Testy
Barry Lyndon
5
RAV4 PHEV máme a Kuga fakt není alterativa (viz níže). Na druhou stranu je ta Toyota minimálně o 300tis předražená, to je fakt, protože je to pořád to levné auto, co stojí 700tis v základu. Ale co by nebyla předražená, když je vyprodaná a momentálně ani nejde objednat...
Přejít do diskuze
Dílenské zpracování (ne)integrace té baterie (kterou prostě přišroubovali pod auto) je taky katastrofální. Na druhou stranu jízdním vlastnostem musí taková proklatě nízko zavěšená baterie prospívat :no: 😁
Nepíšu o interiéru, ani o autě jako takovém, ale o baterii umístěné v podstatě mimo auto v jakémsi rámu z jeklů pod autem. To je tak absurdní řešení, že nechápu, jak si to vůbec někdo může koupit...
1.Zvýhodněná cena
2. Zvýhodněná cena
3. Je to Ford, prostě dobře jezdí
4. Zvýhodněná cena
5. Zvýhodněná cena
trefil jsem to ?
2. Zvýhodněná cena
3. Je to Ford, prostě dobře jezdí
4. Zvýhodněná cena
5. Zvýhodněná cena
trefil jsem to ?
V té naší nic nevrže. Ale jinak má klasické neduhy japonských aut stavěných pro v průměru menší lidi. Zřejmě nejslabším článkem auta je potom podvozek kombinující zvláštním způsobem neagilitu a nepohodlí (hlavně pokud jde o hluk a celkově plebejský dojem), na čemž se zřejmě podílejí i originální pneu Yokohama, protože na zimních Michelinech je dojem o trochu lepší.
Mimochodem japonsky malá sedadla má ale i tato Kuga, v tom si namají co vyčítat.
Mimochodem japonsky malá sedadla má ale i tato Kuga, v tom si namají co vyčítat.
Standa je dnes nejak mimo. Ako píšeš hlavným a asi jediným dôvodom pre predajné čísla Kugy hybrid je cena. Stačí si porovnať, koľko stojí porovnateľná konkurencia (t.j. pluginhybridné SUV). ŽIadne sa nedá kúpiť za cenu Kugy PHEV (aktuálne u nás od 37t).
A redaktor medzi negatíva napíše cenu... 8-s
A redaktor medzi negatíva napíše cenu... 8-s
Promiň, ale dílenské zpracování u Toyoty je zrovna dost tristní. Interiér je přímo odpornej a plastovej. Koupě Ravky před Kugou je prostě neobhajitelná, bohužel pitomců co skočí na pozdrav od prodejce Toyoty (Dobrý den, my to děláme dlouho, proto jsme v tom nejlepší) je pořád v Čechách spousta...
Hej, hej, príde Outlander, ktorý mešká 4 roky a všetci z neho padnú na zadok a budú ho kupovať ako teplé rožky. 😄
Asi jsem to nenapsal presne, neobhajitelna je z pohledu ceny, kdy je Ravka o mnoho drazsi nez Kuga. Jak jsem psal vyse, Ford rozhodne v interierech neni zadny skvost, ale me zkusenosti s Ravky jsou horsi nez z Kugy.
Vsechny ty lakovane stribrne plasty vrzou, madlo dveri vrze...Ford rozhodne neni etalon, v interierech uz vubec ne, ale konkretne Ravka je na tom jeste hur...
Jj, to sa potom musí záujemca o hybrid pýtať, prečo RAV4 PHEV stojí o 17t eur viac (54t vs 37t).
Sorry, ale viděl si někdy poslední dobou něco od VW v interiéru? To je odpornej tvrdej plast kam se podíváš. Najezdil jsem teď 1000 km v novým T-Crossu a krom toho, že to s tím prašivým litrem vůbec nejede a v interiéru je hrozně slyšet, tak je ten vnitřek celej z polypropylenu. Tam není kus lepšího plastu. Takže bych Toyotu vůbec nehaněl kvůli plastům, protože to co poslední dobou předvádí VW je ještě horší.
Já to ani nečetl 😁 😁 Hele, mne se ta trojka nelíbí, jak vypadá, má špatně řešenej kufr, ale jinak jako auto fakt funguje velmi dobře.
No ty píšeš, že kúpa RAVky je pred Kugou neobhájiteľná. 😄 Ford zrovna nie je ten, ktorý by sa mohol nejak chváliť nadštandardným dielenským spracovaním. V RAVke pôsobí interiér robustnejšie lebo celé auto má pôsobiť drsnejšie. V Kuge sú tie plasty subtílnejšie a s jemnejšou textúrou, ale že by to pôsobilo kvalitnejšie si teda nemyslím.
Siesty dovod... phev outlander momentalne nie je v eu... po jeho prichode do eu bude kuga druha
U ravky jsem ještě nenarazil, že by tam něco vrzalo. A to jsem jich už řadu projel. Ale jo, věřím, že se může stát. Ale z jednoho kusu bych netvrdil, že vrže. Kolik jich vrzalo? A kde přesně, až budu na servisu, projdu si dostupné ravky a mrknu na to.