:-! Ale Othello, přece je krásné, když si koupíš novou velkou televizi do nového obýváku a tu novou telku opřeš o zeď nebo skříňku. Ta krása je v té ležérnosti.
Vážení designéři, výrobci a prodejci, tušíte, proč vývoj dospěl k přístrojové desce uložené do hluboké kapličky? Nevíte? Tak si vemte tato vaše "auta" a jděte do ....
Já mám display v relativně hluboké kapličce a přesto mám problém s tím, že v noci vidím jeho odraz v levém okně. Vždycky když mrknu do zrcátka, vidím nejdřív odraz budíků a pak teprve přeostřím na zrcátko. Ani za ty roky, co to auto mám, jsem si na to nezvykl. Naštěstí v noci už poslední dobou jezdím jen výjimečně.
Zdědil jsem Karoqa 2019. V obou zpětných zrcatkách se leskne chromovaná lišta od výdechů klimatizace. Ve dne v noci. Za to bych inženýrovi tlamu rozbil. A je to vidět opravdu hodně. By mě zajímalo, jestli to testovací jezdci před zavedením výroby nikomu neřekli nebo jsou všichni slepí???
Výrobci jdou s dobou. Policajti zakázali hrabání v telefonu za jízdy a tak výrobci to obešli a můžeš úplně stejně patlat po displeji. Nejlepší je, že si můžeš zapatlat i víc, protože displej vždy nereaguje stejně.
Jo přesně. A arese a jemu podobní to nutně budou potřebovat, aby věděli jak mají jet.
Ale jako, je to hnus. Tohle v 21.stoleti... jo vlastně to bude pro ty, kteří se zasekli před 30 lety a chtějí auto s ručkou.
Já bych tam pro Areseho dal manuální převodovku, prostě odstupnuješ virtuálně stupně, dáš mu šaltrpáku, která je bude měnit :D A samozřejmě ručku... vždyť i to parkovací tlačítko můžeš zakomponovat do toho klacku mezi sedačkama :D
V zimě ideální věc na srovnání auta v případě nedotáčivého smyku, na otáčení auta a na blbnutí. Jak jinak si chceš u předokolky rozhodit zadek do smyku? Pravda se Superbem si připadám jako když se Titanic vyhýbal ledovci, ale funguje to taky ;-)
No, já nechci u předokolky rozhodit zadek do smyku :D:D:D
K tomu srovnání auta... tvým cílem je rychle dostat auto pod kontrolu za eliminaci ztrát adheze a k tomu pomůže nejvíce ubrat plyn v takovém případě... taky jsem míval tyto doměnky, ale na škole smyku mne to vysvětili, vyzkoušel jsem si to i včetně těchto urban legends... nechci hanit tvé řidičské umění, ale v provozu při takové situaci je prostě nejlepší volba ta, o které píšu a o to jde... při blbnutí na parkovišti prosím.
přesně tak. v provozu v krizovce na to není čas, je to jen na blbnutí. Kdo si to vyzkouší a může srovnat za stejných podmínek, pochopí že tyhle urban legends o ručce jsou nesmysl.
"Otáčkoměr" ukazuje tvoji tupost v jednotkách 1 nanoVito protože ta jednotka je pro běžné použití příliš velká. Blbej jako 1 Vito by přesáhlo blbost všech lidí na planetě, co zde kdy žili.
Můžeš si to tak myslet. Pravdou je, že tento troll mě dráždí doběla. Cokot poukazuje na "otáčkoměr", který je v EV běžně nahrazen indikátorem toku energie. Ten Debyl tady bude kvákat jen proto, aby kvákal.
Klidně obhajuj Vítečka, když ti to za to stojí.
No tak se nenech rozdráždit, ale udělej si z něj srandu. O mně se ví čím jezdím, o tobě se to ví. Tak se zkus zeptat čím jezdí on. Kdo má na EV, tak nemá tolik času psát ódy na Teslu. Takže mastná tyč to řeší.
On EV má, jen je vtipné, že takové, které dává smysl i většinu petrollheadům a takové, které je právě ideálním zástupcem své třídy... a pak se zastává některých elektrických nesmyslů, co automobilky vyprodukují :D
Ne každý chce sdělovat o sobě informace. Chapu to a nesouhlasím, že to je kvůli studu. Každý má nastavený limit nějak. Mne to nevadí ukázat něco z mého soukromí, někomu ano. A sám to i říká, že o sobě nechce sdělovat online informace.
Proč? Že nechce říct konkrétní model? Ano v EV jezdi. Můžeš to brát tak, ze nechce aby mu třeba záviděli.
Tohle nechápou jen pokrytci a oznacuji ho za blbce.
Ti co ho oznacuji za fanatika. Kolik z nich jako já udělalo to, ze si na několik dní vzali EV a zkusili s ním žít? Jen s EV, žádné druhé spalovaci auto. Pochybuju ze nikdo.
Ja to udělal, abych věděl jak opravdu se s tim dá žít a jak je to omezující. Ještě jako bonus jsem si na 1 den naplánoval výlet do Klatov a druhý den do Teplic a nenabijel jsem jinde než na verejkach.
Co si udělal ty, abys mohl říct jak EV tě omezuje, je nevhodné a vito je fanatik, ktery prehlizi potreby ostatnich?
Víš, že jsem jezdil TM3 4 dny a byl jsem nad míru spokojený. Označení fanatik k Doníkovi Vítkovi pasuje na 100 procent. Hloupý, či přinejmenším nevzdělaný v technických oborech je taky, protože slečna Fyzika v jeho rukou úpí. Ano, jediné právo, které má,je tajit svůj EV, jaký svět neviděl (nepředpokládám dnes obecnou znalost pohádky Obušku, z pytle ven z roku 1956). Ale jak píše ericn, nesmí se potom divit, že je za blbce.
Pohádku znám a jeho EV jsem viděl. Ja bych pridal k tomu tvému jinou hlášku, "Vaši pí*u jsem taky neviděl a věřím, že ji máte". A taky vím jak jsi s teslou jezdil a jak si ji opěvoval. Ono stačí se chovat slušně a lidi se k tobě chovají taky slušně a sdělí ti víc informací.
DonVito zde opakovaně hlásá nepravdy, jako například, že jezdí za 15kWh. Je absolutně nemožné mu vysvětlit, že k těm těch 15kW, které on proměnil ve svém autě na kinetickou energii, patří dalších 30kWh, které někde proletěly komínem. Prosím, vysvětli mi, jak se lze chovat k takovému ubožákovi slušně?
No on jezdi za 15kwh, tomu věřím. A vis kolik proletí energie kominem při 5l benzinu? 45kwh. U 5l dieselu to je 50kwh a to ještě nepočítám další spotřebu na výrobě a zpracování jako ty v těch elektrárnách.
Do toho, pokud ta energie byla z OZE, je to rozhodně méně, pokud to bylo zároveň z teplárny, je to taky méně.
No je to narážka spíš na další, kteří zde upozorňovali na to, ze u toyotiho hybridu chybí otáčkoměr a že to je základ. Tady u EV je to úplná absurdita.
a k čemu ti to je?
navíc za posledních pár měsíců ( když jsem si pustil otáčkoměr na HUD pro zajímavost ) jsem se nedostal v provozu nad 2400 otáček. Jak poznáš podle zvuku, když to uvnitř sotva slyšíš? Jak rozeznáš 2400 od 2000 nebo 1900? případně 1500 od 1000?
vy jste jeli s hybridem s Mokrousem naposled před 15 lety ne?
Tak u toho 2,5 litru bych tomu i celkem věřil. Jen teda nevím jestli je úplně dobrý, že je motor takhle podtáčený. To mu nedělá dobře. Ve slabších hybridech ale motor musí daleko víc makat, aby to celý rozpohyboval, takže tam rozhodně nejezdiš do 2500 ot.
Ehm.. este to predosle polo... asi si to svoje prelakujem na modro ... fakt pekny koncept ... male kusky dizajnom vw vo vacsine pripadov umi... az na vynimky ( aktualne polo .. alebo postarsi vw fox ) ...