Během české premiéry Citroënu C4 X jsme si vyslechli zajímavosti o minulosti i budoucnosti značky nejen na českém trhu, hlavní pozornost však patřila novému kříženci.
Jednoznacne naskaredsi citron za poslednych tych jeho novodobych 15-20 rokov ... a zrejme aj najzbytocnejsi ... u nas ho vobec nevidim ... kto je tu cielovka? Ved za podobne prachy je aspon 30 zaujimavejsich aj lepsich aut... o dizajne ani nevravim... nic skaredsie v C segmente fakt ani nejde najst... no a este to osadit naftou a "dielo skazy" je dokonane 8-s
PS: napr. taku Arkanu je vidiet... a je aj ovela krajsia... inak za podobne prachy kludne aj nejaky T roc bude 100x lepsim autom
Hľadanie chýb za každú cenu? Spredu nevyzerá sympaticky, ale to sa dá povedať o mnohých súčasných modeloch iných značiek. Zbytok sa nevymyká bežným zvyklostiam. Z praktického hľadiska univerzál na každý deň, to nie je zlý ťah.
Spodná lišta na dverách opakuje štylistický prvok z predného čela - pokiaľ si si nevšimol, je to prvok spoločný prakticky všetkým súčasným Citroenom.
Ako obvykle ukazuješ, že Tvoje názory sú presne opačné ako vkus a nákupné preferencie väčšiny. C4 som na západe videl prekvapivo veľa, pre Citroen je to po predošlom tápaní a hľadaní správneho dizajnového smeru konečne trefa. A C4X predpokladám bude rovnako úspešné.
Tým nehovorím, že mne sa to páči, tiež to nie je môj štýl, ale faktom je, že sa to predáva a na cestách (mimo východného Slovenska) je to vidieť.
Uvést na trh takový elektrokřáp a rovnou avizovat, že v blízké budoucnosti jej čeká upgrade. To se zájemci o tuhle naprosto odpornou sra*ku jen pohrnou. Mimochodem, jak to jako myslíte, že má nafta u flotilových zákazníků pořád význam? Všichni se přece třepou na skvělou elektrickou budoucnost, elektřina za hubičku ze solárů, prakticky žádný servis (vždyť se tam točí jen elektromotor) a i pro toho, kdo to vyfásne, to má jen samá pozitiva. Například obchodní cesta Brno - Frankfurt bude učiněná odysea. Vtipné je taky, jak tuhle obludu prezentují u jakési skulptury nového loga a přitom na kastli té žhavé novinky je logo staré. To je hned vidět, jak to mají u citroënu všechno do detailu promyšlené.
Jj samá pozitiva a jistoty, každý se na to třese. Zapomněl si ještě na ekologii, protože u toho skvělého pojižděníčka budeš mít ten správně sluníčkový pocit jak elektromobilem pomáháš chránit planetu :-[]
Btw mě ten design C4X zas tak hrozný nepřijde, ale nevidím jediný důvod proč raději nekoupit normální C4, raději litfback než nepraktický sedan…
Bože, to je fakt hrůza. To už designéři Citroënu ztratili poslední zbytky soudnosti? A taky marketéři - co to je proboha za příšerný paskvil všechmožných segmentů - od každého něco a nic pořádně! Proč proboha neudělají pořádný hatchback a kombík nižší střední třídy?!! :-O:-O:-O:no::no::no:
P.S. Udělat splývavou záď jen s malým výklopným víkem a pevným zadním oknem bylo "moderní" naposledy počátkem 70. let, takže u Citroënu mají zpoždění "pouhých" 50 let! :-O:-O:-O:no: Když už chtěli udělat sedan, proč tydy nemá normální stupňovitou záď a běžnou světlou výšku bez ošklivých děr v podbězích? :-O:-O:-O
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Počuj, čo sa tebe vôbec páči? EV nie, habrid nie, automat nie, a keď ti ukážu poctivý diesel, ktorý môžeš mať aj s tvojim milovaným manuálom, zase len pindáš. Tak sa upokoj a kúp si konečne tú kolobežku.
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Co se mi "páči"? Kvalitní a pohledné auto s minimální digitalizací a velmi dobrými jízdními vlastnostmi. A s "čistokrevným" druhem karoserie, minimálně čtyřválcovým benzinovým motorem bez jakékoliv hybridizace a s manuální šestistupňovou převodovkou. Nechci tedy vůbec nic zvláštního, přesto kvůli bruselským ekoteroristům takovýchto vozů bohužel valem ubývá... :-(:no:
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Tak to asi má, podle toho co chce, tedy standardní set-up ještě před 5ti lety, už není. 4válec bez hybridizace se nový ještě sehnat dá i s 6st manuálem, ale bez digitalizace vevnitř ne... ;-)
Upřímě bych se C4 Liftbacku s 1.2PT 96kW a manuálem nebál, ten motor jezdí pěkně i v jiných modelech. Jen se musí dávat pozor na výměnu oleje (dle techniků max 15tis km) a stav řemenu, je smáčený a když moc nejezdí, tak degraduje a oděrky jdou právě do oleje...
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
tak ja som práve C4 s 1,2 96 kW (a manuálom) jazdil a nie je to motor, ktorý by som zrovna odporúčal. Ako výkonovo to postačuje na bežné jazdenie (samozrejme keď príde dlhý tiahly kopec, motor je v koncoch, ale to platí pre všetky tieto malorážky) a aj spotreba je solídna. Ale ten charakter motora je des, ja som bol prvé desiatky kilometrov presvedčený, že to je nafta, klasické vibrácie, nitovanie a klepot ako dízel. Až na konci dňa som s prekvapením zistil, že je to benzín. Konkurencia má proste tieto trojvalce lepšie odtlmené. A ten manuál, klasický Francúz starej školy, dlhokánske dráhy a nepresné radenie, proste spomienka na deväťdesiate roky.
Takže áno, je to klasický benzín bez hybridizácie spojený so 6-st. manuálom, ale rozhodne to nie je príklad toho, prečo kombo čistý benzín + manuál chcieť.
Re: Jak pejsek a kočička u Citroënu vařili dort...
Jako milovník poctivé automobilové techniky ho opravdu mám těžký. Ale takto to dnes mají všichni podobně smýšlející Evropané, kteří milují normální pořádná auta... :-O:-(