Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetá auta v ČR zdražila jen za první čtvrtletí o desetinu. Stáří vozového parku je alarmující

35 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Model kuba už se začíná potvrzovat... To je ten ekologický přínos euroekofašistů!!!
Avatar - posledni_skaut
posledni_skaut
Model Kuba? Vy jste opravdu neskutečný člověk! 😊
Takovouhle blbost by nevymyslel ani mrtvý kůň bez hlavy.
A to ani kdyby měl úžeh a úpal zároveň.
Model Kuba...😊
Avatar - Anonym
Anonym
Model Kuba už úspěšně funguje v Holandsku hamuno, prodej nový aut několik let po sobě klesá a prodej ojetin roste. Divný co utopisto Borisove 😄 😄 😄
evocolt
Rohy,vsak model Kuba je super sprava 😉 :yes:
Pridi pozriet na Pasohlavky 16-17 juna (cervna),kde bude plno takych modelov Kuba.
Co by som dal zato,keby len take stare auta u nas jazdili..to by bola pastva pre oci a praknutych ziliek v ociach ekofanusikov :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja bych s rim taky problém tolik nemel. Nikde žádný smradlavy diesel vypoustejici vic jedovatych emisi než tihle veteráni dohromady.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vím znám. Merkur 😁
Hendly
Dva roky byla uzavera COVID. Cekaci doba na nova auta rekordni, zisky automobilek rekordni.

Ale mame tu proroka Rohypnola ktery z toho vyvodi naprosty opak……
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
pomocí zákazů vjezdu (alespoň u těch starších střepů bez Euro 6) a vidělo by se, jestli by šly ceny nahoru... 😁
PowerHouse
A jak by se lidé dopravovali do práce, studenti do škol?

Integrovaná doprava nefunguje, s ní to trvá 2x déle než kdysi.
Nejlepším příkladem je nové nádraží v Brně u Svratky, odkud povede 1 km dlouhý bulvár na to současné staré, kde je dopravní uzel.
Lidé prostě ty 2 km každý den nebudou běhat po bulváru a koupí si starý střep, ještě když se na dopravu zvedne daň na 21%.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Pokud jsou brněnští opič@né líní ujít ráno kilometr a odpoledne druhý (což (až na to, že je to příliš krátká vzdálenost) může každému leda prospět), tak se obávám, že jim s takovým přístupem není pomoci... :no: 😁 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kolik každé ráno ujdeš ty??? Jo vlastně, pan možná vůbec do práce nechodí že....
Avatar - Mikesus
Mikesus
I když taky skoro nechodím, tak 2 kilometry dám vždy. To opravdu 1km není problém. 15 minut procházka je fajn, i když chápu pro někoho jako opruz.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Chodím do práce pěšky, právě tak asi necelý kilometr. Kdyby tu nebylo tolik smradu z dieselů, chodil bych rád klidně víc.
Avatar - Anonym
Anonym
A lidi co to maj do práce 25-45 km (jedna trasa)? Ty budou jezdit čím? 3 hodiny, busem, vlakem + mhd?

Pán je taky neostalinistický utopista, odtržený od reality, že 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Čím? Ať si jezdí, čím chtějí, třeba ve Fabiích. Ovšem pokud peníze na Fabii utratí za deiselového o 10 let staršího Passata a dovolenou k tomu, tak nějak nezaslouží mé slitování 😄

A mimochodem nikdo tu nepsal o nějakém plošném zákazu, nýbrž o nízkoemisních zónách.
Avatar - Anonym
Anonym
A jak přes ty zony ty lidi do tý práce asi dojedou, vědmo?
To by ty auta museli nechat před prahou, ale tam není kde. Tam sou pole a dál už baráky, sklady, haly, kanceláře atd. Parkovací domy nikdo nestavěl, železnice s x přestupy a neustálě nějakou výlukou, autobusy na mnohe místech stojí kolony s auty, pecka doprava.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano a ro je přesně ono. Když někdo jde kilometr na zastávku, pak jede hodinu do města, pak musí další půl hodinu šalinou, tak asi nechce chodit další kilometr nebo dva pěšky že. Ale to bys musel mít něco v hlavě aby jsi to pochopil.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Někde na vesnici kolem kravína, ať si klidně jezdí v dieselech s Euro 0 (stejně tam v kotlech pálí komunální odpad zatímco z 90%ntní dotace pořízené tepelné čerpadlo ani nezapnou, protože jim to jejich vlhkou pastoušku jednak nevytopí a druhak je to drahý na provoz), ale před městem hezky pěkně odstavit a dále tou tramvají, jak píšeš. Kde jezdí jen šaliny, platí premisa o vesnici, dieselech a kravínu, tam je mi to tedy jedno 😁 .
Avatar - Mikesus
Mikesus
Presne tak. Tohle rikam už dlouho. Auto nesplnujici emise nevpustit do města. Odstavit na kraji a dal mhd. A už je prokázáno, že v provozu nesplňuje emise ani diesel euro6b. Takze pokud to není poslední euro6d, tak diesel do města vůbec nepoustet.
Avatar - Anonym
Anonym
To by ty auta muselo být kde odstavovat. Což není
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A ve městě jako nebydlí lidi? Tam nikdo nemá Euro3 ??? OMG to zas jsou názory... :no: :no: :no:
Arese
Jsi odporný ekoteroristický dobytek! 😲 😲 😒 😒 :no: :no: :no: :no:
PowerHouse
když roste počet aut na silnicích.
Je také jasné, že se bude prodávat více dieselů, když se jich na západě zbavují.

Ale co jsem nečekal, jsou ty šílené čekačky na nová auta.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Problém dieselů se jmenuje Polsko, kvůli kterému není možné rozumně (alespoň o 5 Kč) zvednou spotřební daň z nafty. Snížit daň z benzinu taky nejde, protože státní rozpočet...
Avatar - donPedro
donPedro
„Celkové náklady na provoz čistě elektrického vozidla jsou u nás přesto citelně vyšší než výdaje na provoz srovnatelného benzinového vozu, a to o 20 % ..." A to se vyplatí! :-!
http😐/www.idnes.cz/…722_automoto_fdv
Tož kde asi udělali soudruzi chybu, že by si nesprávně lízli? 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja si to zkusil. Pokud nabijis jen na veřejných rychlonabijeckach, pak ano. Jinak je to spíš o 50% lepší.
Avatar - Anonym
Anonym
Dosvědčuje to studie americké analytické společnosti J.D. Power (JDP), která sice připouští, že podíl elektromobilů na trhu rychle roste, stejně tak ale roste počet lidí, kteří v průzkumech - ať už po vlastní zkušenosti nebo z opatrného odporu proti vnucovanému - na otázku, zda by si koupili elektrické auto, odpovídají tak, že je to „velmi nepravděpodobné“. Ještě před pár roky byl podíl těchto lidí téměř nulový, letos v lednu už vystoupal na 17,8 %. A v březnovém průzkumu činil 21%. Na opačném konci spektra je přibližně stejný počet lidí nadšených do koupě takového vozu (26,9 😖, který ale střednědobě stagnuje.

Jinými slovy - elektromobily nedokážou oslovovat širší část publika, naopak jsou předmětem stále většího odporu. Důvody si domyslíte bez nápovědy: Vysoká pořizovací cena, nedostatek nabíjecích stanic, omezený dojezd, dlouhá doba potřebná k nabíjení, fungování v extrémních teplotách, náklady vlastnictví, spolehlivost a výpadky proudu, v tomto pořadí. Jsou to tak učebnicově přesné slabiny elektrických aut, až člověk musí smeknout před racionalitou takové části respondentů. Co takové lidi asi přesvědčí o opaku? Podle JDP nejspíš nic.

😄 😄 😄 😄
Arese
😄 :yes: :yes: :yes: Ještě jsi zapomněl zmínit zoufale nudnou němou jízdu bez vytáčení motoru a řazení! 😄 😄
Avatar - Stejsn
Stejsn
Tak to už je mi v mém věku celkem jedno. Já bych i z hlediska hluku přivítal, kdyby do 10 let byla všechna auta elektrická - bydlím ve městě a kus od oken mám okruh - ale bez těch všech negativ, které kolem toho jsou.
Arese
Žádné citelné zlepšení hlukových poměrů by nenastalo, i současné moderní spalovací auta při jízdě ustálenou rychlosti emitují naprostou většinu svého vnějšího hluku odvalováním svých pneumatik, a to u elektrozkratů zůstává. 😄
Hendly
Pri jizde ustálenou rychlosti ano, ale stal si treba nekdy u semaforu na prechodu u krizovatky?
Avatar - Anonym
Anonym
Co dělali ty lidi za totáče, když na križovatce stálo 7 avii, 2 robury, 4 tatry 148 a 815, 6 trabantů, 10 embeček , 10 žigulů, 2 tatry, 4 volhy, 3 dacie , 4 liazy, 3 wartasy a 2 olcity.

To byl vzoušek vid 😄 A to tichoučko.

A plky jak nic nejezdilo si nech, najdi si križovatku u Muzea jak tam nic v 80 letech nestálo, můžeš začít hledat dobové foto.

Tady máš Poděbrady https😐/1gr.cz/…f_d11_foto2a.jpg
Dálnice - skoro jak v KLDR vid, 4 auta na úseku dlouhém 8 km, že jo
https😐/g.cz/sites/default/files/styles/photoarticle_full_width/public/photoarticles/auta.png
https😐/www.muzivcesku.cz/…a-socialismu.png
HAHAHA

a co takovej pátek odpoledne jak jezdili všichni na chaty, to byly prázdný silnice a křižovatky vid.
Třeba na Karlovy Vary, to jelo ve 3 odpoledne z prahy do Varů 5 aut za hodinu vid. A krom dělnasů i úředníků jezdili na chatičky a podnikový haciendy i páni ředitelé, náměstci a papaláši, takže kdybys jel opačným směrem na prahu, tak bys v protisměru za trasu napočítal minimálně 20 tater a 50 volh co to mastily na Vary ...... a když si měl hodně velký štěstí, tak si mohl potkat i Čajku.

A všichni to přežili, divný co.
Narozdíl od tebe si to totiž ještě pamatuju, sice sem byl malej, ale pamtuju si to.
Hluk co dřív udělalo 500 aut dneska udělá 2500 aut a emise co udělalo 1 000 aut udělá dnes 9500-15 000 aut.
Ale pán je pořád nespokojenej vid....

Boubin čeká....tam je vzdoušek a tichoučko. Popř. Ohnová země, můžeš emigrovat. Nikdo tě tu nedrží.
Hendly
21% EV nekoupi, to ale znamena, ze 79% proti EV neni😀
Avatar - Anonym
Anonym
ne to znamená že 21% nekoupí, 27% koupilo nebo zavažuje koupení a těch zbývajících 52% pravděpodobně neví nebo sou to takový ty lidi co jim je všechno jednou a mouchy snězte si mě 😄

Nebo vůbec nemaj auto....
Hendly
79% lidi dle tebou dodaneho pruzkumu nema zasadni problem s koupi EV.

To je cele a to je realita kterou ty neustale nechces prijmout.

Proc?