Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
2
než teď. Dnešní výkony by už nešly bez čtyřkoly ani pořádně uřídit.
Barry Lyndon
0
bez čtyřkolky a hlavně elektroniky. Internet je plný zábavných videí, jak někdo 600-700 koňovém Ferrari elektroniku vypnul a co se pak danému Jelimanovi dělo v běžném provozu (neřiditelná šílenost)
gil54
..."došlo k malému zhoršení koeficientu odporu vzduchu (z 0,30 na 0,32), ale zase byla vylepšená aerodynamika"...
..."dvouhmotový setrvačník, který na úkor odezvy zlepšil chod volnoběhu a pedálu plynu"...
Vylepšili aerodynamiku zhoršením odporu vzduchu a zlepšili chod pedálu plynu dvouhmoťákem. To je zase univerzita...
..."dvouhmotový setrvačník, který na úkor odezvy zlepšil chod volnoběhu a pedálu plynu"...
Vylepšili aerodynamiku zhoršením odporu vzduchu a zlepšili chod pedálu plynu dvouhmoťákem. To je zase univerzita...
Tak pokud je cílem aerodynamických úprav např. omezení vztlaku, mohli svým způsobem "aerodynamiku" zlepšit, i když když ji z jiného pohledu (odpor vzduchu) zhoršili... :-)
Je sice třeba poděkovat za tvojí snahu o technické školení s překvapujícími závěry, avšak je zřejmé, že jsi evidentně nepobral, že jsem nezpochybňoval vlastní technické řešení, ale způsob, jak je to v textu popsané.
Dělnice, co navléká barevné korálky v chráněné dílně, by to napsala líp. :-)
Dělnice, co navléká barevné korálky v chráněné dílně, by to napsala líp. :-)