Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Ten zadok vyzera super. Toto je cesta designu, ktorou by mal ist jaguar. Myslim ze tie konzervativne tvary uz nezaberali a tak treba skusit nieco nove a myslim si ze toto sa pacit bude. Anglická elegancia nadovsetko. Moj sen sedan Jaguar XF, SUV Range Rover a maly sportacik Aston Martin V8 :-! No mozno ked dnes zlomim Jackpot v LOTE tak si ho doprajem 😉
schaba
0
chlape,ty jsi můj člověk...tyhle tři auta jsou přesně moje představa,za co utratím prachy,až najdu ropu😁 ...
GTI
Na ja, u nas od hanmburk nach gármiš sáma krásna trojka premiofka - baforska sportka, mercedeska obr eska, a audi wágn... i gólfka guruovka... na ja, i jaguar dóbra vůz, silná páka, velký legend. Byla dóbry, bude lépši... fibórny zádek, žádná kšunt, holt - evropska supa premiofka. Gut gut. :yes:
Jak moc jsi směšný .... o vw láci dnes nic ?
Jak směšný, tomu nerozumím. Miluji "ales gute"... no, a to je odraz mé lásky. Myslím ten horní příspěvek. O VW? Tys to nečetl... Jo, už chápu, ty tomu textu nerozumíš... >😁 Asi neumíš ani německy a ani česky... no, o VW tam přece tak trochu píši. Zkus se zeptat někoho zkušenějšího, on ti to přeloží :yes:
Jo píše tam vo golfoidních holích-golfka gurovka. Ale jinak GTI jeden z nejhorších za poslední dekádu :no: A ještě si mezi tebou uznávanou elitku nacpal německou sociální tuctovku Guru. :no: A pro zasmání-víš proč se Golf-Guru nejvíc tuní ?
Já ti dám z njhorších... chyba je na tvé straně Couline 😉 No, to tunění, nevím.
RS
Vypadá to moc hezky, to se musí nechat! :yes: btw: nevypadaly podobně zadní světla na spyfoto superbu? Dokonce i svítí do C 😄
Pekelná Micinka
No, jak to říct, neurazit, a zároveň být optimistický... Tak popořádku. Je z toho vidět zásah Fordu. Prostě vždy to něčím Ford i AM bude připomínat, chybí mi svébytnost, i posazení světel na můj vkus hodně vysoko (podobně jako u Mondea sedan). Když už, světla jsou sice pohlednější než u konceptu, ovšem zároveň jsou tím také mnohem méně specifická, přesněji řečeno, kdyby jste přidali část na víku pod lištou, je to skoro identický tvar co má DB9. Zapuštění spodní části víka kufru do nárazníku, resp. zahloubení se mi nelíbí, protože postrádá eleganci, celkově se mi zdá část kolem středu příliš zahuštěná (leaper badge, RZ, lišta a dvě loga po stranách). V kontrastu s tím se jeví prostor pod světly úplně prázdný. Navrhoval bych aspoň výměnu reliéfního skokana, který se mi tady zdá navíc, za logo XF a ponechání prostoru po stranách RZ prázdného. Nejvíc mi z toho mi však vadí rozdíl hloubky u víka pod lištou a částí nárazníku pod světly. Nevím z jakého důvodu to takhle museli vyřešit, ale obě části odráží jinak světlo, k čemu musí být vidět hrana vrchní části nárazníku při zavřeném kufru nevím, mohla by být aspoň užší. Jsem velmi zvědavý na dojem z vozu naživo. To co mám rád, k tomu jsem kritický, protože jen to se mi zdá cesta, jak to zlepšit, tak se na mě nezlobte. A Jaguar mám moc rád. 😉 😄
Tak napiš do Jagu maila s tvejma návrhama 😄
No, i kdyby moje připomínky vzali v potaz, což je tedy samo o sobě hodně velké "scifi", tak myslím, že u XF je už pozdě, předpokládám, že výrobní linky už stojí.. 😉
Ty uz jedou, ne ze stoji 😉 Osobne do XF vkladam velke, ale opravdu maximalni nadeje!
To já taky! Jen to víko... >😁 Naštěstí to je část, se kterou jde do budoucna pracovat. A zbytek z toho, co zatím víme je myslím ok. 😉
Myslím, matesi, že hlavní problém spočívá v tom, že nejsou kupci, resp., že jich není dostatek. Jaguar dokázal za posledních cca 10 let něco, co se jen tak nevidí - sám sebe pomalu zakopávat. Pravděpodobně byl šokován chladným přijetím modelu X-type, který ač vizuálně velmi povedený, prostě nezaujal neb jaksi "lepší" Mondeo prostě v tomhle segmentu kupci neakceptují. Přitom právě tenhle model, měl Jaguaru zajistit jakousi prodejní podlahu, jistotu. Rovněž na opačném pólu své nabídky nechal Jaguar dozrát další problém - prostě rezignoval a nikam nešel. Dnes je tedy Jaguar (bohužel) přitažlivý než pro své dokonalé getečko... to je ovšem ve světě diamantových kovbojů málo.
Tohle auto mne zacina zajimat- ze bych nekdy pristi rok rozbil prasatku- ted diky tomu ze jsem spokojeny single tak by se mohlo zadarit- i kdyz Audi to neni :-!
Ne skutecne Audi to neni, zaplat buh! :-!
Vsak vis jak jsem to myslel ne 😉. Na kolik tipujes cenu?
Bude to, dle myho, jako S-Type. Tzn. holomrdka tesne pod mega a R model tesne nad 2.
No muj strop odhaduju tak na 1,5 tak uvidime co mi za ty prachy nabidnou. Sel bych do te 3,2 jel jsem s ni v S80 a fajn motor :yes:
Uprimne, ja to auto cekam. Me osobne by vyhovoval nejaky maly V8. Neco jako bylo v XJ 3,5 V8. Tak kolem 300 kobyl. A cenovka ve vybave odpovidajici Executive nekde cca 1,7.
No uvidime a snad se nechame mile prekvapit. Treba se Jag pochlapi a i holomrdka nebude tak hola jak vyrobky soudruhu z Reichu 😉. Jinak ja vidim ten sestivalec jako optimum.
Jag sem za dob Motokovu holomrdky nevozil. Ted je situace trochu jina, prece jen AMT svuj Nemecky background nezapre ;-\ V6 klidne, zalezi, kolik to auto bude vazit a tak. Pokud to bude 2t krava, coz doufam nehrozi, tak je potreba mit neco , co s tim pohne.
Ty pamatuješ ještě SS100.... >😒] >😒]
Ja pamatuju, kdyz byl Zizka jeste desatnik, ty mladochu 😉
Kazdopadne bych si asi jednoho pristi rok vzal- uvidime jak to bude vypadat s cenou a mou cash flow- kdyby to byla bida tak bych si musel vzit asi S8O ale po mych zkusenostech s Volvem bych kazdopadne musel zmenit dealera.
Ja si ted protahnul zaruku a taky cekam na XF. Uvidime, jestli to bude stat za to. Kazdopadne blby bude, ze opet budu mit auto z prvni serie ;-\ Ale uz jsem tak nejak zvyklej.
Kamos dela pro nejmenovanou automobilku ve meste I a naopak mne tvrdi ze prvni serie je z hlediska kvality zpracovani nejlepsi- protoze si jeste davaji zalezet- spis tam byva problem ze jeste nemivaji vychytane vsechny mouchy
Nějak nemůžu vyluštit co je napsáno napravo od značky. vlevo je XF?
Micinko, na co ten titulek? 8-s
Akorát mi ve winampu hráli Queen, přišlo mi to jako název co zaujme no... Já ani nezjišťoval co to přesně znamená. Jestli to nemá nějaký konkrétní překlad, tak by to asi mělo být něco jako "šašek pro celý dům"? Ale nechtěl jsem tím říct nic. To víš, to je "micketing". 😉 :-! 😄
Myslím že to znamená "šašek z činžáku", čili +/- to samé co píšeš ty. Já se jenom bál že ta písnička nějak má souviset s tvým názorem na XF 😲
No, ne že bych z XF padal na zadek, ale zas tak hrozné, aby to naplňovalo moji představu o "šaškovi z činžáku" to není. 😄
BTW to album je dobrý, už delší dobu si ho chci pustit ale nůžu najít CD...
Jo, chtěl jsem ti napsat, aby sis ho někdy poslech. Tohle album, mě fakt bere. Je strašně zvláštní. Já moc Queen nemusím z takový tý jejich "Radio Ga Ga" éry, ale tohle je úplně jinde. Nebo ve Flick of the wrist se mi líbí ten riff co se objeví na začátku, asi v 0😁0 a pak ještě později v 1:20 a dál v písničce. Je takovej, no přijde mi jak z orientu. To bych od Maye nikdy nečekal. Taky si pamatuju, jak jsem se strašně lekl, když jsem poprvý slyšel začátek In the lap of the gods. Dá se říct, že to je úplně první rockový album, co jsem kdy poslouchal. Kdysi dávno mi ho strejda nahrál na kazetu a já ho pak "sjížděl" pořád dokola. Pak jsem dlouhou dobu nemohl nic od Queen ani slyšet a dneska se zrovna k tomuhle albu hrozně rád vracím.
designove se podaril...ostatne nic jineho Jaguaru v soucasnosti ani nezbyvalo,nez zapracovat na designu a dostat se zpet do prodeje.Vzdyt na S-Type nebizeji slevu pul milionu korun..to znamena ze jej poridite za cca 900 tisic...ale i tak jej nikdo nechce.Jaguar uz neni jaguar...dnes je kazde druhe korejske vozidlo spolehlivejsi a image znacky uz je ta tam.
ManInBlack
Mně se dokonce líbí víc, než ten koncept. Pravda, není tak osobitý, ale líbí se mi to víc 😄
Marko
Mam informaciu podla ktorej by sme mali oficialne spoznat XF 5.9.2007 Vybrani ludia ho uz videli cez internetove stranky WhatCar, a fotky v clanku su z prezentacie dalsej vybranej skupine na Nurburgringu. Tak uvidime, ci sa mi nepodari ziskat nieco skor... 😉
Cekam na info od tebe jak na bozi smilovani tak se trosku snaz. Diky 😉
No, ja tiez cakam na mail. Zatial nechodi, a nie som si isty, ci s tym mozem robit v tejto chvili nieco viac... 😄 😉
MARKO!!!!!!! Tohle jsi nemel. Ted Ti nedam pokoj, dokud ty fotky nedovalis >😁
>😒] Mozes to skusat, ale XF je udajne velmi dobre chranenou novinkou. A asi to tak je (co sa aj da pochopit). V inych pripadoch je po niekolkych prezentaciach uz kopec fotiek...teraz stale nic. tak sa bojim, ze budeme cakat az do toho 4.-5. buduceho mesiaca. 😉
To jeste vydrzim, ale jak tu nebudou, tak Ti 6.9. klepu na dvere (Tibbyho budu mit s sebou) >😒] >😁
A vycházkovou hůl ne?
Na co, kdyz mam Tibbyho? >😁
No já myslel že chceš na ty dveře zaklepat osobně a ne Tibbym >😒]
Myslíš, že je šance, že by případnej úspěch XF zvrátil (údajně stále ne-definitivní) rozhodnutí FoMoCo se Jaguaru zbavit?
Nie. Nezvrati. V case ked sa bude dat analyzovat to ci je XF uspech alebo neuspech uz bude Jaguar davno predany.
Mas tip na kupce? Ja at to beru odkud chci, tak mi jako nejmensi zlo prijde TATA s ucasti FoMoCo.
Koluju spravy, ze medzi moznymi kupcami je aj jeden automobilovy koncern, ktory ale svoj zaujem chce oficialne popierat. Su tam tri private-equity firmy, ktore by som ja za majitela Jaguaru nechcel. Nic proti nim, ale podla mna to z roznych dodov nie su dobri investori prave do automobilovej vyroby. Potom tam je mahindra a TATA. Z tych dvoch by som bral teda radsej TATU ( s tym podielom Fordu): PRE UK to ale aj tak bude neprijemne - podnikatel z ich byvaaleho dominia prevezme taky klenot akym je Jaguar. Nie, ze by to bol prvy takito pripad, ale je asi najviditelnejsi... (snad okrem aktivit Lakshmiho Mittala)
No jo, to se obcas stava, ze zak predtihne ucitele. I kdyz v pripade Indie a UK to neni az tak pravda. Jen mi to sedi z historickych duvodu a i proto, ze si myslim, ze TATA je celkem dost financne silna firma a kdyz bude mit pristup k technologiim, tak by to mohlo jit.
Přesně tak - jak se těmi private equity maskovanými tvářemi, tak s indickými pretendenty...ovšem při dnešním stavu impéria je nakonec pohrobek Východoindické ještě možná nejlepším vlajkonošem do příštích časů...možná je to ale jen moje zbožné přání :yes: 😄
Ja som sa pomylil. :😉 Ten termin je 28.8. 2007. To co som napisal vyssie sa tyka niecoho ineho. pardon 😉
Mas kliku, ze to neni 28.2.08!! 😉
Ricardo
Myslím že zadek se povedl. Ten na konceptu je sice zajímavější, ale dle mého oka víc fordí, navíc masově asi těžko uplatnitelný. Takže definitivní podoba se mě po zvážení všech pro a proti líbí víc. Jen je škoda těch odrazek na víku kufru, ty tam být nemusely. Z bočních dveří jsem trochu zklamaný - o klasických klikách víme už delší dobu, přitom řešení z konceptu vypadalo tak moderně a jinak... spodní hrana dveří se moc nepovedla, ztratila se ta lehkost a elegance a místo toho tady máme úplně obyčejné dveře. Uznávám ale, že na tak klíčovém modelu se nedá moc e😜erimentovat. Žábry jsou naopak no.1, určitě hezčí než na C-XF. Ten motor 3,2 je moje zásluha, tak dlouho a intenzivně jsem na něj myslel, až to vyšlo. Největší V8 bude pětilitr - to jen tak na okraj, je to známé už delší dobu. 5,0 je nejvyšší možný objem řady motorů AJ-V8.
tudydudy
Bohuzel,ale nemohu si pomoct.Prijde mi to jako nove Mondeo v jinem havu(daleko lepsim).Takze,vlastne poklona.Mondeo je velmi kvalitnim vozem a pokud budou u tohoto jaguaru stejne nadprumerne jizdni vlastnosti jako u Mondea,hm........... 😉
nepřipomíná vám to jednu eskapádu s favoritem za dob hlubokého socialismu? >😁
Hlavně že bude už teď. Tak před dvěma měsící jsem četl že by mohl taky být až v lednu v Detroitu 8-s
Tento novy model Jaguaru vyzera ako Aston Martin DB9.Zadna cast je kopia 007.Vobec to nevyzera ako studie.
donPedro
Den velkého (jistě nejen mého) očekávání, na lepší datum jsem si návrat z dovolené naplánovat snad ani nemohl. Zatím tedy :yes: :yes: :yes: a ani nedutám a čekám .......
cuisine
[odkaz] a je to venku .... a boj začíná nanovo 😄