Elektromobilita
Typicky věčně nejdou Electrify America. Kdo se nevyzná - Electrify America je projekt VW vytvořen v rámci vyrovnání emisních podvodů s USA a Kalifornií. Tyhle nabíječky mají věčně problém. Některé stojany nefungují a nebo například jiné nabíjí pomaleji, než by měly. Ovládání je komplikované a zdlouhavé. No, opakuji se, ale zlatý Supercharger. VW neumí adekvátně ke kvalitě svých ICE vyrobit elektriku a ani ty nabíječky nejsou ideál.
Krome toho, ze ta veta nedava smysl tak nechapu proc bych mel mit stres z pouzivani EV.
Komicky strasidelne představy lidi co nemaji s ev zkusenosti 😄
Strach z neznameho 😄
Komicky strasidelne představy lidi co nemaji s ev zkusenosti 😄
Strach z neznameho 😄
Tesla má pro řidiče zpětnou vazbu kolik SCh nabíječek je funkčních, kolik obsazených a podle toho přispůsobuje plánování trasy v navigaci. Té něco co kokunkurence naprosto nechápala a teď se to horko těžko snaží dělat taky. O bezproblémovém automatickém spuštění nabíjení bez jakývkoliv diplejů, karet, klíčenek, kódů, pinů, bez zadávání čehokoliv ani nemluvě.
Elektromobilita z 50 % auta a z 50 % bezstarostná síť nabíječek. Blbý dinosauři mysleli že bude stačit vyrábět jen ty baterkáče a nabíječky jim byly u prd3le. Klasický neschopný jelita.
Neschopný dinosauři mašírujou do hrobu. :no:
Elektromobilita z 50 % auta a z 50 % bezstarostná síť nabíječek. Blbý dinosauři mysleli že bude stačit vyrábět jen ty baterkáče a nabíječky jim byly u prd3le. Klasický neschopný jelita.
Neschopný dinosauři mašírujou do hrobu. :no:
Bodejť by byly spolehlivé když je postavil VW koncern za trest aby se vykoupil z Dízlgejtu. VW má plnou hubu greenwašingu, ale skutečnou motivaci má dinosaursko ropáckou. Volkswagen nemá zájem aby to fungovalo. Radši si nechaj uject vlak a přejet Teslou a Čínou. Dinosauři nerozuměj budoucnosti a mašírujou do hrobu i se svejma spalovacíma popelnicema. Dobrou noc. :no:
musím potvrdit tvá slova.
Za těch 60k km, co mám s Teslou naježděno, tak se mi jednou stalo, že byl Supercharger úplně mrtvý. Jeden den. Naštěstí jsem jej pro své pokračování cesty nepotřeboval, zas tak malý dojezd ta auta nemají.
Ale "konkurence"? Třeba ČEZ mi něco vymňoukl s účtem, takže nenabiji nikde. Psal jsem na podporu, nic. Volal jsem na podporu, tam mi to nikdo nezvedá (fakt nemám čas viset na lince 20 minut). V zahraničí jsem zkoušel jeden stojan rozjet přes aplikaci a nepovedlo se. Ovšem ani nebylo třeba, chtěl jsem jen využít stání pro nabíjení. Holt jsem pak byl o 10 minut déle na Superchargeru.
A pak je tu další věc - zázemí. Tesla Superchargery jsou dostupné 24/7, nejsou za závorou obchodních center atp. Mají poblíž WC a aspoň kafomat a žrádlomat. A hlavně vím, jak je obsazený a funkční.
Za těch 60k km, co mám s Teslou naježděno, tak se mi jednou stalo, že byl Supercharger úplně mrtvý. Jeden den. Naštěstí jsem jej pro své pokračování cesty nepotřeboval, zas tak malý dojezd ta auta nemají.
Ale "konkurence"? Třeba ČEZ mi něco vymňoukl s účtem, takže nenabiji nikde. Psal jsem na podporu, nic. Volal jsem na podporu, tam mi to nikdo nezvedá (fakt nemám čas viset na lince 20 minut). V zahraničí jsem zkoušel jeden stojan rozjet přes aplikaci a nepovedlo se. Ovšem ani nebylo třeba, chtěl jsem jen využít stání pro nabíjení. Holt jsem pak byl o 10 minut déle na Superchargeru.
A pak je tu další věc - zázemí. Tesla Superchargery jsou dostupné 24/7, nejsou za závorou obchodních center atp. Mají poblíž WC a aspoň kafomat a žrádlomat. A hlavně vím, jak je obsazený a funkční.
divný no. Holt čínská kvalita 😄 😄 😄