Standa je dnes nejak mimo. Ako píšeš hlavným a asi jediným dôvodom pre predajné čísla Kugy hybrid je cena. Stačí si porovnať, koľko stojí porovnateľná konkurencia (t.j. pluginhybridné SUV). ŽIadne sa nedá kúpiť za cenu Kugy PHEV (aktuálne u nás od 37t).
A redaktor medzi negatíva napíše cenu... 8-s
RAV4 PHEV máme a Kuga fakt není alterativa (viz níže). Na druhou stranu je ta Toyota minimálně o 300tis předražená, to je fakt, protože je to pořád to levné auto, co stojí 700tis v základu. Ale co by nebyla předražená, když je vyprodaná a momentálně ani nejde objednat...
Dílenské zpracování (ne)integrace té baterie (kterou prostě přišroubovali pod auto) je taky katastrofální. Na druhou stranu jízdním vlastnostem musí taková proklatě nízko zavěšená baterie prospívat :no::D
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
Promiň, ale dílenské zpracování u Toyoty je zrovna dost tristní. Interiér je přímo odpornej a plastovej. Koupě Ravky před Kugou je prostě neobhajitelná, bohužel pitomců co skočí na pozdrav od prodejce Toyoty (Dobrý den, my to děláme dlouho, proto jsme v tom nejlepší) je pořád v Čechách spousta...
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
Vsechny ty lakovane stribrne plasty vrzou, madlo dveri vrze...Ford rozhodne neni etalon, v interierech uz vubec ne, ale konkretne Ravka je na tom jeste hur...
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
U ravky jsem ještě nenarazil, že by tam něco vrzalo. A to jsem jich už řadu projel. Ale jo, věřím, že se může stát. Ale z jednoho kusu bych netvrdil, že vrže. Kolik jich vrzalo? A kde přesně, až budu na servisu, projdu si dostupné ravky a mrknu na to.
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
No ty píšeš, že kúpa RAVky je pred Kugou neobhájiteľná. :-) Ford zrovna nie je ten, ktorý by sa mohol nejak chváliť nadštandardným dielenským spracovaním. V RAVke pôsobí interiér robustnejšie lebo celé auto má pôsobiť drsnejšie. V Kuge sú tie plasty subtílnejšie a s jemnejšou textúrou, ale že by to pôsobilo kvalitnejšie si teda nemyslím.
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
Asi jsem to nenapsal presne, neobhajitelna je z pohledu ceny, kdy je Ravka o mnoho drazsi nez Kuga. Jak jsem psal vyse, Ford rozhodne v interierech neni zadny skvost, ale me zkusenosti s Ravky jsou horsi nez z Kugy.
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
V té naší nic nevrže. Ale jinak má klasické neduhy japonských aut stavěných pro v průměru menší lidi. Zřejmě nejslabším článkem auta je potom podvozek kombinující zvláštním způsobem neagilitu a nepohodlí (hlavně pokud jde o hluk a celkově plebejský dojem), na čemž se zřejmě podílejí i originální pneu Yokohama, protože na zimních Michelinech je dojem o trochu lepší.
Mimochodem japonsky malá sedadla má ale i tato Kuga, v tom si namají co vyčítat.
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
Nepíšu o interiéru, ani o autě jako takovém, ale o baterii umístěné v podstatě mimo auto v jakémsi rámu z jeklů pod autem. To je tak absurdní řešení, že nechápu, jak si to vůbec někdo může koupit...
Re: Není to SUV, protože světlá výška je asi 10 cm
Sorry, ale viděl si někdy poslední dobou něco od VW v interiéru? To je odpornej tvrdej plast kam se podíváš. Najezdil jsem teď 1000 km v novým T-Crossu a krom toho, že to s tím prašivým litrem vůbec nejede a v interiéru je hrozně slyšet, tak je ten vnitřek celej z polypropylenu. Tam není kus lepšího plastu. Takže bych Toyotu vůbec nehaněl kvůli plastům, protože to co poslední dobou předvádí VW je ještě horší.