Novinky

Zpět na článek

Nová Dacia Duster by nakonec nemusela přijít o turbodiesel. Cesta k němu ale bude trnitá

18 komentářů

DonVito
Nafta uz sve posledni slovo rekla. :-)
Nastesti.

Nechci videt EU6 ani EU7 po dvaceti letech provozu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nekecej, zkrato-dezoláte ....
zítra si přebírám cx-60 v dieselu s MHEV, a to co se týče elektrifikace úplně stačí a jako jediné dává smysl
a ty si dávej pozor aby ti nepraskla žilka, elektrotrolle
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak si nezapomen pustit dieslovou cisticku vzduchu v loznici, az pujdes spat.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Mazda v dieselu prý vyléčí 9 z 10ti diesel-dezolátů (tak se pak hlavně nezapomeň přejmenovat :D )
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nebuď psycho, ty už se bojíš i toho, co ještě není. Za 20 let muze být taková baterka, že diesel nikdo nebude chtít.
DonVito
Vidim co jezdi po silnicich dnes.

Myslis si, ze to bude u soucasnych aut po letech jiny?
Jsi optimista.
Avatar - Mikesus
Mikesus
proto by se melo zavest euro7 co nejdrive, alespon ta cast, ze musi emise splnovat 10 let misto stavajicich 5
Avatar - Barrichello
Barrichello
Já bych byl proto, aby letadlo plnilo emsíní třídu Euro 7 jako auta, v roce 2023.

Tedy aby zpáteční letenka do austrálie stála dle třídy 275 - 600 000 kč a nabíječka na alíku 4 usd a doprva 215 USD

Co ty na to neostalinisto BORISOVE??? :-):-):-):-):-):-)

Našim cílem je světová inflace ve výši 60-900% dle jednotlivé země.

Pak by se mohlo stát, že na jednu takovu nevinnou evropskou demošku vyhlášenou na jednu nejmenovanou sobotu by na jedotlivá evropská náměstí mohlo přijit chabých 15,5-27 milionů

PRO ZACATEK

CASEM TREBA 50 milionů.......


Co vy na to Lysenkisti?
Avatar - Barrichello
Barrichello
Tak se pochlub, Borisove co potkáváš po silnicích? Co smesí nejvíc? chipnuté oktávky, vyrachtané TDCI a HDI, kráy starý 10-15-20 let, votuněný a s mizernou péčí.....

Proč to neřeší STK a hlavne A TO HLAVNE POLICIE, a nesbírá těmto autům na místě TP.

Nemusej to pak řešit stalinistický utopisti.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Přesně, pořád říkám, že to hlavní co chybí je vymahatelnost práva a pravidel obecně.
I když mě některý pravidla se.r.ou a sr.á,t budou. Ale co už.

Před pár dny jsem dojel na Mohelničáku ženskou v Golfu IV asi 1.9 TDI. Tvl, já nevěděl, jak a kudy jí předjet, jaká za ní byla černá clona. To byl oblak, jak když zapálíš stoh pneumatik. Ale na STK ji zase za pětikilo nechají projít...

Místo 3 tunových EV SUV za 5 mega se mělo dělat vše proto, aby lidi mohli i museli perfektně udržovat a zároveň obnovovat vozový park na modernější a čistší, ale dostupnější a jednodušší menší reálně úsporné vozy. A ne tady mít pár monster, hromadu Číňanů a zbytek bude Kuba.
ericn
Omyl jsi jedině ty. Ten diesel bude po 20ti letech jezdit v klidu dál, stejně jako na začátku a kde bude jakýkoliv elektro? Dávno sešrotované, pardon zrecyklované (pokud to půjde) ;-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
fakt? tech dieselu euro 4,5 a 6b co kouří a smrdí potkávám nespočet, že se člověku chce z toho zvracet. To jako takto má vypadat auto za pár let?
ericn
Tak E5 ani E6+ diesel nesmrdí, starší ano. Ani mě se nelíbí OI s E3 s rotačkou před sebou, ale E6d nesmrdí, nekouří a ani nebude, když ho budeš udržovat, tak jak máš ;-) Jen říkám, že za 20 let ten diesel pojede pořád stejně narozdíl o mrtvé baterky elektra…
Avatar - Barrichello
Barrichello
Boubín čeká Borisove :-)
Avatar - Jenik3
Jenik3
To by mohlo jezdit za 5l na sto, když 4l jsou nedosažitelná utopie.
Tahle 1.5 se dělá už roky a porad je dobra.
Avatar - xxc
xxc
ano, ale jazdi za 7l na 100, duster nie je uplne male auto :-)
Avatar - Jenik3
Jenik3
To není málo na naftak...
Avatar - lordlord
lordlord
může být jako užitkáč bez zadních sedaček