Ekonomika
Emel
8
Můžeš to rozvést? Ten mechanismus, jak čekačky přispívají k nízké ceně auta, mi není jasný.
Přejít do diskuze
To je jasné, je to trhák. Registrace za duben 2023 celkem 94 kusů. Z toho 48 kusů je registrováno na výrobce Škoda Auto a.s., z toho 33 kusů typu 80, 1x 80X a 14 type RS. Dva kusy - jeden RS a druhý 80X - registrovalo Ministerstvo vnitra. Pět kusů registrovala společnost Arval, čtyři kusy ŠkoFin, čtyři ALD Automotive, pět LeasePlan. Z celkového počtu 18 429 aut bylo čistě elektrických registrováno 471, což je 2,56 %. Vede Tesla se 145 prodanými kusy (tam jsou registrace rovny prodejům). Zdroj: Ministerstvo dopravy - Centrální registr vozidel a SDA
Spousta objednávek je jen proto, že mnozí objednávají ICE dokud ještě jsou a dokud ještě je z čeho vybrat. A z obav o ještě více neúnosné zdražení.
Takže naopak - pokud EU dál bude pokračovat v ekofašistické politice, tak bude následovat jen náraz do zdi.
Takže naopak - pokud EU dál bude pokračovat v ekofašistické politice, tak bude následovat jen náraz do zdi.
Ten tupan to mysli tak, že čekací doba je dána vysokou poptávkou. A nechápe že je dána úplně něčím jiným. Třeba to že se upřednostňují dodávky do cizích zemí , kde díky dotacím jsou vyšší marže.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Cadillac - 2
Dodge - 13
Chevrolet - 4
Chrysler - 1
RAM - 14
Tesla - 145
Mustang - 11
E😜lorer - 10
Compass - 10
Renegade - 17
Wrangler - 1
Gladiator - 3
Dodge - 13
Chevrolet - 4
Chrysler - 1
RAM - 14
Tesla - 145
Mustang - 11
E😜lorer - 10
Compass - 10
Renegade - 17
Wrangler - 1
Gladiator - 3
Přispíva k tomu, ze zahraniční zboží je levnější.
Nedávno jsem někde četl (zdroj nemám) ze v Polsku je o4 o 100k levnější než v ČR. Namísto 700k tam borec dostal nabídku stejného vozu za 600k. To je dost velký cenový rozdíl a slušná motivace koupit tento model za kopeckama.
Nedávno jsem někde četl (zdroj nemám) ze v Polsku je o4 o 100k levnější než v ČR. Namísto 700k tam borec dostal nabídku stejného vozu za 600k. To je dost velký cenový rozdíl a slušná motivace koupit tento model za kopeckama.
https😐/www.lidovky.cz/…pozice-tema_lube
"Přestaňme být posedlí fašismem"
Jezdit elektromobilem je dynamicke, tiche, bezemisni a navic ekonomicke. :yes:
Co vic si prat?
PS Nenarazil jsi nahodou do zdi ty? Znas neco jineho nez agresivitu, nenavist, urazky a frustraci? Skarohlide! 😁
"Přestaňme být posedlí fašismem"
Jezdit elektromobilem je dynamicke, tiche, bezemisni a navic ekonomicke. :yes:
Co vic si prat?
PS Nenarazil jsi nahodou do zdi ty? Znas neco jineho nez agresivitu, nenavist, urazky a frustraci? Skarohlide! 😁
Propagátoři EV a OZE a vůbec Green dealu jsou zelený bolševici (ne komunisti) ale bolševici.
Takže ano, popis sedí. přímo dokonale.
Vymšlí se stejné nesmysly jako vymýšleli v SSSR v 30-50 letech pomatení inženýři, pavědci a utopisti jako Lysenko, Boprisov, Mičurinci a další. Tito na ně POUZE navazují 😄
Takže ano, popis sedí. přímo dokonale.
Vymšlí se stejné nesmysly jako vymýšleli v SSSR v 30-50 letech pomatení inženýři, pavědci a utopisti jako Lysenko, Boprisov, Mičurinci a další. Tito na ně POUZE navazují 😄
"Jezdit elektromobilem je dynamicke, tiche, bezemisni a navic ekonomicke.
Co vic si prat?"
Ja by som vedel. Napríklad kúpnu cenu primeranú našim peňaženkám. Možnosť kúpiť si auto s dlhším dojazdom za podobne normálnu cenu. Nabíjaciu infraštruktúru, aby panelákový človek nemusel ťahať kábel z okna alebo šlapať cez dva bloky k Lidlu. Ekonomické jazdenie je ti na prd, keď si kvôli autu musíš brať úver a založiť byt, lebo lízing z platu nezvládneš... Atď.
Co vic si prat?"
Ja by som vedel. Napríklad kúpnu cenu primeranú našim peňaženkám. Možnosť kúpiť si auto s dlhším dojazdom za podobne normálnu cenu. Nabíjaciu infraštruktúru, aby panelákový človek nemusel ťahať kábel z okna alebo šlapať cez dva bloky k Lidlu. Ekonomické jazdenie je ti na prd, keď si kvôli autu musíš brať úver a založiť byt, lebo lízing z platu nezvládneš... Atď.
Takže.. naopak? Jestli se za nějaká auta platí ceníkové ceny, tak jsou to ty, na které jsou čekačky a jsou nedostatkové zboží. Takže pokud by Enyaq teoreticky byl nedostatkové zboží (což si myslím že úplně není), tak by to jistě nepřispívalo k jeho nízké ceně.
Pred koronou sa predalo
- 04/2019 takmer 23 tis áut.
- 1-4/2019 82,5 tis áut (v 2018 ešte takmer o 10 tis áut viac, 2017 podobne ako 201😄
Aktuálne
- 04/2023 takmer 18,5 tis
- 1-4/2023 74,8 tis áut
Zatiaľ nie je čo oslavovať. Dôležitejšie budú dlhodobé trendy.
Porovnávanie voči jednotlivým mesiacom počas pandémie, čipovej krízy, atď nič neznamená.
- 04/2019 takmer 23 tis áut.
- 1-4/2019 82,5 tis áut (v 2018 ešte takmer o 10 tis áut viac, 2017 podobne ako 201😄
Aktuálne
- 04/2023 takmer 18,5 tis
- 1-4/2023 74,8 tis áut
Zatiaľ nie je čo oslavovať. Dôležitejšie budú dlhodobé trendy.
Porovnávanie voči jednotlivým mesiacom počas pandémie, čipovej krízy, atď nič neznamená.
Ještě že máte to Yko, vid Borisove.
Ten zbytek vám těžce nešlape
Duben 2023😒br /> model S: 1 ks
model 3: 3 ks
model X: 2 ks
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Ten zbytek vám těžce nešlape
Duben 2023😒br /> model S: 1 ks
model 3: 3 ks
model X: 2 ks
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Mozna se na jiné značky než je skoda čeká méně.
A taky (mozna) zájemci neplatí katalogové ceny.
A taky (mozna) zájemci neplatí katalogové ceny.
Čo je to za debilné kecy? Chlapci, vy musíte mať podaktorí fakt jednoduchý čiernobiely svet... Strkať do jedného vreca komunistov a fanúšikov EV, to smrdí riadnou dávkou debility...