Novinky
dnesni emise aut jsou v realite daleko vetsi nez se uvadi podle EURO6
vypoustene emise se po 100000km zvysuji a dodrzet normy na vic jak 100000km je problem.
A “vse” je pro automobilky likvidacni a drahe - kupodivu maji letos nejvetsi zisky za posledni roky.
vypoustene emise se po 100000km zvysuji a dodrzet normy na vic jak 100000km je problem.
A “vse” je pro automobilky likvidacni a drahe - kupodivu maji letos nejvetsi zisky za posledni roky.
Což samozřejmě platí hlavně pro elektrozkraty, bezemisní nejsou, jen jejich propagátoři se nás snaží zblbnout a spousta lidí tomu snad i věří.
Ne.
Zde se ukazuje skutecnost, ze spalovaci auta maji daleko vetsi emise nez udava EURO6 a ze emise po 100 000 najetych km uz jsou vlastne nekontrolovane a dodrzeni emisi nad 100 000km je problem.
Zde se ukazuje skutecnost, ze spalovaci auta maji daleko vetsi emise nez udava EURO6 a ze emise po 100 000 najetych km uz jsou vlastne nekontrolovane a dodrzeni emisi nad 100 000km je problem.
My víme o co vám neobolševikům jde
https😐/www.asb-portal.cz/…-se-europoslanci
A nejen co se týče aut.
https😐/www.asb-portal.cz/…-se-europoslanci
A nejen co se týče aut.
Tvl! Bezemisní budovy...
A to ty howada chtěj zařídit jak? Zbourat a plácat nový z hlíny a slámy?
Vždyť nejvíc emisí je z výroby stavebních hmot! Takže čím silnější zdivo a izolace, tím víc emisí. A topit se bude prdama a ty se budou jímat a pak se s tím bude svítit a dál přitápět? Zabít málo, dobytci.
A místo jádra a plynu se budou vozit soláry z Číny, aby soudruzi bohatnuli a produkovali ještě 3x víc emisí tam u nich + další z lodí atd. K nám přece nedoletí...
A Tušimice a spol. ty howada taky zítra nařídí zbourat?
FACE PALM!
A to ty howada chtěj zařídit jak? Zbourat a plácat nový z hlíny a slámy?
Vždyť nejvíc emisí je z výroby stavebních hmot! Takže čím silnější zdivo a izolace, tím víc emisí. A topit se bude prdama a ty se budou jímat a pak se s tím bude svítit a dál přitápět? Zabít málo, dobytci.
A místo jádra a plynu se budou vozit soláry z Číny, aby soudruzi bohatnuli a produkovali ještě 3x víc emisí tam u nich + další z lodí atd. K nám přece nedoletí...
A Tušimice a spol. ty howada taky zítra nařídí zbourat?
FACE PALM!
Tak koukam ze trollove maji zase slet. 😄
A tak nám trollům pověz, jak to do 5 let vymyslíš, že budova bude od počátku do konce bezemisní.
V tom návrhu je i to, že by měly všechny stávající budovy po roce 2033 vyhovovat energetickému štítku D, což by fakticky znamenalo přestavět půlku Evropy. To je vyložený nesmysl a kroutí nad tím hlavou nejenom stavaři. Tak kdo je tady potom troll?
Bavime se zde o autech.
Proc je nesmyslne odvadena pozornost od faktu ktery je nejen v tomto clanku?
Soucasne auta vypousti realne daleko více emisi nez se zda podle normy a to vse jen prvnich 100 000km. pak je situace vlastne jako bez EURo norem.
Proc je nesmyslne odvadena pozornost od faktu ktery je nejen v tomto clanku?
Soucasne auta vypousti realne daleko více emisi nez se zda podle normy a to vse jen prvnich 100 000km. pak je situace vlastne jako bez EURo norem.
Protože každému normálně uvažujícímu je jasné, že z důvodu opotřebení a stárnutí se parametry jakéhokoliv stroje v čase mění. A vlastně nejen stroje.
Btw, proč vůbec reaguješ na vlákno o bezemisních budovách, když se o nich bavit nechceš?
Btw, proč vůbec reaguješ na vlákno o bezemisních budovách, když se o nich bavit nechceš?
Tak to ze moderni auta jsou “cista” je tu casty argument.
Ale ono to tak proste neni.
Btw: to je snad opacne. Proc ve clakne o autech nekdo dava budovy😀
Ale ono to tak proste neni.
Btw: to je snad opacne. Proc ve clakne o autech nekdo dava budovy😀
Produkují méně emisí než ta starší. Nepoužíval bych výraz čistá, ale ano moderní auta produkují méně emisí a to je podstatné.
Čistá už z principu není jakákoliv činnost a dokonce ani samotná existence člověka. Tímto ideologickým fanatismem bychom brzy došli do stavu, kdy se budou lidi na ulici střílet jenom proto, že existují.
Ano přesně jak píšeš. Samotná existence člověka není čistá, takže nemá cenu hrotit nějaký EURO6 auta a slovíčkařit o tom jestli jsou úplně čistá nebo o něco méně než čistá. Není to podstatný. Podstatný je že jsou čistější než předchozí generace EURO5 a to nám stačí ke štěstí.
Spalovaci auta prokazatelne emituji skodlive a jedovate emise. Proto existuje legislativa emise omezujici.
Casto prosazovana predstava cistoty( byl i zde prosazovany hoax o tom ze auta vzduch cisti) se opira o tuto legislativu. Praxe ale znova ukazuje, ze skodlivych emisi ze spalovacich motoru je mnohem vic.
Casto prosazovana predstava cistoty( byl i zde prosazovany hoax o tom ze auta vzduch cisti) se opira o tuto legislativu. Praxe ale znova ukazuje, ze skodlivych emisi ze spalovacich motoru je mnohem vic.
Ano to celé říká, že realita je velice často diametrálně odlišná, než jak to vypadá na papíře. Gratuluji, že si na to konečně přišel 😉
Že se motor opotřebovává a emise časem rostou je holt něco s čím se musíš smířit. Ono i ty fejkový homologační testy jsou kapitola sama pro sebe.
Že se motor opotřebovává a emise časem rostou je holt něco s čím se musíš smířit. Ono i ty fejkový homologační testy jsou kapitola sama pro sebe.
Ano.
Takze pohadky o tom jak jsou dnesni motory ciste muzeme ulozit donknihovnicky odpurcu EV.
Konecne.
Takze pohadky o tom jak jsou dnesni motory ciste muzeme ulozit donknihovnicky odpurcu EV.
Konecne.
Čisté jsou ve srovnání s motory generace EURO5 a nižšími. Nevidím v tom problém a nevidím problém v tom, abychom si taková auta kupovali a provozovali. O co ti vlastně jde? EV jakožto doplněk ke spalovákům a hybridům je fajn. Jen to prostě není plnohodnotná náhrada s ohledem na nízkou kapacitu baterií.
Cista oproti EURO5 a i nizsi nemusi byt. Ty rozdily mezi 5 a 6 nejsou velke a po 100000km muze byt situace jlidne opacna.
kolik mega myslitelů v jedné vládě se může setkat v tak malé zemi :yes: :yes: :yes: Fiala, Kupka, Válek, Síkela, Bartoš, Stanjura, Rakušan. Přehlídka. Korunu nasazuje "slušný komunista" na Hradě. Paradoxně to kazí cekem inteligentní a normální bohužel zrovna Pyrát Lipavský.
...když banda nikým nevolených howad ničí práci profesionálů.
https😐/youtu.be/NM52_0PgO_k
A jako bonus tím zvýší emise.
😒
https😐/youtu.be/NM52_0PgO_k
A jako bonus tím zvýší emise.
😒
kupka by misto takovejhle kecu mel utnout zvyhodnovani nafty, ktera je proti benzinu danove zvyhodnena skoro o 7 kacek na litru, coz vede k udrzovani a provozovani starejch smradlavejch dyzlu, ktery kolem sebe sirej smrad, rakovinu a jedovatej NOx
Toto môže napísať normálny človek? Blbec si a blbcom ostaneš.
Nepodstatný detail. Navíc by to ještě zhoršilo inflaci. Teď na to není vhodná doba.
nafta by byla lehce pres 40
nedavno byla za pade a k zadny kastrofe nedoslo
ted pro to je ta nejvhodnejsi prilezitost
a rozpocet by si prisel na cca 40mld rocne o ktery ted prichazi
a jako bonus by casem zmizely smradlavy dyzly, misto toho aby se sem tahaly dalsi z nemecka, kde se jich zbavuji
nedavno byla za pade a k zadny kastrofe nedoslo
ted pro to je ta nejvhodnejsi prilezitost
a rozpocet by si prisel na cca 40mld rocne o ktery ted prichazi
a jako bonus by casem zmizely smradlavy dyzly, misto toho aby se sem tahaly dalsi z nemecka, kde se jich zbavuji
To sa musí nechať, výplody tvojho chorého mozgu sú fakt unikátne. Potom sa netreba diviť, ako to okolo nás vyzerá, keď v Bruseli sedia podobní retaedi.
je tohle vtip nebo realita tam u vas doma na salasi : ??
- Bača se zvedne od ovce, plácne ji po pr*eli a povídá: "Keby si tak ešte variť vedela!"
- Bača se zvedne od ovce, plácne ji po pr*eli a povídá: "Keby si tak ešte variť vedela!"
Dobře uznávám. Máš pravdu. Asi by to sneslo nějakou korekci směrem ke srovnání obou daní. 7 korun úplně ne, ale 2-3 koruny by se asi dalo.
to si hezky jedes cistym benzinakem a uz na kilometry dopredu cejtis, ze pred tebou jede smradlavej naftak, kterej ma kazdej litr nafty znadenej skoro o 7 korun min, nez by odpovidalo tomu, jak mas ty zdanenej benzin v nadrzi
a kupka (a vsichni ti ministri pred nim) tyhle rakovino-jedo-mety danove zvyhodnuje
a kupka (a vsichni ti ministri pred nim) tyhle rakovino-jedo-mety danove zvyhodnuje
Protože před tebou nemusí jet stará Oktávka, která pravda může smrdět, ale taky kamion, který veze zboží a když mu zdražíš naftu, tak to zboží poveze za dráž a promítne se to do ceny toho zboží. S ohledem na fakt, že nákladní doprava vozí VEŠKERÉ zboží, ovlivňuje cena nafty významně cenu VŠEHO. Nižší spotřební daň tudíž má svůj důvod. Není to primárně proto, aby majitelé jedničkových oktávek jezdili levněji než já s benzíňákem, ale proto, aby cena za naftu a tudíž dopravu VŠEHO nebyla zbytečně vysoká. Ale jak píšu, současná cena nafty by zvýšení spotřební daně na naftu o 2-3 koruny umožnila. BTW ono už těch smradlavých dieselů zase tolik nejezdí. Pomalu mizí ze silnic. Snad to EU nezabije emisníma normama a nepřivede nás tady do stavu jako je na Kubě.
kdyz jstarou oktavku dojedu, tak vidim, ze to je stara oktavka, a kdyz ji predjedu a smrad zmizi, tak to jde nejspis z ni
nakladaky jsou mnohem mensi problem nez osobaky, protoze starejch smradlkavejch avii, tatrovek, trambusu a vejtrasek jezdi fakt poskrovnu. a kdyz potkam vejtrasku, tak ty to fakt odpoustim
zdrazeni o 7 kacek (s DPH) by firmam na doprave zvedlo naklady o nejakejch 15mld, coz v celkovym HDP je nejaky ctvrt procenta, tedy vliv na inflaci na hranici rozlisovaci schopnosti
neni fer, ze smradlkavej naftak plati min nez cistej benzinak a ze tenhle stav je dlouhodobej
nakladaky jsou mnohem mensi problem nez osobaky, protoze starejch smradlkavejch avii, tatrovek, trambusu a vejtrasek jezdi fakt poskrovnu. a kdyz potkam vejtrasku, tak ty to fakt odpoustim
zdrazeni o 7 kacek (s DPH) by firmam na doprave zvedlo naklady o nejakejch 15mld, coz v celkovym HDP je nejaky ctvrt procenta, tedy vliv na inflaci na hranici rozlisovaci schopnosti
neni fer, ze smradlkavej naftak plati min nez cistej benzinak a ze tenhle stav je dlouhodobej
Ano je to tak. Ona jedničková Oktávka v naftě (původní EURO3) fakt dost hulí a smrdí. Většinou mají ty motory taky narachtáno stovky tisíc km. Novější EURO4 už byly výrazně lepší, ale buď v klidu ony už taky hnijou a odchází na vrakoviště, takže za pár let vyhynou jako Favoriti a Feldy. Navrhoval jsem srovnat spotřební daně na naftu a benzín v době Covidu, kdy by to bylo nejméně bolestivé. Chtělo to udělat a mohl od toho být pokoj. Populistický nápad ji ještě snížit nebyl dobrý, ale tak třeba k tomu časem dojde, že se daně srovnají. Fakt je že pro státní rozpočet by to byla finanční injekce jako *** 😉
Kupodivu smrdia aj nové škodovky. Neviem, čím to je, ale či je predo mnou Octavia, Kodiaq, alebo superb, vždy prepínam vetranie na vnútorný okruh, lebo ten smrádek, čo sa za nimi ťahá, sa fakt nedá. A je fuk, či je to diesel alebo benzín.
Debil napíše, že treba daňové zaťaženie nafty dorovnať k benzínu, aby sa naftové autá menej vyplatili a bolo ich menej.
Človek s mozgom napíše, že by bolo vhodné znížiť daňové zaťaženie benzínu na úroveň nafty, aby bol benzín pre ľudí atraktívnejší a viac ich motivoval k odstaveniu nafty.
Človek s mozgom napíše, že by bolo vhodné znížiť daňové zaťaženie benzínu na úroveň nafty, aby bol benzín pre ľudí atraktívnejší a viac ich motivoval k odstaveniu nafty.
Ale ona se ta naftová stejně vyplatí, protože mají nižší spotřebu, ale spíš to vidím jako potenciál získat prachy do děravý státní kasy. Když s nafťákem budeš jezdit za 5 litrů, tak je to pořád výhodnější i kdy tě palivo bude stát o pár korun na litru víc. Já jezdím s benzínem za 9-10 litrů a kdybych měl nafťáka, tak jezdím tak o 3 litry na 100 míň, takže i kdyby byla nafta za 39-40 korun, tak bych do nafty šel. Snížit daň na benzín by bylo fajn, kdyby byl státní rozpočet v trochu jiném stavu.
…tohle vyřeší volby. Výhoda demokracie.
tohle vyřeší totální krach EU 😄
okamuuurovec, vrabelovec, rajchlovec sevcikovec, nebo od kazdyho neco balliku ??
Jako dovolují si už fakt hodně. Poslední zpráva a povinném přebudovávání domů, zateplování a instalace fotovoltaik je už fakt moc. Za chvíli nám budou chtít kecat i do toho jak moc dýcháme nebo chodíme na záchod. Tupanů za Česko, kteří jsou takhle mimo je tam minimum. Vévodí tomu hrstka zelených pomatenců a über tupan Niedermayer. Nicméně Němci a další západní státy tam mají zatím ještě dost lidí, kteří jsou mimo a jedou to svý zelený náboženství. Snad se to v nadcházejících euro volbách trochu přemíchá a dostane se tam víc vzdělaných a kompetentních lidí.
jde o budovy s energetickou narocnosti e,f,g, tedy rocni spotreba na vytapeni 250kWh/m2 a vic, tedy za byt nebo minichaloupku 25 MWh (pres 150tis kc za rok v dnesnich cenach u elektriky) , pricemz dnesni standard je desetina.
pak se neni co divit, ze lidi co bydli v nezateplenejch kulnickach nemaj na energie a stat je musi dotovat
je v zajmu vsech, aby se to zateplilo a nemuseli jsme na ne platit a to i za cenu, ze cast zatepleni jim stat zaplati, prinejmensim tem socialne slabsim.
pak se neni co divit, ze lidi co bydli v nezateplenejch kulnickach nemaj na energie a stat je musi dotovat
je v zajmu vsech, aby se to zateplilo a nemuseli jsme na ne platit a to i za cenu, ze cast zatepleni jim stat zaplati, prinejmensim tem socialne slabsim.
Řekl bych že takové chaloupky a domy jsou dotápěny levnějším palivem než je elektřina nebo plyn (většinou uhlí, dřevo nebo něco co hoří). Osobně taky letošní zimu topím víc dřevem, abych šetřil plyn a nějaká energetická náročnost mého domu mě nezajímá. Nechápu ani podle čeho to chtějí měřit. Mám zateplený dům ze 3 stran plus střechu a jedna stěna má 10 cm polystyrenu a zbylé 2 jen 5 cm polystyrenu jak to bude takový soudruh z Bruselu kategorizovat skutečně nevím a ani mě to nezajímá. Nemíním v zateplování už podnikat nic jsem takto spokojený. Krbovky mi zajistí dostatečný tepelný komfort a nápady tupanů z Bruselu jsou mi šumák. Zateplit takový barák může stát klidně 1 milion a pokud na to stát nedá 100%, což je asi nesmysl, tak na to velká množina lidí mít vůbec nebude, takže je to celé nesmysl a nemá cenu to regulovat. Ať se každý zařídí jak umí. Hlavně se nesnažit furt něco řídit z Bruselu.
Kdyby na to lidi měli, asi už maj dávno zatepleno.
Kdyby sis zvednul svojí neomarxistickou zádel a vyrazil se podívat do vesnic, zjistil bys, že mnozí sou rádi za plastový okna a novou střechu. Na zateplení, fasádu a ovej plot místo rozpadlýho už holt nemaj.
Můžeš jim poslat prachy, lidumile 😄
Kdyby sis zvednul svojí neomarxistickou zádel a vyrazil se podívat do vesnic, zjistil bys, že mnozí sou rádi za plastový okna a novou střechu. Na zateplení, fasádu a ovej plot místo rozpadlýho už holt nemaj.
Můžeš jim poslat prachy, lidumile 😄
Nemluvě o fotovoltaice na střeše a tepelným čerpadle, aby byli CO2 neutrální 😉 Utopisti holt mají nereálný pohled na svět. S tím nic nenaděláš.
Měl by si někdy pustit něco pro pamětníky, třeba "Nebe a dudy" (Marvan, Plachta, ) aby poznal, jak se lidi měli dobře za Tatíčka Masaryka, kdy maso bylo svátost.
Brzy si to budou muset lidi zopakovat, pod vedením zelených utopistů z Bruselu.
A vem si k srdci tu větu "Člověk člověku by měl pomáhat" a ne mu házet klacky pod nohy utopistickými nesmysly, které jen vyhání peníze z kapes a omezují osobní svobodu a volbu. Továrník Bartoš by mohl bejt tvůj dědeček, vid Toptene. 😊
Brzy si to budou muset lidi zopakovat, pod vedením zelených utopistů z Bruselu.
A vem si k srdci tu větu "Člověk člověku by měl pomáhat" a ne mu házet klacky pod nohy utopistickými nesmysly, které jen vyhání peníze z kapes a omezují osobní svobodu a volbu. Továrník Bartoš by mohl bejt tvůj dědeček, vid Toptene. 😊
Tohle by bylo řešení ke snížení emisí ve městech zásadně.
Já myslím, že současný stav naprosto dostačuje. Netřeba vymýšlet žádný nízkoemisní zóny a zakazovat někomu někam jezdit. Je potřeba modernizovat průběžně vozový park (což se děje) cenově dostupnýma autama. Vymýšlet nesmysly kolem brzd a pneumatik to je nápad hodný ***ů z Bruselu, kteří krom absence vzdělání nemají ještě nic na práci a potřebují se na něčem seberealizovat.
https😐/www.sauto.cz/inzerce/osobni?…
Hned na první pokus, 61 inzerátů, kolem 200tis a méně většina.
"Diesel do euro6a nepustit do center vůbec, diesel do euro5 na zachytnych parkovištích v okrajových částech a obdobně pro benzin euro5 a 4"
Proč? Koupím EV na jízdu po městě, nebo euro7 a jede se dal
Klika je že ty naštěstí nerozhoduješ o tom kdo kam smí nebo nesmí jezdit. Jinak by koukám normální lidi mohli akorát sedět doma na zadku. Mám pro tebe radu. Odstěhuj se z Prahy a nebudeš muset řešit takový hovadiny.
Euro6d pod milion neexistuje? Benzin euro5 je taky jen za milion?
Zajímalo by mě jak si takový bruselský nevzdělanec představuje snížení prachových částic u brzd a pneu? Ano je možný vybavit nová auta nějakýma super destičkama a super gumama, které budou výrazně otěruodolnější a budou v nějakém normovaném cyklu vykazovat jakože nižší emise prachových částic, ale kdo ti zabrání koupit si normální destičky a normální pneu? Věřím, že to tam nakonec nebude, protože to je nesmysl realizovatelný pouze na papíře. Jaký je problém u nafťáků snížit NOx o čtvrtinu netuším. Třeba je to bez problémů a jen se přidá močoviny.
Hele, něco ti prozradím. Víš kdo by řval jako první?? Právě ti podnikatelé, co si můžou EV dovolit. Protože by jejich podnikání ve městech šlo do háje a centra by se vylidňovala!!!
"Diesel do euro6a nepustit do center vůbec, diesel do euro5 na zachytnych parkovištích v okrajových částech a obdobně pro benzin euro5 a 4"
Pro pochopení textu. Od diesel euro6d může do centra, od euro6a může na okraj na záchytná parkoviště. Benzín od euro6a může do centra a od euro5 může do okrajových částí.
Si zase šel ráno kolem stavebnin vid, a zrovna skládaly tvárnice a jedna ti omelem spadl na kedlubnu, zonový Lysenkisto 😄 😄 😄
Pozdravují tě Petrolheadi a a nastupduj si pojmy jako jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá 😄
Odstaviť autá na predmestí vyžaduje poriadnu infraštruktúru, za prvé čo sa týka príjazdových ciest a parkovísk, ale najmä by musela byť MHD vybudovaná na značnú úroveň. Na to peniaze nikto nemá a keby mal, tak nedá.
Bydlím na kopci - můžu očekávat vichřici.
Bydlím u silnice - můžu očekávat provoz aut a emise.
Bydlím v centru měst - můžu očekávat provoz aut, emise, problémy s parkováním, pěší.
Já nevím, ale tohle mi přijde jako naprosto elementární soudnost a odpovědnost každého jednotlivce za své rozhodnutí.
Když bydlím ve vidlákově v lese, tak mám čistý vzduch. Ale asi je mi jasné, že nebudu mít zastávku metra před barákem...
Ale ne, sluníčkáři a eurohujeři mají představu, že budou uprostřed dělícího pruhu dálnice pěstovat biojahody a vedle dopravní tepny bude odpočinková zóna pro děti a matky s kočárkama a po silnici budeme jezdit rychlostí pohybu zemské kůry... Bravo! Lidská soudnost odletěla na Mars...
Nebo emigrovat do Ohnové země 😄