Novinky
Zpět na článek
Lamborghini se brání downsizingu. Šestiválce narozdíl od konkurence nadále neplánuje
17 komentářů
lordlord
Může to být tím že jinde ve světě zákaz neplatí a boháči z Evropy si to můžou přihlásit jinde
TT
Podľa teba som nenapísal pravdu? Alebo si z tých, ktorí nemajú problém pravdu ohnúť alebo zamlčať v mene "vyššieho dobra", ktoré je "prospešné nám všetkým"?
webpaja
Jeden z koncernů, který zůstává v evropských rukou a zisky tedy v EU, dává tu práci a ty napíšeš tohle?
TT
"Stejně jako Porsche se Lamborghini nevzdává myšlenky syntetických paliv, o kterých se v souvislosti s ukončením prodeje vozidel se spalovacím motorem v Evropské unii v roce 2035 hlasitě hovoří."
A nebude to čírou náhodou tým, že Porsche aj Lamborghini patria tomu istému židovi?
A nebude to čírou náhodou tým, že Porsche aj Lamborghini patria tomu istému židovi?
gil54
Obecně, pak ok.
R6......a Mercedes, Range Rover, mimo Evropu toho je víc, Toyota, v Americe Chevrolet, v Austrálii Ford...jen namátkou mě napadá. Je to proto, že R6 dost dobře nejde pohodlně narvat dopředu napříč jako véčko a i podélně má řada své limity, resp. podmínky.
Ovšem s úplným dneškem R6 koncepce opět vstupují do hry a připadají v úvahu, protože spolu s požadavky na místo pro různá doprovodná obslužná zařízení - umístění turbodmychadel, různých herberků na čištění emisí co musí být blízko nebo i mildhybridních hovadin, je vedle řadového motoru víc použitelného místa oproti V6.
R6......a Mercedes, Range Rover, mimo Evropu toho je víc, Toyota, v Americe Chevrolet, v Austrálii Ford...jen namátkou mě napadá. Je to proto, že R6 dost dobře nejde pohodlně narvat dopředu napříč jako véčko a i podélně má řada své limity, resp. podmínky.
Ovšem s úplným dneškem R6 koncepce opět vstupují do hry a připadají v úvahu, protože spolu s požadavky na místo pro různá doprovodná obslužná zařízení - umístění turbodmychadel, různých herberků na čištění emisí co musí být blízko nebo i mildhybridních hovadin, je vedle řadového motoru víc použitelného místa oproti V6.
gil54
???
A co je na tom jako "zaujímavé" ? Taky jsi nečetl text článku ?
"Příští rok Lamborghini zkompletuje elektrifikaci značky plug-in hybridním nástupcem populárního modelu Huracán. Zde se stále hojně spekuluje o přesné podobě pohonné jednotky, přičemž jedinou jistotou je přítomnost elektromotorů. Ve spekulacích se zmiňuje modernizovaný motor V10, případně twin-turbo přeplňovaný motor V8."
Souvislost víc než zřejmá.
A co je na tom jako "zaujímavé" ? Taky jsi nečetl text článku ?
"Příští rok Lamborghini zkompletuje elektrifikaci značky plug-in hybridním nástupcem populárního modelu Huracán. Zde se stále hojně spekuluje o přesné podobě pohonné jednotky, přičemž jedinou jistotou je přítomnost elektromotorů. Ve spekulacích se zmiňuje modernizovaný motor V10, případně twin-turbo přeplňovaný motor V8."
Souvislost víc než zřejmá.
gil54
Anonym
Bylo to myšleno obecně, ne přímo ve vztahu k článku.
V6 (R6) jsou fajn, ale do aut typu Lambo nebo velké limuzíny se chodí víc V8 a V12.
Jinak R6 z Evropy nikdo krom BMW a Jaguaru moc nedělal (v novjější éře) ne? Ještě si pamatuju R6 4,0 z Jeepu Cherokee ....
V6 (R6) jsou fajn, ale do aut typu Lambo nebo velké limuzíny se chodí víc V8 a V12.
Jinak R6 z Evropy nikdo krom BMW a Jaguaru moc nedělal (v novjější éře) ne? Ještě si pamatuju R6 4,0 z Jeepu Cherokee ....
gil54
Moc nechápu tvůj příspěvek zrovna pod článkem, kde je V6 zmíněn jako nedostatečná sociální varianta a spekuluje se spíše o motorech V8 a V10 i pro budoucí model, modely. (Vypadá to, jako bys četl jen titulek.)
Já však osobně - s V8 v garáži - obecně souhlasím s tvojí větou, že ....je potřeba zachovat víceválcové motory...kam lze řadit motory V6 a větší. Ač se to v dnešní době může zdát jakkoliv pošetilé. (Jinak v mnohém je R6 lepší než V6, možná skoro ve všem, kromě kompaktnějších rozměrů, resp. kratší stavby.)
Já však osobně - s V8 v garáži - obecně souhlasím s tvojí větou, že ....je potřeba zachovat víceválcové motory...kam lze řadit motory V6 a větší. Ač se to v dnešní době může zdát jakkoliv pošetilé. (Jinak v mnohém je R6 lepší než V6, možná skoro ve všem, kromě kompaktnějších rozměrů, resp. kratší stavby.)
Freddka
Struktura vlastniku VAG (zhruba)😒br />
- Porsche SE: 31% (ale nadpolovicni rozhodovaci pravomoci)
- Dolni Sasko: 12%
- QIA: 10% (quatar)
- Institucionalni investori: 35% (blackrock, vanguard, banky atd)
- Individualni investori: 12%
To myslim popira tvou zkreslenou predstavu, ze to jak rikas “patri zidovi”.
- Dolni Sasko: 12%
- QIA: 10% (quatar)
- Institucionalni investori: 35% (blackrock, vanguard, banky atd)
- Individualni investori: 12%
To myslim popira tvou zkreslenou predstavu, ze to jak rikas “patri zidovi”.
V6 dřív měly auta střední třídy....ve vrchlných verzích samozřejmě nebo vyšší střední.