Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda a zodpovědnost za vývoj motorů řady EA 211: Technologie na dožití?

Zúčastnili jsme se prezentace ve škodováckém Motorovém centru, kde se česká značka pochlubila převzetím kompetencí za vývoj motorové řady EA 211 pro celý koncern Volkswagen.
Zpět na článek
13. 3. 2023 17:44
13. 3. 2023 20:25
13. 3. 2023 20:36
14. 3. 2023 09:38
14. 3. 2023 09:34
14. 3. 2023 10:15
13. 3. 2023 17:44
Dacia
:D :D :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hugino
13. 3. 2023 20:25
EA 211
Po piatich rokoch jazdenia s motorom 1.4 TSI / EA 211 / môžem zodpovedne povedať že je to bezproblémový motor / nežerie olej,adekvátny výkon aj dobrá spotreba / a dokonca pán Vaculík ho označil za "svatý grál" v maloobjemových turbomotoroch . Kolega má 1.5 TSI v O III a je takisto spokojný tak aspoň v tomto VW group za posledné obdobie neurobil chybu. Ale dokedy ich budú ponúkať tak to som zvedavý. Ak ich postupne vyradia z ponuky tak ďalšie auto s EA 211 si budem musieť ísť kúpiť buď do Južnej Ameriky alebo Indie :-) ale osobne si myslím že to tak skoro nebude lebo už sa začínajú ozývať velmoci / Nemecko,Taliansko / proti zákazu spalovacích motorov. Tak dúfam že zvíťazí zdravý rozum.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dzakobo
13. 3. 2023 20:36
Re: EA 211
S nástupem elektromobility to určitě nebude tak horké, takže se může stát, že Škoda bude vyvíjet motory opravdu pro celý svět vč. Evropy ještě po dlouhé časy...
Novější čtyřválcová TSI jsou znamenité motory. Třeba sedmičkový Golf (variant) s 1.4TSI 110 kW je perfektní univerzál, akorát škoda suchého DSG.
14. 3. 2023 09:38
Re: EA 211
to iste som si myslel. ale mam kamiqa 1.5 tsi dsg 2021, 16kkm, a musim povedat ze okrem sem-tam jemneho trhnutia pri radeni z 1. do 2. a rozjazdu (treba extremne jemne na plyn inac trhne krkom) je ta prevodovka lepsie vyladena ako v 2.0 tsi 206kw superbe 2016 (dq250). pri podradovani ku krizovatke medziplyny, niekedy az telepaticky plachti pri rychlostiach 30-35kmh a 50-60kmh,
Co mi vadi je skor zvuk motora nad 4000ot. ale to len velmi zriedkavo pouzivam. pri potrebe prudkejsiej akceleracie, staci Skovy rezim a cca stredny plyn, auto akura radi pri tych 4000 a bez trhnutia tam to hadze zaradom prevody.
14. 3. 2023 09:34
Re: EA 211
ea211 1.5 tsi sa nastahuje do pluginov a mam pocit, ze mildhybridne 1.5tsi budu povinnostou koli emisiam ...
13. 3. 2023 21:19
Rozhovor s Hrdličkou
https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
14. 3. 2023 06:25
Re: Rozhovor s Hrdličkou
Takze není problém technicky snížit emise. Je jen problém, že je zákon neúplný a chybí jim prováděcí předpisy.
14. 3. 2023 10:15
lowcost
VW považuje spalováky za mrtvou technologii s potenciálem snižujících se marží a proto doběh malých motorů předává škodovce. Pokud škodovka pro koncern něco vyvíjí, jsou to vždy ta nejlevnější řešení s nejmenším ziskem: motory, převodovky, infotainment…
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
14. 3. 2023 11:22
Z článku....
Převzetí zodpovědnosti za vývoj motorové řady EA 211 však nelze chápat tak, že Volkswagen jen na českou značku přehodil nechtěný a upadající projekt.

a chápat to tedy jako co????
Rozbalit vlákno
0