Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podruhé za volantem Citroënu C4 X, tentokrát s naftou: Rozhodně může oslovit

Během české premiéry Citroënu C4 X jsme si vyslechli zajímavosti o minulosti i budoucnosti značky nejen na českém trhu, hlavní pozornost však patřila novému kříženci.
Zpět na článek
4. 3. 2023 20:06
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2023 08:25
Neviditelny "krasavec"
Jednoznacne naskaredsi citron za poslednych tych jeho novodobych 15-20 rokov ... a zrejme aj najzbytocnejsi ... u nas ho vobec nevidim ... kto je tu cielovka? Ved za podobne prachy je aspon 30 zaujimavejsich aj lepsich aut... o dizajne ani nevravim... nic skaredsie v C segmente fakt ani nejde najst... no a este to osadit naftou a "dielo skazy" je dokonane 8-s

PS: napr. taku Arkanu je vidiet... a je aj ovela krajsia... inak za podobne prachy kludne aj nejaky T roc bude 100x lepsim autom
Rozbalit vlákno
6
4. 3. 2023 10:02
Re: Neviditelny "krasavec"
Obluda je to teda pořádná. A to v té spodní liště na předních dveřích má být co? Fejková koncovka výfuku? :D
4. 3. 2023 11:00
Re: Neviditelny "krasavec"
Hľadanie chýb za každú cenu? Spredu nevyzerá sympaticky, ale to sa dá povedať o mnohých súčasných modeloch iných značiek. Zbytok sa nevymyká bežným zvyklostiam. Z praktického hľadiska univerzál na každý deň, to nie je zlý ťah.
Spodná lišta na dverách opakuje štylistický prvok z predného čela - pokiaľ si si nevšimol, je to prvok spoločný prakticky všetkým súčasným Citroenom.
Avatar - iudex
4. 3. 2023 17:05
Re: Neviditelny "krasavec"
Ako obvykle ukazuješ, že Tvoje názory sú presne opačné ako vkus a nákupné preferencie väčšiny. C4 som na západe videl prekvapivo veľa, pre Citroen je to po predošlom tápaní a hľadaní správneho dizajnového smeru konečne trefa. A C4X predpokladám bude rovnako úspešné.
Tým nehovorím, že mne sa to páči, tiež to nie je môj štýl, ale faktom je, že sa to predáva a na cestách (mimo východného Slovenska) je to vidieť.
4. 3. 2023 17:52
Re: Neviditelny "krasavec"
Ty si mu naložil... :-[]
Avatar - wakantanka
4. 3. 2023 19:34
Re: Re: Neviditelny "krasavec"
Ale čoby, aj na východe Slovenska ich už zopár jazdí, dokonca aj ako EV. To by len topper musel viac jazdiť mimo svojej "bubliny". :)
5. 3. 2023 10:43
Re: Re: Neviditelny "krasavec"
Začínam mať pocit, že autorom množstva palcov jmôže byť aj topper...
Avatar - Roland Von Wagen
4. 3. 2023 09:35
Geniální tah.
Uvést na trh takový elektrokřáp a rovnou avizovat, že v blízké budoucnosti jej čeká upgrade. To se zájemci o tuhle naprosto odpornou sra*ku jen pohrnou. Mimochodem, jak to jako myslíte, že má nafta u flotilových zákazníků pořád význam? Všichni se přece třepou na skvělou elektrickou budoucnost, elektřina za hubičku ze solárů, prakticky žádný servis (vždyť se tam točí jen elektromotor) a i pro toho, kdo to vyfásne, to má jen samá pozitiva. Například obchodní cesta Brno - Frankfurt bude učiněná odysea. Vtipné je taky, jak tuhle obludu prezentují u jakési skulptury nového loga a přitom na kastli té žhavé novinky je logo staré. To je hned vidět, jak to mají u citroënu všechno do detailu promyšlené.
Rozbalit vlákno
3
4. 3. 2023 11:02
Re: Geniální tah.
Jj a se starnouci baterii si rok od roku budes uzivat cim dal vic :D
Avatar - Roland Von Wagen
4. 3. 2023 19:13
Re: Geniální tah.
A ještě u toho budeš dobře najezený. Protože si během 800kilometrové cesty dáš čtyři plánované a zcela chtěnné hodinové pauzy na oběd a kafe :-)
5. 3. 2023 07:02
Re: Geniální tah.
Jj samá pozitiva a jistoty, každý se na to třese. Zapomněl si ještě na ekologii, protože u toho skvělého pojižděníčka budeš mít ten správně sluníčkový pocit jak elektromobilem pomáháš chránit planetu :-[]

Btw mě ten design C4X zas tak hrozný nepřijde, ale nevidím jediný důvod proč raději nekoupit normální C4, raději litfback než nepraktický sedan…
4. 3. 2023 12:01
Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Bože, to je fakt hrůza. To už designéři Citroënu ztratili poslední zbytky soudnosti? A taky marketéři - co to je proboha za příšerný paskvil všechmožných segmentů - od každého něco a nic pořádně! Proč proboha neudělají pořádný hatchback a kombík nižší střední třídy?!! :-O :-O :-O :no: :no: :no:
P.S. Udělat splývavou záď jen s malým výklopným víkem a pevným zadním oknem bylo "moderní" naposledy počátkem 70. let, takže u Citroënu mají zpoždění "pouhých" 50 let! :-O :-O :-O :no: Když už chtěli udělat sedan, proč tydy nemá normální stupňovitou záď a běžnou světlou výšku bez ošklivých děr v podbězích? :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
8
4. 3. 2023 18:03
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Počuj, čo sa tebe vôbec páči? EV nie, habrid nie, automat nie, a keď ti ukážu poctivý diesel, ktorý môžeš mať aj s tvojim milovaným manuálom, zase len pindáš. Tak sa upokoj a kúp si konečne tú kolobežku.
4. 3. 2023 22:28
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Co se mi "páči"? Kvalitní a pohledné auto s minimální digitalizací a velmi dobrými jízdními vlastnostmi. A s "čistokrevným" druhem karoserie, minimálně čtyřválcovým benzinovým motorem bez jakékoliv hybridizace a s manuální šestistupňovou převodovkou. Nechci tedy vůbec nic zvláštního, přesto kvůli bruselským ekoteroristům takovýchto vozů bohužel valem ubývá...
:-( :no:
5. 3. 2023 10:44
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Ty musíš mať v dnešnej dobe ťažký život.
5. 3. 2023 11:16
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Tak to asi má, podle toho co chce, tedy standardní set-up ještě před 5ti lety, už není. 4válec bez hybridizace se nový ještě sehnat dá i s 6st manuálem, ale bez digitalizace vevnitř ne... ;-)

Upřímě bych se C4 Liftbacku s 1.2PT 96kW a manuálem nebál, ten motor jezdí pěkně i v jiných modelech. Jen se musí dávat pozor na výměnu oleje (dle techniků max 15tis km) a stav řemenu, je smáčený a když moc nejezdí, tak degraduje a oděrky jdou právě do oleje...
Avatar - iudex
6. 3. 2023 10:40
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
tak ja som práve C4 s 1,2 96 kW (a manuálom) jazdil a nie je to motor, ktorý by som zrovna odporúčal. Ako výkonovo to postačuje na bežné jazdenie (samozrejme keď príde dlhý tiahly kopec, motor je v koncoch, ale to platí pre všetky tieto malorážky) a aj spotreba je solídna. Ale ten charakter motora je des, ja som bol prvé desiatky kilometrov presvedčený, že to je nafta, klasické vibrácie, nitovanie a klepot ako dízel. Až na konci dňa som s prekvapením zistil, že je to benzín. Konkurencia má proste tieto trojvalce lepšie odtlmené. A ten manuál, klasický Francúz starej školy, dlhokánske dráhy a nepresné radenie, proste spomienka na deväťdesiate roky.
Takže áno, je to klasický benzín bez hybridizácie spojený so 6-st. manuálom, ale rozhodne to nie je príklad toho, prečo kombo čistý benzín + manuál chcieť.
5. 3. 2023 11:41
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Jako milovník poctivé automobilové techniky ho opravdu mám těžký. Ale takto to dnes mají všichni podobně smýšlející Evropané, kteří milují normální pořádná auta... :-O :-(
Avatar - WinDiesel
6. 3. 2023 09:20
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Ty to máš taky zjevně těžké, bačo, když musíš sem každý den chodit exhibovat, Onane.
Avatar - Roland Von Wagen
4. 3. 2023 19:15
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Tak tím sedanem to zazdiny i pro slepé a beznohé. Fakt nevím, kdo je na tohle cílovka. Bez ohledu na pohon. :yes:
4. 3. 2023 20:06
C4x
C4 je pekne auto. Ako hatchback.
Tento sedan je škaredý.
Skoda toho motora 1.2, ktorý je nespoľahliva sracka.

S motorom 1.5 je to použiteľné, len žiaľ hlučné a tiež neveľmi spoľahlivé (problémy s ad blue)

Záruka len dva roky alebo drahá predĺžená záruka upozorňuje na to, že spoľahlivosť nie je to, čo možno pri pezote čakať.

Cena však na súčasnú dobu patrí k tým lepším a dizajnu taktiež

A to zaváži
Rozbalit vlákno
0