A na co jí těch 736kW bude? Nebylo by lepší třeba "pouhých" 150, ale kWh v bateriích, když už to teda má být elektromobil... aby to alespoň někam dojelo...
jako na vysavače. 1000 koní opravdu nikdo nepotřebuje a může to být možná i docela nebezpečné. Představme si, že nějaký Jouda bude po městě jezdit sice předpisově, ale využívat zrychlení z 0-50 pod 1 sekundu. Na to naše mozky nejsou kalibrované... :D
Ale to už mají zelenorudí ekoteroristé dávno naplánované a ani se tím příliš netají - až (resp. doufejme že jen "jestliže" by se zkratowozy v EU jednou skutečně masově rozšířily (což nenastane https://www.autoforum.cz/…e-uz-kvuli-nemu/), další fáze regulace a posléze likvidace jakékoliv individuální dopravy pak postihne i je. :-[]:no:
1000 Hp možná ano, ale bude mít to, co dělá Alfu Alfou - duši?
Přijde mi, že tuto jednoduchou premisu ve Stellantisu absolutně nechápou.
Ps.: Už dnešní QV je určená velmi zkušeným řidičům. Řidič s běžným, nebo lehce nadprůměrným, skillem by se toho měl bát, pokud není blázen.
1000 Hp, krouťák od nuly? Na platformě "normálního" auta, ne třeba Veyronu? To je vražda. Nesmysl.
Podle me by alfe jako znacce prospelo dlsich 50 let stale vyrabet auta se spalovacim motorem, budto atmosfery nebo dejme tomu pokracovat s temi od ferrari s turbem.
Mohla by zustat jako posledni mohykan a dost mozna by byli uspesnejsi nez poslednich 20 let.
Nemusis resit marketing ani tvar firmy, vsechno by bylo jasny a zrejmy, udelali by dobry auto, nebylo by mozna levny, ale Alfa nebyla nikdy zrovna levna tak co … :-)