Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia Combi: Další fotografie

Už jen několik málo týdnů nás dělí od světové premiéry nové Škody Fabia Combi. Novinka se představí na autosalonu ve Frankfurtu, ale výrobce má stále ještě co zkoušet. Sériová výroba asi nezačne hned s představením, a tak je ještě čas na vychytávání much.
Zpět na článek
13. 8. 2007 16:00
neregistrovaný "Pablo"
13. 8. 2007 15:36
neregistrovaný "zealot"
14. 8. 2007 00:09
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 08:26
anonym
13. 8. 2007 15:44
neregistrovaný "Beran"
13. 8. 2007 16:02
neregistrovaný "Mrkev"
13. 8. 2007 16:03
neregistrovaný "IT"
13. 8. 2007 15:53
13. 8. 2007 16:15
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 22:52
neregistrovaný "Buffalo"
14. 8. 2007 16:11
neregistrovaný "Momo"
13. 8. 2007 16:24
13. 8. 2007 16:36
13. 8. 2007 16:59
14. 8. 2007 00:07
neregistrovaný "AG"
14. 8. 2007 00:14
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 08:17
anonym
14. 8. 2007 09:42
neregistrovaný "Tomm"
13. 8. 2007 21:42
14. 8. 2007 08:10
neregistrovaný "Frankie"
14. 8. 2007 08:27
anonym
13. 8. 2007 15:56
neregistrovaný "Pepe"
13. 8. 2007 16:11
neregistrovaný "IT"
13. 8. 2007 16:20
neregistrovaný "hroza"
13. 8. 2007 17:21
neregistrovaný "_Teddy_"
14. 8. 2007 08:35
neregistrovaný "astros"
13. 8. 2007 16:54
anonym
13. 8. 2007 16:57
13. 8. 2007 20:30
neregistrovaný "Deception"
14. 8. 2007 00:16
neregistrovaný "AG"
14. 8. 2007 10:51
neregistrovaný "Beaumont"
13. 8. 2007 17:40
13. 8. 2007 18:55
neregistrovaný "hombre"
13. 8. 2007 19:12
neregistrovaný "stunty"
13. 8. 2007 21:50
neregistrovaný "_XXXX__"
13. 8. 2007 19:16
anonym
14. 8. 2007 10:39
neregistrovaný "wlken"
13. 8. 2007 20:16
neregistrovaný "theFreeman"
14. 8. 2007 05:30
neregistrovaný "edo"
13. 8. 2007 20:18
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 8. 2007 20:25
neregistrovaný "Honza"
13. 8. 2007 20:39
anonym
13. 8. 2007 21:02
neregistrovaný "Ivan"
13. 8. 2007 21:11
anonym
14. 8. 2007 02:08
13. 8. 2007 21:09
anonym
13. 8. 2007 21:30
14. 8. 2007 02:11
13. 8. 2007 21:34
neregistrovaný "pawelno"
13. 8. 2007 22:19
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 8. 2007 22:44
neregistrovaný "lazymarmot"
14. 8. 2007 08:18
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 8. 2007 08:52
anonym
13. 8. 2007 22:48
neregistrovaný "spione"
13. 8. 2007 23:14
14. 8. 2007 08:24
anonym
14. 8. 2007 00:12
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 08:10
neregistrovaný "frigo"
14. 8. 2007 08:14
neregistrovaný "Jirikk"
14. 8. 2007 08:20
anonym
14. 8. 2007 08:39
anonym
1. 1. 2008 19:46
anonym
1. 1. 2008 19:48
neregistrovaný "správné auto"
14. 8. 2007 08:25
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 10:42
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 8. 2007 13:29
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 08:33
neregistrovaný "Seremed"
14. 8. 2007 08:36
neregistrovaný "invisible"
14. 8. 2007 08:38
neregistrovaný "trigger"
14. 8. 2007 10:12
neregistrovaný "Dalibor"
14. 8. 2007 10:15
neregistrovaný "Dalibor"
14. 8. 2007 10:20
neregistrovaný "wlken"
14. 8. 2007 10:22
neregistrovaný "GILMOUR"
14. 8. 2007 10:40
1. 1. 2008 19:15
neregistrovaný "jen ne fabia"
5. 11. 2007 13:05
neregistrovaný "vaasaa"
13. 8. 2007 15:35
Jak to tam je?
Co asi Skoda mysli tim,ze zamaskovala ty bocni zadni sloupky?Ze by zadni svetla vyhnala az ke strese a vznikl by tak takovy nejaky mix Roomsteru a Fabie? Kdyz si to predstavim,tak by to byl radny humus. ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pablo"
13. 8. 2007 16:00
Re: Jak to tam je?
S ohledem na to, že jsem toto auto viděl v reálu tak mohu zodpovědně říci, že fotografie zveřejněná na oficiálních stránkách škodovky zobrazuje sice podobné auto, ale v detailech se liší. Týká se to zejména bočních částí, jako je tvar zadního nárazníku a tvar zadního bočního okna. Při pozorném prostudování fotografií to možná bude vidět. Zadní světla rozhodně nevedou, alespoň prozatím až na zadní sloupek, jak je vidět na první fotce tak směrovka je plně funkční.
neregistrovaný "zealot"
13. 8. 2007 15:36
fuj
este sedan . a mame tu nejhnusnejsi skodovku 21 století ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 00:09
Re: fuj
100% >:D
neregistrovaný "Beran"
13. 8. 2007 15:44
Dotaz na redakci
Je skutečně nutné uveřejňovat podobné články? K čemu to je? Pár fotek, z kterých je pouze zřejmé, že záď je lehce zamaskovaná a má to být senzace? K čemu vůbec jsou ty slavné fotomontáže nebo opytlíkované auta s bombastickými titulky?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mrkev"
13. 8. 2007 16:02
Re: Dotaz na redakci
1. Nutné to jistě není, stejně jako není nutný celý automobilový průmysl. Nejsi na špatném webu?
2. Je to k tomu, aby si konzument či zájemce mohl udělat aspoň přibližnou představu o tom, jak bude vypadat budoucí auto. Fabii nijak nemiluji, ale je to nejprodávanější auto v ČR. A Tenhle web je o autech.
3. Kdo říká, že je to senzace?
4. Kde vidíš bombastický titulek?
Redakci díky za fotku. Auto s touto mírou maskování jistě není žádný zázrak, ale i pro tyhle informace sem chodíme.
neregistrovaný "IT"
13. 8. 2007 16:03
Re: Dotaz na redakci
aby se pod tím dalo "zasvěceně" diskutovat,zvracet,shitovat a tak,na tos ještě nepřišel? :-!
13. 8. 2007 15:53
COMBI EVROPY
Tak ho tu pomalu máme, subkompaktního kombíka. Bude mít jeden z nejprostornějších zavazadelníků... což se u těchto aut cení jako u Brava emoce, a bude mít tudíž obrovskou prestiž.

Emočně v základu (hatchbacku) velmi silně působící vůz. Škoda v sobě našla neskutečnou odvahu a stvořila auto, které tvoří styl třídy - praktické, prostorné, s obrovskou porcí novosti až avantgardy, auto, které umí zaujmout, strhnout. No, tyhle kombíky, to je vždy velký kompromis (vzpomeň na 206 v kombi), ovšem je na to objednávka, nelze nevyrábět. Tak se kochej pohledem.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 16:15
Re: COMBI EVROPY
Tak co ty GTI,jak se vyrovnáš s informací,že do Tvých ikon dávaj převodovku Tiptronic kterou zkonstruovali a vyrábějí Japka z Aisinu... Co na to Tvá ortodoxní zatvrzelá,nebo natvrdlá proVW úchylka...Že by koncern něco neuměl? >:D >:-[] a to prej do některejch TDí dávaj Denza >:D >:-[]
Avatar - SpiderJ
13. 8. 2007 21:45
Re: COMBI EVROPY
On to umí, ale někdo to holt umí za mín peněz ve stejné kvalitě s miliony odzkoušených kusů jezdících po celém světě;-) Holt Japoncí jsou Japoncí ;-) Né vždy je nutné být patriot za každou cenu ;-)
neregistrovaný "Buffalo"
13. 8. 2007 22:52
Re: COMBI EVROPY
takže ono jde být patriotem částečně a jak kdy a podle nálady jo ? :)) dobrý :yes: >:D chceš ještě nějak dovysvětlit význam toho slova ? :)) dát mu další rozměr :))
Avatar - SpiderJ
14. 8. 2007 14:29
Re: COMBI EVROPY
Jde o to, že nemá smysl montovat za každou cenu výrobky, které se vyrábí doma, jen proto, že se vyrábí doma, když je jinde vyrobí za méně peněz a ve stejné kvalitě.... ;-)
neregistrovaný "Momo"
14. 8. 2007 16:11
Re: Jasně
Hlavně když tyhle japonský firmy mají závody a výrobu u nás v ČR.
I když je možná Gulovej Topolánek tak ojebe, že zas odejdou. Hold budoucnost je ve službách, jako jsou prostituce nebo právnické mafie.
13. 8. 2007 16:24
Re: Jasně
Je pro mě překvapením, že jediným kombíkem ve třídě, se kterým lze kvalitativně srovnávat je Clio - MINILAGUNA. Ale ruku na srdce, jízdní vlastnosti Clia budou asi kousek jinde, než Fabie. No, nezbývá, než se těšit, až nám škodovka kombík naservíruje hezky na stříbrným podnose. Ten boční profil mě opravdu baví. Doufejme, že zadek nezůstane pozadu. Já dávám Fabii Combi :yes:
13. 8. 2007 16:36
Re: Jasně
S tím Cliem jsem mluvil samozřejmě o designu.... ;-)
13. 8. 2007 16:59
Re: Jasně
O tom jake "zcela jiste" budou jizdni vlastnosti clia jsi mozna uz ted presvedeny. ;-\ O jizdnich vlastnostech fabie se vi, ze rozhodne patri do prumeru tridy, vzhledem k prevzeti platformy puvodni Fabie. Jiste, ta je mela na svoji dobu velmi dobre, (zapocala trend vahoveho bobtanani ve tride, takze subjektivni jizdni vlastnosti jeste prevysovaly jiz tak dobre objektivni). Jenze vetsina konkurentu ma nove pozdvozky a uz kvuli vetsimu rozchodu budou stabilnejsi...
neregistrovaný "AG"
14. 8. 2007 00:07
Re: Jasně
Moc dobrý příklad průměru třídy byl při předváděčce Fabie v březnu na Štiříně.K dispozici byli všichni konkurenti Fabie (GP,Corsa,Clio,Getz,Fiesta..) a nejen můj názor byl,že Fabia rozhodně nepatří jízdními vlastnostmi do průměru třídy,ale jednoznačně na špici.Konkrétně Clio zaostává celkem dost,takže celkový dojem rozhodně není pouze o rozvoru.
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 00:14
Re: Jasně
patří tak možná k *. ;-\
anonym
14. 8. 2007 08:17
Re: Jasně
Jakže, ty jsi řídil jak Fábii tak Clio, pak jde pouze o tvůj subjektivní názor... Milion lidí - milion názorů... Já zase razím názor, že stopu drží oba vozy skvěle, jen pocitově jinak (Škoda tvrdě /bez patrného náklonu/x Renault měkkce /s náklonem/). :-(
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 09:42
Re: Jasně
Jestli se AG zúčastnil stejných VIP jízd jako já na letišti, tak tam se provádělo cosi jako losí test a v reakci podvozku na pohyb volantem se Fabia chová velmi zásadně lépe. Né pocitově, ty kužely rozhodně pocity nesrazily...
Avatar - SpiderJ
13. 8. 2007 21:42
Re: Jasně
Už vidím tu reklamu, bude dokonalá... V paměti mi zůstala reklama na F1 combi.... Mezi všemi pracími prášky, vložkami, Evou a Vaškem byla moje nejoblíbenější... Bude to důstojné auto prakticky smýšlejících. Mimochodem jednu jsem včera potkal na okresce u Boleslavi. Proporčně mi přišla zád´ decentní, vypadá o něco lépe než hatchback, oblepená byla stejně jako na těchto fotkách. Jel za ní rúmstr a švihali to kucí jako blázni. Hrozně se jí lepil na zadek, jen abych jí nevyfotil. A děsně ho naštvalo, když jsem je předjížděl.. Prostě jsem si jí chtěl prohlédnout.. Byl to ale takovej kalup, že ruce zůstaly na volantu a mobil i s fotákem v handsfree... :-O Stejně by ta fotka nestála za nic a za riziko nehody už vůbec ne ;-)
neregistrovaný "Frankie"
14. 8. 2007 08:10
Re: Jasně
Jednu vadu na kráse se ale všem kombíkům od škody nedá odpárat. Podlaha zavazadlového prostoru. Je tam vždy docela překážející práh. Rovná podlaha je výborná věc a už kvůli tomu, že ji Škodovky (a to včetně Roomsteru) nemají, bych si kombi od škody nekoupil. Je zajímavé, že drtivá většina kombíku na trhu je s praktickou rovnou podlahou zavazadlového prostoru bez prahu.
anonym
14. 8. 2007 08:27
Re: Jasně
Pravda ale pro čecha který si sebou na dovolenou nebere jen eura a kufry, je lepší přidat pár litrů prostoru navíc než je ubrat praktickou podlahou;-) Myslím že by stačilo kdyby ten práh ve škodovkách zpevnili celistvým paluplechem nebo aspon tvrdým plastem at to nemá škrábance bohužel degneři jezdí jinak a v jiných autech tak se není co divit když ta auta jsou por normální lidi nedotažená;-)
neregistrovaný "Pepe"
13. 8. 2007 15:56
FABIA Kombík bude stejná zezadu jako nová Fabia
Jako maskovaní celkem hezky, ale zad Fabiekombik bude stejná jako má teď nová Fabie a je zřejmé, ze tenhle pokus o kamuflaz, kde nalepí najeaky reflexni lepky radoby jakoze pridavne zadne svetla na zadni kufr je smesna...
Jsem si jisty ze skodovka bude hezka a nejako toto... Radis to vopravdu stahnete z webu, nez se pobliju...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "IT"
13. 8. 2007 16:11
Re: FABIA Kombík bude stejná zezadu jako nová Fabia
Tak uveď příklad kamufláže,která není směšná,nějaké inteligentní polepení a zadeklování,sem s tím...stačí odkaz.Směšné jsou spíš ty řeči kolem jedné fotky,ne?Je to jako hodnotit minulý týden novou Mazdu 6.Až bude celá,nejlépe v reálu a naživo,nejlépe se s ní povozit,tak je možné mít na to názor a i tak je to jen jeden názor ze 6 mld...tohle je to samé.Nic víc a nic proti něčemu a nikomu.
anonym
13. 8. 2007 17:13
Re: FABIA Kombík bude stejná zezadu jako nová Fabia
Tedka se Nejedna prece o to, jestli je to lepsi vuz nebo ne. Hodnotime dizajn. A takhle nebude vypadat Fabia kombi , kterou si nekdo prijde koupit do obchodaku. Ja rikam a jsem si tim 100 procentrne jistej, ze zad nove Fabie kombi bude mit stejna svetla jako klasicka nová Fabie. To jak si maskujou svoje vozy automobilky je mi suma fuk a myslim ze tobe taky. Ale napsat ze takhle bude vypadat a prtom je evidentni ze takhle vypdat nebude je smesny :)
neregistrovaný "hroza"
13. 8. 2007 16:20
pipo
Co sa tyka dizajnu je to este horsie ako klasicka fabia. Ako nejaky japonec, aj to som ich este urazil...
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2007 16:37
NOVA GENERACE??
Stale se nemuzu prenest pres to, ze velky facelift Skoda nazyva navou generaci. Na nove Fabii je zrejme, ze nejdulezitejsi soucasti vyvoje tohoto modelu byl rozpocet. Setrilo se na vsem a vic nez je zdravo. Podvozek je stejny jako v predchozi generaci, cely predek je vlasne Roomster, pohonna jednotka je take vlastne stejna, interier je Roomster. Nejvic me mrzi, ze se setrilo i na odhlucneni. Prilis hlucny interier je v dnesnich autech neodpustitelny. Combi aspon nabizi moznost praktickeho vyuziti vozu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "_Teddy_"
13. 8. 2007 17:21
Re: NOVA GENERACE??
"velky facelift"??? Hm, osobne by som to nazval taky mensi, maximalne stredny facelift. A navyse nie velmi podareny. Ale budiz, je to vec nazoru...
13. 8. 2007 16:51
Design, ale co vic?
No tak na pohled to neni spatne, podobne jako Fabia hatch. Rekl bych, ze je vnejsi design nejpovedenejsi "slozkou" nove Fabie. (Tem dizproporcnim rozmerum nepomuze skutecne nic - o tom zadna) Ve vnitr je to o poznani horsi. V mych ocich ovsem Fabie ztraci na konkurenci (mysleno na spicku konkurence) ve vsech dalsich dulezitych ohledech. Jedine cim se jim vyrovna je cena, coz v tomto pripade neni zadna vyhra. Technicky je na Fabii zajimava predevsim 6°automaticka prevodovka (dluzno podotknout, ze japonske konstrukce) a ta benzinova 1,6, nicmene nechapu absenci primeho vstrikovani benzinu... (podobne jako absenci 6°manualnich prevodovych skrini nebo nemoznost kombinovat motory TDI s vyse zminenym automatem) Podivame-li se na bezpecnost, jizdni vlastnosti, Motory - ty 3-valcove "skvostoy" mohou byt vsim nez pychou jejich konstrukteru a srovname-li to s konkurenci, tak jedina varianta co zrejme bude na vrcholu sve trzni niky bude Fabie kombi s 1,6 a prave zminenym automatem, pac tam snad nebude mit primeho konkurenta (coz je rozhodne naopak skode ku cti) Odhledneme-li od zminovane varianty 1,6 v automatu, tak skutecne nechapu, jak si nekdo muze Fabii koupit. :-! (chapu to tim mene po osobnim setkani - nevim jestli vam neprislo, ze je radici paka jaksi divne daleko dole. Do vetsiny jinych aut proste "sednu a jedu" (samozrejme, ze je treba hybnout sedadlem a/nebo zrcatkama) ve Fabii jsem steloval a dostelovat jsem se nemohl - prijde mi, ze zvedli sedadla, ale radici paku nechali tam, kde byla u predchozi verze... (O nedostatecnem vnitrnim prostoru toho byly napsany mraky...) Ve sve dobe Fabia I predstavovala ucitou altrenativu, dnes je dle me pozadu a vzhledem k tomu ma moc ambiciozni cenovku. Tot muj nazor.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ghostyx
13. 8. 2007 21:27
Re: Design, ale co vic?
Souhlas... :yes:
neregistrovaný "astros"
14. 8. 2007 08:35
Re: Design, ale co vic?
taktiez suhlasim, len chcem doplnit, ze spolocnost Aisin je najvacsim vyrobcom automatickych prevodoviek na svete, (myslim, ze patri Toyote) a tieto prevodovky okrem japoncov nakupuju aj GM, Ford, Fiat.. no a konecne aj vw sa rozhodlo pre Aisin. DSG je super ale HDM vw nikdy nesli.
Co sa tyka tej konkurencie s automatom a kombi, tak Clio ma 1,6 tiež s HDM automatom, takze predpokladam, ze to daju aj do kombika. Uvidime aku tomu da skoda cenovku, ale za cca 580000 Sk mate Astru enjoy 1,6 kombi easytronic, takze aj tu ciha konkkrencia (aj ked je o triedu vyssie)
14. 8. 2007 12:44
Re: Konkurence o tridu vys
Presne. Skoda Fabia je dnes na pomezi mini a malych aut. Pro ceny do 260 000 se dle me vyplati poridd spise Kolinska vozitka nebo Pandu, kvuli nizsim provoznim nakladum (spotreba) a lepsi vybave. Pokud ma zakaznik vic penez, tak skutecne nema duvod rozmyslet se mezi cee'dem a Fabii. Ano Cee'd je o tridu vys, ale je tak dobry a za tak dobre penize vcetne 5-lete zaruky, ze s nim svadi tuhy boj i ti lepsi ve tride, ne tak Fabia... Ohledne tve poznamky k automatu: Cenu Astry jsem neznal, ale Fabia ji muze smele atakovat... Za ceny pres 500 000 CZK se zase dostavame uplne jinde.

PS: Porad nechapu omezeny vyber kombinaci motoru a automatu v Evrope. Konkretne u Fabie je naprosto stupidni nemoznost kombinovat naftaky s automatem - u nich neni ani rozdil ve spotrebe tak vyrazny... Je pravda, ze automaty HDM se ve tride vidi zritka.
anonym
13. 8. 2007 16:54
skoda auta
Jediné auto z řady Škoda je SUPERB, jinak se o autech nedá mluvit.Nejsem proti škodovce, ale pár jsem jich měl (opravdu 2) zřejmě jsem neměl štěstí, ale po svezení u konkurence ne VW mám názor celkem jasný.Opravdu je na nové fabce hodně z předchozího modelu.I tak ji přeji....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
13. 8. 2007 16:57
Takto
Kdyby vypadala takto, tak se bude dát říc "zvláštní ale zajímavý design" :yes: Oficiální fotka nás ale vrací zpátky na zem do každodenní šedi
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
13. 8. 2007 17:09
OT: uživatelské zkušenosti s Octavií 4x4
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
13. 8. 2007 18:36
Re: OT: uživatelské zkušenosti s Octavií 4x4
Klasika... Myslim, ze podobnou zkusenost na vetsina zakazniku vozu vsech moznych znacek. Dle me je Skoda prumerne, mozna lehce podprumerne spolehlive auto... Velky dil viny na tom ma casto otresna kvalita znackovych servisu :no:
Avatar - Falco
13. 8. 2007 20:05
Re: OT: uživatelské zkušenosti s Octavií 4x4
Souhlas :yes:
Avatar - Daff
13. 8. 2007 20:20
Re: OT: uživatelské zkušenosti s Octavií 4x4
Tak to si teda vůbec nemyslím!!!!!! Mám Astru G, rv98, 1,4 16V 66KW a byla tehdu kupovaná úplně nová. Kolik peněz se do toho nacpalo ani radši nechci počítat. Má najeto asi 120.000km. Mám taky Octavii 1,8T elegance rv 2001,také kupována nová a jediné co bylo měněno byla cívka pod svíčkou (krom běžných výměn) a auto jezdí jako nové. Kecy o spolehlivosti auta jsou v běžné produkci hloupost a navíc bohužel FAKT záleží na kusu od kusu.
neregistrovaný "Deception"
13. 8. 2007 20:30
Re: OT: uživatelské zkušenosti s Octavií 4x4
Jo Opel... Asi jsem měl taky špatný kus. :-)
neregistrovaný "AG"
14. 8. 2007 00:16
Re: OT: uživatelské zkušenosti s Octavií 4x4
Za prvé úplně přesně nevím,proč tady řešit Octavii,ale ten řízek v hodnocení píše,že zakoupil referentský vůz a dále jej čipoval,což se samozřejmě musí nutně někde projevit.Pokud si auto zajedu sám,tak problémy budou podstatně menší.Ve firmě máme 4 ks O1 a všechny o.k.
neregistrovaný "Beaumont"
14. 8. 2007 10:51
Re: OT: uživatelské zkušenosti s Octavií 4x4
Mě docela šokoval ohled do interiéru jedné O1 Laurin&Klement, kterou jezdí můj známý. Auto má najeto asi 120.000 km, koupeno jako nové, stále 1. majitel. A kůže i alcantara na řidičově sedadle vypadaly jako po dvacet letech a půl milionu kilometrů - ošoupané, popraskané, hrůza. A taky se loupal lak na madle dveří u řidiče. Takhle dorasovaná sedadla jsem neviděl ani na jednom z aut v rodině (2 x Peugeot, 1 x Alfa Romeo, 1 x Nissan), přestože všechna měla / mají přes 130 tis. km a některá přes 200 tisíc...
Avatar - Ruffi
13. 8. 2007 17:40
fabia
Nech sa škodovka snaží ako chce,Fabia ostane vždy Fabiou...Treba si odmyslieť tie farebné nálepky na kufry a zadok je veľmi podobný hatcbacku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hombre"
13. 8. 2007 18:55
design ?
...tak jestli tenhle kontejnér má mít "zajímavý design" jak píší někteří nesoudní obdivovatelé koncernových paskvilů, tak nevim :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stunty"
13. 8. 2007 19:12
CLIO
Vedle toho Clia Grandtour je fabie jak ošklivé (a těžké a nevýkonné) kačátko.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "_XXXX__"
13. 8. 2007 21:50
Re: CLIO
To máš pravdu. U 1.4 dávat výkon 63kW, to zvládne u konkurence 1.2 v pohodě, a navíc platím nižší povinný ručení.....
anonym
13. 8. 2007 19:16
design
Design je věc subjektivní. Ale u automobilu, který aspiruje na nejprodávanější model v tuzemsku, už to není jen věcí každého jednoho. Dle mého názoru je to automobil velmi nevyvážený, design auta nevyzařuje ani robustností, ani dynamičností, ani seriózností - co tedy tvůrci chtěli vyjádřit, co bylo jejich nosným motivem? Opláštit podvozek ? To je málo. Co je ale horší, je to, že vlivem velkého rozšíření se z původní rarity stává běžná součást života, zvykneme si - to je ale to velmi špatné, protože součástí našeho vnímání je pokřivený výraz, který se postupně stává normou, základem srovnávání. Toho si byli vědomi m.j. i zadavatelé projektu Favoritu v 80. letech - proto oslovili kancelář Bertoneho - a design Favoritu bylo to poslední, co šlo kritizovat - dodnes nikoho neuráží - bylo to v té době výrazově solidní, seriozní vozidlo. Tento pocit nová Fabia ve mně nevyvolává. Bohužel.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wlken"
14. 8. 2007 10:39
Re: design
Naprosto souhlasím, to co nám někdo vnutí,stává se normou,většinu lidí to prostě otupí, stejně jak když se nám snaží rádia vnutit, že je Helenka s Karlem to nejlepší co nám česká hudba nabízí a postupně se začíná vytrácet to,čemu se říká kulturnost,vkus a smysl pro krásu..a to je veliká škoda.. :-( nakonec budou mít všichni na ploše novou fábiu v tuningu a z Jagurau E-type budou zvracet,jak někdo mohl jezdit v něčem tak hnusně nízkém a dlouhém....jenom malinko nesouhlasím z favoritem-není to zlá práce,ale Bertone měl na víc,zdá se mi jak kdyby mu škodovka buď málo zaplatila nebo nás chtěl malinko odrbat-ve srovnání třeba s tvary pažoutů té doby je fávo celkem popelka,i když mu nelze upřít vyváženost a jistou klínovitou ladnost..ostatně,škodovka nikdy nevévodila světovému designu, Felicie (stará) ještě držela krok s módou,ale taková 1000MB už byla ve své době beznadějně zastaralá a ty velké žábry,které se dnes tak cení,byly tehdy brány jako největší ohavnost a 110R taky celkem bledne před kupátky od Fiatu (850 SC) nebo Simcy (1200) :-)
neregistrovaný "theFreeman"
13. 8. 2007 20:16
saab
nemužu si pomoct ale ten zadek mi připomíná sáby
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "edo"
14. 8. 2007 05:30
Re: saab
myslel si svaby?
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 8. 2007 20:18
OT :LEXUS SC - překrásný text.
Za to autorovi velké díky, perfektní práce, úžasná práce se slovy a slovními hříčkami. Prostě "za 10 bodů" :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
13. 8. 2007 20:25
Hrůza
Nezlobte se na mně, ale je to hrůza. Alespoň teď, uvidíme, jak to bude ve skutečnosti. Už to není jak to bývávalo. 6ádné vývážené tvary nic, jde spíše cestou italských a francouzských aut.
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 8. 2007 20:39
Hnus
To už ta Dacia Logan combi je hezčí !!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivan"
13. 8. 2007 21:02
úspěch
Vidím nejoblíbenější rodinný vůz v ČR v následujících cca 7 letech (než přijde Fabia III Combi).
Rozbalit vlákno
2
anonym
13. 8. 2007 21:11
Re: úspěch
Tomu říkáš rodinný vůz? Tak maximálně pro rodinu do 150 cm výšky. Asi ještě nejels v normálním autě !
14. 8. 2007 02:08
Re: úspěch
A co teprv normalni patrovej autobus, kdyz vyhodis podlahu mezi prizemim a 1. patrem, tam ti, co maji kolem trech metru, muzou nejen sedet, ale i stat! Kam se na nej fabia hrabe!
anonym
13. 8. 2007 21:09
hnus
to je ale hnusny auto ale stacilo by to na blbnuty
Rozbalit vlákno
2
Avatar - SpiderJ
13. 8. 2007 21:30
Re: hnus
...v případě tohoto příspěvku se mi sama nabízí otázka: Co to znamená nablbnutý. Je li myšleno na blbnutí (rozuměj pálení gum na návsi) pak je to neuvěřitelný nesmysl. Na to jsou lepší auta v ceně příplatku za originální litá kola na F2combi (nabízím 150konovou 309 mého kamaráda, která váží cca 900kg... zn. rád mu zachráním život, gumy jí hoří i na dvojku, na trojku už jen ječí) Pokud je to ovšem myšleno jako podpis, souhlasím. Nablbnutý.
14. 8. 2007 02:11
Re: hnus
:yes:

P.S.> 309 byla super, moc rad na ni vzpominam, meli jsme sice jen 1.6 55 kW, ale v dobach nerozvazneho mladi to bylo az az.
neregistrovaný "pawelno"
13. 8. 2007 21:34
AUTA
Já nechápu tyhle diskuse. Chceš Škodu, tak kup. Nechceš, tak nekupuj! Stejně si každej koupí co chce, ne proto, že je to o 20 litříků levnější, že to má o dvě kW víc, nebo se tam vejde o jednu krabici mléka víc. Někdo chce Škodu, tak koupí. Někdo chce Renault, tak taky koupí atd. Někdo nechce Škodu, tak nekoupí. Někdo nechce Renault tak nekoupí. Kecy o tom, jak je to facelift, a takový a makový. Nový Bravo nikdo tady nepovažuje za Facelift a má toho ze Stilem společnýho určitě víc, než Fábie 2 ze staré. Kdo che najít argument proti najde, kdo pro, najde taky. Tak to dneska prostě je!! Je to normální auto, stejně tak jako Toyota, Renault, Ford atd. atd. Auta, která jsou prostě víc, je BMW, Mercedes atd. atd.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 8. 2007 22:19
Re: AUTA
No tak to je moudro, na které jsem čekal celý den.
Ty asi žiješ ve světě, kde se mají všichni rádi, všichni jsou si rovni a žádné vnější vlivy jim nehrozí. Asi neznáš význam slova reklama...

Co to je auto které je prostě víc? Víc auto, než normální auto?
Nebo normální auto je prostě míň než auto?

Plastika Ti udělá novou kastli, ale vniřek je pořád stejnej.
Asi tak vypadá nová Fabia.
Další z mnoha balamucení koncernu VW.
Takže honem sem s novým Cliem grandtour. :yes:
neregistrovaný "lazymarmot"
13. 8. 2007 22:44
Re: AUTA
No, nechcem sa vyjadrovat za inych, ale dotycnym (mne ani tak nie) zjavne vadi najviac dizajn tohto auta. V tom pripade su tie komentare tak trochu opodstatnene, pretoze nova FABIA bude s urcitostou najrozsirenejsim autom ceskych/slovenskych ciest nasledujucich rokov a nezazriet ju v beznej premavke dlhsie ako minutu bude asi problem. Mozno preto sa k fabII vyjadruju aj ludia, ktori si ju neplanuju kupit, napriek tomu ju vsak budu mat cely den na ociach.
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 8. 2007 08:18
Re: AUTA
No a to je právě to lazymarmote.
Ikdyby z MB vyjel traktor bez střechy, budeš jich potkávat mega, protože je to přece naše škodovka. A to jsou stejné praktiky německé nadřazenosti, jako při anektování.
Jen si vzpomeňme jak jsme hrdě s pokorou vítali ....
Z toho je mi na blití, nikoliv z paskviloidní Fabky.
Tolik zatracovaný Logan, podle některých hnus mám pocit vypadá v porovnání jiných aut s odstupem času poměrně vyváženě.
Takže honem se s Cliem grandtour.
:yes:
anonym
14. 8. 2007 08:52
Re: AUTA
Přesně tak Němci taky říkaj BMW Mercedes, a potom to je všechno na jedno brdo.
neregistrovaný "spione"
13. 8. 2007 22:48
Je mi trochu smutno
že "česká" automobilka plodí takovéto hrůzy. Trochu mě to tu připomíná pohádku "Císařovy nové šaty". Říkejte si co chcete, ale nové duo Fábií aspiruje na titul ošklivky třídy! Nic proti technice, ale ten design... Osobně mě to přide tak, že z původně jistě ambiciózního plánu se cestou různých škrtů a minimalizace nákladů došlo k něčemu, co ty původní skicy připomíná pouze vzdáleně. Jinak si to vysvětit neumím. V současné nabídce malých aut snad neexistuje méně přitažlivá volba. Škoda. Octavia II se docela povedla.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2007 23:14
Hmm
Tak fakt nechapu, cim se tady spouste diskutujicich nova Fabia tak hnusi. Dle me je ke kritice predevsim technika a pak ceny. Design je podle me ok. Samozrejme, ze pomer vysky a sirky nezapre, ale jinak se mi to auto docela libi. Je urcite lepsi obou koncernovych sourozencu ;-) a vubec v ramci koncernu je nova tvar skody docela svezim vankem v tak trochu zatuchle marnici...
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 8. 2007 08:24
Re: Hmm
...márnici designu koncern vévodí... Chtělo by to opustit dráhu konzervativních designů a zkusit do toho šlápnout!!! P.S.Ale nový Pašík se mi docela líbí,jojo, to jó! >:D
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 00:12
ze škodovky je mi na Zvracení..
No to je Hnus velebnosti... :no: :*)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "frigo"
14. 8. 2007 08:10
Už mě nenachytají.
Vypadá dobře,ale po zkušenosti s Fabií combi, r.v.2003,kdy mě po 60 000 km odešel posilovač řízení za 24 000 Kč, si takový luxus nemohu dovolit.( o stabilizačních tyčích v přední nápravě ani nemluvím,protože to, jaksi ,škodovkáři považují za normální)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirikk"
14. 8. 2007 08:14
Škoda
Chápete někdo proč tu Fabku ještě zmenšili? To by byla o tolik dražší kdyby ta kastle byla o pár cm širší aby to vzadu nebylo jen pro dva lidi kteří jsou už pomalu taky na sebe nalepení?
Rozbalit vlákno
4
anonym
14. 8. 2007 08:20
Re: Škoda
Protože českým ***áčům, kteří vozí v jednom autě celou familii (bo na dvě auta nemají) to musí stačit - co by za ty nekřesťansky nízké ceny ještě chtěli (1cm=1500,-Kč)...
anonym
14. 8. 2007 08:39
Re: Škoda
V to případě bude Fabia III dvoumístná, v konfiguraci kapotovaný motocykl ;-) Řadicí páka mezi koleny
anonym
1. 1. 2008 19:46
Re: Škoda
Šlo jim jen o zisk. Auto ošidíš na šířce. Rozvor, délku a výšku si srovnává každý. Na šířku se dívá jen někdo. Znalec. Je to auto pro tupého a konzervativního zákazníka.
neregistrovaný "správné auto"
1. 1. 2008 19:48
Re: Škoda
Šlo jim jen o zisk. Auto ošidíš na šířce. Rozvor, délku a výšku si srovnává každý. Na šířku se dívá jen někdo. Znalec. Je to auto pro tupého a konzervativního zákazníka.
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 08:25
Fabia... Dobrá volba?
Škoda Fabia patří dlouhodobě k jedněm z nejspolehlivějších vozů segmentu "B". Oproti koncernovým sourozencům - Polu a Ibize je v průměru o nějakých 10% závažných závad lepší. Tady již několikrát zmiňované Clio je dokonce o zhruba 15% horší. Nevidím důvod, proč by se nová Fabia měla od tohoto trendu odvracet, a proto je Fabia z tohoto hlediska jednoznačně dobrou volbou.

Problém však vidím jinde. Chabá motorová paleta, nekvalitní záruční servis a nevýrazná designová linie.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 8. 2007 10:42
Re: Fabia... Dobrá volba?
Prosím Tě Džeiáre čím a kde je zmiňované Clio o zhruba 15% horší? Můžeš mi to prosím podrobně popsat?
Díky.
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 13:29
Re: Fabia... Dobrá volba?
Takže konkrétně. Tabulky spolehlivosti TÜV, srovnání dvou modelů - Fabia X Clio:

Report 2007:
Fabia 7,5% Clio 20,1%

Report 2006:
Fabia 7,6% Clio 22,0%

Takže se omlouvám za nepřesnost, není to celých 15%, je to o něco méně, ale pořád pro mě dost výrazný rozdíl.

Např. za r. 2007 ve stáří 1 - 3 roky patří Cliu 88. místo spou s Fiatem Seicento s 8,1% vážných závad.
Ale to myslím není žádné překvapení. Obecně francouzské vozy dlouhodobě obsazují poslední třetinu tabulky, společně s korejskými a italskými auty.
neregistrovaný "Seremed"
14. 8. 2007 08:33
skoda
prosimvas, uz sem tu Fabii nedavejte, to je nelidske, vzdycky se mi udela soufl...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "invisible"
14. 8. 2007 08:36
Svetla
Novej kombik mi nejak doted nevadil , ale ty zadni svetla nemuzou myslet vazne , dyt to je hnus 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "trigger"
14. 8. 2007 08:38
Proč?
Nechápu proč vyrábí škoda konkurenta pro roomster? Možná bylo rozumější použít peníze na vývoj kombi k snížení ceny roomsteru a prodávat ho jako MPV/Combi Myslim že zákazníci roomsteru se částečně přesunou k fabii rozhodně jich kvuli combi moc nepřibude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dalibor"
14. 8. 2007 10:12
Skoda auto uverejnila nove foto
ttp://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ho
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Dalibor"
14. 8. 2007 10:15
Re: Skoda auto uverejnila nove foto
Sakra, nedovoli mi to dat celej odkaz, vsak si to najdete sami :-)
A rekl bych ze z tech 2 pohledu, co tam ukazujou to vypada hodne dobre!!!
Jasne pohled primo zezadu bude asi trochu hruza, ale jinak tleskam...
14. 8. 2007 10:45
Re: Skoda auto uverejnila nove foto
pozrel som si to a dal do PC je to krasne auto osobne nevytikam nič dizajnu...technika je vpoho,až na motorovu paletu ,ale to by sa malo napraviť TDi CR su na ceste a HTP su sice neni až take zle motori ako sa hovori,ale zaslužilo by si to zaklad aspoň 55KW
neregistrovaný "wlken"
14. 8. 2007 10:20
Škoda proporcí
Já si nemůžu pomoct,ale mě coby milovníkovi ladných a vyvážených tvarů vozů z 60.let neuniká šílená neproporčnost celého vozu,zdá se mi to jako pokus o něco nového za každou cenu,jako když na embéčko našroubuješ samořezkama nárazník z Felicie..Na autě se mezi sebou bijou úplně odlišné principy tvaru,prostě nemám při pohledu na tohle auto ten uspokojivý pocit celistvosti a jednoty uvažování designéra,jako když předek nakreslil Franta,ale pak měl padla a zadek dostal na starosti Pepa...Auto nemá vyvážené základní rozměry a ten úzký pruh oken,který evokuje Gottwaldovu obrněnou škodovku celé auto jenom pitvoří..Ale neberte to jako útok na škodovku,pouze osobní dojmy z pohledu na tuto novou českou ikonu parkovišť u Lídlu..I když,čert vem design,auto to jistě není špatné a najde si spoustu spokojených zákazníků a všem přeju ať jim jejich vysněná škodovka(Renault,Fiat,Kia,...) slouží co nejlíp! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GILMOUR"
14. 8. 2007 10:22
Design zadku je jak nějaký sankjonk
vypadá to jak zmenšený sankjonk ródyjus či co.
u mě nebrat
nezpochybňuju kvalitu toho auta, ale designéři ve škodovce asi něco pili - nějakey dryják podle toho jak to vypadá
holt i mist tesař se obcař utne
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2007 10:40
nesklamala
Tak som si pozrel nove oficialne fotky a ako som čakal F II kombi nesklamala.Škoda opäť potvrdila ,že vie robiť kombíky.Osobne by som volil radšej Fabiu ako 207SW či Clio Grandteur.207SWčko je po 206SW neprijemne napuchnute prekvapenie.A clio?nepači sa mi ani hatch a kombik nepriniesol žiadne zlepšenie dizajnu.Takže moja volba jednoznačne FII poriadne nizkoprofilove kolesa ,peknu metalizu a nadherne auto.a čo sa tyka toško diskutovanej širky myslim,že keby som bol zdravo zmyšlajuci otec a chcel si kupiť auto pre 5člennu rodinu nehladal by som v tomto segmente...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jen ne fabia"
1. 1. 2008 19:15
Re: nesklamala
Proč musíš to hnusné auto zachraňovat hezkými koly a barvou. Kup si toho krasavce v základní zeléné na plechu s koly š 165 na 14", ať víš do čeho jdeš. Jdeš do: špatného vozu, a škaredého, malého, nepohodlného za cenu vozu pěkného a v nižší střední třídě a ve slušné výbavě. Němcům zdar!
neregistrovaný "vaasaa"
5. 11. 2007 13:05
blbci v nové Fabii2 combi
Opravdu jenom úplný trotl si může koupit něco tak odporného a hlavně technicky nedokonalého jako je Fabia 2 combi...škodovku to nestálo vůbec nic. Motory Vám naservírovali pořád stejný, ty starý a na nic. Předek měli z Roomsteru, podvozek nechali z původní Fabie, navíc jí zůžili, takže jízdní vlastnosti zřejmě fábistické "závodníky" moc nenadchnou...No kdo jim už na takovýhle okatý podvrh skočí je u mě totální nepřemýšlející tupec, který mermomocí bude za každou cenu podporovat národní hrdost, na kterou mu ovšem německé vedení škoda auto sere a bude si krásně libovat v ziscích za vaše pracně nasmolené peníze...Navíc přece nechcete, aby škoda Fabia měla víc jak 60kw??!!! Už teď se podívejte jaký to jsou všichni pitomí závodníci a to tam mají 44kW a 55kW v 1.4. Jezdí s nima nadoraz a napodlaze plyn..teď si představte ty samé lidi, kdž jim tam někdo dá 100kW!!!Pan Červíček (nový náčelník dopravní PČR) jde okamžitě od válu, protože takový masakr, na silnicích-to bude něco..S pozdravem pro všechny soudný lidi.
Rozbalit vlákno
0