Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

Našli jsme pět důvodů, proč je Ford Kuga nejprodávanějším plug-in hybridem Evropy

27 komentářů

Miiro Kovac
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Mikesus
Mikesus
U ravky jsem ještě nenarazil, že by tam něco vrzalo. A to jsem jich už řadu projel. Ale jo, věřím, že se může stát. Ale z jednoho kusu bych netvrdil, že vrže. Kolik jich vrzalo? A kde přesně, až budu na servisu, projdu si dostupné ravky a mrknu na to.
ryccardo
Sorry, ale viděl si někdy poslední dobou něco od VW v interiéru? To je odpornej tvrdej plast kam se podíváš. Najezdil jsem teď 1000 km v novým T-Crossu a krom toho, že to s tím prašivým litrem vůbec nejede a v interiéru je hrozně slyšet, tak je ten vnitřek celej z polypropylenu. Tam není kus lepšího plastu. Takže bych Toyotu vůbec nehaněl kvůli plastům, protože to co poslední dobou předvádí VW je ještě horší.
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste: http😐/www.fordauto.sk/
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
V té naší nic nevrže. Ale jinak má klasické neduhy japonských aut stavěných pro v průměru menší lidi. Zřejmě nejslabším článkem auta je potom podvozek kombinující zvláštním způsobem neagilitu a nepohodlí (hlavně pokud jde o hluk a celkově plebejský dojem), na čemž se zřejmě podílejí i originální pneu Yokohama, protože na zimních Michelinech je dojem o trochu lepší.

Mimochodem japonsky malá sedadla má ale i tato Kuga, v tom si namají co vyčítat.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já to ani nečetl 😁 😁 Hele, mne se ta trojka nelíbí, jak vypadá, má špatně řešenej kufr, ale jinak jako auto fakt funguje velmi dobře.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Nepíšu o interiéru, ani o autě jako takovém, ale o baterii umístěné v podstatě mimo auto v jakémsi rámu z jeklů pod autem. To je tak absurdní řešení, že nechápu, jak si to vůbec někdo může koupit...
Nagano
Asi jsem to nenapsal presne, neobhajitelna je z pohledu ceny, kdy je Ravka o mnoho drazsi nez Kuga. Jak jsem psal vyse, Ford rozhodne v interierech neni zadny skvost, ale me zkusenosti s Ravky jsou horsi nez z Kugy.
Avantime
No ty píšeš, že kúpa RAVky je pred Kugou neobhájiteľná. 😄 Ford zrovna nie je ten, ktorý by sa mohol nejak chváliť nadštandardným dielenským spracovaním. V RAVke pôsobí interiér robustnejšie lebo celé auto má pôsobiť drsnejšie. V Kuge sú tie plasty subtílnejšie a s jemnejšou textúrou, ale že by to pôsobilo kvalitnejšie si teda nemyslím.
Nagano
Mas pocit, ze dilenske zpracovani souvisi se spolehlivosti?
Avantime
Hej, naša úžasná vláda ich vykúpila pre políciu.
Nagano
Vsechny ty lakovane stribrne plasty vrzou, madlo dveri vrze...Ford rozhodne neni etalon, v interierech uz vubec ne, ale konkretne Ravka je na tom jeste hur...
Avantime
Hej, hej, príde Outlander, ktorý mešká 4 roky a všetci z neho padnú na zadok a budú ho kupovať ako teplé rožky. 😄
Avantime
Čiže Ford je spoľahlivejší ako Toyota, áno? Ešte niečo vtipné máš na dnes?
traveldrive
Netrep hlúposti.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Co za chyby v dílenském zpracování je u ravky?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Siesty dovod... phev outlander momentalne nie je v eu... po jeho prichode do eu bude kuga druha
Nagano
Promiň, ale dílenské zpracování u Toyoty je zrovna dost tristní. Interiér je přímo odpornej a plastovej. Koupě Ravky před Kugou je prostě neobhajitelná, bohužel pitomců co skočí na pozdrav od prodejce Toyoty (Dobrý den, my to děláme dlouho, proto jsme v tom nejlepší) je pořád v Čechách spousta...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
RAV4 PHEV máme a Kuga fakt není alterativa (viz níže). Na druhou stranu je ta Toyota minimálně o 300tis předražená, to je fakt, protože je to pořád to levné auto, co stojí 700tis v základu. Ale co by nebyla předražená, když je vyprodaná a momentálně ani nejde objednat...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Dílenské zpracování (ne)integrace té baterie (kterou prostě přišroubovali pod auto) je taky katastrofální. Na druhou stranu jízdním vlastnostem musí taková proklatě nízko zavěšená baterie prospívat :no: 😁
Avatar - iudex
iudex
Jj, to sa potom musí záujemca o hybrid pýtať, prečo RAV4 PHEV stojí o 17t eur viac (54t vs 37t).
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Netrefil, přehodil si bod 2 a 3. 😉
Avatar - iudex
iudex
Standa je dnes nejak mimo. Ako píšeš hlavným a asi jediným dôvodom pre predajné čísla Kugy hybrid je cena. Stačí si porovnať, koľko stojí porovnateľná konkurencia (t.j. pluginhybridné SUV). ŽIadne sa nedá kúpiť za cenu Kugy PHEV (aktuálne u nás od 37t).
A redaktor medzi negatíva napíše cenu... 8-s
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale na PHEV to fakt dobře jezdí, dokonce to ani není odtažitý, jen těžký no.. 😁
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ma to pohon jako Toyota, podvozek Fordu a je to SUV.
webpaja
Takže hlavně ta cena 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
1.Zvýhodněná cena
2. Zvýhodněná cena
3. Je to Ford, prostě dobře jezdí
4. Zvýhodněná cena
5. Zvýhodněná cena

trefil jsem to ?