Bezpečností, využitím vnitřního prostoru i možnou výbavou patřil k nejdospělejším malým vozům. A s benzinovými motory je skoro nezničitelný. Vzpomínáte na Renault Modus?
Král trpaslíků možná v té kratší verzi, tu delší dle mého názoru válcuje Opel Meriva první generace. Designově asi nejnudnější auto světa, ale variabilita zadních sedadel FlexSpace je nepřekonatelná. Myslím, že nic lepšího ještě nebylo vymyšleno. A podvozek má taky překvapivě schopný.
Asi největší propadák Renaultu v segmentu malých vozů...
...všech dob a autor článku Modus nazve "trpaslíků král"? Pozoruhodná absurdita! :-[]
P.S. Dokud se Modus vyráběl jen v krátké verzi, pozemek kolem výrobního závodu byl doslova zavalen tisíci neprodanými vozy. Kdo by si taky kupoval auto výrazně dražší a ošklivější než Clio, které překonával jen tím, že vozilo více vzduchu nad hlavami posádky? :-O Dodatečně představená prodloužená verze již byla smysluplnější, ale ani ona se neprodávala moc dobře. V podstatě se tak jednalo o prodejní debakl podobný tomu, jaký Renault utrpěl v případě Vel Satisi, Avantimu a Windu... :-(:no: