Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Němci poctili Audi RS 6 Avant. Praktický kombík teď má 760 koní

10 komentářů

TiaS1
Můžete mi vysvětlit v čem je prakticky? Jel tady někdo někdy vůbec podobným “praktickým autem” alá Rs6, e63 AMG nebo M3 touring ? Koukám na článek - pneu to ma 295/30 ZR22, dokonce takový ferrari 458 Italia ma 295/35 ZR 20. Světlou výšku to má podobnou, neuvěřitelně praktický. Na Zr 22 s 0 podbehem samozřejmě nepujde dat žadny realny retezy a vyjedete možná od garáže v Praze. Nebo snad kufr o velikosti mírně převyšující Superb sedan? Tohle auto si nikdo pro rodinu nekoupi, jakmile se jednou projede. Tvrdý, hlučný, neprakticky. Kupte rovnou ten supersport. A pak auto pro rodinu
Avatar - kari.laz
kari.laz
Praktické je to stejné jako kdejaké kombi. To by jsi to samé mohl napsat o kterémkoli avantu. A že to vyjede sotva v Praze z garáže? Co to je zase za výmysl? Takže to kterékoli jiné auto bez 4x4 nevyjde ani z té garáže? Vyjede to podstatně víc, než auto s hranou jednou nápravou. A myslíš, že zimaky na tom budou taky 22"?
Je to tvrdé a hlučnost by se taky dala brát jako argument, stejně jako nízká světla výška, ale to mě kde co. Takže dost tvých argumentů je dost mimo.
Gvick2
Světlá výška je 133mm, což je na úrovni běžných kombi (Octavia má tuším 137mm) a pohodlí je v komfortním režimu lepší než u většiny kombi na trhu.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ano, A6 Allroad to není, ale porovnávat to s 458 je nesmysl, ta nemá vzduchový podvozek.
Avatar - posledni_skaut
posledni_skaut
Jel jste v tom? Já párkrát ano, v té poslední rs6 a bylo to značně tvrdé i v komfortním režimu a ty nizkoprofilove pneumatiky skrýt nejde. Jako Daily car bych si to nevybral, I kdybych na to měl dvakrát. Ale chápu, že lidé jsou různí..
webpaja
Mig_35
pro někoho je to slaný málo, pro jinýho moc...
TiaS1
Světlá výška běžné rs6 je dle mých informaci 119, lze pouze elektronicky zvýšit, a naopak se dále automaticky snižuje s rychlostí až na 109… Lamborghini aventador má dle googlu sériově 115. Tahle úprava ji bude mit mozna dále sníženou…
webpaja
Plácáš se v tom. Je to velký a prostorný rodinný, praktický kombík. Vymyslel jsi spoustu věcí proč není praktický, ale on praktický je. Jako jakákoliv jiná A6 😉
TiaS1
Ano, vymyslel jsem spoustu věcí, proč není praktický, všechny věci považuji za objektivní. Narozdíl od prostého konstatování, že "to tak je". Mám zájem, resp. měl jsem zájem o rychlý kombík, po zkoušce mi ale došlo, že je to )pro mě) naprostý nesmysl. Možná pro někoho ano, ale podvozek mnou zkoušené verze naprosto žalostně tvrdý a pro rodinu úplně mimo realitu. Jelikož pracuju v centru, jakýkoliv přejezd retardéru u nás v ulici nemyslitelný. Pneumatika /30 ve spojení s ZR 22 na kombíku je nonsens. A to můj vůz měl "pouze" 20ky. Příjezd domů, vjezd do brány, která je v kopci, prakticky jsem neprojel, musel se mi někdo dívat, abych neškrtal. Je to opravdu rychlé, ale pokud má někdo představu, že je to A6ka Avant s mega silným motorem, tak není. Je to sportovní vůz s kufrem.
Gvick2
A v čem je problém? Po dálnici nebo po hladké silnici mastí s podvozkem dole (s lepší aerodynamikou a tišším obtékáním vzduchu kolem auta) a když je potřeba, tak si jej řidič přizvedne na úroveň normálního kombi (133 mm).