ani na ty nákupy po městě nestačí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo. Ten kufr je hodně malinkej
Avatar - Emel
Emel
Nejde o výkon, jde o trakci... v disciplíně "rozjet se do kopce na sněhu" a tak. Zrychlení na suchu - 0,2s reálně taky nepoznáš...
UX se mi moc nelíbí... boduje v mé neoblíbené disciplíně "co nejdivnější tvar podběhů" a ani zadní světla nejsou nic moc. Naopak čumák dobrý.
adamzprahy
Já vím, že tady jde o pomoc s rozjezdem. Ale o důvod méně připlácet za těžší auto s menším kufrem když to funguje jen na to abych se pohodlněji rozjel pár dní v roce.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Na sněhu není bezpečné předjíždět i s výkonnější čtyřkolkou
Othello
A na tohle jsi přišel jak?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Uplne jednoduše. Silnice pokryta nekolikacentimeteovou vrstvou napadeného snehu, všední provoz a někdo tam bude létat do protisměru, protoze má čtyřkolku.
Avatar - Dinar
Dinar
Právě v takové situaci "silnice pokryta nekolikacentimeteovou vrstvou napadeného snehu" je rozdíl v ovladatelnosti auta mezi 2wd a awd největší, nebe a dudy...
Avatar - Mikesus
Mikesus
To nikde tady nerozporuju. Ale pořád to moc bezpečné není na předjíždění.
Avatar - Dinar
Dinar
Ono vůbec předjíždět je nebezpečné...
Othello
Vlastně je nebezpečné už jen vylézt z postele
webpaja
Takže AWD je na sněhu na nic? nene, tohle ne 😲 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No u BMW ne, ale u předokolky to zas tak neva až na rozjezd 😁
Jeden čas se tady říkávalo, jak je AWD všeho schopné, jak se s tím dá jezdit za sněhu rychle a je bezpečné jezdit jako čuně, jenže mimo ten rozjezd to brzdí stejně, jako auta s pohonem na jednu nápravu, možná vlastně i hůře, protože je to těžší 😊 A v zatáčkách je otázka, jaké AWD to je, velká část haldexových aut stejně jezdí jako předokolky dokud nedojde k prokluzu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ne. Takhle jsem to nemyslel. Obecne předjíždět na sněhu není moc bezpečné s čímkoliv.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
S tou čtyřkolou bych byl v klidu. Tohle auto, které má displej ve voděodolné překližce potřebuje 4x4 akorát na rozjezd pře Tescem.
Othello
Předjíždění na sněhu není obecně nebezpečné. Musí se počítat s horšími reakcemi auta, ale protože zároveň provoz bývá pomalejší, je na předjetí více času

(a je super že plné čáry jsou schované pod sněhem 😄 )
Avatar - Ozzman
Ozzman
A taky pod snehem muzou byt schovany kousky ledu, ktere te mohou v takovem manevru klouznout az do škarpy 😊 Ja ti nevim, ale na snehu je to přeci jen trochu mene bezpečné, než za sucha..
Mig_35
že na rally používají ještě pneu s hřeby, když ta čtyřkolka vlastně stačí 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak nějak 😁
Mig_35
tady pěkné srovnání všech možných variant
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Mokrous
Mokrous
Krásná ukázka toho, že záleží hlavně na pneu, podloží a sklonu.
Celej život jezdím jen předokolky a celej život v zimě předjíždím kdykoli potřebuju. Když jde brzdit, jde i předjíždět. Když nejde brzdit a ovládat vůz, no tak už je zle a žádná čtyřkolka to nezachrání.
Nebavím se o jízdě někde v horském terénu mimo hlavní trasy, ale o normálním provozu na silnicích v zimě.
Othello
Faktem je ale že čtyřkolka to předjíždění hodně usnadní. Opravdu hodně
Avatar - Mokrous
Mokrous
Neříkám, že ne. S předokolkou nemůžeš využít všechny Nm a dát plnej, ale až na pár výjimek to není zásadní problém. Je jasný, že pokud budeš mít 300-400 koní a bude to v prudším kopci, tak asi 4x4 potřebuješ. Ale pokud někde na státovce potřebuješ předjet pokakánka, co jede 40, nebo 60, tak ho prostě normálně předjedeš i s před👋zadokolkou. Chce to jen trošku citu a tolik se nebát.
Othello
Tak jasně pokud máš rychlost a jen někoho mineš, problém není. Karta se ale obrací když potřebuješ náhle zrychlit
Avatar - Mokrous
Mokrous
Většinou nemám to štěstí, že jen někoho minu. Často čekáš na moment, kdy je v protisměru volno a přehledno, než můžeš předjíždět a pak musíš přidávat. A přesto to většinou jde v pohodě.
Když máš dobrý gumy, zatíženou nápravu a zbývá nějaká adheze, tak se to dá. Samosvor, či jeho elektronický atrapy v tom taky trošku pomůžou. Občas se až divím, jak to dokáže na sněhu zrychlovat. Na ledu a "mejdle" už to je horší...
Othello
Pár kiláků na sněhu jsem už taky najezdil, s RWD, FWD i AWD. Tak o jejich schopnostech nebo neschopnostech taky nějaké tušení už mám. Nejhorší je přesednout z AWD do 2x4, to si pak člověk připadá jak chromý. 😉
Ale ok.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Přechod z “lepšího” do “horšího” je vždy náročnější, než naopak. To chápu. 😄
Avatar - Emel
Emel
Často je to tak, že máš dva relativně "čisté" pruhy nebo koleje, ale mezi nima je sníh, břečka apod. Při překonávání toho je pak AWD mnohem jistější.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nevím jak se na tom chovají moderní zadokolky pod plynem, ale předokolka tahá dopředu a neroztáčí auto bokem. Když máš samosvor, nebo 😁S a podobně, tak ještě líp. Zkoušel jsem to mockrát a nikdy s tím nebyl zásadní problém. Prostě plynule přejedu do protisměru "na půl plynu", pak dám "plnej" a když se vracím, tak zase jen "na půl plynu". Nemá cenu dávat plnej na hromadě sratchek, ale v protisměru v kolejích už často můžeš. Stejně si to dnes pobere elektronika. Záleží na podkladu.
Samozřejmě, že když to klouže víc, tak dám plynu míň a hlavně si to nechávám na rovinky.
V zatáčce se to pod plynem hrne po tečně ven a je potřeba najít tu hranici, kdy to je svižné, plynulé a stále bezpečné a předjíždění k tomu moc nejde dohromady. Není to ale dogma. Opět záleží na adhezi a poloměru a pomalosti předjížděného.
Avatar - Emel
Emel
No tak to někdy zkus s čtyřkolkou a uvidíš 😄
Za mě je tohle jedna ze situací kdy je to AWD opravdu znát hodně a můžeš v klidu předjíždět tam, kde by to s FWD bylo buď nemožné, nebo by to byly velký nervy, protože často nejsi schopný odhadnout, jak velkej boj bude se přes tu zasněženou část prodrat a jestli ti mezitím předjížděné auto neodskočí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nezlob se na mne, ale pokud je opravdu nesouvislá vrstva kombinace sněhu i ledu, tak i to 4x4 může ustřelit, protože ten pohyb auta není jen vpřed, ale i do strany
Othello
Tak nebude předjíždět úplně v klidu ale i tak předjede
Avatar - Emel
Emel
Podle mě moc teoretizuješ 😄
Může nemůže, já o žádném ustřelování nic nepsal, samozřejmě musíš být na sněhu opatrný vždycky, ale u AWD máš prostě přenos výkonu rozdělený na čtyři kola, takže můžeš zrychlovat víc (-> kratší čas předjetí) a zároveň přenášet méně síly přes jedno kolo (-> menší riziko ztráty trakce) a zároveň mít ten přenos síly více diverzifikovaný (-> opět menší riziko ztráty trakce pokud třeba jedna náprava najede na horší povrch).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale o tom píši celou dobu, jídza s 4x4 na sněhu není jako na suchu, i tak musíš dávat pozor 😊 Naopak i s FWD/RWD se s dobrými pneu dá na sněhu jet relativně v klidu.
Othello
Naopak? Co je na tom opačně, chceš říct že s dvoukolkou je jízda v zimě klidnější?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, ale ty si tady od začátku vše podával, že s 4x4 se dá jezdit bezpečně na sněhu na rozdíl s FWD/RWD. Já říkám, že jen o pohonu 4x4 to přeci není. Takže opačně je to, že i s FWD/RWD to není nebezpečné, ale dá se s tím taky jezdit, s 4x4 je to lepší, ale ani jedno není bezpečné a musíš jak si mi sám radil, respektovat pravidla hry....

Já pouze tvrdím, že 4x4 je v určité situaci lepší, ale i tak musíš na sněhu přizpůsobit jízdu, stejně jako se dá jezdit i s FWD/RWD za stejného předpokladu. Ohrazuji se tvrdě proti tomu, že bez 4x4 se nedá jezdit bezpečně a takto to tady bylo podáváno.
Avatar - Emel
Emel
Nevím proč to píšeš... nikdo netvrdil, že je to s 4x4 jako na suchu.
V některých situacích (třeba brzdění) je ti 4x4 k ničemu, proto jsem vypíchl jednu situaci, kde já osobně ten přínos 4x4 vnímám nejvíc.
Je to analogický k silnýmu motoru za sucha - jistě se dá předjíždět i se slabším autem, ale buď musíš víc riskovat, nebo si některá předjíždění odpustit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, já s tebou souhlasím, já se spíš snažím vymezit k tomu, že s jedním je to bezpečné a s druhým nebezpečné, protože je to jen o tom, že jedno je výhoda, nikoliv nutnost a u obojího (vykon/ 4x4) je to vždy s kombinaci s externími podmínkami.
Othello
Shrnul bych to takhle, při stejném tempu jízdy je AWD v náročnějších podmínkách mnohem jistější a přesvědčivější. Můžeš její rezervy využívat ještě více a pak pojedeš rychleji než 4x2
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, čistě teoreticky ano.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Rychleji pojedeš jenom když budeš zrychlovat. Zatáčení a brzdění je identické nebo naopak pro 4x4 horší. 4x4 často kvůli váze a tím větší odstredive sile je zatáčení a brzdění horší ( čekám kdy vytahnes jízdu bokem ala rallye ). Může ti pomoct, kdyz oboje jede pod plynem, ale bez plynu je kamova kružnice vyuzitelnejsi.
Othello
Ano, budu zrychlovat. Je to ostatně potřebné pokud chci fakt jet rychleji

Píšeš to jak kdybys snad chtěl zpochybňovat přínosy 4x4 na sněhu

I v těch zatáčkách se často zrychluje a kromě toho má 4x4 lepší držení směru v přímce. Brzdění je u trvalé 4x4 trochu lepší, akorát haldex a spol. v tomhle bohužel nepomůže
Avatar - Ozzman
Ozzman
Brzdeni motorem..
Avatar - Mikesus
Mikesus
Brzdění na snehu/ledu je lepší u 4x4 než 2wd? Fakt? 😒]
Větší hloupost si už vymyslet nemohl?
A jak zajistí stabilitu v přímce? Dokážeš tady v jednom příspěvku napsat snad všechny vyvrácené nesmysly co kdy o 4x4 byly. 4x4 má výhodu ve zrychlení, to je vše. Pak může mít k té stabilitě výhodu větší váha, ale ne pohon.

https😐/youtu.be/ApVhtv4N_Zg

https😐/www.consumerreports.org/…4wd-a5663578720/

"One of the reasons many people buy a traditional sport-utility vehicle is for the extra security and traction of four-wheel drive. Many drivers don’t realize the limitations of AWD and 4WD, however. Though having power delivered to all four wheels increases straight-line traction, it does nothing to improve braking, and most systems have little to no effect on cornering."

https😐/www.broadmoormotors.com/…county-hastings/

"Myth #4: AWD & 4WD Help With Braking"

Že ty budeš patřit do kategorie řidičů "Myth #3: 4 Wheel Drive & All Wheel Drive Makes You Invincible"?
"While some consider All Wheel Drive vehicles better at handling than 2 wheel drive vehicles, the truth is that the all wheel drive feature is really only improving acceleration."
Othello
Zkusil sis někdy brzdit na sněhu s fulltime čtyřkolku s manuálem? Porovnal sis jak brzdí s vysláplou spojkou oproti nevyšláplé? Co jsi zjistil, jaký rozdíl?

Zkusil sis aspoň jednou porovnat průjezd třeba nahrnutou břečkou nebo hlubším sněhem, který ti nerovnoměrně brzdí každou stranu auta jinak? Jak se přitom chová AWD versus dvoukolka? Co jsi zjistil?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Brzdění s nevyslaplou spojkou? S ABS nebo bez nej? To nebude maximální možné brzdění že ne? Jinak bys zablokoval kola, chcipnul by motor a prisle bys o posilovač. Tohle jsi asi nemyslel ne?
Ad 2.odstavec. zkusil ( ovsem nikdy v identickem aute ), rozdíl je jen v tom, ze awd dokáže lépe zrychlit. Dokonce pořádáme i firemní kurzy na polygonu v Mostě, kde takové věci můžeme srovnat na kluzkym nebo různých površích. Nikdy tam čtyřkolka zatím nebrzdila lépe. Obecne nejlépe brzdila lehká auta, nejhůře těžká. To samé se zatacenim.
Othello
Brzdění s ABS. S nevyšláplou spojkou fulltime 4x4 brzdí líp než s rozpojenou spojkou. Na sněhu určitě ano, ověřeno několikrát. , Umělý polygon jsem nezkoušel

A to druhé - tam kde ti nahrabaný sníh stahuje auto do strany, AWD pomůže držet směr. I bez větší akcelerace, jen s udržováním rychlosti.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Víš co je kammova kružnice? Newtonuv zákon ti něco říká?
Othello
Ano vím.
Který Newtonuův zákon konkrétně myslíš? , Newton jich sestavil více
Avatar - Mikesus
Mikesus
No teoreticky v tomto můžou posloužit všechny 3, ale postačí nám 2. a 3.

A kdyz víš o kammove kružnici, můžeš na ni vysvětlit vliv 4x4 na zatáčení?
Othello
Ano můžu. Při dopředné hnací síle se snižuje schopnost kola přenést boční sílu. Auto s AWD má hnací síly na kolech nižší, tj zbývá větší rezerva pro boční sílu
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokudáš plnej u 4kolky a je tam fakt led = nemáš adhezi, tak ti taky zasáhne stabilizace či protiprokluz, prostě to není všemohoucí, jak se tady někteří snaží namluvit.... s vyplými asistenty tohoto druhu to zase prohrabává a může mít tendenci nehezky střelit bokem, což je u předokolky třeba takové předvídatelnější. Vše je o používání mozkem, je to dobrý sluha, zlý pán.
Othello
samozřejmě nestačí, kdyby se hřeby mohly používat v normálním provoze byla by to pecka. Ale rozdíl mezi 4x4 a 2x4 bude vždycky, s hřebama i bez nich, to doufám chápeš
Othello
Ozzman: kdyby to bylo tak dramatické jak píšeš, vymetl bych škarpu už nejmíň tisíckrát. Ale nepřihodilo se to ještě ani jednou, tak to snad tak hrozné nebude ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to jsi měl štěstí, já v loni dal víc plynu a auto se mi nasměrovalo ke škarpě... byl tam zmrazek, naštěstí to dopadlo dobře... a to s 4x4

Ale tvrdit, že je to bezpečné je alibismus, je to stejně jako za mokra méně bezpečné, než za sucha, bez ohledu na hnanou nápravu, to je neoddiskutovatelný fakt.
Othello
Jestli neumíš na sněhu (neber to nijak hanlivě), doporučuju najít zasypaný parking a tam se trochu vydovádět. Akcelerace, smyky na obě strany, brzdy atd. Já tak kdysi vzal ženu a od té doby je na sněhu jako doma (no skoro.. 😄 )

Bezpečné je to na sněhu, pokud respektuješ pravidla hry. Ale to přichází s praxí
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jestli nepoznáš rozdíl mezi suchou a zasnezenou silnici ( neber to hanlive), doporučuji najít nějaký parking, kde je část pod sněhem a část očištěna. A parkoviště je super, ale nenadálé situace ti nepripravi.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jistě, že jsem byl na sněhu mockrát, na parkovišti, na uzavřené silnici, dokonce i na škole smyku ve sněhu, jenže my dva si asi nerozumíme. Já i ten výše popsaný smyk dostal trochu řízeně, že jsem to schválně přehnal s plynem a zkoušel na prázdné zasněžené cestě, co to udělá. Za provozu jsem díky předvídání a přizpusobení podmínkám snad nikdy neměl výraznou krizovku - ale to je právě o tom přizpůsobení stylu jízdy, což musíš i s 4x4 ..

Pointa je tak, že na sněhu se dá jezdit relativně bezpečně, jenže to znamená jak říkáš přijmout pravidla hry a třeba někdy ubrat, nebo nepředjet. Bezpečně na sněhu lze jezdit i s předokolkouXzadokolkou, stejně jako předjíždět, jen vždy za sucha je každý takový manévr bezpečnější a rychlejší, než za zhoršených podmínek a je uplně jedno, jak moc máš velkou praxi, ta praxe ti jen dodává výhodu v lepším odhadu situace, nebo následné zvládnutí krizovky, když si přehlédl zmrazek..

Celá diskuze je postavena tak, že s 4x4 se dá jezdit na sněhu jako za sucha a to prostě není pravda, vždy to bude bezpečnější za sucha už z principu fyzikálních zákonů suché vozovky.. A troufnu si říct, že daleko větší vliv na jízdu na bezpečnost ve sněhu nemá 4x4, ale dobrý pneu
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Obecně mi hrabou na sněhu při předjíždění všechna 4 kola, jde jen o to mít to srdce neubírat a korigovat jen volantem. Nad 80 se rychle ukliďnuju, mám už strach, nejsem si jist na 100%
Othello
Když to vezmeme technicky, všechny čtyři by měly obecně hrabat jen u auta se všemi diferenciály zavřenými, ale takových není moc - umí to třeba géčko. U ostatních aut obvykle hrabe jen jedno, nebo max. dvě kola, podle provedení pohonu
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
U mě jsou to tři kola, vzadu je samosvor. Pod stejnou zátěží by přední kola mohla hrabat obě.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To dost záleží na situaci. Pokud pojede někdo vyloženě úplně podes*ranej 30km/h na rovné silnici, jak pražák, když vidí padat vločku 😁 , tak nevidím důvod ho normálně a bezpečně předjet.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Nechtel by sis to po sobe jeste jednou precist? 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
pardon, vypadlo mi tam *ne. Ale smysl asi většina pochopila. A rýpnutí "zimní" situace v Praze se vyloženě nabízelo 😁 . Také ti normální se pousmějí a ti "potrefení" se budou hádat do krve 😁
rohor
?? to jako vážně? Pražáka, který jede 30, když vidí padat vločku, jsem ještě neviděl. Zato jsem viděl spousty pražáků, kteří jedou 150 déšť nedéšť, mlha nemlha a sníh nesníh.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ono v Praze jezdi většinou takhle. Ale ti zůstávají v Praze a nikam nejezdí. Ti co vyjedou ven jezdi povětšinou normálně a pár nesmrtelných letí jak popisuješ.
rohor
Tím se to vysvětluje, protože já potkám jenom ty externí letce.
A rozumím, Praha je v nížně, sněhu moc neužije. Vzpomínám si jak byli ze 2 cm sněhu vykolejení brňáci, zatímco u nás na mé rodné Vysočině 15cm nic neznamenalo. Takže dík za vysvětlení, pochopil jsem, jak je to myšleno.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja jsem zvyklý taky na desítky cm sněhu, v Praze mne to irituje, jak jezdi pomalu jen se objeví pár vloček, ale silnice je sotva mokrá. Mimo Prahu ( a další velká města) jsem nikoho tak extrémně pomalu jet nezažil. Naopak spíš je pak potkavam v příkopech.
Othello
Mám podobné poznatky. Kdo jezdí na sněhu svižně, neustále sleduje kolik to zrovna klouže a jízdu tomu přizpůsobí. Kdo jezdí pomalu, nepozná jako má rezervu a o to víc ho to pak překvapí.

Blbý je akorát čistý led, hlavně v noci není moc poznat a uklouznout umí fakt hodně. O dost lepší je břečka, sice trochu stahuje do strany ale je celkem čitelná. Čistý sníh je pak úplně v pohodě, hlavně ujetý a hodně zmrzlý, na něm se s čtyřkolkou jede skoro jak po asfaltu
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejhorší po ledu je břečka se zmrzlýma kusama na silnici, to třeba při dálniční rychlosti umí rozhodit lehčí auto
Mig_35
takže led je špatně, ale zmrzlý sníh je jako asfalt 😄
Othello
Ano říkáš to správně, je v tom veliký rozdíl i když je oboje jen zmrzlá voda. Podobně jako tuha i diamant jsou oboje uhlík
Mig_35
Někdy ti závidím tvoji fantazii. Mohl bys psát knížky jako Rowlingová.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Rohore, ty máš auto bolačku co nejede, tak se ti zdá, že ostatní letí. Kup si už Corollu s dvoulitrem HEV. :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ta nová 1.8 5.gen taky už vypadá slibně.
webpaja
Ne, napsat k tomu AWD je trochu podvod na zákazníky. Dá se to považovat za výsměch, tohle není AWD.

Aspoň, že to už má lepší infotainment než před FL.
Avatar - Dinar
Dinar
s rozměry kompaktu c-segmentu a vnitřním prostorem b-segmentu. Nevím, kolik dneska stojí takové vw polo, ale 1,3 milionu to snad nebude.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Je to premiovy crossover... za dane peniaze neponuka na danom podoryse megapriestor ale ma ine priority. Mne ale celkovo uxko pride co do testov menej vydarene ako jeho vacsi pribuzni lexusaci... inak za 1,6 mega je uz giganticky touareg.. a takpovediac uz tiez hra premiovu hru... ved aj predaje uxka vravia jasne... ma ich najslabsie zo vsetkych zvysenych lexusov ( a pritom je z nich najlacnejsie ) ... svojich zakaznikov napriek tomu asi ma ked sa lexusu uxko oplati vyrabat....
Othello
Tam kde není samosvor obě nejspíš nebudou hrabat, vždycky mezi mimi bude trochu rozdíl a podklouzne jen jedno.
Ale souhlas, se samosvorem na nápravě hrabou obě zároveň

EDIT: blbě se to zařadilo
Oliver Hromek
Ještě by stálo za to zmínit, že auto je teď v nabídce se slevou přes 300.000 Kč. Za 850.000 Kč s DPH mi tato prémiovka potom přijde jako dobrý kup.
Už se těším na tu svoji v dubnu 😉
Julian Otis
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.