Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Toyota přehodnocuje plány na elektromobily, může za to i Tesla Model Y

33 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Toyota jedná podle auta, které a Doník ve snu neviděl. Ale nedivte se mu, on má EV jako kdysi my Porsche na nočním stolku. Zatím musí začít třeba u Clia
rohor
Kdyby se takto rozumně a se střízlivě kritickým pohledem na svoji produkci uměl podívat ten evropský zaprděný moloch...
fahrenaufderautobahn
a) Toyota oficiálně nic neřekla, jsou to "zdroje" z automobilky.
b) Elektromobily Toyoty patří mezi to nejhorší na trhu. Nejhorší baterie, nejhorší vlastnosti, nejhorší dojezdy. Vůbec se jim ten vstup nepovedl, před pěti lety by to bylo super auto, ale dnes už to prostě nestačí. Případní zájemci si prostě radši koupí Teslu, VW, Škodu, nebo prostě cokoliv jinýho. Toyota to tak MUSÍ s EV zkusit znovu a lépe.
Avantime
Už som sa s tým previezol a nevidel by som to tak tragicky. Napríklad mi neodpadlo koleso. 😒]
Ale nie, jazdí to fajn, ale dosť stiesnené kvôli hrubej podlahe s batériou a nízkej streche, posed je tiež divný. Ten príchod na trh s elektro sa im ozaj celkom nepodaril, ale komu áno. Dobre si pamätáme, aké mal VW softvérové problémy a celkom mu trvalo, kým ich ako tak vyriešil.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne asi nejvíc vadilo, že se to neřídí vůbec jako auto, ale spíš jako videohra 😁 Ale to tak k tomu EV asi patří.... bez emocí, jediná emoce je ze zrychlení a zátahu, jako v metru či tramvaji.
rohor
A to mě právě baví, to co tebe nebaví. Pro mě to jsou ty emoce.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Potom si musíš užívat jízdu v tramvaji 😊 To je panečku emocí, když za to vezme a natře to na semaforech Ofci TDI .. co na tom, ta bába už tam ležela 😁 😁
rohor
No nesměj se, jízdu tramvají jsem jako dítě miloval (bohužel jsme bydleli na maloměstě, kde tramvaje nemají doteď). Já miluju vše co jezdí na elektřinu. Já miluju vše co funguje na elektřinu.
gil54
...a nejlepší je el. křeslo. 😄
(Promiň, ale nemohl jsem se udržet.)
Avatar - Mikesus
Mikesus
no jasně, elektrické kolečkové 😒] 😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Holt místo zatlačení do sedačky vlaješ na štangli. Svým způsobem to určitě emoce jsou. 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, taky si to užívám, zvláště v přeplněné tramvaji, kde se není za co chytit a řidič se nechá unést tím zatlačením do sedačky mezi IPakem a Karlákem, to je nával emocí 😁
rohor
Pleteš dohromady nádherný stroj, který jezdí na elektřinu po kolejích (radost) s přepravovaným nákladem (hnus, odpor).
Avatar - Mikesus
Mikesus
nemůžeš házet všechny do jednoho pytle. Zas tolik fetek a bezďáků tam nejezdí
Avatar - Mikesus
Mikesus
přesně mně napadlo, jak to rozhulákají z křižovatky dolů.
Tam jezdíš ne?
Ještě občas je zajímavé z Barrandova dolů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, protože zavřeli metro na Jiřáku, včera to tam někdo nahoukal do tramvaje 😁 To bylo taky vzrúšo ta cesta 😁

Hele, ale upřímě, pořád tam trávím mnohem méně času, než když ještě občas jedu autem 😁 Pokud to někdo nenarve do tramvaje...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Houká metro, vlak nebo loď. Co z toho to bylo? 😒]
No já to mám zatím rychlejší autem, pokud to někdo nenahulí do tramvaje někde 😁. Ono se dá každá nehoda docela dobře objet. Zatím nejhorší bylo, když se u muzea vse zavřelo kvůli zapomenutýmu kufru.
Caterhem
rohor
Bože do čeho jsi duši dal 😄 😄 😄 😄
Caterhem
Příspěvek podléhá schvalování.
šofér
má zjevně nejvíce vymakaný pohon a dojezd, ovšem tím, že je jedná jako druhá mi už přijde fádní, navíc ten gigatablet v kabině a ovládání auta přes nej, to už je moc.
rohor
Měl jsem TM3 krátce, ale všimnul jsem si, že většinu hlavních funkcí máš na mechanických prvcích na volantu a okolo volantu. Připomínám, že nejsem EV fanatik a nejmenuju se Doník Vítečník.
šofér
tak ok, ale prostě se mi ta palubka s tou megatelevizí ne a ne líbit. A prý například stěrače se musí ovládat přes tu telku...
rohor
Do jisté míry.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Nevidím na tom nic špatně, protože sám nechávám ve všech autech stěrače na automatiku a v případě potřeby do nich "drbnu" aby se víc pohnuly. Na to ani v Tesle tablet nepotřebuju.
Freddka
“Tesla ve výrobě používá velké lisy na plech”

Vy uz jste fakt uplne mimo.
To nejsou zadny lisy, to je odlitek.

A to je prave to, ze je to velka frajerina udelat jeden odlitek predek auta, druhej odlitek zadek auta a uprostred baterka i se sedadlama.

Ten predni a zadni odlitek nahrazuji puvodni konstrukci, kde byly slozene z nekolika stovek dilu, ktere se slepi a svaruji.
Tak si asi umite predtsavit, ze je to megalomansky pokrok v technologii vyroby, ktery ve velkych objemech usetri miliardy jak nic.

Tedka jen bum prd a za 2 vteriny je hotova tretina auta.
To bude konkurenci trvat dekadu, nez tohle dobehnou.

Uz jen proto, ze v soucasne dobe takovou masinu umi vyrobit jen jedna firma na svete - italska IRDA.
Mozna se to nauci casem i dalsi, ale vite jak to je, tohle trva roky.

Prej lisy na plech, to me fakt rozesmalo :-!
DonVito
Mas pravdu.

Jen bych doplnil, ze se jedna o tlakove liti.
Ke kteremu je zapotrebi "giga press".

Ano, je to revoluce ve vyrobe aut.
I kdyby se takto vyrabely fosily, tak by to mega usetrilo...

Toyota vypilovala k dokonalosti sve prubezne zlepsovani.
S Teslou prichazi skok v efektivite.
Hendly
Ze pisou blbost je celkem jasne.

Horsi je, ze tu jasnou chybu napise nekdo kdo by mel byt alespon trochu technik…


Jo a takova redakce plna “odborniku”.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak snáď by to mohli pretaviť aj do lepších cien vozidiel.
Jozinwk
....pri menšej havárii , treba meniť skoro polku auta 😡......?!?
DonVito
To je pro minuleho CEO...
Kvuli kteremu je nyni Toyota pozadu.
Skoda, vyrobni system, ktery kopiroval cely svet, bude vyrabet jeste dlouho jen hybridy.

Dojde-li k razantnejsimu zlevneni baterii, bude to pro Toyotu katastrofa.

Diky Toyodo
Za pekne portfolio dnes
Ale minimalni pripravenost do budoucna

Nyni po odchodu Toyody uz neni na svete zrejme zadna vyznamna automobilka, ktera by pochybovala o brzske dominanci EV!
A pozor nema to nic spolecneho s EU...

O tom, kdo je zaslouzene jednickou mezi automobilkami, je tento clanek.

Congrat TSLA

PS Pro nas insidery toto neni nic noveho...
Jen nevim, co se musi stat, aby Tesla haters otevreli oci...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tvl, mistni sasek si uz rika insider...

Tys ten clanek necetl, nebo jsi proste prilis upy, abys ho pochopil? Ja vim, cetl ale nepochopil.
DonVito
https😐/www.auto.cz/diskuse/52460/1

"Katikakus
27. 3. 2017 15😁331
Re: SektaTakze jeste jednou, protoze si zjevne sedis na vedeni - ja nikde netvrdim, ze to budou vodikove clanky. Celkem jasne pisu, ze v soucasnosti nevim, ktera technologii se povede prosadit. Jedno vsak vim jiste - auto na baterky nabijene z el. site to nebude."
😁 😁 😁

Ze stejne diskuze😒br />
" DonVito
27. 3. 2017 21:5000
2030....2% spalovací motoryPro ty, kdo pořád nevěří elektromobilitě, je tu nejnovější studie Deloitte.

V roce 2030 60% beteriových EV kontra 2% aut se splaovacími motory

Kdo nevěří ať tam běží (jedná se o předpověď poměru prodaných aut v Německu)!

Budoucnosti zdar

Jiný zdroj: Palivové články vs. baterie a smrt dieselu
[odkaz]

U mnohých diskutérů vidím, že píší o budoucnosti spíš to, jak si ji přejí (nebo představují), než aby se zamysleli.
Nebo si alespoň přečetli názor 78% šéfů automobilek viz odkaz.."
:-! :-! :-!

Jsou tu insideri.
Jsou tu diskuteri co diskutuji vecne.
A pak jsou tu hejteri, co nikdy neuznaji, ze se mylili. 😉
A radeji se budou mylit dal...
😁

Klidne si to vem osobne. Protoze tohle osobni je. A to nevokecas!

Good night

PS Prej sekta. 😁 😁
Jen jsem vam tu davno prozrazoval o Tesle, to co se o ni muzete docist dnes od Toyoty. Nekdo tomu rika sekta... nekdo insider. 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ano, to co jsem psla tehdy stale plati a nevypada to, ze by tomu melo byt jinak. Naopak. Tolik sebereflexe jsem od tebe necekal a chvalim te, ze me ctes pozorne, :yes: