Testy
PavelK_
1
Pro mě byla tato verze proti 1,9 zklamáním, stará 1,9 se chovala tak trošku neurvale, s plným plynem jela, jak z praku. Tenhle dvoulitr působil tak nějak uškrceně.
ryccardo
1
1.9 TD jsem mel v 306ce. Jelo to jako kule. 210 tam bylo behem chvilky a motor byl ohrome spolehlivej. Nikdy na nem nic neodeslo a to mel asi 250 tis. :yes:
Othello
0
A spravili ti pak ten tachometr ? 😄
ryccardo
0
Já myslím, že tachometr chodil dobře 😉 Byl to výbornej motor. Starej komůrkáč, ale maximálně spolehlivej :yes:
především v kombíku, je stále pohodlné a hlavně KRÁSNÉ auto. A to neodvolám!
R.v. 1996/7 ve stáří 8 let. Mockrát jsem ho chtěl poslat pryč kvůli obrovskému množství závad. Pak jsem se najednou podíval a říkám si jak moc je hezke a nadčasové. A co víc, jak neuvěřitelně levné jsou ND z vraků. Tohle auto mě naučili nový krásný koníček, většinu závad na elektrice si opravím sám. Takže mě financne neruinuje. A svezení taky parádní. Nikdy ho nedám pryč. Ale kdybych měl vše řešit v servisu tak by to nešlo.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Rok výroby 96 kúpil ako 8 ročné auto. Teda ho kúpil v roku 2004. Tebe slovné úlohy v škole veľmi neišli čo? 😊
Je za mna asi najziadanajsia kombinacia ako jazdene retro ... a samozrejme takato verzia uz po facelifte ... dodnes najkrajsi pezot
to nebyla. Šupa je současná 508.
jaké jsi dříve uměl navrhovat a vyrábět nádherná auta?!!! A bez ***ského i-Cocpitu, tříválců, hybridů a dalších odporností! 😲 😒 :no: :no: :no: