Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVrcholné BMW XM se představuje v nové galerii, ukazuje zajímavé kombinace
22 komentářů
winder
2
Neskutočný mastodont. Opticky mi to príde ešte ťažšie ako v skutočnosti je. Nech je ako chce, XM vo francúzskom podaní vyzeralo vo svojej dobe výrazne lepšie.
drroga
0
Francúzske podanie nevyzeralo lepšie, len tebe sa páčilo viac 😇 nesnaž sa svoj subjektívny postoj prezentovať ako všeobecný názor
winder
1
Udrel si sa do hlavy? Nauč sa chápať písaný text a rozoznávať medzi názorom a vydávaním niečoho za všeobecnú pravdu. Bez toho matrošu, čo zrejme hulíš, by ti to šlo lepšie.
Dinar
prohlédl a prolezl tohle auto, došlo mi, že BMW pohled na budoucnost a moje očekávání od toho, čím budu jezdit, se definitivně rozešly. Sedmička je hnusná zvenku, všechna ostatní bmw dostala nový infotainment s "moderním" ovládáním, ale některá vypadají zvenku ok, a XM to všechno špatné kombinuje. Design je efektně laciný, žádná rafinovanost, žádný designový detail, čímž nemyslím třeba nálepky s logy v každém rohu zadního okna jako odkaz na původní M1, protože to považuju za maximální ironii. Prostě nic, vše jen přehnaně velké, hamatné, neotesané... Uvnitř pak slepenec tvarů a nových displejů se "starým" volantem a řadičkou, plus rádobystylové prvky typu prostorových mnohoúhelníků na stropnici, lištách, což působí opět hrozně lacině, navíc kombinováno v příšerných barvách (tyrkysová s hov.novou u konkrétního kusu), k tomu naprosto nevyvážená kvalita použitých materiálů, kdy se kůže mísí s nějakou pochybnou látkou a oboje končí v lištách z plastu (zřejmě nějaký ekoplast), jehož povrch by budil pohoršení snad i v dacii dokker.
Auto má pět metrů, a nejspíš bude mít při kombinaci V8 s elektomotorem brutální dynamiku, ale pro koho to je? Tohle přece není sporťák, ale snad managerské daily, nebo rodinné auto? Proč to pak nemá kufr? Tím nemá, myslím, že ho má při vnějších rozměrech malý, za 4,5 milionu bych čekal, že to auto bude umět všechno, má-li být rodinné...
Nejvíc mi XM přijde jako takové cvičení, ukázka akt. technologické dovednosti bmw zabalené v něčem co má ohromit, a musím říct, že mě ohromilo, právě tím, jak mi předvedlo, že bmw bude dělat v budoucnu auta, která nebudou pro mě, a že jde v mém případě o téměř třicetiletou už "historii" s bmw, mě to mrzí o to víc.
Auto má pět metrů, a nejspíš bude mít při kombinaci V8 s elektomotorem brutální dynamiku, ale pro koho to je? Tohle přece není sporťák, ale snad managerské daily, nebo rodinné auto? Proč to pak nemá kufr? Tím nemá, myslím, že ho má při vnějších rozměrech malý, za 4,5 milionu bych čekal, že to auto bude umět všechno, má-li být rodinné...
Nejvíc mi XM přijde jako takové cvičení, ukázka akt. technologické dovednosti bmw zabalené v něčem co má ohromit, a musím říct, že mě ohromilo, právě tím, jak mi předvedlo, že bmw bude dělat v budoucnu auta, která nebudou pro mě, a že jde v mém případě o téměř třicetiletou už "historii" s bmw, mě to mrzí o to víc.
Suv bez vzduchu nema smysl. Prichazi to o univerzalnost…
Problém je v tom, že bmw to auto neprezentuje jako nějaké našlápnuté suv, ale jako budoucnost vozů M, oni v té kastli nevidí gazík, ale ukazují, jaký je směr univerzálního designu aut, tj. že budoucí auta budou krabicoidní, podle velikosti buď stodůlky nebo stodoly, protože podvozky dnes zvládnou tolik, že není třeba nízké stavby, nízké váhy nebo placatosti auta kvůli aerodynamice, vše přetlačí mamutím výkonem. Tohle je bmw vize univerzálního auta, navíc emka, bohužel...
Navíc na zahraničních serverech XM dostává velkou sodu za špatný jízdní projev... BMW se tu snad úplně zpronevěřilo svým ideálům - a jestli je to zrovna u vlajkové lodi, tak je to podle mě velké varování do budoucna.
Vidím to hodně podobně jako vy (ty), akorát v jedné věci jsem trošku shovívavější - celkem se mi líbí nová sedmička. Dokonce jsem chvilku myslel, že i7 by mohlo být moje elektrické auto. Naživo mi ta sedma přišla lepší než na fotkách. Není úplně hladce líbivá jako sedmičky v minulosti (ale pro mě osobně lepší než Banglův design), ale je to robustní moderna. Pro mě to bylo přijatelné. Tohle SUV, to už mě nějak nezajímá.
Ovšem designový jazyk Mercedesu je mi teď ještě vzdálenější... Divná doba!
Vidím to hodně podobně jako vy (ty), akorát v jedné věci jsem trošku shovívavější - celkem se mi líbí nová sedmička. Dokonce jsem chvilku myslel, že i7 by mohlo být moje elektrické auto. Naživo mi ta sedma přišla lepší než na fotkách. Není úplně hladce líbivá jako sedmičky v minulosti (ale pro mě osobně lepší než Banglův design), ale je to robustní moderna. Pro mě to bylo přijatelné. Tohle SUV, to už mě nějak nezajímá.
Ovšem designový jazyk Mercedesu je mi teď ještě vzdálenější... Divná doba!
Gvick2
a podle zahraničních recenzí pěkný střep
https://www.evo.co.uk/bmw/xm
https://www.autoexpress.co.uk/bmw/xm/359792/new-bmw-xm-2023-review
https://www.autocar.co.uk/car-review/bmw/xm
https://www.evo.co.uk/bmw/xm
https://www.autoexpress.co.uk/bmw/xm/359792/new-bmw-xm-2023-review
https://www.autocar.co.uk/car-review/bmw/xm
na youtube jsou testy a ten z topspeedu rikal ze jezdi jak Urus. Na muj vkus to neni a to rikam jako uzivatel phev x5
Říkat to mohli, věřit jim to nelze, O šest metráků těžší kredenc se stejným výkonem dostane v přímce a dvakrát tolik v oblouku. A co se týče komfortu, tak Urus má vzduch, takže jiná liga.
Urus vedle toho vypadá jako raketoplán, nejen designem, ale i kvalitou vnitřku, XM je uvnitř materiálově horší než aktuální X5, při té oznámené ceně, mě jímala hrůza... Komu tím chtějí konkurovat?
Tak ten Topspeed je snad jedinej pozitivní. Co jsem čet já, tak naopak XM naprosto zdrbali, včetně Top Gear a tak. Jako Urus to nebude jezdit ani náhodou, to není ani fyzikálně možné. Fakt by mě zajímali kupci toho XM - podle mě snad jen youtubeři, kteří nehoví autům.
Tak nejspíš jen pozéři, jelikož toto je společně s iX nehnusnější BMW všech dob. Zlatý Bangle :yes:
Ja Prvni 123
A co na to Citroen?
Jinak je to substrát nesmyslnosti. Obří bedna s nevalným prostorem uvnitř, drtivý výkon bez agilních jízdních vlastností, a hybrid bez ekologické či ekonomické šetrnosti.
Totálně k ničemu.
Ale ledviny,ledviny to má největší...
Jinak je to substrát nesmyslnosti. Obří bedna s nevalným prostorem uvnitř, drtivý výkon bez agilních jízdních vlastností, a hybrid bez ekologické či ekonomické šetrnosti.
Totálně k ničemu.
Ale ledviny,ledviny to má největší...
Ledviny to ma poměrně malé, vzhledem k velikosti auta.
Mne je to buřt, SUV jdou mimo mě, ale vypadá to podstatně míň kontroverzně, než ta nová sedma.
Mne je to buřt, SUV jdou mimo mě, ale vypadá to podstatně míň kontroverzně, než ta nová sedma.
Souhlas, pokud bych byl nucen říct líbí/nelíbí, tak se mi XM líbí a konečně rozumím prvkům, které má i7 nebo facelift X7. Ten model je zamýšlen extravagantně a ten design plní svůj účel. Tady to jako celek má svůj styl. Jestli to stojí za ty peníze je otázkou, nevim jak to jezdí, tak nedokážu nic říct. Ale předky nové X7 a i7 se mi stále nelíbí.
zlaté pitchachinky jsou prostě pro čínský trh a kolotočáře, nemusíš si je tam dávat, stál jsem se čtyřkou shadowline vedle čtyřky s chromem a zíral jsem, jak takový "detail" dokáže auto totálně zprasit...
A nová M5 vypadá úplně normálně
https://www.youtube.com/watch?…
řekl bych, že v těch každodenních řadách 1,2,3,5 se drží pěkně při zemi a žádné drama se nekoná
https://www.youtube.com/watch?…
řekl bych, že v těch každodenních řadách 1,2,3,5 se drží pěkně při zemi a žádné drama se nekoná
×
Sdílení komentáře
×