Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Škoda Kodiaq RS proti Porsche Cayenne E-Hybrid v terénu. Může mít šanci?

17 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Druhý výjezd do kopce, jeste k tomu krokem, a začal se rozpadat. Dobrá vizitka...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Možná by nevyjela, možna jo, ale bude se rozpadat? Nebo chceš říct, že z kodiaqu nezacaly odpadavat kusy při jízdě krokem? Ano, ta auta nejsou do terénu, ale je tohle vůbec terén?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ja jsem to video pred par dny videl a nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze kdyz (kvuli svetle vysce) Matt drbnul podvozkem o zem, tak upadl kousek plastove krytky. To by se myslim mohlo stat kazdemu autu, kterym nekdo skrtne o teren zrovna na nejakem miste podvozku, kde se to nehodi.

Spis bych komentoval fakt, ze spousta skodovek jezdi po silnici a pod autem jim vlaje uvolneny kryt motoru, ale to by tady bylo mimo tema clanku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Třeba taky někde "drbli". Nebo ne?
webpaja
Od nástupu Sakrakylie se tu snad nevyskytl větší hater Škody 😁 . Tohle je trochu křečovité, jak by uspěla RAV4 s pseudo AWD by bylo zajímavé 😄 . Její omezení je hezky vidět ve srovnávacím testu Chvaly s P3008 a Tucsonem, překvapivé.
S o 4cm menší světlou výškou než Porsche si jednou Kaďák škrtnul. Velmi pěkně Kodiaq fungoval za všech podmínek.

Bravo Škoda (copyright GTI).
Avatar - Mikesus
Mikesus
To tvrdíš ty, nikdo jiný tu o toyote nemluvil.
Avatar - Anonym
Anonym
4 válce stačí, jen když hybrid tlačí 😄 😄 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já bych to pojal z druhého konce. Není to Toyota tak je to na nic 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
Většině určitě stačí jedno auto na všechno. Všem určitě ne. Kde jsi na takovou blbost přišel?
Avatar - Anonym
Anonym
To víš no, fanatici do jedné značky, ideálně do té svojí co maj doma v garáži (jedno auto stačí na všechno přece 😄 😄 😄 😄 😄 )
To je jiná liga.

Tím nechci koncern a šáde obhajovat, vyráběj taky dobrý kraksny, ale stranění pouze jedné značce ze všech co se vyrábí na světě už je dneska hodně úsměvný. To sou ty největší autíčkáři - asi jako Tesla sekta 😄
Gvick2
Jsi hodně mimo mísu, Watson dělá tahle terénní videa už několik let a dělá je stále podle stejné metodiky včetně toho sjíždění kopců s testem funkce hill descent control, jediný rozdíl mezi testy je, že u skutečných offroadů přidává některé disciplíny jako je brodění atp.. Takže nic nehledal, jenom po stopadesáté zopakoval stejný test na dalších dvou autech.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Nagano
...musí dělat senzační videa. Kodiaq ve všem horší, tak najdeme něco, co není ve výbavě Cayenne a zmírníme dopad, tedy uděláme soutěž v tom, jestli umí sám brzdit při jízdě z kopce, protože Cayenne tuhle fičuru nemá nebo ji neumíme zapnout. Gratuluju...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nejsem první kdo ji zmínil a hlavně všichni vědí, že jak to není Toyota, je to vždycky u tebe špatné.
adamzprahy
Přesně, už dlouho tam na podobná videa občas koukám. Mě spíš fascinuje, že se to objevilo tady namísto vlastního obsahu...
Avatar - Anonym
Anonym
Většině to stačí proto, že jezdí z A do B a auta je víceméně nezajímaj nebo že na provoz víc aut nemaj děngy.

Protože kdo má rád auta by jich jinak bral určitě víc 😄 Ti praví nadšenci klidně celou halu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak tento výmysl ti tu nikdo nesežere, kromě pár lhářů, které jsem přeargumentoval a neměli nic navíc k tomu, tak se uchýlili k výmyslům. Evidentně už se k nim taky řadíš. Nikdy jsem netvrdil, že je vše ostatní špatně. To jen ty tvrdíš, že to říkáš. ale co se divím, už dřív jsi lhal, tak proč bys nepokračoval.