Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lamborghini se brání downsizingu. Šestiválce narozdíl od konkurence nadále neplánuje

17 komentářů

TT
"Stejně jako Porsche se Lamborghini nevzdává myšlenky syntetických paliv, o kterých se v souvislosti s ukončením prodeje vozidel se spalovacím motorem v Evropské unii v roce 2035 hlasitě hovoří."

A nebude to čírou náhodou tým, že Porsche aj Lamborghini patria tomu istému židovi?
webpaja
Jeden z koncernů, který zůstává v evropských rukou a zisky tedy v EU, dává tu práci a ty napíšeš tohle?
TT
Podľa teba som nenapísal pravdu? Alebo si z tých, ktorí nemajú problém pravdu ohnúť alebo zamlčať v mene "vyššieho dobra", ktoré je "prospešné nám všetkým"?
Freddka
Struktura vlastniku VAG (zhruba)😒br /> - Porsche SE: 31% (ale nadpolovicni rozhodovaci pravomoci)
- Dolni Sasko: 12%
- QIA: 10% (quatar)
- Institucionalni investori: 35% (blackrock, vanguard, banky atd)
- Individualni investori: 12%

To myslim popira tvou zkreslenou predstavu, ze to jak rikas “patri zidovi”.
Mig_35
on chtěl si neobratně naznačit, že jsou obě značky z jednoho koncernu.
Freddka
Vsak o to se nikdo nepre.
Reagujeme na ty zidy :-!
webpaja
To jsou veletoče, z hitlerwagenu na firmou ovládanou Židy. 😉
gil54
😁 😁 😁
...padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina...

https😐/www.youtube.com/watch?…
TT
Stačila by trocha nadhľadu, ale evidentne očakávam priveľa.
Avatar - lordlord
lordlord
Může to být tím že jinde ve světě zákaz neplatí a boháči z Evropy si to můžou přihlásit jinde
Avatar - Anonym
Anonym
je potřeba zachovat víceválcové motory , V6 je super ale ne do supersportů nebo luxusních limuzín.

V6 dřív měly auta střední třídy....ve vrchlných verzích samozřejmě nebo vyšší střední.
gil54
Moc nechápu tvůj příspěvek zrovna pod článkem, kde je V6 zmíněn jako nedostatečná sociální varianta a spekuluje se spíše o motorech V8 a V10 i pro budoucí model, modely. (Vypadá to, jako bys četl jen titulek.)

Já však osobně - s V8 v garáži - obecně souhlasím s tvojí větou, že ....je potřeba zachovat víceválcové motory...kam lze řadit motory V6 a větší. Ač se to v dnešní době může zdát jakkoliv pošetilé. (Jinak v mnohém je R6 lepší než V6, možná skoro ve všem, kromě kompaktnějších rozměrů, resp. kratší stavby.)
Avatar - Anonym
Anonym
Bylo to myšleno obecně, ne přímo ve vztahu k článku.

V6 (R6) jsou fajn, ale do aut typu Lambo nebo velké limuzíny se chodí víc V8 a V12.

Jinak R6 z Evropy nikdo krom BMW a Jaguaru moc nedělal (v novjější éře) ne? Ještě si pamatuju R6 4,0 z Jeepu Cherokee ....
kesumb
Mercedes v 90er pomerne uspesna rada motoru…
gil54
Obecně, pak ok.

R6......a Mercedes, Range Rover, mimo Evropu toho je víc, Toyota, v Americe Chevrolet, v Austrálii Ford...jen namátkou mě napadá. Je to proto, že R6 dost dobře nejde pohodlně narvat dopředu napříč jako véčko a i podélně má řada své limity, resp. podmínky.

Ovšem s úplným dneškem R6 koncepce opět vstupují do hry a připadají v úvahu, protože spolu s požadavky na místo pro různá doprovodná obslužná zařízení - umístění turbodmychadel, různých herberků na čištění emisí co musí být blízko nebo i mildhybridních hovadin, je vedle řadového motoru víc použitelného místa oproti V6.
cjoctavian
Zaujimave, ze ilustracne fotky ukazuju 10 valcovy Huracan...
gil54
???

A co je na tom jako "zaujímavé" ? Taky jsi nečetl text článku ?

"Příští rok Lamborghini zkompletuje elektrifikaci značky plug-in hybridním nástupcem populárního modelu Huracán. Zde se stále hojně spekuluje o přesné podobě pohonné jednotky, přičemž jedinou jistotou je přítomnost elektromotorů. Ve spekulacích se zmiňuje modernizovaný motor V10, případně twin-turbo přeplňovaný motor V8."

Souvislost víc než zřejmá.