Původní Audi TT z let 1998 až 2006 zaznamenalo značný celosvětový úspěch. Audi jím skvěle zachytilo, byť trochu opožděně, vlnu zvýšeného zájmu o dostupná kupé a roadstery.
Pan Tomáš Dusil podle mých zkušeností píše poměrně fundovaně. Jde o to, že "Tiskem začaly probleskovat zprávy o tragických nehodách modelu vinou omezené stability při vysokých rychlostech." Nevím jak to bylo s TT, celkově mě značka Audi naprosto minula, ale znám podobné story s motorkama. Suzuki TL 1000 S například: "Ještě v roce 1997 byly motocykly svolávány do servisů pro dodatečnou montáž tlumiče řízení, který se od roku 1998 stal standardním vybavením. K tomuto kroku se Suzuki rozhodla po sérii nehod se smrtelnými následky jež nástup nového motocyklu na trh provázaly." Takže jestli u TT se občas někdo vymajzl díky "omezené stabilitě",protože tomu trochu přidal a jezdilo s tím hodně kadeřnic (a asi málo holičů), pak je titulek spojením dvou faktů a samozřejmě i snahou přilákat čtenáře, což se panu Dusilovi podařilo.