tu budou prodávat auta jako mobily. Tak si to shrneme. Značka DS ponížila Citroën sotva nad Dacii. U Peugeotu otočili interiér na ruby, Citrouš má zas hmyzí ksicht. Zabili 2,0 HDI, 1,6 čtyřválec, hybridy jsou nejhorší ze všech. Vše špatně. Přitom kdyby měli 1,6 normální hybrid s Aisinem, tak by to mohl být super pohon. Jenže PHEV má spotřebu podvodně vypočtenou, tak se do tabulek hodí více.
Spalovaky nemaju ziadne a este nespolahlive, v phev a ev je konkurencia o generaciu dalej, vo fiate vyzera vsetko ala 500ka, na citroen sa neda pozerat a prvoplan pezot stoji ako bmw, no nekup to
náhodou 1,6 Puretech je spolehlivý motor, který umí být i hodně úsporný a to stejné 1,5 HDI jednotka. Problém je že to jsou jediné dva motory, s klasickým počtem válců a nic dalšího v této kategorii PSA nemá. Za mě byla největší chyba nepokračovat s vývojem 2.0HDI a že benzínový motor skončíl na objemu 1,6l ( taková 1,8l by byla vítaným zpestřením, hlavně pro velké auta jako C5X(C5 Aircross nebo Peugeot 508/408)
Na druhou stranu do menších aut C3 a C4 bude hodně dobrý ten nový tříhrnek 1,2 l s mildhybridním pohonem a dvouspojkovou převodovkou. Pokud to nepokazí ta převodovka od Punch Power tak , to bude možná poslední povedená motorizace, protože 1,6 se už samostatně neprodává , jen jako PHEV a dieselová 1,5 nejspíše skončí úplně bez nástupce ;-\
Pomerne casto uz vidim MG ZS ... a predvcerom som uz videl aj to nove velke dongfeng suv... cinania uz dokazuju ze to vedia aj v eu... bolo len otazkou casi kedy uz konecne prerazia aj v skostnatelej europe .. celkom sa mi paci aj nove MG 4... a keby nebolo len ciste v elektrike ... co uz... ono nejaky ten pezot ci citroen fakt dnes uz trapi coraz menej europanov ( pritom kedysi mali fakt kupitelne auta )... ale mozu si za to mnohe eu znacky sami ... ved aj taky fiat uz defakto ani nevidis.. sem tam este to turecke tipo a inak cau parky zbohom europa... ford to iste... este ze mame sdpon tie koncernove auta a nejaky ten opel ci korejcov a japoncov ... kazdopadne vitam MG u nas... a este viac ma tesi ze je spolu s misakom u nadls pod jedbou strechou... lebo aspon mne teda nejaky ten citroen uz dnes chybat fakt nebude.. to dnes radsej uz aj to MG ( u mna ZS ) ... a to fakt teraz ziadna ironia... srandy bokom ... europske znacky sa zda sa porazia doma aj sami... presne ako uz dlhsiu dobu pisem ( obcas by som bol rad keby som sa uz sem tam aj mylil ale furt sa moje predtuchy naplnia sila) ... korejci japonci a najnovsie uz aj cina sa taj v podstate ani uz moc snazit v eu nemusia... a aj tak su tu coraz uspesnejsi... kruty a pravdivy to fakt pre odporcov mimoeuropskych znaciek
Čakajú len na teba, že im to vysvetlíš a postavíš ich biznis na nohy aspoň na nasledujúcich 20 rokov. A tých dvoch mudrlantov pod tebou vezmi tiež, vy traja spasíte Stellantis, a možno aj celý európsky autopriemysel...
Re: Re: Kroky PSA přivedou značku do krachu a číňani
Názor alebo vymyslené hlúposti? Koľko spaľovákov od PSA si vyskúšal, keď tvrdíš, že sú nespoľahlivé? Ako môžu byť nespoľahlivé, keď zároveň podľa teba nemajú žiadne?
Podľa čoho vieš, že v hybridoch je konkurencia o generáciu ďalej? Máš to skúsené alebo naštudované? Na Citroen sa nedá pozerať, prvoplánový Peugeot - kam sakra chodíš na tie múdrosti? Fakt by si mal k PSA resp. Stellantisu švihať a robiť im poradcu, ako to majú robiť. Bozkajú ti ruky aj nohy. ;-)
Re: Re: Re: Kroky PSA přivedou značku do krachu a číňani
Od psa mam vyskusane vsetko za poslednych 10 rokov od osobakov po uzitkace, spoluziak ma predajnu citroen 20 rokov. Mal si byt trosku objektivnejsi a sem tam skusit aj konkurenciu a nastudovat si fakty, mohol by som ti tu poposuvat odkazy, ale sa mi nechce, zi si s hlavou zastrcenou v svojej zadnici ty mudrlant.
Re: Re: Re: Kroky PSA přivedou značku do krachu a číňani
No tak ty si velký čávo, po tebe už fakt mal Stellantis dávno siahnuť. Bez teba krachnú do 5 rokov. Daj si tie svoje názoy patentovať, zbohatneš. :-[] P.S.. Je to divné, že spolužiak už 20 rokov predáva Citroeny a živí ho to, keď sú také mizerné? ;-)