Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

5G technologie v autech: Revoluční i děsivá. 7 pro a 7 proti

15 komentářů

rohor
ale když jsem se dozvěděl, že autonomí řízení má být závislé na kvalitě a dostupnosti mobilní datové sítě, tak jsem musel přestat.
Xylo
Nebude závislé, ale více bezpečné pokud údaje, které vůz bude získávat ze svých "senzorů" (lidar ...) bude kombinovat s údaji z ostatních vozů pohybujících se v jeho okolí. Samozřejmě bude potřeba doplnit auta řízená řidičem o systémy, které budou dodávat informace do systému. Postupně bude možné omezovat výbavu vozů v oblasti vlastních senzorů a více se spolehnout na síťové.
Avatar - pradeda777
pradeda777
To jo...a hlavně nemyslet na hackery, kteří vás mohou zabít.... 😒 😒 😒
topten
ja vetsi sanci na rozvoj autonomniho rizeni, nez do vymeny dat pres 5,6,7.. G (a tedy zavislosti na nekom vnejsim), davam do umely inteligence, ktera bude zpracovavat data ze svyho okoli a to co ziska z vnejsich siti bude mit podobny vyznam jako dopravni hlaseni
Avatar - pradeda777
pradeda777
To jo....ale to už budeme v době, kdy auta nebudou potřeba a z místa na místa se budeme přemísťovat s pomocí mozkové činnosti..... :-!
PowerHouse
Na CESu jsme 5G již viděli, zejména si můžete pustit Afeelu od Sony, demoauto od Qualcommu, ... .
Kdo má větší zájem, ať si pustí CEO Qualcommu Cristiana Amona, který neustále mluví o 5G. I při představení Afeely byl na podiu.

S tou zaměstnaností to vypadá dobře pro USA, poběží to na Qualcomm digital chassis a SW bude také z USA, nyní se rozmáhá Android auto.

Pokud by to automobilky vyvíjely samy, bylo by to drahé a neprodejné.
Renoo
"4) Pracovní místa a dopad na zaměstnanost"

Tohle mě fakt fascinuje. Jakože když to umíme udělat lépe a bez lidí, tak je to špatně, protože přijdou o práci? Tohle je argument ještě horší, než když dělňasové, kteří dělali hroznou práci, rozbíjeli v počátcích průmyslové revoluce stroje, protože jim tu děsnou práci přebraly,


V celé Evropě jsou volná pracovní místa a lidi se nakupují už ne pouze na Ukrajině, ale v Mongolsku, Indii a na Filipínách. Vedle mýho kanclu je vstup do velký továrny a každý odpoledne vidím, jak se od tama vyhrnou dělníci, když jim padne. Češtinu mezi nimi fakt neuslyšíte. U nás ve firmě, když se nabírají Češi, uvidíte tupce a vychlastané individua, kteří nejsou dobří ani pro lopatu. I přes navýšení mzdy o 15 % nepomohlo. Ředitelovi jsem říkal, že to nepomůže, protože volní jsou deme.nti a alkoholici nefachčenkové a cig.áni. A není to jen někde v ČR. Stačí si zajet do Německa a je to v bledě modrým, jen cizince tvoří "ti lepší" čili Poláci, Češi, Slováci,...
Avatar - Anonym
Anonym
Nenapadlo tě někdy, že firmy nemaj lidi protože nabízí za namáhavé práce almužny?

Takže se jim bud vyplatí být na dávkách nebo někde jezdit dodávkou nebo se válet v repci za 20 a koukat do mobilu nebo kecat se zaměstnanci co hulí před vrátnicí v rámci obědové nebo rauch pauzy a k tomu udělat bokem jako brigádu nějakou tu černotu čas od času a maj doma 26 jako nabízí někde za robotárnu ve fabrice nebo nedejbože nějaké manuální práce v zemědělství atd

Na to jim za ty peníze dneska každej kašle, proto nemaj lidi 😄

A další nemaj lidi, že na ty obory nikdo nechodí.

To samý ty učební obory, to taky nikdo nechce dělat. Ale ono jsou to i školy a dokonce VŚ.

Kolik lidí vystudovalo třeba po roce 1990 konstrukci motorů, vodohospodáře atd?
Proti období před 1989 tak s bídou jedna dvacetina vid 😄
Renoo
Aktuální nezaměstnanost je kolem 3,5 %. To je extrémně nízká nezaměstnanost. Jako zdravá nezaměstnanost se udává hodnota mezi 5 a 6 %. Těch 3,5 jsou kripli, nefachčenka, ***i a cigáni. Všichni normální a už i nenormální makaj. Zájemci o práci jsou, ale je to pořád dokola ty samé typy. Takové zaměstnávat nechce a nebude nikdo.

Nejsem nějaký hej počkej, který argumentuje smajlíky. Sám dělám do personalistiky ve firmě a vím toho víc než kdo jiný tady, co se praxe v tomto oboru týče.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale jo, ty lidi zaměstatný jsou, ale jinde než třeba ve svým oboru.

protože tu práci ta ty peníze nechtěj dělat a radši dělaj ostrahu, recepční, řidiče, prodavačku v Lidlu atd.
Bud tam maj víc, nebo tam aspon není taková robotárna.

O tom to celý je.
Dyt některý práce už nechtěj dělat ani ukrajinci za peníze co jim firmy a podnikatelé nabízí....
gusto hollein
mne to prijde, jak vycucane z prstu ten clanek. vsech 7 vyhod o kterych se tam pise, je vlastne furt to same opakovane dokola, jak tam teda vidim jen jednu vyhodu.
Avatar - pradeda777
pradeda777
6) Elektromagnetické záření a zdravotní obavy
Někteří lidé mají obavy z možných zdravotních rizik spojených s elektromagnetickým zářením vyzařovaným 5G sítěmi. Přestože většina vědeckých studií ukazuje, že hladiny záření jsou bezpečné a nepředstavují hrozbu pro lidské zdraví, stále existují obavy a nejistota ve veřejnosti.

V kontextu automobilového průmyslu by tato otázka mohla být ještě znepokojivější, protože lidé tráví mnoho času ve svých vozidlech, což by mohlo zvýšit jejich e😜ozici elektromagnetickému záření.

Tak tato věc je stále ve stádiu výzkumů. Nadužívaní mobilních telefonů se již léta nedoporučuje protože bylo dokázáno, že emz může být zdraví škodlivé. Pro řidiče z povolání by tato věc byla proto velkým rizikem.
Xylo
V ČR jsou všechny větší města pokryta signálem 5G, takže v Brně máte e😜ozici 24 hodin 365 dní v roce. Naopak v autech/uvnitř budov je intenzita (z fyzikálního hlediska) o trochu nižší (signál se přijímá pomocí antén nainstalovaných na autě nebo vně budovy).
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
tak to bude mrzení... Včetně mě samozřejmě, protože rychlost teď taky nedodržuju 😁 .
Avatar - Mokrous
Mokrous
...že se toho reálně nedožiju.