Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZa volantem Mazdy CX-60 s naftovým šestiválcem: Sametový zátah s neuvěřitelnou spotřebou!
108 komentářů
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KANKUNEN
11
Ta neschopnost místní redakce je neuvěřitelná, nedokáže si poradit s místním oslem, multinickovým minusářem Horstem Schimanskim.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ji/Ri
3
Doplň ještě mne, mohl bych si to brát osobně. děkuji.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ji/Ri
3
Děkuji. Ulevilo se mi.
Paula Fox
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Josef-Kratochvil
Dnes objednano. Popis sedi. Prostor uvnitr je tak akorat, kufr ukaze praxe, motor je moc prijemny a odhlucneni vyborne. Vsha a rozmery jsou znat, ale neni to jeste neprijemne. Jen skoda, ze ve stejnym duchu neni 6tka. Vlastne jakykoliv novy kombik mimo premii.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
? vznětový = diesel. Těch je už řada na salonech a odběr možný hned. Samozřejmě předváděčky jsou provozu. Vše je silnější verze, těch 200PS ani neobjednávají. Zážehový = na benzín. Ten zatím není a ani není jasné, že v Evropě bude. Pravděpodobně ano, ale s utlumeným motorem. Zatím tedy jen plug-in.
Pokud jsi myslel, že skutečně dieselový motor není v nabídce importéra, tak vytáhni hlavu z WC.
Pokud jsi myslel, že skutečně dieselový motor není v nabídce importéra, tak vytáhni hlavu z WC.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
https😐/www.mazdaihned.cz/#…
já spíš nechápu, proč ze sebe někdo dělá debila, ostatní osočuje a neověří si svoje tvrzení na pár kliků na netu. Nebo jsi jen obyčejný troll?
já spíš nechápu, proč ze sebe někdo dělá debila, ostatní osočuje a neověří si svoje tvrzení na pár kliků na netu. Nebo jsi jen obyčejný troll?
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hamunovi sebrala redakce nastesti vsechny ucty, tak si zalozil tenhle novej. Tak snad dostane brzo ban i na nem.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
OK. Hatelist.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Gratulujem k voľbe. Tá spotreba je neuveriteľná, videl som to aj v iných testoch, len čosi nad 5l/100 km. A novinárske spotreby nebývajú priaznivé.
Tiež som pozvaný na predvádzačku. A v konfigurátore 6V, 3,3l samozrejme je. Každý normálny človek si to overí v na mazda.cz, príp. na sauto.cz je 22 v ponuke https😐/www.sauto.cz/…obni/mazda/cx-60?…
Opýtam sa,
- ako spoľahlivé sú diesele Mazda (tie pôvodné 2.2D?). Viem, že zo začiatku boli problematické, neviem či sa to po roku 2018 zmenilo.
- dáva Mazda zľavy? (a v akej výške, príp. do súkromnej správy). Vďaka.
Tiež som pozvaný na predvádzačku. A v konfigurátore 6V, 3,3l samozrejme je. Každý normálny človek si to overí v na mazda.cz, príp. na sauto.cz je 22 v ponuke https😐/www.sauto.cz/…obni/mazda/cx-60?…
Opýtam sa,
- ako spoľahlivé sú diesele Mazda (tie pôvodné 2.2D?). Viem, že zo začiatku boli problematické, neviem či sa to po roku 2018 zmenilo.
- dáva Mazda zľavy? (a v akej výške, príp. do súkromnej správy). Vďaka.
Jestli Mazda vynalezla 3,3l motor se spotřebou pět litrů na sto, už nejsou potřeba elektromobily.
Ale slova “motor vychází ze staršího 2,2” nabádají k obezřetnosti 😉
Ale slova “motor vychází ze staršího 2,2” nabádají k obezřetnosti 😉
Ale ten motor měl jen jeden problém, místo vačka zdvihátka, to zničilo celý motor pilinama.
Tak třeba to bude první diesel od Mazdy co bude bez chyb.
To je prave ta tragedia, 1 chybička, ktora znici cely motor.
Sprava ze to vychadza z 2.2 sky vo mne vyvolala zhodnu myslienku ako u Miga 😁
Bude to chciet kvalitnu priemum naftu, alebo kvalitny obyc + aditiva, nechame sa prekvapit kolko majitelov sa toho bude drzat, ONO je lákavé.
No kazdopadne drzim palce, Mazde fandím aj ked to nie je lahke 😄
Sprava ze to vychadza z 2.2 sky vo mne vyvolala zhodnu myslienku ako u Miga 😁
Bude to chciet kvalitnu priemum naftu, alebo kvalitny obyc + aditiva, nechame sa prekvapit kolko majitelov sa toho bude drzat, ONO je lákavé.
No kazdopadne drzim palce, Mazde fandím aj ked to nie je lahke 😄
Lamale, žádná lepší nafta ani olej nepomůže, zdvihátka strouhaly vačku, protože byla měkká. Celý ten balíček skyactive měl jen tuto jedinou chybu. Dá se předpokládat, že R6 bude mít tento problém vyřešený nadobro. Problém bude mít ten, kdo bude moc šetřit, ten si to auto zničí sám.
Nemyslel som na mechanicku zavadu 2.2 sky, ta je uz predpokladam s 3.3 v zaujme Mazdy minulostou, tento krat som to myslel kvoli tomu EGR kt pracuje v sirokom vykonovom pasme a kvoli ultrajemnym vstrekovacom, ktore daju 5x vstrek za cyklus... tie budu citlive hlavne na karbon a sýru.
nesmíš tankovat na pumpách v Globusu 😁
tam bol daky problemik prej minule 😁 u ONO tiez nikdy nevis co tankujes, ale vseobecne to chce aditiva ci uz v priemum nafte, alebo dodatocne...
Ty to možná nevíš ale palivo z čerpaček ONO je ok. Oni se netají tím kde palivo kupují a jaká je jejich cenová politika.
Poznam ich politiku, akurat nikdy nevis co je tam za dodavku, tym ze to nakupuju ako na burze. Snazia sa nebrat odpad, ale na citlivy diesel a bez aditiv je to slusny risk. Do obyc atmosfery si tam tu 95ku v klude natankujem 😄
Globus zaváží OMV, kdybys to netušil 😄
spíš MOL ne? 😄
Technický originál, který vykročil k nízkým emisím neotřelými cestami (bez AdBlue), aby právě na ně doplatil. Složitý sled chyb a nepříznivých okolností vedl k rychlému ředění oleje naftou a špatnému mazání motoru. V prvních dvou ročnících na to doplatil ventilový rozvod s přepínáním dvou profilů výfukových vaček, které se zadíraly a chrlily do celého motoru piliny. Ty zničily všechno počínaje dvojicí turbodmychadel (komplet za 42 000 Kč) přes rozvodový řetěz po klikový mechanismus. Dokonale zbavit motor pilin je těžké, a tak se defekty po opravách leckdy opakovaly a na nejstarší motory se dnes servisy bojí sáhnout, aby se dobrý úmysl neobrátil proti nim. Výrobce v roce 2014 vačky upravil, ale rychlé ředění oleje zůstalo, a tak opatrně nastavený palubní počítač honí některé uživatele do servisu každých 5000 km. Takový diesel možná šetří CO2 a klima, ale ne peníze. Zlepšení přinesla modernizace v roce 2018 s konvenčním katalyzátorem SCR AdBlue.
Díky za zaujímavé detaily.
Ten motor od 2018 hodnotíš ako? Nejak neviem, či je zlepšenie mierne/výrazné/revolučné :-!
Ten motor od 2018 hodnotíš ako? Nejak neviem, či je zlepšenie mierne/výrazné/revolučné :-!
2018 a výš jsou bez problémů, mám ve firmě 4. Ovšem pod 6,5 litrů na 100 se nedostaneme.
V tom je neskutečné kouzlo CX-60, o 1/3 větší motorizace má o 1/3 nižší spotřebu a přitom o 1/3 vyšší výkon. :yes:
V tom je neskutečné kouzlo CX-60, o 1/3 větší motorizace má o 1/3 nižší spotřebu a přitom o 1/3 vyšší výkon. :yes:
Spíš než to, jestli má motor takovou fatální závadu bych řešil, jak se potom následně staví k reklamacím😊
jop, Mr Mazda tragik strasi v kazdej diskusii na webe uz roky, prepokladam ze zopar takychto psychošov si Mazda vychovala. Ten mech.problem s 2.2sky sa udajne v nemecku riesil v zaruke vymenou motora, na Slovensku sa prej opravovali 😁
Myslim, ze Ford s 1.6EB tiez moc nebudoval zakaznicky vztah 😄
Myslim, ze Ford s 1.6EB tiez moc nebudoval zakaznicky vztah 😄
To preto, že ja robím Fordu dobrú reklamu, kade chodím. Ten môj bývalý 1,6EB stále jazdí bez chybičky (12r a cca. 250t km). 😁
Fordaci to mali odtestovane a ked s tym niekto jazdil tak ako ma, tj. nie okolo komína + tankoval do toho normalny benal tak to asi vydrzalo. Problem je, ze uzivatelia su po vacsine mimo a vyrobca musi vypustit totalne blbovzdorne riesenie, tj nakladne a zdlhave.
Mohol by si zdielat navod ako zit s 1,6EB aby nezaklepal 😄
Mohol by si zdielat navod ako zit s 1,6EB aby nezaklepal 😄
To úplne neviem, pretože auto nedostávalo žiadnu extra starostlivosť (prémiový benzín ani aditíva), jazdilo väčšinou pomerne nízke otáčky (aktuálny majiteľ motor brutálne podtáča, až ma to bolelo, keď som to videl). Akurát prevaha ciest bola mimomesto, takže sa motor vždy dobre zahrial, žiadne semafory za studena.
Proste za mňa vydarený motor. 😒]
Proste za mňa vydarený motor. 😒]
No vzhledem k tomu, že mám ve firmě 4 Mazdy si dieselem 2,2, vím o čem mluvím. Poslední generace zcela bez problému, jedna závada systému SCR, jinak nic.
Tady je důkaz, že přechod (vynucený) na EV byl ukvapený. Asi tak by to řešil trh. Mild hybridy...hybridy....plugin hybridy......EV.....50 let???
2.2 D jsem měl v 6 a problém s vačkou nebyl. Problém nastal v momentě, kdy se mi při 190K ucpalo sání oleje (sací koš) karbonem. Motor neměl dost vysoký tlak oleje. Výměna komplet cca 10,000 Kč.
Ten motor každou chvíli plachtí. Jel jsem s tím krátce, ukáže se časem, ale spotřeby i v zahraničí dosahují okolo 5L, což je na tak velký a silný auto masakr... Nicméně spotřeba mě úplně nezajímá, jestli je to 5,5 nebo 6,5L je jedno. Hlavně když to není přes 10L.
Ano, z nafty mám trochu obavy, ale zadírání bylo nevhodnou konstrukcí, kterou později změnili. Takže toho se nebojím. Bojím se toho, o čem ještě nevíme - nové vstřikování, elektronika, převodovka...
Ano, z nafty mám trochu obavy, ale zadírání bylo nevhodnou konstrukcí, kterou později změnili. Takže toho se nebojím. Bojím se toho, o čem ještě nevíme - nové vstřikování, elektronika, převodovka...
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Držím palce. Tak ja tú spotrebu beriem aj z eko hľadiska ako výhodu. :-!
Diesele + Mazda neviem posúdiť.
Pozitívna je štandardná záruka Mazdy 6 rokov/150 tis km.
V BMW sa už zbláznili a za Repair Inclusive 5 rokov/200 tis km chcú 125 tis Kč. Pred rokom to bolo tušim 74 tis Kč … po tých úpravách infotainmentu, mizernom výbere farieb sa celkom na skúšku Mazdy teším.
Diesele + Mazda neviem posúdiť.
Pozitívna je štandardná záruka Mazdy 6 rokov/150 tis km.
V BMW sa už zbláznili a za Repair Inclusive 5 rokov/200 tis km chcú 125 tis Kč. Pred rokom to bolo tušim 74 tis Kč … po tých úpravách infotainmentu, mizernom výbere farieb sa celkom na skúšku Mazdy teším.
Mazdy jsem měl tři, ale ne nové. Doufám, že záruku nebudu muset uplatňovat, vždycky to je opruz. Nicméně je tam tolik nových věcí, že se určitě něco ukáže. Bohužel je teď poslední čas si koupit normální auto bez tuny baterek s maximálkou pod 180 a zrychlením lehce nad zfetovaným šnekem.
Tá spotreba vypadá byť celkom fajn čo som videl testy, ale na to novinárske hýkanie som celkom alergický. Áno, v tejto dobe je nový R6 vcelku zázrak ale povedzme že trochu drahšia konkurencia to má už celú večnosť.
Dizajn ale nič extra Mazda má aj krajšie kúsky ale cena vypadá fajn.
Neviete koľko to má na ťažnom?
Dizajn ale nič extra Mazda má aj krajšie kúsky ale cena vypadá fajn.
Neviete koľko to má na ťažnom?
Vstřikování je stejné jako u poslední generace 2,2, vyzkoušené, i-ART Denso, bez problémů, bez reklamací. Co je nové je elektronika a převodovka...
Prvej generacii by som sa z opatrnosti radsej vyhol, respektive pockal aspon rok-dva kym prve predane kusy nabehaju solidnu porciu kilometrov. A to u kazdeho auta...
Ale ten motor vyzera dobre. Prakticky vsetci co si s tym autom boli zajazdit sa rozplyvali od nadsenia (napr. rasto na garaz.tv, alebo maros na topspeed). Keby mazda prisla s tymto motorom este pred "diesel gate", prevalcovali by celu konkurenciu. Minimalne v mainstreame urcite...
Ale ten motor vyzera dobre. Prakticky vsetci co si s tym autom boli zajazdit sa rozplyvali od nadsenia (napr. rasto na garaz.tv, alebo maros na topspeed). Keby mazda prisla s tymto motorom este pred "diesel gate", prevalcovali by celu konkurenciu. Minimalne v mainstreame urcite...
Benzín I6 bude za 6 měsíců, bylo to tady oznamováno opakovaně.
Sami dealeri si tim nejsou jisti. U CX80 se dokonce mluvi pouze o PHEV a vubec ne o jakekoliv V6. Pro normalni svet ma mit benzin 280PS, ale pro Evropu 220PS. Pokud tady bude.
Paula Fox
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Postreh
Vćera som bol vyskúšať. Tá nafta je neskutoćná, vyborný záťah a spotreba fakt cca 5 - 5,5 l..avšak podvozok na 20 kach hrôza, tvrdé rany až do volantu, nezvláda rozbité slovenské cesty...tam by mali eśte popracovať...
je otázka, na co jsi zvyklý. Mě to zas tak hrozné nepřišlo, ale na zimu tam dám 18" s profilem na 60. Stavitelný podvozek by byl určitě plus.
Takhle velké kola budou asi vždycky problém, ne?
S tou spotřebou, to vymysleli asi perpetum mobile. Jsem skeptický. Ne, že bych si to běžel koupit, ale minimálně po technické stránce je to velmi zajímavé.
S tou spotřebou, to vymysleli asi perpetum mobile. Jsem skeptický. Ne, že bych si to běžel koupit, ale minimálně po technické stránce je to velmi zajímavé.
Na C-HR GR Sport mám 225/45 R19 a jízda je v pohodě. Kapku tužší, ale přijatelné.... :-!
no taky si říkám, že mám 235/55 R20 a není s tím nějaký problém. Ani tvrdé, ani bouchavé.
I Insignia umí na 20" jezdit úplně v pohodě, a to už to je docela nízkoprofil, 245/35 nebo tak něco.
Jak to vypadá, podvozek na těžkém autě Mazda ještě neumí. MZD6 na 19kách nemá problém. Otázka je jestli nevolit lehce jetou a mnohem silnější prémii.
Dnes chcú predávajúci za tú lehce jetou prémii viac, ako za ňu zaplatili. 😒
A cena novej X3 (ako porovnateľnej prémie) je niekde úúúplne inde ako Mazdy. Štvorvalcová X3 20d v holobyte je od 57t, kdežto šesťvalcová CX-60 je od 44t. Úplne najdrahšia verzia stojí 55t. Teda X3 len začína vyššie, ako CX-60 končí, proste úplne iná cenová, žiadny prekryv.
A cena novej X3 (ako porovnateľnej prémie) je niekde úúúplne inde ako Mazdy. Štvorvalcová X3 20d v holobyte je od 57t, kdežto šesťvalcová CX-60 je od 44t. Úplne najdrahšia verzia stojí 55t. Teda X3 len začína vyššie, ako CX-60 končí, proste úplne iná cenová, žiadny prekryv.
Když se to správně zaonačí, tak to vychází. Když ale porovnáváme šestiválec s pohonem všech kol, rozdíl je tady v ČR😒br />
1,390M za CX-60, 187 kW, 0-100 za 7,4s
1,626M za X3 30D, 210 kW, 0-100 za 5,7s
za 7,4 to má pravděpobně ten čtyřválec.
Ano, žádný překryv, šestiválec od Mazdy jezdí jako čtyřválec od BMW.
Nezpochybňuju, že rozdíl je skutečně cca 10 tisíc EUR. Ale to už na auto se špičkovou převodovkou od ZF a vychytaným motorem od BMW určitě není moc? Tohle dává smysl spíš jenom skalním fandům Mazdy.
1,626M za X3 30D, 210 kW, 0-100 za 5,7s
za 7,4 to má pravděpobně ten čtyřválec.
Ano, žádný překryv, šestiválec od Mazdy jezdí jako čtyřválec od BMW.
Nezpochybňuju, že rozdíl je skutečně cca 10 tisíc EUR. Ale to už na auto se špičkovou převodovkou od ZF a vychytaným motorem od BMW určitě není moc? Tohle dává smysl spíš jenom skalním fandům Mazdy.
No a počítáš u BMW základ nebo tam máš tu výbavu?
Nesrovnaval jsem to. Rozdíl mezi německou konfigurovatelnosti a japonskými předem určenými vybavami.
Zijeme v Cechach. Japonec se zkousne, s premii muzes u zakazniku narazit. I kdyz je to za podobne penize. Neni uplne dobre provokovat. Jinak bych hned volil 530d xdrive.
že takhle uvažuje třeba starosta, to bych pochopil. ale abys nepřišel o zákazníky, tak musíš opatrně?
Tak to je. Dokud jezdis v oktavce, passatu, vse v pohode. Dojed v mecedesu a uz je to spatne, budes zlodej a budou te drbat na cenach. Dojed ve stare Dacii a jsi chudak, pravdepodobne neschopny. Vzdy zalezi na tom, kam jedes a s kym jednas.
Z me strany proste vidim, ze je zbytecne provokovat. Sef dojel kdysi k zakaznikovi v nove X5 a uz mu proverovali prodejni ceny. Kdyz prijedes ve Formentoru, v Outbacu, treba i p 508, tak zas mas o cem se zakazniky mluvit. Ale ne v RS6 😄
Toyota, Mazda, to vetsinou nikdo moc neresi.
Z me strany proste vidim, ze je zbytecne provokovat. Sef dojel kdysi k zakaznikovi v nove X5 a uz mu proverovali prodejni ceny. Kdyz prijedes ve Formentoru, v Outbacu, treba i p 508, tak zas mas o cem se zakazniky mluvit. Ale ne v RS6 😄
Toyota, Mazda, to vetsinou nikdo moc neresi.
Viem o čom píšeš.Niečo podobné neplatí len u nás ale aj v takom Švédsku pozerajú na čom si prišiel.
Jako jo, objeví se. Je to spis o tom, jak si o tom autě popovídáme dál. Mám taky takove. Jeden řešil i highlandera, že prý nám asi platí moc ( a zrovna jim jsme dali prakticky nakladovku právě z dlouhodobých osobních vztahů). Tak si clovek popovidal o autech, zjistil, že jen ho irituje ta velikost, protoze by tak velké auto chtěl taky. Tak ho člověk svezl a pak už neměl kecy. A aby se uklidnil, schválně jsem dalších 14 dnů přijel pokaždé jiným autem, aby pochopil, že to o aute není.
Naja, to je pre mňa jeden z dôvodov prečo zvažujem Mazdu. Ani nemecký zákazník nevidí rád keď je dodávateľ príde na prémii.
Je to tak. Premie je OK kdyz jsi majitel prosperujici vetsi a velke vyrobni firmy. V nekterych pripadech to tam i patri, jinak na tebe budou koukat jak na joudu co se dere mezi “spickove managery”. Ostatni jsou sluhove, tam premie nepatri. Passat, Ovce. Japonec se obvykle neresi, kdyz to neni Lexus. A ma neprovokativni exterier.
Nemá CX-60 v nižších výbavách 18ky? Ak sú 20ky veľký problém, treba asi brať ten základ.
EDIT: tak som pozeral, že 18ky sú len pre výbavu Prime line, ktorá je len pre 200k verziu. Silnejšia 254k verzia je až od Exclusive line a tá má už 20ky.
EDIT: tak som pozeral, že 18ky sú len pre výbavu Prime line, ktorá je len pre 200k verziu. Silnejšia 254k verzia je až od Exclusive line a tá má už 20ky.
Mohli byste Slováci popracovať na Vašich cestách 😄
mafošmi sklucena krajina so zanedbanym vzdelanim, blbym vedenim az na vynimky, nema vidinu investicie do kvality ciest... bude bída
3_diamanty
Uz len dufat v podstatne lepsiu spolahlivost ako u doterajsich dizlov od mazdy... ja si tuto mazdu ale stale a nadalej spojujem s benzinom ... ale ok drzim palce ... vo vysledku tu mame celkom pekne japonske bawo :yes:
Mazda si posramotila povest prvou generaciou motorov Skyactiv-D 2.2L. Ale tie preflaknute problemy uz vyriesili, a dnes by to malo byt dobre. Ja som kedysi davno mal mazdu6 s 2.0L naftou, a motor zvladol ~300 tisic km bez problemov (akurat ze hrdzavela jaxvina, a nedalo sa tomu zabranit).
Benzinove motory (2.0, 2.5, 2.5T) by vraj mali byt bez problemov. U 6-valca to urcite nebude inak, ale benzinovy 6-valec asi nebude mat na dialnici spotrebu 5.5L/100km...
Benzinove motory (2.0, 2.5, 2.5T) by vraj mali byt bez problemov. U 6-valca to urcite nebude inak, ale benzinovy 6-valec asi nebude mat na dialnici spotrebu 5.5L/100km...
Ja tak nejak verím, že keď tento 3,3l dízel žerie tesne nad 5 l, tak 3,0SkyX bude žrať 8. A to by bolo úplne v poho.
Speed
Uvažuji o nové káře a mám v hledáčku 2 značky. Mazda vs.Lexus. Obě jsem projel. Lexus RX 500 hybrid a Mazdu CX-60 v silnějším dieslu. Musím uznat, že v Mazdě odvedli kus dobré práce s cenovkou o cca 700 tisíc levnější než u Lexusu. Ano, Lexus v interiéru působí více prémiověji, ale v rozdílu 700 klacků žádný WAU efekt není. Těším se ještě na e-Skyactive-X I6. Ten rozhodne.
Z čeho mám u Mazdy trochu obavu, bude diesel po najetí cca 200.000 km.
Z čeho mám u Mazdy trochu obavu, bude diesel po najetí cca 200.000 km.