Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Řídili jsme aerodynamický Hyundai Ioniq 6: Už víme jak, a hlavně za kolik jezdí

66 komentářů

Mispulda
Nejodpornější auto všech dob.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
to se musí uznat. Aerodymamika, jízdní projev a spotřeba, resp. dojezd výborné. Reálný dojezd je na dálnici při reálných 130 km/h je přes 400 km i v mírně chladném počasí a to je na dnešní poměry docela pecka. :yes: :yes:
rohor
Ale to umí TM3 dávno že?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Myslel jsem v kategorii automobilů. TM3 má svou kategorii motorizovaných tabletů a jak si tam stojí netuším...
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
6° Celsia
saabik
No jo, ale až bude -10, tak spotřeba bude jiná. A dojezd podstatně kratší. Doufám, že v dalším testu hoděj na jonika kouli a zkusí táhnout o prázdninách přívěs k moři do Chorvatska. Kolikrát budou cestou 'tankovat' a jak dlouho pojedou...
traveldrive
A čo tak zobrať to na pole a zapriahnuť za to pluh? To by museli mať elektrocentrálu rovno pri poli, že? 😉
DonVito
:yes:

😁 😁 😁
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Je to snad normální osobák, který má nahradit ICE. Poznámka o karavanu a Chorvatsku je naprosto relevantní.
Sice je to strašně odporně tvarovaný vůz, ale traktory nejsou tak slizké, jako tohle 😉
traveldrive
Vieš sám, že "normálny" osobák v zmysle auta, na aké sme zvyknutí, to nie je. Rodinné auto vzhľadom na relatívne malý kufor a karosériu viac-menej typu sedan tiež nie. O obmedzenom dojazde súčasných EV je to tiež úplne samozrejmá informácia. Takže poznámka o ceste do Chorvátska s pripojeným karavanom je úplne debilná. Všetci vedia, že súčasné EV sa do tejto role vôbec nehodí a máš stále možnosť zaobstarať si na to adekvátne auto. Aj tak sa vždy nájde retard, čo takúto blbinu vytiahne a ďalší mu horlivo pritakávajú, lebo do EV si za každú cenu kopnúť treba...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Debilita dnešních EV se musí pravidelně připomínat.
traveldrive
Kto to robí, pripomína leda tak vlastnú debilitu.
Avatar - iudex
iudex
Tu má traveldrive pravdu. Toto je elegantný a reprezentatívny (aspoň to tak výrobca chcel) sedan, elektrická alternatíva k sedanom strednej triedy. A ja som osobne napríklad nevidel sedan BMW radu 3 alebo Mercedes C s ťažným zariadením a zapriahnutým karavanom. Karavany ťahajú iné autá, poväčšine veľké SUV. Takže ak bude test veľkého elektrického SUV, tam bude téma ťahania karavanov namieste. Ale opakujem, pri štíhlom aerodynamickom sedane, ktorého hlavným cieľom je byť úsporný, je téma ťahanie karavanov úplne mimo misu.
ericn
Ioniq 6 a střední třída a k tomu reprezentativní? No nevím, lidi to budou vnímat asi jinak než výrobce… Když můžeš dát přívěs za Octu, tak proč ne za tohle? Lehkých přívěsů do 1200kg je mraky 😉
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
80 % uživatelů automobilů nejezdí autem "do Chorvatska" a z těch 20 % tam 95 % nejezdí s karavanem. Když to ponásobíme, vyjde nám, že 99 % uživatelů automobilů si může pořídit elektromobil a zbylé 1 % holt bude volit jiný druh vozidla. 😁

A ještě statistika: V Česku je cca 6 milionů automobilů a cca 30 tis obytných přívěsů 😉 .
Avatar - speedfred
speedfred
Tak nejako bežne sa za auto pluh nedáva ale karavan áno.
Mig_35
Kupci aut za 1,5M obvykle nespí v karavanu… ti mají spis obytnak, když na tuhle uchýlku trpí (Holanďani)
kyklop
Celkom sa mýliš 😉
Mig_35
nezpochybňuju, že se najdou pacienti, co za auto za 1,5M připřáhnou jezdící postel a pak v kempu vaří polívku z pytlíku a smaží řízky, na dvoukoláku, ale přívěs je fakt sociální záležitost, zabírající místo na pozemku. Obytňák se vším komfortem, to ještě budiž, ale tenhle obývák na kolečkách, to je fakt diagnóza...
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, karavaning nie je už nejakú dobu záležitosť chudákov, ktorí nemajú na hotel, ale naopak trendová záležitosť, resp. pre niektorých životný štýl, ktorý uprednostnia pred hotelom nie preto, že chcú šetriť, ale preto, že chcú byť flexibilní, nebyť na jednom mieste, cestovať, byť bližšie k prírode a pod. Poznám menežéra šéfujúceho pobočke svetovej firmy, ktorý by si mohol dovoliť hotel Kempinski na Štrbskom plese každý víkend, on ale radšej zoberie príves a spí na parkovisku v Podbanskom, aby ráno o 4:00 mohol vyraziť na Bystrú. Mimochodom ten jeho príves je luxusne vybavený, žiadny Barkas to nie je.
Mig_35
jen pro tvoji informaci /blíž k přírodě/, volné "bivakování" je s karavanem zakázáno, můžeš být akorát tak blíž k podobně postiženým jedincům v kempu😊
zrovna teď jsem v Itálii na lyžích pozoroval, ano, jsou s obytňáky, ale v karavanu nespal nikdo, ono to bez topení ani moc nejde.
Avatar - iudex
iudex
Len pre tvoju informáciu, tie karavany majú kúrenie, dokonca podlahové. A ja som tých skialpinistov videl spať v karavanoch kopec.
Mig_35
tak jestli to máš jenom na Slovensko tak potom pohoda. kdekoliv v Evropě tě s tím vypakujou uprostřed noci do kempu a ještě dostaneš pokutu...
Avatar - speedfred
speedfred
Minulý rok som sa vydal prvý krát s obytňákom na nejaký trip a bol som vcelku prekvapený aké autá mali poniektorý na ťahanie karavanov. Fakt žiadne socky.
Tým nechcem povedať že ich bolo moc ale boli.
Mig_35
no dobrý obytňák stojí asi 2x tolik co dobrý karavan a místa zaberou téměř stejně... ale jestli je obytňák nepraktický svojí velikostí, tak souprava s obytným přívěsem asi tak desetkrát tolik, včetně omezení na rychlost 110 km/h... takže do přívěsu tak koňa 😒
v jednotlivých částech Evropy, dokonce jen 80kou....
traveldrive
Ale nie za každé auto. A pokiaľ vieš, že chceš ťahať vlek a jazdiť dlhé trasy, asi si také auto nekúpiš. Logicky. Vyčítal si niekedy napr. Porsche 911, že tam nedáš dve autosedačky, alebo neprevezieš chladničku? Je to to isté.
nippon
Nie je to to isté! V budúcnosti majú byť IBA elektromobily! Čím sa budú ťahať karavany, ak nebude alternatíva?
traveldrive
Nevedel som, že ťahanie karavanov je taká absolútne nevyhnutná a životne dôležitá vec. A ani to som nepočul, že vývoj EV zastal a v budúcnosti sa s dlhším dojazdom a väčšími schopnosťami áut na elektrinu počítať nedá...
DonVito
My se ale nebavime o budoucnosti, ale o soucasnosti.

Proc maji tendenci bavit se o budoucnosti ti, ktery ani neznaji dnesni stav??
nippon
Takže aký je dnešný stav? Elektromobily sú totálne neschopné vo všetkom! To si chcel počuť? Možno (!!!) v budúcnosti sa to zmení.
Hendly
Dokazes najit nejakou vlastnost EV ktera je pro tebe kladna?
nippon
Nie, nedokážem.
Avantime
Ty si zjavne videl elektromobil len na obrázku a nič o nich nevieš.
nippon
Mne stačí čo o nich viem. Sú drahé, majú malý dojazd, dlho sa nabijaju, neekologicky sa vyrábajú, nevydržia dlho, neekologicky sa likvidujú. Čo ešte mám vedieť? Niečo sa zmenilo?
Mig_35
od kdy tebe zajímá ekologie? jenom hledáš hůl na psa... elektromobily jsou tiché, nesmrdí, nepotřebují údržbu známou majitelům spalovacích aut.
nippon
To máš pravdu. Žiadny normálny ( nie prémiový) spalovák nepotrebuje náhradný diel v hodnote 25 000 e.
traveldrive
No tak EV sú zlé a hotovo. Tak prečo sa o nich snažíš diskutovať?
Tiborek
Vy jste presne ten vozka v kocaru, ktery nadaval na parni stroje 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jen EV je spíše ten kůň, že. Dlouho žere a moc nevydrží.
Tiborek
Podivejte se na elektroauta z roku 2013 a pak třeba na tento hyundai. Kde ten vývoj bude za dalších 10 let?
DonVito
Zivotnost co se tyce najezdu je u EV vetsi nez u fosilu.
Tady neni o cem diskutovat.

To je jen neznalost odpurcu EV.
Avatar - Anonym
Anonym
Meleš absolutní nesmysly Trofime.

Spalováky v inzercích maj dneska běžně 300-600 tis km ale sou i kousky co anjely klidně 1,3 milionu km.

Až to bude mít EV plečka, přijd nám jí ukázat. A hlavně jak pojede po 60 letech provozu, protože tak staré spalováky normálně jezdí.

Jsi jen ulhaný fanatický ideolog ohýbající si pravdu jak se ti to hodí, vid TROFIME!!!
Avatar - wakantanka
wakantanka
Bežne stretávam Teslu X s plaťákom a ťahá na ňom iné autá. Takže potiahnuť karavan to zvládne tiež.
kesumb
jj potkal jsem i tmx s eqs na plataku… Sice bych s takovou soupravou nechtel na vahu, ale nekam s tim dojet by me strasne lakalo
traveldrive
Určite sa to dá, aj keď obmedzenia tam určite sú. Ide o to, či ich môžeš a chceš akceptovať, alebo nie, a zaobstaráš si auto vhodnejšie pre tvoje potreby. Alebo či tie obmedzenia niekomu slúžia len ako zámienka na kopanec.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak od športového človek moc nečaká rodiné presuny ale toto by už mohlo byť akoby plnohodnotné rodinné vozenie.
traveldrive
Keď od športového auta nečakáš rodinné presuny, prečo čakáš dovolenkové presuny od auta, ktoré na to očividne stavané nie je a tiež to jasne deklaruje? 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Jáááj, takže potom auto dlhé takmer 5m a v cene 1,5M je teda pre koho? Ja keby som ho kupoval tak aj na rodinné výlety. Sedany, alebo ten tvar mám rád
traveldrive
Pokiaľ je dostatočnou motiváciou na kúpu auta jeho vzhľad, s ostatnými atribútmi sa budeš musieť zmieriť. 😉
saabik
Má to v techničáku možnost přívěsu? Kolik kg? Tak proč by nemohl?
traveldrive
To len preto, aby si sa mal čomu čudovať, vieš? 😒]
Mig_35
Všichni odpůrci elektromobility řeší, ze se s tím nedá jet na dálnici 130. Ale s přívěsem stovkou, to už je pohoda :yes:
Avatar - iudex
iudex
A k téme rýchlosti: maximálka je tu 185 kmh, čo je predsalen viac, ako mnoho iných EV či hybridov, ktoré majú 160.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Je to divné, ale ne samoúčelné.
Avatar - Tomogo
Tomogo
...skoro 5 metrů délky a 400 litrový kufr? Nějak se nám vytrácí užitná hodnota. Ale chápu, že ne každý chce praktické auto. Já taky měl CC, ale i tam ten kufr byl tuším stále o 180 litrů větší.
šofér
Na zlatou kreditku vám to stačí 😄
Avatar - iudex
iudex
Tak 4,85 m nie je 5 metrov. A 401 litrov v kufri je síce podpriemer, ale napr. Mercedes C má 455 l kufor, takže z hľadiska praktickosti žiaden reálny rozdiel. Proste sedan, to nie nemôže a nemá praktickosťou konkurovať sedemmiestnemu SUV.
traveldrive
:yes:
Avatar - Tomogo
Tomogo
Já k těm pěti metrům příště připíšu i slovenskou verzi "takmer", protože jak je vidět, tak už Slováci česky moc nerozumí.
Ale i tak je to úplně mimo. Co to srovnat třeba se Superbem, ten je stejně velký a má kufr přes 600 litrů, MB C je ještě menší a i přes to vše má větší kufr.
traveldrive
Takto si v zásadnom omyle. Slováci všeobecne rozumejú češtine výrazne lepšie ako Češi slovenčine. "Skoro" je v slovenskom slovníku rovnako ako "takmer", dokonca s rovnakým významom. Iudex chcel zrejme povedať, že u áut je 150 mm na dĺžku dosť výrazný rozdiel na to, aby ho bolo možné charakterizovať jednoduchým "skoro".
Mino 1
Myslim, ze Tomogo vie, ze cestine rozumieme velmi dobre. On len nechcel pochopit tych 15 cm rozdielu.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Objem problém až tak není, ale je fakt, že když už to vypadá jako liftback, tak to i mohl být liftback...
Makovnik
3 videa na stranke a kazde jedno sa spusti uz hned ako sa zobrazi na stranke a ked ho zastavim, tak sa zase spusti a este prelozi dole do rohu.

Mohol by dakto toho magora, ktory to tak nastavil vyhodit z ficmy CNC a zobrat niekoho, kto to napravi???
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Technicky vzato výborné EV s jednám nedostatkem - není to kombi.