Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Renault Clio vsadil na sportovní vzhled. Tak široká nabídka motorů je dnes vzácnost
33 komentářů
René Duchek
Příspěvek podléhá schvalování.
gil54
...nějak upřesnit, co znamená "bio-získaná polyesterová vlákna" ? Prosím.
Mne sa chce grcať aj z tejto vety:
"Například ve výbavě Techno je čalounění sedadel, dveřních výplní a palubní desky tvořeno udržitelnou látkou, tvořenou až z 60 % udržitelným vláknem Tencel, vyráběným za použití udržitelné energie."
"Například ve výbavě Techno je čalounění sedadel, dveřních výplní a palubní desky tvořeno udržitelnou látkou, tvořenou až z 60 % udržitelným vláknem Tencel, vyráběným za použití udržitelné energie."
Jj, to je podobné.
Když už pitvá do detailu složení a dokonce i způsob použité energie pro výrobu podělanejch dveřních výplní dokonce v konkrétní výbavě, tak sakra proč neuvede z čeho je tedy těch zbývajících 40%.
Tipuju azbestová vlákna s kyanidem. :-)
Když už pitvá do detailu složení a dokonce i způsob použité energie pro výrobu podělanejch dveřních výplní dokonce v konkrétní výbavě, tak sakra proč neuvede z čeho je tedy těch zbývajících 40%.
Tipuju azbestová vlákna s kyanidem. :-)
Že se po pěti letech rozpadnou na kompost. Ale motor přežijí, tak to nevadí. Je přeci ekologičtější si kupovat každých pár let nové auto.
twistedTSD
Takže jeden z nejlepších motorů ve třídě je fuč, to se dalo čekat. Na druhou stranu, ten hybrid by stál za zkoušku. Uvnitř bohužel stále jednozónová klimatizace. Celkově ale asi pořád jedno z nejpříjemnějších aut ve třídě.
Ten hybrid jsem jezdil v Arkaně, nejede to špatně, pro normální jízdu je to dobré, hezky si odřadí na rozdíl od HEV Toyoty, absence vytočeného motoru, ale jakmile chceš rychlou reakci, tak dost trvá, než se natočí spalovák do potřebných otáček a elektromotor je třeba v 50km/h slabý, aby začal akcelerovat dost na vykrytí prodlevy. HEV s planetovkou je v tomto mnohem lepší. Ještě bude otázka spolehlivosti..
Arese
...se 6st. manuálem, tak ať si celé to modernizované Clio Renault strčí někam, protože ho tím totálně podělal a degradoval! Ostatní rádoby "modernizace" mě tímto naprosto nezajímají! :-O :-O :-O :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
iudex
Tak nadpis ma navnadil dúfať, že Clio nejak rozšírilo svoju motorovú paletu. A realita je presne opačná: z doterajšej vypadol najzaujímavejší motor - 1,3TCe. Takže aktuálne ak nerátam hybrid (čo je špecifická a aj cenovo úplne okrajová voľba) a nafta (opäť v triede B absolútne nekupovaná), zostáva litrový trojvalec. To je tá ponuka, ktorá sa dnes v triede nevidí?!! Tak neviem, či autor článku fakt nemá prehľad v triede , alebo proste zvolil clickbaitový nadpis, aby sa ľudia chytili a klikli. Neviem, ktorá možnosť je horšia. 8-s
ale no... myslel tym prave DCi a jeho 4 valce s 260nm z naftičky :-)
Áno, objektívne je 1,5 nafta niečo, čo konkurencia (už) dnes nemá. Ale nemá to preto, že to nikto nekupoval a že dízel v malom mestskom aute nemá zmysel.
Plus minus, ale doba sa zmenila... teraz ked je vsetko plne bateriek a diesel ani vykonnejsi benal uz pomaly nekupis, to mozno presvedci zopar ludi kupit to dokial studna nevyschne.
Male Klio stale nepatrne rastie, takze to neni zas tak márne...asi.
Male Klio stale nepatrne rastie, takze to neni zas tak márne...asi.
Litrový tříválec by nevadil. Ale on je tam, kromě LPG, jen v slabší 90k verzi, která bude sice fajn do města, ale jako benzínový vrchol a ještě výhradně s manuálem, to dnes nic extra není. Hybrid věřím, že ve městě a okolí bude dobře fungovat, ale cenový rozdíl proti litru je brutální.
Sakra, před pár lety ještě existovalo Clio RS (Trophy) a dneska pláčeme, že nám vzali 1.33 - a oprávněně. To auto už nemá motor. Smutné.
Ps.: Hlavně že nechali ten diesel, v hb B segmentu. Geniální.
Ps.: Hlavně že nechali ten diesel, v hb B segmentu. Geniální.
Není to tím, že tato třída aut je vlastně neekologická a výrobcům se přestává vyplácet jí vyrábět?
Jasné, že subkompakty sú neekologické, všetci predsa vedia, že do mesta je najvhodnejšie veľké SUV. :D
Jasně že jezdit malým autem o nízké hmotnosti je poukázka na to, že ti Poslední generace prořeže gumy a posprejuje okna. A hned ti dám příklad - pokud s malým autem o hmotnosti 1 tuny jezdím plus mínus za 6 litrů (no jo, ty diverzanti tam ještě dali něco, co připomíná motor a člověk se neudrží) a autem o 800 kg těžším za 7,5 litru, no tak je to prostě poměrově v háji, na číslech absolutní spotřeby vůbec nezáleží a to malý auto si nezaslouží nic než výkonnej lis. :D ;-)
×
Sdílení komentáře
×
Kazdopadne Clio prislo o 1.33 a teraz tu bude kyd na zakladnu 65k motorizaciu, ze nedava co ? ... tlachacky