Ekonomika
donekonečna! 😁
Spousta objednávek je jen proto, že mnozí objednávají ICE dokud ještě jsou a dokud ještě je z čeho vybrat. A z obav o ještě více neúnosné zdražení.
Takže naopak - pokud EU dál bude pokračovat v ekofašistické politice, tak bude následovat jen náraz do zdi.
Takže naopak - pokud EU dál bude pokračovat v ekofašistické politice, tak bude následovat jen náraz do zdi.
https😐/www.lidovky.cz/…pozice-tema_lube
"Přestaňme být posedlí fašismem"
Jezdit elektromobilem je dynamicke, tiche, bezemisni a navic ekonomicke. :yes:
Co vic si prat?
PS Nenarazil jsi nahodou do zdi ty? Znas neco jineho nez agresivitu, nenavist, urazky a frustraci? Skarohlide! 😁
"Přestaňme být posedlí fašismem"
Jezdit elektromobilem je dynamicke, tiche, bezemisni a navic ekonomicke. :yes:
Co vic si prat?
PS Nenarazil jsi nahodou do zdi ty? Znas neco jineho nez agresivitu, nenavist, urazky a frustraci? Skarohlide! 😁
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Čo je to za debilné kecy? Chlapci, vy musíte mať podaktorí fakt jednoduchý čiernobiely svet... Strkať do jedného vreca komunistov a fanúšikov EV, to smrdí riadnou dávkou debility...
Propagátoři EV a OZE a vůbec Green dealu jsou zelený bolševici (ne komunisti) ale bolševici.
Takže ano, popis sedí. přímo dokonale.
Vymšlí se stejné nesmysly jako vymýšleli v SSSR v 30-50 letech pomatení inženýři, pavědci a utopisti jako Lysenko, Boprisov, Mičurinci a další. Tito na ně POUZE navazují 😄
Takže ano, popis sedí. přímo dokonale.
Vymšlí se stejné nesmysly jako vymýšleli v SSSR v 30-50 letech pomatení inženýři, pavědci a utopisti jako Lysenko, Boprisov, Mičurinci a další. Tito na ně POUZE navazují 😄
"Jezdit elektromobilem je dynamicke, tiche, bezemisni a navic ekonomicke.
Co vic si prat?"
Ja by som vedel. Napríklad kúpnu cenu primeranú našim peňaženkám. Možnosť kúpiť si auto s dlhším dojazdom za podobne normálnu cenu. Nabíjaciu infraštruktúru, aby panelákový človek nemusel ťahať kábel z okna alebo šlapať cez dva bloky k Lidlu. Ekonomické jazdenie je ti na prd, keď si kvôli autu musíš brať úver a založiť byt, lebo lízing z platu nezvládneš... Atď.
Co vic si prat?"
Ja by som vedel. Napríklad kúpnu cenu primeranú našim peňaženkám. Možnosť kúpiť si auto s dlhším dojazdom za podobne normálnu cenu. Nabíjaciu infraštruktúru, aby panelákový človek nemusel ťahať kábel z okna alebo šlapať cez dva bloky k Lidlu. Ekonomické jazdenie je ti na prd, keď si kvôli autu musíš brať úver a založiť byt, lebo lízing z platu nezvládneš... Atď.
Ještě že máte to Yko, vid Borisove.
Ten zbytek vám těžce nešlape
Duben 2023😒br /> model S: 1 ks
model 3: 3 ks
model X: 2 ks
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Ten zbytek vám těžce nešlape
Duben 2023😒br /> model S: 1 ks
model 3: 3 ks
model X: 2 ks
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Přispíva k tomu, ze zahraniční zboží je levnější.
Nedávno jsem někde četl (zdroj nemám) ze v Polsku je o4 o 100k levnější než v ČR. Namísto 700k tam borec dostal nabídku stejného vozu za 600k. To je dost velký cenový rozdíl a slušná motivace koupit tento model za kopeckama.
Nedávno jsem někde četl (zdroj nemám) ze v Polsku je o4 o 100k levnější než v ČR. Namísto 700k tam borec dostal nabídku stejného vozu za 600k. To je dost velký cenový rozdíl a slušná motivace koupit tento model za kopeckama.
Cadillac - 2
Dodge - 13
Chevrolet - 4
Chrysler - 1
RAM - 14
Tesla - 145
Mustang - 11
E😜lorer - 10
Compass - 10
Renegade - 17
Wrangler - 1
Gladiator - 3
Dodge - 13
Chevrolet - 4
Chrysler - 1
RAM - 14
Tesla - 145
Mustang - 11
E😜lorer - 10
Compass - 10
Renegade - 17
Wrangler - 1
Gladiator - 3
Pred koronou sa predalo
- 04/2019 takmer 23 tis áut.
- 1-4/2019 82,5 tis áut (v 2018 ešte takmer o 10 tis áut viac, 2017 podobne ako 201😄
Aktuálne
- 04/2023 takmer 18,5 tis
- 1-4/2023 74,8 tis áut
Zatiaľ nie je čo oslavovať. Dôležitejšie budú dlhodobé trendy.
Porovnávanie voči jednotlivým mesiacom počas pandémie, čipovej krízy, atď nič neznamená.
- 04/2019 takmer 23 tis áut.
- 1-4/2019 82,5 tis áut (v 2018 ešte takmer o 10 tis áut viac, 2017 podobne ako 201😄
Aktuálne
- 04/2023 takmer 18,5 tis
- 1-4/2023 74,8 tis áut
Zatiaľ nie je čo oslavovať. Dôležitejšie budú dlhodobé trendy.
Porovnávanie voči jednotlivým mesiacom počas pandémie, čipovej krízy, atď nič neznamená.
A taky (mozna) zájemci neplatí katalogové ceny.
Skoda Enyaq iV: 15 bis 18 Monate.
Možná tam budou i novější čekačky. Na západě je to trhák.