Od nástupu Sakrakylie se tu snad nevyskytl větší hater Škody :-D . Tohle je trochu křečovité, jak by uspěla RAV4 s pseudo AWD by bylo zajímavé :-) . Její omezení je hezky vidět ve srovnávacím testu Chvaly s P3008 a Tucsonem, překvapivé.
S o 4cm menší světlou výškou než Porsche si jednou Kaďák škrtnul. Velmi pěkně Kodiaq fungoval za všech podmínek.
Možná by nevyjela, možna jo, ale bude se rozpadat? Nebo chceš říct, že z kodiaqu nezacaly odpadavat kusy při jízdě krokem? Ano, ta auta nejsou do terénu, ale je tohle vůbec terén?
Ja jsem to video pred par dny videl a nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze kdyz (kvuli svetle vysce) Matt drbnul podvozkem o zem, tak upadl kousek plastove krytky. To by se myslim mohlo stat kazdemu autu, kterym nekdo skrtne o teren zrovna na nejakem miste podvozku, kde se to nehodi.
Spis bych komentoval fakt, ze spousta skodovek jezdi po silnici a pod autem jim vlaje uvolneny kryt motoru, ale to by tady bylo mimo tema clanku.
tak tento výmysl ti tu nikdo nesežere, kromě pár lhářů, které jsem přeargumentoval a neměli nic navíc k tomu, tak se uchýlili k výmyslům. Evidentně už se k nim taky řadíš. Nikdy jsem netvrdil, že je vše ostatní špatně. To jen ty tvrdíš, že to říkáš. ale co se divím, už dřív jsi lhal, tak proč bys nepokračoval.
To víš no, fanatici do jedné značky, ideálně do té svojí co maj doma v garáži (jedno auto stačí na všechno přece :-):-):-):-):-) )
To je jiná liga.
Tím nechci koncern a šáde obhajovat, vyráběj taky dobrý kraksny, ale stranění pouze jedné značce ze všech co se vyrábí na světě už je dneska hodně úsměvný. To sou ty největší autíčkáři - asi jako Tesla sekta :-)
...musí dělat senzační videa. Kodiaq ve všem horší, tak najdeme něco, co není ve výbavě Cayenne a zmírníme dopad, tedy uděláme soutěž v tom, jestli umí sám brzdit při jízdě z kopce, protože Cayenne tuhle fičuru nemá nebo ji neumíme zapnout. Gratuluju...
Jsi hodně mimo mísu, Watson dělá tahle terénní videa už několik let a dělá je stále podle stejné metodiky včetně toho sjíždění kopců s testem funkce hill descent control, jediný rozdíl mezi testy je, že u skutečných offroadů přidává některé disciplíny jako je brodění atp.. Takže nic nehledal, jenom po stopadesáté zopakoval stejný test na dalších dvou autech. https://www.youtube.com/watch?…