Testy
Ma to pohon jako Toyota, podvozek Fordu a je to SUV.
Jj, to sa potom musí záujemca o hybrid pýtať, prečo RAV4 PHEV stojí o 17t eur viac (54t vs 37t).
RAV4 PHEV máme a Kuga fakt není alterativa (viz níže). Na druhou stranu je ta Toyota minimálně o 300tis předražená, to je fakt, protože je to pořád to levné auto, co stojí 700tis v základu. Ale co by nebyla předražená, když je vyprodaná a momentálně ani nejde objednat...
Dílenské zpracování (ne)integrace té baterie (kterou prostě přišroubovali pod auto) je taky katastrofální. Na druhou stranu jízdním vlastnostem musí taková proklatě nízko zavěšená baterie prospívat :no: 😁
Promiň, ale dílenské zpracování u Toyoty je zrovna dost tristní. Interiér je přímo odpornej a plastovej. Koupě Ravky před Kugou je prostě neobhajitelná, bohužel pitomců co skočí na pozdrav od prodejce Toyoty (Dobrý den, my to děláme dlouho, proto jsme v tom nejlepší) je pořád v Čechách spousta...
Co za chyby v dílenském zpracování je u ravky?
Vsechny ty lakovane stribrne plasty vrzou, madlo dveri vrze...Ford rozhodne neni etalon, v interierech uz vubec ne, ale konkretne Ravka je na tom jeste hur...
Čiže Ford je spoľahlivejší ako Toyota, áno? Ešte niečo vtipné máš na dnes?
Mas pocit, ze dilenske zpracovani souvisi se spolehlivosti?
No ty píšeš, že kúpa RAVky je pred Kugou neobhájiteľná. 😄 Ford zrovna nie je ten, ktorý by sa mohol nejak chváliť nadštandardným dielenským spracovaním. V RAVke pôsobí interiér robustnejšie lebo celé auto má pôsobiť drsnejšie. V Kuge sú tie plasty subtílnejšie a s jemnejšou textúrou, ale že by to pôsobilo kvalitnejšie si teda nemyslím.
Asi jsem to nenapsal presne, neobhajitelna je z pohledu ceny, kdy je Ravka o mnoho drazsi nez Kuga. Jak jsem psal vyse, Ford rozhodne v interierech neni zadny skvost, ale me zkusenosti s Ravky jsou horsi nez z Kugy.
V té naší nic nevrže. Ale jinak má klasické neduhy japonských aut stavěných pro v průměru menší lidi. Zřejmě nejslabším článkem auta je potom podvozek kombinující zvláštním způsobem neagilitu a nepohodlí (hlavně pokud jde o hluk a celkově plebejský dojem), na čemž se zřejmě podílejí i originální pneu Yokohama, protože na zimních Michelinech je dojem o trochu lepší.
Mimochodem japonsky malá sedadla má ale i tato Kuga, v tom si namají co vyčítat.
Mimochodem japonsky malá sedadla má ale i tato Kuga, v tom si namají co vyčítat.
Nepíšu o interiéru, ani o autě jako takovém, ale o baterii umístěné v podstatě mimo auto v jakémsi rámu z jeklů pod autem. To je tak absurdní řešení, že nechápu, jak si to vůbec někdo může koupit...
Miiro Kovac
Příspěvek podléhá schvalování.
Sorry, ale viděl si někdy poslední dobou něco od VW v interiéru? To je odpornej tvrdej plast kam se podíváš. Najezdil jsem teď 1000 km v novým T-Crossu a krom toho, že to s tím prašivým litrem vůbec nejede a v interiéru je hrozně slyšet, tak je ten vnitřek celej z polypropylenu. Tam není kus lepšího plastu. Takže bych Toyotu vůbec nehaněl kvůli plastům, protože to co poslední dobou předvádí VW je ještě horší.
Siesty dovod... phev outlander momentalne nie je v eu... po jeho prichode do eu bude kuga druha
2. Zvýhodněná cena
3. Je to Ford, prostě dobře jezdí
4. Zvýhodněná cena
5. Zvýhodněná cena
trefil jsem to ?
A redaktor medzi negatíva napíše cenu... 8-s