V roce 1995 představená čtyřistašestka prošla mírnými úpravami, které mají za následek další zlepšení už tak jednoho z nejlepších francouzských vozů. Vnější i vnitřní design má pěkné, nadčasové tvary, které se jen tak "neohledí".
Pro mě byla tato verze proti 1,9 zklamáním, stará 1,9 se chovala tak trošku neurvale, s plným plynem jela, jak z praku. Tenhle dvoulitr působil tak nějak uškrceně.
1.9 TD jsem mel v 306ce. Jelo to jako kule. 210 tam bylo behem chvilky a motor byl ohrome spolehlivej. Nikdy na nem nic neodeslo a to mel asi 250 tis. :yes:
Naprosto souhlasím. I ve srovnání s dnešní produkcí má to auto stále šmrnc. Pokud by bylo dnes v nabídce jako nějaká levnější odnož Peugeotu (taková Peugeotí Dacie, řekněmež :D) s modernizovanými motory 2,0 či 2,2 byla by to ideální volba.
R.v. 1996/7 ve stáří 8 let. Mockrát jsem ho chtěl poslat pryč kvůli obrovskému množství závad. Pak jsem se najednou podíval a říkám si jak moc je hezke a nadčasové. A co víc, jak neuvěřitelně levné jsou ND z vraků. Tohle auto mě naučili nový krásný koníček, většinu závad na elektrice si opravím sám. Takže mě financne neruinuje. A svezení taky parádní. Nikdy ho nedám pryč. Ale kdybych měl vše řešit v servisu tak by to nešlo.
Když nerozumíš česky tak nereaguj, působí to tak lepším dojmem. Ale jestli ti šlo o to vytáhnout se vyřešením součtu 1996+8 tak potom ano, na to máš právo.