ale nevím proč, když ti nad tím ohrnou nos z principu, že pane Arese? Neznám nic příjemnějšího, než plně automatickou e-Cvt, která reaguje na povely pedálem akcelerace. Vždyť aut se 3 pedály může mít dnes každý před barákem celou sbírku, při těch cenách.
Tak u těch moderních jebek, ale musíš počítat s půl vteřinovou prodlevou, než to kvůli ekologii zareaguje na plyn, takže u E-CVT to je vůbec sportovní reakce plynovýho pedálu ještě navíc kvůli letargické převodovce. Ale existují na to funkční věcičky, který dodají novému auto jízdní vlastnosti 15 let starého :-D
Určitě. Auta jsem měl vždy na ježdění a ne na sportování. Pořád nevím, co má můj konkrétní Prius společného s tím, co jsem psal na začátku. Tedy že podle mě to Toyota řeší úplně zbytečně.
Nechce, je to naprosto zbytečné. MHEV asi v pohodě, o tom prakticky nevíš a hmotnost nezvedene, respektive neznatelně. HEV už je na hraně, nějak nevidím smysl ho ve sportovním autě mít a jediný důvod, proč tam bude je kvůli emisím. Takže to bude nejspíše nutné zlo. Ale pořád se to dá překousnout, nebo lépe řečeno, bude to zlo, které budeme muset překousnout. PHEV už je totální nesmysl. Pokud si budu ve sportovním autě užívat, baterie dlouho nevydrží. Musí se to nabíjet a ještě to znatelně zvedá hmotnost
Takže asi tak ;-)
Kolik jsi toho najel s HEV nebo PHEV? Mhev je právě totální nesmysl jen kvůli papirovym emisim. Phev je taková dvousecna zbraň špatně používaná a za mne i nevhodne tlacena. O kolik zvyšuje HEV hmotnost, kdyz to tak dobře víš?
Pochybuju ze vůbec sis to někdy zjišťoval a jen omíláš své domněnky.
Promiň, ale debatovat o tom s někým, pro koho je absolutní vrchol automobilismu hybridní RAV4(highlander) a v každé diskuzi se tím ohání asi nemá cenu ne? B8l jsi se jet s Yarisem n aokruhu kvůli manuálu. Chápu, prostě někdo se rád "přemisťuje" víc nepotřebuje aje nad míru spokojený. Takže ti tvé nadšení přeji, ale zase nezabrušuj tam, kam nemáš, nebo z toho budeš muset zase vybrušovat a víme, jak pak taková "vybrušovací" diskuze s tebou vypadá ;-)
Se v těch svých názorech motáš. Každý ví, že i když mám teď HL ( a oproti ravce je to úplně jiné auto, je to jako rx vs nx, taky oba mají TNGA-K a presto jsou znacne odlišné, ale chapu ze se to nekomu muze motat), tak nejsem jejich zastánce a myslím si, ze to je nejhorší druh karoserie ( po osobní dodávce ). A navíc ne každý je trouba jako ty a i když nesleduje mé názory, může si přečíst kritiku v mé receny na MACZ.
Nicméně zpět k dotazu. O kolik HEV zvyšuje hmotnost? Když se tím ohanis tak to zajiste víš. Nebo je to cucani z prstu?
S yarisem GR jsem byl 2x na okruhu, to ano, ale taky v normálním provozu, zrovna teď nedávno. A je to po Praze doslova řidičský orgasmus, stejně tak na dálnici. V Praze neustále 1-2-1-2. Na dálnici zase zařadiš 6 a jedeš, občas za kamionem podradis na 5 no.
P.S: co třeba takové nové century? To je taky TNGA-K, všude se píše, že to je z highlanderu, ale nikde že to je z ravky. Je tedy ravka century, kdyz jsou obě na TNGA-K?
takže kolik přídá HEV na váze? Moc nemáš argument pro svůj chorý výplod? Předpokládám, že budeš dělat, že jsi tu vůbec nebyl a už tu nic nenapíšeš.
Zde odpověď.
Corolla TS 1.2T MT - 1387kg
Corolla TS 1.2T AT - 1397kg
Corolla TS 1.8 HSD - 1368kg https://www.ultimatespecs.com/…s-18-Hybrid.html
Větší motor o 6deci ( o 50% ), hybrid a ještě k tomu o 29kg méně. Tomu říkám nadváha hybridu.
Mild hybrid je o papírových emisích a možná ještě o milisen***ve pomoci na částečně vykryti hluhych míst.
A 8 je nějaká super spotřeba na karoserii s nejlepší aerodynamikou? Spíš je to vylepšením motoru a jeho map, než mhev. Jaký má výkon ten mhev? 10kw, a to beru spíš ten výkonnější. Častěji kolem 3kw. To nepoznáš ani při brzdění na rekuperaci. Jestli sníží třeba o 2 deci, to možná bych byl ochoten akceptovat, ale nic razantního to není.
Mhev je něco jako když na elektrickém kolečkové křesle se ještě snažíš druhou rukou odrážet klackem od země.
Patent neznamená že se na řešení aktivně pracuje. Dokonce mohla s patentem přijít pouze proto, aby ho případně prodala a nebo si pojistila situaci, aby takové řešení nepoužila konkurence. Jen v roce 2020 registrovala Toyota víc jak 2000 patentů. Reálně se dostane do výroby zlomek.
A především, jedná se pouze o patentovou žádost. Patent ještě ani nezískala.
Ale jo, titulek jako clickbait dobrý,.. přesně na úrovni redakce.
Mě tady pořád uniká jedna souvislost.
Na jednu stranu tady petrolheadi kvičí, že jim chybí zvuk motoru.
Na druhou stranu, když je motor hybridu pár vteřin slyšet, tak je z toho bolí hlava.
Tohle mi prosím někdo vysvětlete, opravdu.
S tím vysavačem, to je takový kolovrátek o ničem. V režimu vysavač jezdí Toyota HEV dosti výjimečně. Do prudkého kopce, nebo při prudké akceleraci.
Dam tempomat na 130 a i prudký kopec ( treba stoupani na D1 znamená kolem 3tis otáček. To je vysavač? Vždyť to někteří mají při dalnicni rychlosti na rovině na nejvyšší převod.
Chápeš psaný text? Psal jsem o prudkém kopci, o prudké akceleraci, kterou rohor zminuje jako druhý bod, jsem nenapsal ani čárku, protoze tam to prostě je fakt.
Až budeš rozumět na co reaguješ, tak se ozvi.
pokud to pomůže k pochopení psaného textu, tak klidně. Hlavně, že budeš reagovat na něco, o čem se diskutuje, ne na něco, o čem debata vůbec není a nikod to ani nerozporuje, což ty se snažíš, že tomu tak je.
Úplně jednoduché, protivný umí být i slabý motor s manuálem, podřadíš, auto řve a nic se neděje. Když má motor dost výkonu tak otáčky rostou a to je ten hezký zvuk. A Toyotí hybridy se zlepšily, protože mají silnější spalovák, elektromotor už nikdo nevylepší, protože má vysokou účinnost.
No, uchu lahodici zvuk ma veru malo ctyrvalcu. Osobne za mne jej ma pouze koncepce boxer a to jeste ne vsechny 4valce od Subaru maji hezky zvuk. Posledni v Evrope prodavany H4 s peknym soundem byl podctvercovy 2,5litr a ten v atmo verzi koncil v roce 2010…No s pak ctyrhrnek od Porsche, ale to je jina liga. Ten motor od Toyoty ma sam od sebe opravdu neprijemny zvukovy projev. Ale souhlas, ze dnesni hybridy pri klidne jizde jsou tiche, v Lexusu obzvlaste…
Cha cha, jaksi jsi zapomněl na nejlépe znějící benzinové čtyřválce všech dob od Alfy Romeo. Platí to pro jejich klasický dvouvačkový i pro jeho nástupce Twin Spark! :-):yes::yes::yes:
Píše, že to motor v bmw taky na par vteřin podrží ve stejných otáčkách v určitých situacích. Stejně tak jako hybrid je v určitých situacích jako vysavač, kdyz mas cihlu na plynu.
Je to elektronika, brání to nějakému poškození VANOSu či co, každopádně ten zvuk je nepěkný. Stává se to asi tak často, jak často šlapeš v hybridním Lexu na plyn jak na rýč.
Dá, přestaň strkat přirození do vysavače a přestaň bejt hlukovej fetišista. Jízda autem je o krouťáku, akcerelaci, trakci, géčkách, odpružení a deceleraci. Kravál či hluk jsou vedlejší produkty, ne důvod existence. :D:D:D
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Čtěte k0kotforum, dezinformační bibli všech vypatlanejch autodezolátů! Tam se vždycky dočtete jen to co chcete slyšet! Taky hoďte vočko na automrtve.cz, tam píšou stejný houna. Ha ha ha. :)))
Nejen Evropa. Všichni japonský autodinosauři do 10 let krachnou a nahraděj je Číňani s Teslou. Japonci chyběj ve 20 top prodejcích EV a prodeje v Číně jim klesly o desítky %. Navíc museli brutálně zlevnit, jsou vysoce zadlužený a vyráběj méně aut a ještě se ztrátou. Jestli se to potvrdí, tak krachne celá japonská ekonomika, protože snad 80 % GDP tvoří autoprůmysl. Slušná cesta do pekla pro celý Japonsko.
https://youtu.be/cGCz0avqc4k
Toyota je v hajzlu, zadlužená a do 10 let končí. Místo, aby bojovali o záchranu tak vymejšlej hovadiny, zatímco jejich elektromobilům doslova upadávaj kolečka ještě než se dostanou na trh. Další elektromobil co budou prodávat jen v Číně a nechali si ho kompletně vyvinout a vyrábět od BYD museli brutálně zlevnit ještě než se dostal na trh. I jeho výroba je ztrátová.