že je správné mít české auto (bylo už pár let po komunistech). Tak jsem si první a poslední české auto pořídil. Těžce zaplacená zkušenost. Nasr*at na české auto. Howgh.
Re: Já tupec jsem si ve svých 20 letech taky myslel
vono taky poslední český auto byla ta Tatra 700 a Favorit.... Zbytek už byly německý auta s českým logem. Asi tak stejně český auto je Huyndai z Nošovic :-)
Já sem český auto nikdy neměl. Jednou sem jel v autoškole Felicií a jinak mě stačilo když mě v tom někdo vozil.
Re: Já tupec jsem si ve svých 20 letech taky myslel
Já jsem svého času s radostí opustil Š125LS a převzal Nissan Almera 1,5. Přišlo mi to tehdy jako přesun do jiné galaxie. A to byl můj poslední benzín, živý, točivý.
Re: Já tupec jsem si ve svých 20 letech taky myslel
Já jsem dítě 90tek, měli jsme Felicii, na svou dobu to bylo fakt dobré auto a zub času ukázal, že takhle jednoduché a spolehlivé auto přežilo mnoho dalších generací aut a pokud se nerozpradlo v prach, jezdí svým majitelům pořád.
Ale já jsem dovršil vosumnáctiny v roce 2005, což byla éra bezbřehého kultu Škodovek, hlavně Ofcí ftédéí a mne se tyhle stádní jediné správné pravdy o tom nejlepším výrobku na světě vždy tak nějak hnusily, takže i když Oktavii beru, její odkaz byl mnohem nadnesenější, než byla krutá realita, která měla a má dost záporů.
V státě je to jiné, určitě pokud naše (německá) automobilka umí vyrobit patřičný model pro reprezentaci, nevidím důvod, proč v takových autech prezditenti a ústavní činitelé nemohou jezdit, u nás v práci taky můžeme koupit jakékoliv auto, pokud to bude Škodovka, takže jsem se k nim dostal jako ke služebákům a někdy pak mohu najíždět na nebohé Priusy s mocným TéDéÍ a cítit pocit nadřazeného člověka :D