Testy
Osobně bych koukal spis po plug inu. Lexus ma v zasade stejne motorizace jako RAVka (tedy mimo 500h) ve srovnani s GLE nebo X5 je to trochu chudy pribuzny, ale treba je dojem naživo lepsi nez papirove hodnoty. Nicmene 450h+ se v nejlepsi konfiguraci podiva ke 3 mega a tam je X5 xdrive 50e se sestivalcem a o 50 % vetsi baterii.
Co znamená pane redaktore na 2 miliony ze musíte par vyplat prošetřit? Berete 100 tis Kč v čistým nebo více?
Tohle bude přesně moje další rodinný auto. Měl jsem 4 roky NX300h, pak jsem potřeboval větší, RX450h vycházelo draho, Touareg naopak levně a nabízel spoustu nových technologií, ale teď už se zas těším zpátky 😄
A přesně moje konfigurace = základní hybrid + základní výbava.
A přesně moje konfigurace = základní hybrid + základní výbava.
Koliesko
Příspěvek podléhá schvalování.
Koliesko
Příspěvek podléhá schvalování.
Koliesko
Příspěvek podléhá schvalování.
Tak snad jen... nástupní otvory? Jako že dveře? 😄
Osvedčená technika, pekná recenzia. Aj keď zrýchlenie chýba, v porovnaní s X5, GLE, aspoň sa to premieta do lepšej ceny.
Lexus NX 350h ma zvukom prevodovky sklamal, tak som Lexus zatiaľ vyradil zo zaujímavých áut.
Hádam na tom bude RX lepšie.
Otázka cviku :-!
A ešte zopár drobností, napr. skrolovanie tlačítkami na volante medzi rádio stanicami, tak sa zoznam na stredovej obrazovke neposúval dole. Takže som nevidel kam prepínam. Musel som aj tak siahnuť na displej, alebo odhadnúť kam to prepnem.
Zaujímavé je, že cenníkové ceny Lexusu RX sú v ČR o cca 6-7% vyššie ako v SR (aj keď to teraz vďaka hybridnému bonusu Lexus neplatí). Nepočítal som presne. U Toyoty a Mazdy je rozdiel aj 15-18%, ako okúsil kamarát čo teraz kupoval Highlander. Chcel to kvôli daniam kúpiť v ČR, ale slovenská cena bola výrazne lepšia. Ešteže má firmy v oboch krajinách.
Vím o tom, ze to je na Slovensku dlouhodobě levnější, taky vždy poptávám pro jstotu. zde je to vykompenzovne slevami pro fleet. Kazdy model ma ruzne slevy, na HL dostáváme cca 30%, tolik na Slovensku jsem nikdy nedostal a výsledné ceny byly srovnatelné. Taky import je pro SR i ČR totožný a pravidelně dostávám slovenské manuály spolu s českými 😒]
Asi postup Toyoty nie je úplne ok, ale už sa s nimi hádať nechcel, tak to kúpil na SK firmu. Šlo o posledný kus, tak to nejak nehrotil.
Což je celkem masakr.
M5 začíná na 44,250 milionu forintů, což je 2,781 M CZK, v českém konfigurátoru za 3,408 N CZK.... to už je sakra rozdíl
PS: ono má Lexus už v ceníku hybridní bonus 180t na Comfort, to už se pak asi můžeme bavit...