Automobilka Toyota nabídne více elektromobilů, ale před tím ještě přehodnocuje své dosavadní plány. Teslu Model Y po rozborce jeden ze zástupců japonské značky označil za umělecké dílo.
Toyota jedná podle auta, které a Doník ve snu neviděl. Ale nedivte se mu, on má EV jako kdysi my Porsche na nočním stolku. Zatím musí začít třeba u Clia
a) Toyota oficiálně nic neřekla, jsou to "zdroje" z automobilky.
b) Elektromobily Toyoty patří mezi to nejhorší na trhu. Nejhorší baterie, nejhorší vlastnosti, nejhorší dojezdy. Vůbec se jim ten vstup nepovedl, před pěti lety by to bylo super auto, ale dnes už to prostě nestačí. Případní zájemci si prostě radši koupí Teslu, VW, Škodu, nebo prostě cokoliv jinýho. Toyota to tak MUSÍ s EV zkusit znovu a lépe.
Už som sa s tým previezol a nevidel by som to tak tragicky. Napríklad mi neodpadlo koleso. :-[]
Ale nie, jazdí to fajn, ale dosť stiesnené kvôli hrubej podlahe s batériou a nízkej streche, posed je tiež divný. Ten príchod na trh s elektro sa im ozaj celkom nepodaril, ale komu áno. Dobre si pamätáme, aké mal VW softvérové problémy a celkom mu trvalo, kým ich ako tak vyriešil.
Mne asi nejvíc vadilo, že se to neřídí vůbec jako auto, ale spíš jako videohra :D Ale to tak k tomu EV asi patří.... bez emocí, jediná emoce je ze zrychlení a zátahu, jako v metru či tramvaji.
Potom si musíš užívat jízdu v tramvaji :) To je panečku emocí, když za to vezme a natře to na semaforech Ofci TDI .. co na tom, ta bába už tam ležela :D:D
No nesměj se, jízdu tramvají jsem jako dítě miloval (bohužel jsme bydleli na maloměstě, kde tramvaje nemají doteď). Já miluju vše co jezdí na elektřinu. Já miluju vše co funguje na elektřinu.
Jo, taky si to užívám, zvláště v přeplněné tramvaji, kde se není za co chytit a řidič se nechá unést tím zatlačením do sedačky mezi IPakem a Karlákem, to je nával emocí :D
Houká metro, vlak nebo loď. Co z toho to bylo? :-[]
No já to mám zatím rychlejší autem, pokud to někdo nenahulí do tramvaje někde :D. Ono se dá každá nehoda docela dobře objet. Zatím nejhorší bylo, když se u muzea vse zavřelo kvůli zapomenutýmu kufru.
má zjevně nejvíce vymakaný pohon a dojezd, ovšem tím, že je jedná jako druhá mi už přijde fádní, navíc ten gigatablet v kabině a ovládání auta přes nej, to už je moc.
Měl jsem TM3 krátce, ale všimnul jsem si, že většinu hlavních funkcí máš na mechanických prvcích na volantu a okolo volantu. Připomínám, že nejsem EV fanatik a nejmenuju se Doník Vítečník.
Do jisté míry. https://www.youtube.com/watch?…
Nevidím na tom nic špatně, protože sám nechávám ve všech autech stěrače na automatiku a v případě potřeby do nich "drbnu" aby se víc pohnuly. Na to ani v Tesle tablet nepotřebuju.
Vy uz jste fakt uplne mimo.
To nejsou zadny lisy, to je odlitek.
A to je prave to, ze je to velka frajerina udelat jeden odlitek predek auta, druhej odlitek zadek auta a uprostred baterka i se sedadlama.
Ten predni a zadni odlitek nahrazuji puvodni konstrukci, kde byly slozene z nekolika stovek dilu, ktere se slepi a svaruji.
Tak si asi umite predtsavit, ze je to megalomansky pokrok v technologii vyroby, ktery ve velkych objemech usetri miliardy jak nic.
Tedka jen bum prd a za 2 vteriny je hotova tretina auta.
To bude konkurenci trvat dekadu, nez tohle dobehnou.
Uz jen proto, ze v soucasne dobe takovou masinu umi vyrobit jen jedna firma na svete - italska IRDA.
Mozna se to nauci casem i dalsi, ale vite jak to je, tohle trva roky.
To je pro minuleho CEO...
Kvuli kteremu je nyni Toyota pozadu.
Skoda, vyrobni system, ktery kopiroval cely svet, bude vyrabet jeste dlouho jen hybridy.
Dojde-li k razantnejsimu zlevneni baterii, bude to pro Toyotu katastrofa.
Diky Toyodo
Za pekne portfolio dnes
Ale minimalni pripravenost do budoucna
Nyni po odchodu Toyody uz neni na svete zrejme zadna vyznamna automobilka, ktera by pochybovala o brzske dominanci EV!
A pozor nema to nic spolecneho s EU...
O tom, kdo je zaslouzene jednickou mezi automobilkami, je tento clanek.
Congrat TSLA
PS Pro nas insidery toto neni nic noveho...
Jen nevim, co se musi stat, aby Tesla haters otevreli oci...
"Katikakus
27. 3. 2017 15:3331
Re: SektaTakze jeste jednou, protoze si zjevne sedis na vedeni - ja nikde netvrdim, ze to budou vodikove clanky. Celkem jasne pisu, ze v soucasnosti nevim, ktera technologii se povede prosadit. Jedno vsak vim jiste - auto na baterky nabijene z el. site to nebude." :D:D:D
Ze stejne diskuze:
" DonVito
27. 3. 2017 21:5000
2030....2% spalovací motoryPro ty, kdo pořád nevěří elektromobilitě, je tu nejnovější studie Deloitte.
V roce 2030 60% beteriových EV kontra 2% aut se splaovacími motory
Kdo nevěří ať tam běží (jedná se o předpověď poměru prodaných aut v Německu)!
Budoucnosti zdar
Jiný zdroj: Palivové články vs. baterie a smrt dieselu
[odkaz]
U mnohých diskutérů vidím, že píší o budoucnosti spíš to, jak si ji přejí (nebo představují), než aby se zamysleli.
Nebo si alespoň přečetli názor 78% šéfů automobilek viz odkaz.." :-!:-!:-!
Jsou tu insideri.
Jsou tu diskuteri co diskutuji vecne.
A pak jsou tu hejteri, co nikdy neuznaji, ze se mylili. ;-)
A radeji se budou mylit dal... :D
Klidne si to vem osobne. Protoze tohle osobni je. A to nevokecas!
Good night
PS Prej sekta. :D:D
Jen jsem vam tu davno prozrazoval o Tesle, to co se o ni muzete docist dnes od Toyoty. Nekdo tomu rika sekta... nekdo insider. ;-)
Ano, to co jsem psla tehdy stale plati a nevypada to, ze by tomu melo byt jinak. Naopak. Tolik sebereflexe jsem od tebe necekal a chvalim te, ze me ctes pozorne, :yes: