Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Šéf Škody Zellmer: VW bude potřebovat na rozhodnutí o gigafactory víc času

8 komentářů

PowerHouse
Dříve s elektronikou, trinity, ... a nyní i s baterkama.

Jenom aby ty baterky z Asie, třeba z Indie, nebyly levnější než ty z Plzně.
I to Polsko je nyní ve srovnání s ČR superlevné.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohor
že i soudruh Pávek řekl, že zničit letiště kor v této době je špatně.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Letiště? Spíš jen zpevněná rozjezdová a přistávací plocha. A těch tu po bolševicích zbylo habaděj.... 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
a to že budou potřebovat vody jako pro celou Plzeň, to nevadí, že? 😒] 😒] 😒]
Avatar - pradeda777
pradeda777
"Pokud chceme transformovat automobilový průmysl k bateriovým vozům, chceme rozhodně lokalizovat celý výrobní řetězec pro baterie v Evropě," dodal.
No nekeke.....a na to jste přišli až teď??????????????
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tywoe, ty jako opravdu myslíš že je Evropa schopná Číňanům konkurovat cenou? Neupadl jsi na hlavičku? Nebylo by lepší Mandarínům konkurovat v něčem co třeba tak úplně dobře neumí?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Třeba ve výrobě azbestu? Nebo DDT bychom mohli zkusit 😉 😁 .