Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Renault Clio vsadil na sportovní vzhled. Tak široká nabídka motorů je dnes vzácnost

33 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Nejlepší motor, co by tam mohl být a ten v nabídce není.
Avatar - Allo
Allo
Není no a automat u auta do města pouze u hybridu, který je imho o proti konkurenci zbytečně složitý...
ericn
Kladu si stejnou otázku, ten nejlepší motor z nabídky je pryč. Misto něj si kupte drahý, chcíplý a těžký hybrid :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
A nebo malinkatý tříválec. Ten s výkonem 65 koní bude vyloženě sporťák.
ericn
Njn tříhrnku prostě neutečeš... 65k asi nechce nikdo, alespoň že tam je těch mrzkých 90 a LPG 100k, i tak bych Clio vyřadil z koupitelných aut. Jak už píšu dlouho, Renault nemá trhu co nabídnout a prodeje u nás klesají velmi rychlým tempem...
Avatar - lamal
lamal
Kto caka, ze 65k trivalec bude vylozene sportak, je mimoň.
lukas13
Hele, pochopil jsi, že to byla očividná ironie...?
Avatar - lamal
lamal
Ta ironia nedava zmysel v kontexte clanku a komentarov, je mi jasne ze od toho asi necaka ´´sportove´´ vykony ked dokaze napisat text na internete.
Kazdopadne Clio prislo o 1.33 a teraz tu bude kyd na zakladnu 65k motorizaciu, ze nedava co ? ... tlachacky
Avatar - woody-alien
woody-alien
https://youtu.be/SegeMwMO1wA
René Duchek
Příspěvek podléhá schvalování.
gil54
...nějak upřesnit, co znamená "bio-získaná polyesterová vlákna" ? Prosím.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To bude bio google translator :D
gil54
:D:D
traveldrive
Mne sa chce grcať aj z tejto vety:
"Například ve výbavě Techno je čalounění sedadel, dveřních výplní a palubní desky tvořeno udržitelnou látkou, tvořenou až z 60 % udržitelným vláknem Tencel, vyráběným za použití udržitelné energie."
gil54
Jj, to je podobné.

Když už pitvá do detailu složení a dokonce i způsob použité energie pro výrobu podělanejch dveřních výplní dokonce v konkrétní výbavě, tak sakra proč neuvede z čeho je tedy těch zbývajících 40%.

Tipuju azbestová vlákna s kyanidem. :-)
l833465
Nic nepitva.

Je to copy+paste z propagacnych materialov vyrobcu.
gil54
Samozřejmě.

Nebudu pátrat odkud to vopajcoval i s chlupama.

Prostě se pod to podepsal plným jménem jako autor, zdroj neuvedl a hlavu a patu text nemá.
Adam Grufík
Že se po pěti letech rozpadnou na kompost. Ale motor přežijí, tak to nevadí. Je přeci ekologičtější si kupovat každých pár let nové auto.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Takže jeden z nejlepších motorů ve třídě je fuč, to se dalo čekat. Na druhou stranu, ten hybrid by stál za zkoušku. Uvnitř bohužel stále jednozónová klimatizace. Celkově ale asi pořád jedno z nejpříjemnějších aut ve třídě.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten hybrid jsem jezdil v Arkaně, nejede to špatně, pro normální jízdu je to dobré, hezky si odřadí na rozdíl od HEV Toyoty, absence vytočeného motoru, ale jakmile chceš rychlou reakci, tak dost trvá, než se natočí spalovák do potřebných otáček a elektromotor je třeba v 50km/h slabý, aby začal akcelerovat dost na vykrytí prodlevy. HEV s planetovkou je v tomto mnohem lepší. Ještě bude otázka spolehlivosti..
Arese
...se 6st. manuálem, tak ať si celé to modernizované Clio Renault strčí někam, protože ho tím totálně podělal a degradoval! Ostatní rádoby "modernizace" mě tímto naprosto nezajímají! :-O :-O :-O :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - iudex
iudex
Tak nadpis ma navnadil dúfať, že Clio nejak rozšírilo svoju motorovú paletu. A realita je presne opačná: z doterajšej vypadol najzaujímavejší motor - 1,3TCe. Takže aktuálne ak nerátam hybrid (čo je špecifická a aj cenovo úplne okrajová voľba) a nafta (opäť v triede B absolútne nekupovaná), zostáva litrový trojvalec. To je tá ponuka, ktorá sa dnes v triede nevidí?!! Tak neviem, či autor článku fakt nemá prehľad v triede , alebo proste zvolil clickbaitový nadpis, aby sa ľudia chytili a klikli. Neviem, ktorá možnosť je horšia. 8-s
Avatar - lamal
lamal
ale no... myslel tym prave DCi a jeho 4 valce s 260nm z naftičky :-)
Avatar - iudex
iudex
Áno, objektívne je 1,5 nafta niečo, čo konkurencia (už) dnes nemá. Ale nemá to preto, že to nikto nekupoval a že dízel v malom mestskom aute nemá zmysel.
Avatar - lamal
lamal
Plus minus, ale doba sa zmenila... teraz ked je vsetko plne bateriek a diesel ani vykonnejsi benal uz pomaly nekupis, to mozno presvedci zopar ludi kupit to dokial studna nevyschne.

Male Klio stale nepatrne rastie, takze to neni zas tak márne...asi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Litrový tříválec by nevadil. Ale on je tam, kromě LPG, jen v slabší 90k verzi, která bude sice fajn do města, ale jako benzínový vrchol a ještě výhradně s manuálem, to dnes nic extra není. Hybrid věřím, že ve městě a okolí bude dobře fungovat, ale cenový rozdíl proti litru je brutální.
lukas13
Sakra, před pár lety ještě existovalo Clio RS (Trophy) a dneska pláčeme, že nám vzali 1.33 - a oprávněně. To auto už nemá motor. Smutné.

Ps.: Hlavně že nechali ten diesel, v hb B segmentu. Geniální.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To aktuální jsem zkouššel s 1.0tce 74kw bez LPG a bez váhání jako druhé auto do rodiny bych ho bral. Akorát i tenhle motor skončil :D
lukas13
Mno vidíš :-[]

Ne, tohle je fakt smutné - B segment pěje labutí píseň. Konec.
webpaja
Není to tím, že tato třída aut je vlastně neekologická a výrobcům se přestává vyplácet jí vyrábět?
Avatar - iudex
iudex
Jasné, že subkompakty sú neekologické, všetci predsa vedia, že do mesta je najvhodnejšie veľké SUV. :D
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jasně že jezdit malým autem o nízké hmotnosti je poukázka na to, že ti Poslední generace prořeže gumy a posprejuje okna. A hned ti dám příklad - pokud s malým autem o hmotnosti 1 tuny jezdím plus mínus za 6 litrů (no jo, ty diverzanti tam ještě dali něco, co připomíná motor a člověk se neudrží) a autem o 800 kg těžším za 7,5 litru, no tak je to prostě poměrově v háji, na číslech absolutní spotřeby vůbec nezáleží a to malý auto si nezaslouží nic než výkonnej lis. :D ;-)
lukas13
Jo, to je vono :-[]

Díky za super ironický příspěvek, pobavil :yes: