Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík prověřil VW ID. Buzz Cargo živým nákladem. Obstál při převozu ovcí?
148 komentářů
František K
Příspěvek podléhá schvalování.
rohYpnol
Vozit ovce v autě pro hloupé ovwce a navíc ještě pro hloupější ovce prosazující EV??? To je hned tripple win :-[] :yes: :yes: :yes:
Nekenieh
Tak pravdu mám hned na začátku, že už se živí jen kecama o autech. Pak už to jsou jen ty kecy.
Škoda, že si výrobci nenechali poradit a do spalováků nedávali za příplatek do podlahy půltunová závaží, když to s nimi tak skvěle jede. Nosnost je na dodávku "užasná", ale vůbec to nevadí, vždyť se to dá přetížit. Při hodnocení spotřeby už zahodil veškerou důstojnost technika a porovnává spotřebu čisté předžvýkané elektrické energie se spotřebou primární energie.
Velikostí ta kára odpovídá spíše starému Sharanu a s tím bych to odjel tak za 5,8 litru, tedy za 61,5kWh primární energie. Když to vezmu přes populární CO2:
spotřeba 5,8 litru nafty odpovídá 15,3kg CO2
Vaculík na to spálil 21,4 kWh elektřiny a vyprodukoval 9,2kg CO2 (průměr pro výrobu elektřiny v ČR, kde Vaculíka zachraňuje vysoký podíl JE), což odpovídá 3,48 litru nafty. Takže je s emisemi na 60% spalováku, žádné zero emission se nekoná ani náhodou. A kde jsou odpisy a provoz celé elektrifikační soustavy včetně elektráren. Tolik dle emisí CO2. A pozor, zachraňuje to jádro, jinak dopadne stejně nebo hůř než spalovák.
Samozřejmě může jet pro ovečky v noci a dobíjet ve dne, pokud bude zrovna slunečno, ze své krásné FV elektrárny, kterou nemá.
Jinak ovečkám je nejlepší podestlat senem, jednou jsem koupil nějaké hladové a celou cestu se krásně v autě pásly.
Škoda, že si výrobci nenechali poradit a do spalováků nedávali za příplatek do podlahy půltunová závaží, když to s nimi tak skvěle jede. Nosnost je na dodávku "užasná", ale vůbec to nevadí, vždyť se to dá přetížit. Při hodnocení spotřeby už zahodil veškerou důstojnost technika a porovnává spotřebu čisté předžvýkané elektrické energie se spotřebou primární energie.
Velikostí ta kára odpovídá spíše starému Sharanu a s tím bych to odjel tak za 5,8 litru, tedy za 61,5kWh primární energie. Když to vezmu přes populární CO2:
spotřeba 5,8 litru nafty odpovídá 15,3kg CO2
Vaculík na to spálil 21,4 kWh elektřiny a vyprodukoval 9,2kg CO2 (průměr pro výrobu elektřiny v ČR, kde Vaculíka zachraňuje vysoký podíl JE), což odpovídá 3,48 litru nafty. Takže je s emisemi na 60% spalováku, žádné zero emission se nekoná ani náhodou. A kde jsou odpisy a provoz celé elektrifikační soustavy včetně elektráren. Tolik dle emisí CO2. A pozor, zachraňuje to jádro, jinak dopadne stejně nebo hůř než spalovák.
Samozřejmě může jet pro ovečky v noci a dobíjet ve dne, pokud bude zrovna slunečno, ze své krásné FV elektrárny, kterou nemá.
Jinak ovečkám je nejlepší podestlat senem, jednou jsem koupil nějaké hladové a celou cestu se krásně v autě pásly.
Prečo počítaš naftovému autu len spotrebu a elektromobilu chceš rátať aj výrobu a distribúciu elektriny? Začni do spotreby spaľováku počítať aj proces ťažby ropy, výroby, distribúcie a skladovania nafty, a potom môžeš porovnávať emisie a ekonomické dopady. Inak to čo píšeš sú len hlúposti bez akejkoľvek výpovednej hodnoty.
Nebudu rozporovat Váš výpočet, ale jen se zeptám, jestli počítáte s tím, že energetický mix se bude v čase jen zlepšovat a že celý přechod ne elektromobilitu je běh na dlouhou trať.
Zkuste si udělat stejný výpočet v roce 2035, až budou zavřené uhelné elektrárny.
Zkuste si udělat stejný výpočet v roce 2035, až budou zavřené uhelné elektrárny.
Hlavně kolik bude stát 1 kilowattka až ty uhelky zařou.
Žádná náhrada za ně není, nestaví se a OZE je těžký utopistický nesmysl, v zimě nefungující :-):-)
https://smutny.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
https://iuhli.cz/…vsechno-vezmeme/
Žádná náhrada za ně není, nestaví se a OZE je těžký utopistický nesmysl, v zimě nefungující :-):-)
https://smutny.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
https://iuhli.cz/…vsechno-vezmeme/
Není jenom CO2! Ten tvůj starý Sharan měl potenciál zasmradit svými dieselovými smrady a jedy za pár minut půl okresního města. To se zde nekoná.
Ev maj komín v počeradech, chile, africe, rusku, číně na zaocenáských lodí co za rok 2023 anjedou 6x tolik km jak v roce 2019 , maj komín ve venezuele, indii, vitenamu, kmabodže, maj komíny v tisících letadlech denně križujících svět.
To jsou komíny vašich EV!!!
To jsou komíny vašich EV!!!
https://businessnews24.cz/…ch-misto-dolaru/
https://oenergetice.cz/…nez-zdvojnasobil
Tak jen víc podporujte čínu a jimi dodávané FVE a komponenty pro větrníky :-):-):-)
https://oenergetice.cz/…nez-zdvojnasobil
Tak jen víc podporujte čínu a jimi dodávané FVE a komponenty pro větrníky :-):-):-)
rohYpnol
Od pana Vaculíka bych opravdu jako správný vesničan čekal fakta. A ne hospodské představy a fantasmagorické domněnky.
Předně, spojitost mezi názorem na EV a nějakou proruskou rétorikou je totální smyšlenost a neuvěřitelná blbost.
To už rovnou můžu napsat, že EV tady prosazují jen proruští agenti a trollové, protože je přece jasné, že na provoz EV bude potřeba více dodávek uranu z Ruska!!!
Druhá věc, která je nesmysl, je snadnost plynulé jízdy. Opak je pravdou, zvlášť pokud někdo jezdí v módu e-pedal. Elektromobily naopak velmi rády rekuperují a plynulost jízdy není. Takže naprosto naopak, se spalovacím motorem se jezdí co do plynulosti výrazně lépe a možnost využívat plachtění a setrvačnost je u EV horší.
Třetí věc- je krásné jak se rozplývá autor nad složitostí s masivností podvozkovych dílů. Ale naprosto disciplinovaně mlčí o tom, že až to bude třeba vyměnit, což díky hmotnosti bude možná i brzy, tK to nebudou hezké náklady. A pokud někdo bude výměny zanedbávat nebo prodlužovat , tak při té hnotnosti to bude hodně zlé. Docela mě to překvapuje u autora, který točil bazarovky a rozplývá se nad spolehlivostí Toyoty LC.. Opravdu jen náhoda?!?
Čtvrtá věc - praktičnost. Rozdíl mezi tímhle a starou T3 je třeba už jen v tom, že ve staré se nemusím platit po 4 jak v zákopu na východní frontě!!! Užitná hmotnost a objem z ID.buzz cargo dělá opravdu neprodejný elektrošrot. Na rozvoz pizzy je to totiž zbytečně velké. A na rozvoz zbytku je to příliš malé.
Pátá věc - lži o solárexh a vyřešení závislosti. Soláry žádnou nezávislost neřeší a neznamenají. 1/4 roku tady prostě slunce reálně využitelné není. Na domácí dobíjení EV je to jen přes léto. Jenže jezdit chceme a potřebujeme pořád!!! Takže závislosti to neřeší vůbec. Jen příjemný bonus přes léto, ovšem za nehorázné celospolečenské náklady!!! O vyvolané závislosti na Číně autor opět taktně mlčí... Opět jen náhoda?!? ...
A poslední věc - ano, velice rád budu měsíc trpět s provozem EV abych eurohujerům vysvětlil, že po měsíci napíšu opět jen - děkuji, nechci. I nadále si budu užívat svůj benzín a svůj diesel :-!
Předně, spojitost mezi názorem na EV a nějakou proruskou rétorikou je totální smyšlenost a neuvěřitelná blbost.
To už rovnou můžu napsat, že EV tady prosazují jen proruští agenti a trollové, protože je přece jasné, že na provoz EV bude potřeba více dodávek uranu z Ruska!!!
Druhá věc, která je nesmysl, je snadnost plynulé jízdy. Opak je pravdou, zvlášť pokud někdo jezdí v módu e-pedal. Elektromobily naopak velmi rády rekuperují a plynulost jízdy není. Takže naprosto naopak, se spalovacím motorem se jezdí co do plynulosti výrazně lépe a možnost využívat plachtění a setrvačnost je u EV horší.
Třetí věc- je krásné jak se rozplývá autor nad složitostí s masivností podvozkovych dílů. Ale naprosto disciplinovaně mlčí o tom, že až to bude třeba vyměnit, což díky hmotnosti bude možná i brzy, tK to nebudou hezké náklady. A pokud někdo bude výměny zanedbávat nebo prodlužovat , tak při té hnotnosti to bude hodně zlé. Docela mě to překvapuje u autora, který točil bazarovky a rozplývá se nad spolehlivostí Toyoty LC.. Opravdu jen náhoda?!?
Čtvrtá věc - praktičnost. Rozdíl mezi tímhle a starou T3 je třeba už jen v tom, že ve staré se nemusím platit po 4 jak v zákopu na východní frontě!!! Užitná hmotnost a objem z ID.buzz cargo dělá opravdu neprodejný elektrošrot. Na rozvoz pizzy je to totiž zbytečně velké. A na rozvoz zbytku je to příliš malé.
Pátá věc - lži o solárexh a vyřešení závislosti. Soláry žádnou nezávislost neřeší a neznamenají. 1/4 roku tady prostě slunce reálně využitelné není. Na domácí dobíjení EV je to jen přes léto. Jenže jezdit chceme a potřebujeme pořád!!! Takže závislosti to neřeší vůbec. Jen příjemný bonus přes léto, ovšem za nehorázné celospolečenské náklady!!! O vyvolané závislosti na Číně autor opět taktně mlčí... Opět jen náhoda?!? ...
A poslední věc - ano, velice rád budu měsíc trpět s provozem EV abych eurohujerům vysvětlil, že po měsíci napíšu opět jen - děkuji, nechci. I nadále si budu užívat svůj benzín a svůj diesel :-!
No musíš se ptát, kdo pana Vaculíka platí. Německý majitel ........ a je jasno a je vymalováno. Dále největší reklamní zadavatel, Škoda Auto - a tak byl pan Vaculík drcen, vždyť jen bezmyšlenkovitě opakuje naučené fráze pocházející od VAGu a z dílen eko-elektro-pomatenců.
Holt košile bližší kabátu, koho chleba jíš, toho píseň zpívej, kdo chce s vlky (ve Vlkohradu) býti, musí s nimi výti ...
Je mi ho opravdu líto ....
Holt košile bližší kabátu, koho chleba jíš, toho píseň zpívej, kdo chce s vlky (ve Vlkohradu) býti, musí s nimi výti ...
Je mi ho opravdu líto ....
Já nemám problém s tím, že šlape brázdu podle chlebodárce. To koneckonců do jisté míry děláme všichni a kdo je k sobě aspoň trochu upřímný si to přizná.
Mě vadí ta autorova póza odsuzovat a opět nálepkovat ty, co vidí EV komplexně včetně nezanedbatelných stinných stránek které EV přináší. A bohužel pro naši zemi negativa jednoznačně převažují.
A žvásty mnohých eurohujerů, že EV mají přece vývoj a za 10 let bude to či ono.. Jenže za 10 let ani spalováky nebudou to co dnes stejně tak jako dnes nejsou to co před 10ti lety ..
Mě vadí ta autorova póza odsuzovat a opět nálepkovat ty, co vidí EV komplexně včetně nezanedbatelných stinných stránek které EV přináší. A bohužel pro naši zemi negativa jednoznačně převažují.
A žvásty mnohých eurohujerů, že EV mají přece vývoj a za 10 let bude to či ono.. Jenže za 10 let ani spalováky nebudou to co dnes stejně tak jako dnes nejsou to co před 10ti lety ..
Dokazes rozepsat to s tim uranem?
Tady je to uvedeno v takovém krátkém souhrnu - http://www.e15.cz/…ani-rudy-1394382 . Jde o to, že západní země a SSA odstavily závody pro obohacování uranu z důvodu ekonomických (levný tablety/pelety z ruské produkce) a ekologické zátěže těchto provozů. Okolo roku 2008 se 45 % pelet vyrábělo z vyřazených jaderných hlavic, což už teď se asi taky nebude dělat. Zásoby uranu jsou v pohodě, protože jsou v Kanadě, Austrálii, Rusku, Kazaschstánu, Namibii, Nigérii. Problém jsou centrifugy pro obohacování, tady většinu dělá RF a Čína, která ale mohutně staví reaktory (asi 150 už rozestavěných), takže bude většinu paliva potřebovat pro sebe. Spotřeba jednoho 1 000MW elektrárenského bloku (Temelín) je 21,5 tun uranu ročně. Ta legrácka výměnou dodávky z TVELu za Westinghouse je o palivových proutcích - tady je to popsáno http://www.cez.cz/…3/tableta_6.html , což je zapouzdření pelet. Je to podobné jako s ruských plynem, který se změnou vlajky na tankeru předělá na hodný západní nebo SSA plyn a s ropou, kterou podobně dostáváme z Číny, Indie nebo Turecka, ale jde o ruskou ropu.
Ty ale pises o necem jinem.
Otazku jsem myslel na cast:“ protože je přece jasné, že na provoz EV bude potřeba více dodávek uranu”
PS: ze jsou sankce obchazene se oficialne vi, resi se to a bylo i predpokladane.
Otazku jsem myslel na cast:“ protože je přece jasné, že na provoz EV bude potřeba více dodávek uranu”
PS: ze jsou sankce obchazene se oficialne vi, resi se to a bylo i predpokladane.
Nejvíc elektráren po světě staví Rosatom a čína a nejvíce plaiva jako přepracovaného vyhořelého tak nového opět vyrábí Rosatom.
Ne nadarmo je to největší jaderná korporace na světě. Umí vyrobit naprosto cokoliv. Narozdíl od jiných :-)
Hlavně napiš Doníku, že je to propaganda.
Ne to jsou fakta, Roasatom umí vyrobit 25x tolik co Westinghouse. BOHUŹEL.
Až mi dodá Westinghouse jaderný ledoborec, přepracovené palivo, plovoucí jadernou elektrárnu, rekator chlazený sodíkem, olovem atd tak dej vědět.
Ne nadarmo je to největší jaderná korporace na světě. Umí vyrobit naprosto cokoliv. Narozdíl od jiných :-)
Hlavně napiš Doníku, že je to propaganda.
Ne to jsou fakta, Roasatom umí vyrobit 25x tolik co Westinghouse. BOHUŹEL.
Až mi dodá Westinghouse jaderný ledoborec, přepracovené palivo, plovoucí jadernou elektrárnu, rekator chlazený sodíkem, olovem atd tak dej vědět.
Zapoměl si na singapur, irán , řecko a některé arabské země, ty taky umně přepordávají ruskou ropu nebo z ní vyrábějí další produkty a ty dodávaj do EU jako že je vyrobili oni .....
https://www.newstream.cz/…ji-na-ruske-rope
https://www.newstream.cz/…ologickou-hrozbu
Sankce fungují POUZE ka napakování se těchto zemí. Všechno to zplatí konvoý spotřebitel v EU. Rusko si vše sežene jinde https://www.tydenikhrot.cz/…mecka-i-z-finska
Dobrá okrádačka co :-)
https://www.newstream.cz/…ji-na-ruske-rope
https://www.newstream.cz/…ologickou-hrozbu
Sankce fungují POUZE ka napakování se těchto zemí. Všechno to zplatí konvoý spotřebitel v EU. Rusko si vše sežene jinde https://www.tydenikhrot.cz/…mecka-i-z-finska
Dobrá okrádačka co :-)
DonVito
Diky Martine. :*)
I za ten komentar o ruske propagande a kritickem mysleni.
Lidi maji zaslepene mozky a jsou schopni se hadat i o tom, zda je jizda s EV plynula. :-O
Konzumenti ruske propagandy jsou obvykle agresivni, radi pouzivaji slovo fasismus a predevsim jejich hlavnim nepritelem je EU (zapad...), ktere jsme nicmene soucasti. Je dobre si pripomenout, ze ruska propaganda ma za cil polarizovat spolecnost a relativizovat. Ale predevsim slouzit zajmum ruska - byt zavisly na spotrebe fosilnich paliv ruskem produkovanych. A tuto spotrebu nesnizovat! I proto je nenavist ke greendealu a ekologii leitmotivem ruske propagandy.
Neni tedy divu, ze dle ruske propagandy ekolog = fasista.
Je paradox, ze nekdo uveri, ze nejvetsim nepritelem je ochrance prirody.
To je na urovni projevu, kdy zodpovednost za valku na Ukrajine je pripisovana zapadu.
Nebo tomu, ze se rusko napadenim Ukrajiny brani. Bohuzel se najdou lide (bez kritickeho mysleni), kteri tomu veri.
PS Tihle lide budou proti EU (ale i USA a Cine), proti omezovani spalovaku potazmo spotreby ropy, ale uz i proti samotnym automobilkam, ktere vyhlasily ukonceni vyroby spalovacich motoru bojovat do roztrhani tela. :-[]
Resp. budou si myslet, ze globalni oteplovani je jen globalni spiknuti. Zcela (ne)prekvapive uverili, ze se jedna (ve vysledku) o spiknuti proti producentum ropy.
I za ten komentar o ruske propagande a kritickem mysleni.
Lidi maji zaslepene mozky a jsou schopni se hadat i o tom, zda je jizda s EV plynula. :-O
Konzumenti ruske propagandy jsou obvykle agresivni, radi pouzivaji slovo fasismus a predevsim jejich hlavnim nepritelem je EU (zapad...), ktere jsme nicmene soucasti. Je dobre si pripomenout, ze ruska propaganda ma za cil polarizovat spolecnost a relativizovat. Ale predevsim slouzit zajmum ruska - byt zavisly na spotrebe fosilnich paliv ruskem produkovanych. A tuto spotrebu nesnizovat! I proto je nenavist ke greendealu a ekologii leitmotivem ruske propagandy.
Neni tedy divu, ze dle ruske propagandy ekolog = fasista.
Je paradox, ze nekdo uveri, ze nejvetsim nepritelem je ochrance prirody.
To je na urovni projevu, kdy zodpovednost za valku na Ukrajine je pripisovana zapadu.
Nebo tomu, ze se rusko napadenim Ukrajiny brani. Bohuzel se najdou lide (bez kritickeho mysleni), kteri tomu veri.
PS Tihle lide budou proti EU (ale i USA a Cine), proti omezovani spalovaku potazmo spotreby ropy, ale uz i proti samotnym automobilkam, ktere vyhlasily ukonceni vyroby spalovacich motoru bojovat do roztrhani tela. :-[]
Resp. budou si myslet, ze globalni oteplovani je jen globalni spiknuti. Zcela (ne)prekvapive uverili, ze se jedna (ve vysledku) o spiknuti proti producentum ropy.
Mal si cez vikend uraz hlavy?
Oznacit diskuzniho protivnika za dusevne nemocneho narkomana.
Dalsi ukazka dobre naposlouchane propagandy. :yes:
Dalsi ukazka dobre naposlouchane propagandy. :yes:
Kdo jezdí na fosilní paliva, ten je proruský fašista?
ano, je
Když tady někdo prosazuje EV + soláry, kdy baterka mnohých EV je vyrobena v Číně /případně rovnou celé EV je z číny/ a soláry na 99% jsou z Číny, která obchoduje a přinejmenším nepřímo podporuje Rusko, tak to není proruský fašista??
Zde pletes opet dve rozdilne veci do jedne hromady.
FVE nebo baterie je vyrobek.
Elektrina/ ropa je palivo.
PS: “prorusky fasista” tohle spojeni tu pouzil poprve kdo?
FVE nebo baterie je vyrobek.
Elektrina/ ropa je palivo.
PS: “prorusky fasista” tohle spojeni tu pouzil poprve kdo?
A auto jazdi na ropu? alebo na benzin/diesel co je vlastne tiez vyrobok?
Benzin / naftu koupim a spalim.
Baterie, FVE, ev atd - koupim a pouzivam.
Baterie, FVE, ev atd - koupim a pouzivam.
Používám a pak ekologicky recykluji.
Recyklace například u lithia je výrazně levnější, než jeho těžba a rafinace a v závodě VW/Škoda na recyklaci baterií je účinnost recyklace lithia 98%. Tzn. měli bychom se jako lidstvo dostat do bodu, kdy bude těžba lithia minimální, protože to bude skoro uzavřený okruh.
Recyklace například u lithia je výrazně levnější, než jeho těžba a rafinace a v závodě VW/Škoda na recyklaci baterií je účinnost recyklace lithia 98%. Tzn. měli bychom se jako lidstvo dostat do bodu, kdy bude těžba lithia minimální, protože to bude skoro uzavřený okruh.
Baterie pro použití zahodí, zůstanou se válet ve vracích nebo shoří a do ovzduší uniknou jedovaté splodiny.
Realita roku 2023 :-)
Realita roku 2023 :-)
Palivo nebo výrobek je putna, je podstatné kdo vám to dodává, z čeho to vyrobí (africké a ruské suroviny) a kolik na tom vydělává.
Ale to už se ti nehodí do krámu, vid BORISOVE :-):-):-)
Ale to už se ti nehodí do krámu, vid BORISOVE :-):-):-)
Si uhohej a totálně trapnej, zelený neostalinistický utopisto.
VY jste bohužel ti, co jedou sovětské fantasmagorické utopie, vy jste ti nástupci sovětských BOLSEVIKU a JEJICH PAVEDCU!!!
VY - nikoliv MY - odpůrci.
VY jste bohužel ti, co jedou sovětské fantasmagorické utopie, vy jste ti nástupci sovětských BOLSEVIKU a JEJICH PAVEDCU!!!
VY - nikoliv MY - odpůrci.
Doníku, dnes jsi se obzvláště demagogicky vyblil. Realita je raková, že krom 2-3 proruských trollů zde nesnáší ruzzáky a ekofašisty všichni stejně.
sorry za off topic, ale proc tedy i ty siris fake zpravy o EV ktere siri i ruska propaganda?
Naříklad? Hele, když ruzzácká propaganda někde napíše, že den má 24 hodin, tak chtě něchtě musím souhlasit. A jestli ty na tom vystavíš názor, že jsem proruzzký fašista, tak to jen dokazuje, jak velký jsi dement.
a o tom to prece je, ze se lez napise mezi pravdiva tvrzeni. Pak se tam napise nejaky viník ( EU, EV, ekologove atd) a posle se to do sveta internetu.
Ty mas predstavu ze propaganda (rozhodne nejde jen o rusko) je neco co hned poznas a je to podepsane a ozdrojovane?
Ty mas predstavu ze propaganda (rozhodne nejde jen o rusko) je neco co hned poznas a je to podepsane a ozdrojovane?
Nasdilim ti priklad na ruskou propagandu (ktera byla na zacatku valky zakazana).
https://aeronet.news/evropsky-parlament-odhlasoval-zakaz-prodeje-osobnich-a-uzitkovych-vozu-se-spalovacimi-motory-od-roku-2035-skonci-veskera-osobni-doprava-po-vlastni-motorizovane-ose-s-vyjimkou-nejbohatsich-lidi/
"Evropský parlament odhlasoval zákaz prodeje osobních a užitkových vozů se spalovacími motory od roku 2035! Skončí veškerá osobní doprava po vlastní motorizované ose s výjimkou nejbohatších lidí, kteří budou mít několik milionů korun na elektrické SUV, protože jiné modely aut nakonec automobilky vyrábět nebudou, protože dotace na malé elektromobily skončí o několik let předtím! Celá EU se přitom podílí na světových emisích CO2 jen z necelých 10% a zbytek světa má emise v paži! O ekologii nejde, jde o Total Control a výměnu petrodolaru za kilowatthodinu!"
:no: :no: :no: :no: :no:
Proc pise ruska propaganda stejne jako af, ballik atp.?
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Aeronet
"Aeronet (nebo také AE News) je anonymně provozovaný dezinformační web publikovaný v českém jazyce. Šéfredaktor serveru vystupuje pod zkratkou VK jako „vedoucí kolotoče“. Podle vlastní charakteristiky autorů jde o „nezávislý internetový zpravodajský portál připravovaný českými a slovenskými krajany žijícími v Nizozemsku, Rusku a v USA“, resp. „ústřední server mediálního odboje v České republice“.[1] V jeho obsahu ovšem převažují těžko ověřitelné zprávy a spekulace. Bezpečnostní informační služba označila v roce 2014 ve svých zprávách Aeronet.cz za zdroj nebezpečné ruské propagandy.[2] " :-O
https://aeronet.news/evropsky-parlament-odhlasoval-zakaz-prodeje-osobnich-a-uzitkovych-vozu-se-spalovacimi-motory-od-roku-2035-skonci-veskera-osobni-doprava-po-vlastni-motorizovane-ose-s-vyjimkou-nejbohatsich-lidi/
"Evropský parlament odhlasoval zákaz prodeje osobních a užitkových vozů se spalovacími motory od roku 2035! Skončí veškerá osobní doprava po vlastní motorizované ose s výjimkou nejbohatších lidí, kteří budou mít několik milionů korun na elektrické SUV, protože jiné modely aut nakonec automobilky vyrábět nebudou, protože dotace na malé elektromobily skončí o několik let předtím! Celá EU se přitom podílí na světových emisích CO2 jen z necelých 10% a zbytek světa má emise v paži! O ekologii nejde, jde o Total Control a výměnu petrodolaru za kilowatthodinu!"
:no: :no: :no: :no: :no:
Proc pise ruska propaganda stejne jako af, ballik atp.?
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Aeronet
"Aeronet (nebo také AE News) je anonymně provozovaný dezinformační web publikovaný v českém jazyce. Šéfredaktor serveru vystupuje pod zkratkou VK jako „vedoucí kolotoče“. Podle vlastní charakteristiky autorů jde o „nezávislý internetový zpravodajský portál připravovaný českými a slovenskými krajany žijícími v Nizozemsku, Rusku a v USA“, resp. „ústřední server mediálního odboje v České republice“.[1] V jeho obsahu ovšem převažují těžko ověřitelné zprávy a spekulace. Bezpečnostní informační služba označila v roce 2014 ve svých zprávách Aeronet.cz za zdroj nebezpečné ruské propagandy.[2] " :-O
Uff, některé věci je lepší nevědět! A teď si představte, že tomu nějaký teta z horní dolní věří. Ta musí mít smutný život a musí EU vážně milovat... :(
Ty trapná zelená osobo, my jsme tu někdy citovali Aeronet? Kde ty prolhaná utopistická žumpo?
Sorry, ale tohle nahlašuju jak šíření dezinformací, lží a nenávisti k diskutérům!!!!!!!
Všechno co sem tu kdy psotoval je z čekých webů a ani jeden, ANI JEDEN Z NICH NENI OZNACEN JAKO DEZIFORMACNI TY PROLHANA ZELENA KREATURO!!!
NAJDI MI TU JEDINY ODKAZ NA RUSKOU PROPAGANDU TY PROLHANY CHUDAKU!!!
Páral je třeba ruskeem placenej dezinformátor? Nebo člen ODA a bývalý mluvčí ŠKoda Auto smutný?
Fakt? :-):-):-)
Sorry, ale tohle nahlašuju jak šíření dezinformací, lží a nenávisti k diskutérům!!!!!!!
Všechno co sem tu kdy psotoval je z čekých webů a ani jeden, ANI JEDEN Z NICH NENI OZNACEN JAKO DEZIFORMACNI TY PROLHANA ZELENA KREATURO!!!
NAJDI MI TU JEDINY ODKAZ NA RUSKOU PROPAGANDU TY PROLHANY CHUDAKU!!!
Páral je třeba ruskeem placenej dezinformátor? Nebo člen ODA a bývalý mluvčí ŠKoda Auto smutný?
Fakt? :-):-):-)
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pises naprosto stejne veci jako Aeronet.
To je minimalne duvod se zamyslet proc to pises.
To je minimalne duvod se zamyslet proc to pises.
A posílám linky z Tydeniku hrot, Newstreamu, Ihli, Idnes. Lidovek atd.
Klasické ruské dezinformační weby.
Jaké máte vy, následníci sovětských utopistů dezinformační weby? Greenpace, aktivisti lepící se k silnici a eko neziskovky, donedávna placené ruským Gazpromem?
https://www.opojisteni.cz/…u-ruska/c:23884/
Autorka je vysokošolsky vzdělaný člověk oceněný titulem Akademik roku 2022 za finanční produkty https://www.opojisteni.cz/…aterina-lhotska/
HAHAHA
Objevily se totiž informace o napojení zelených aktivistů na ruské penězovody v souvislosti s nadací Klimastiftung působící v německé spolkové zemi Meklenbursko–Přední Pomořansko. Na ni vloni převedl ruský plynárenský gigant Gazprom 192 miliónů €. Nadaci „zaštítila“ premiérka země Manuela Schwesigová. Ta tak nyní čelí obvinění, že se její vláda nechala od Rusů koupit, aby jim pod záminkou „boje proti klimatickým změnám“ pomohla obejít americké sankce a prosadit spuštění plynovodu Nord Stream 2. Zemský parlament proto spustil vyšetřování zasahující až do nejvyšších pater německé politiky a byznysu. Mezi svědky se má totiž objevit nejen současný premiér Olaf Scholz, ale i jeho předchůdci Angela Merkelová a Gerhard Schröder, a také Putinův důvěrník Matthias Warnig.
Není to však poprvé, kdy Gazprom financoval německé zelené aktivisty. Už před více než deseti lety totiž prostřednictvím společnosti Nord Stream založil ve stejné spolkové zemi spolu s ekologickými sdruženími WWF, BUND a NABU nadaci jinou. Byť do ní oficiálně vložil v porovnání s nejnovějším případem pouze „drobné“ – 15 miliónů €. Formálně byla založena k „ochraně ekosystému Baltského moře“. Všechny zmíněné ekologické organizace však zároveň dlouhodobě usilují o uzavření německých jaderných a uhelných elektráren. A tak se přímo nabízí, že ona starostlivost o Baltské moře byla nejspíš pouze „fíkovým listem“ majícím zastřít pravý cíl financování ekologů penězi z Ruska. Odstavením uhelných a jaderných elektráren se totiž otevíraly dveře pro jeho plyn.
Co na to utopisto?
Klasické ruské dezinformační weby.
Jaké máte vy, následníci sovětských utopistů dezinformační weby? Greenpace, aktivisti lepící se k silnici a eko neziskovky, donedávna placené ruským Gazpromem?
https://www.opojisteni.cz/…u-ruska/c:23884/
Autorka je vysokošolsky vzdělaný člověk oceněný titulem Akademik roku 2022 za finanční produkty https://www.opojisteni.cz/…aterina-lhotska/
HAHAHA
Objevily se totiž informace o napojení zelených aktivistů na ruské penězovody v souvislosti s nadací Klimastiftung působící v německé spolkové zemi Meklenbursko–Přední Pomořansko. Na ni vloni převedl ruský plynárenský gigant Gazprom 192 miliónů €. Nadaci „zaštítila“ premiérka země Manuela Schwesigová. Ta tak nyní čelí obvinění, že se její vláda nechala od Rusů koupit, aby jim pod záminkou „boje proti klimatickým změnám“ pomohla obejít americké sankce a prosadit spuštění plynovodu Nord Stream 2. Zemský parlament proto spustil vyšetřování zasahující až do nejvyšších pater německé politiky a byznysu. Mezi svědky se má totiž objevit nejen současný premiér Olaf Scholz, ale i jeho předchůdci Angela Merkelová a Gerhard Schröder, a také Putinův důvěrník Matthias Warnig.
Není to však poprvé, kdy Gazprom financoval německé zelené aktivisty. Už před více než deseti lety totiž prostřednictvím společnosti Nord Stream založil ve stejné spolkové zemi spolu s ekologickými sdruženími WWF, BUND a NABU nadaci jinou. Byť do ní oficiálně vložil v porovnání s nejnovějším případem pouze „drobné“ – 15 miliónů €. Formálně byla založena k „ochraně ekosystému Baltského moře“. Všechny zmíněné ekologické organizace však zároveň dlouhodobě usilují o uzavření německých jaderných a uhelných elektráren. A tak se přímo nabízí, že ona starostlivost o Baltské moře byla nejspíš pouze „fíkovým listem“ majícím zastřít pravý cíl financování ekologů penězi z Ruska. Odstavením uhelných a jaderných elektráren se totiž otevíraly dveře pro jeho plyn.
Co na to utopisto?
Ted Vás platí čínan vid
Zelený aktivismus se totiž už dávno změnil z dobrovolnictví v dobře promazaný stroj na vydělávání peněz. Což potvrdil třeba i bývalý šéf Greenpeace Patrick Moore https://www.epochtimes.cz/…nych-narativech/
Kdo však má aktivisty na výplatní listině v tomto případě?
Dle mého soudu patří mezi „sprosté podezřelé“ především Čína. Té totiž náramně vyhovuje, jak celý ten slavný „grýn dýl“ posílá ekonomiku EU i celého „západu“ do kopru a jak zvyšuje závislost evropských zemí právě na jejích technologiích a surovinách. Má de facto světový monopol na výrobu slunečních panelů a podobně silné postavení má i ve výrobě větrníků a technologických dílů pro ně. A pod palcem má i těžbu kobaltu, lithia a mědi, tedy tří nejdůležitějších surovin, bez kterých není myslitelná realizace ani další vlajkové lodi „zelené transformace“ – elektromobility.
Takže když se hovoří o tom, že „boj za záchranu klimatu“ je především velký byznys, na kterém se loutkovodiči jeho propagátorů chystají pořádně napakovat, tak se přímo nabízí to, že těmi, kdo tahá za provázky, jsou právě Číňané. Respektive jsou loutkovodiči loutkovodičů, případně loutkovodiči loutkovodičů loutkovodičů. Nejspíš tam však bude těch prostředníků ještě víc.
:-):-):-)
Zelený aktivismus se totiž už dávno změnil z dobrovolnictví v dobře promazaný stroj na vydělávání peněz. Což potvrdil třeba i bývalý šéf Greenpeace Patrick Moore https://www.epochtimes.cz/…nych-narativech/
Kdo však má aktivisty na výplatní listině v tomto případě?
Dle mého soudu patří mezi „sprosté podezřelé“ především Čína. Té totiž náramně vyhovuje, jak celý ten slavný „grýn dýl“ posílá ekonomiku EU i celého „západu“ do kopru a jak zvyšuje závislost evropských zemí právě na jejích technologiích a surovinách. Má de facto světový monopol na výrobu slunečních panelů a podobně silné postavení má i ve výrobě větrníků a technologických dílů pro ně. A pod palcem má i těžbu kobaltu, lithia a mědi, tedy tří nejdůležitějších surovin, bez kterých není myslitelná realizace ani další vlajkové lodi „zelené transformace“ – elektromobility.
Takže když se hovoří o tom, že „boj za záchranu klimatu“ je především velký byznys, na kterém se loutkovodiči jeho propagátorů chystají pořádně napakovat, tak se přímo nabízí to, že těmi, kdo tahá za provázky, jsou právě Číňané. Respektive jsou loutkovodiči loutkovodičů, případně loutkovodiči loutkovodičů loutkovodičů. Nejspíš tam však bude těch prostředníků ještě víc.
:-):-):-)
Taky ruská propaganda vid, že jste placení Čínou. Najdeš mi o tom 15 článků na Aeronetu? Jak sou zelený aktivisté a lidi z EU podporující GD placeni Čínou? Schválně zkus...... Těším se na odkazy.
Tady píšou trošku něco jiného než o ruské propagandě, to se ti nehodí do krámu vid Borisove.
Zajímavé, že stejný názor, který tu prezentuju já, mají vyšokoskolsky vzdělaní a úspěšní lidé, co by podle tebe měli fandit GreenDealu. A taky zminují fakt, že nás vedete k naprosté závislosti na Číně.
No pokud jste Čínou placeni, není divu :-)
Peníze nikdy nesmrděli a tak bolševickému vrahovi Stalinovi budovali průmysl ve 30. letech průmyslníci a firmy z USA, Británie i Německa. A dokonce tam posílali svoje dělníky a techniky. Že doma zabíjí lidi po milionech nikdo neřešil, hlavně když tekly dolary a zlato.
Stejně tak aktivisté neřeší, co dělá čína a o co jí jde vid.
Nenechám si tu *rat na hlavu prohlanými žvásty, že šířím ruskou propagandu.
Když já šířím ruskou , tak Vy holt šíříte čínskou.
Už sem Vám tu 7 855x vysvětloval, že fakt že mam rád ruskou techniku nijak nesouvisí s obhajobou režimu a politiků. Akorát trapný zesměšnování obyčejných rusů jako opilců a pitomců, co neumí vyrobit šroubek mi vadí. kdo postavil ty kosmické lodě, ledoborce, reaktory, přehrady, letadla? Takže proto sem ruský definformátor? Co jste vy? Hanobení jedinců a národnostních skupin je OK? Kolik kazachů, litevců, bělorusů, lotyšů, arménců, gruzínců má ruské předky nebo jeden z rodičů, prarodičů a praprarodičů byl rus? To jsou taky ožralí mužici co nic neumí? A dneska budou přepisovat dějiny a tvrdit že ruský předky neměli? Kde to sme? Co umíte Vy, krom kecání na webu že si dovolíte zesměšnovat ostatní?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Samotní aktivisté přilepení k silnici, blokující těžbu uhlí nebo dělající virvál před bankami a pojišťovnami nejspíš vůbec netuší, jak moc jim Číňané fandí. Jsou to většinou mladí lidé, a tedy lehce manipulovatelní. Stejně jako němečtí chlapci, kterým nacisté vymývali mozek v Hitlerjugend a dělali z nich vraždící zrůdy. A podobně jako byli zblblí v 50. letech mladí lidé od komoušů, kteří je oblékli do modrých košil a poslali vyhánět sedláky z jejich statků. Z řady z nich se pak později staly (ne)obyčejné kreatury. Co vyroste z mladých zelených aktivistů? Doufejme, že ne zelení tyrani...
Kolem sebe neustále slyšíme o hybridní válce a varování před aktivitami proruských dezinformátorů. Někdy je to na místě, jindy jde o pouhou snahu dehonestovat a onálepkovat názorové odpůrce. Nicméně jsem ještě nikdy nezaznamenala, že by se podobně intenzivně někdo zabýval podezřením na financování zelených aktivistů ze zemí nám ne úplně nakloněných. Přitom je zřejmé, že jejich činnost může mít mnohem závažnější následky, než když nějaké pako velebí na webu Putina nebo na náměstí mává ruskou vlajkou. Zažíváme to ostatně právě teď, kdy si ze závislosti na ruském plynu pořádně drbeme hlavu a lamentujeme nad tím, že ho Putin používá jako zbraň.
Tady píšou trošku něco jiného než o ruské propagandě, to se ti nehodí do krámu vid Borisove.
Zajímavé, že stejný názor, který tu prezentuju já, mají vyšokoskolsky vzdělaní a úspěšní lidé, co by podle tebe měli fandit GreenDealu. A taky zminují fakt, že nás vedete k naprosté závislosti na Číně.
No pokud jste Čínou placeni, není divu :-)
Peníze nikdy nesmrděli a tak bolševickému vrahovi Stalinovi budovali průmysl ve 30. letech průmyslníci a firmy z USA, Británie i Německa. A dokonce tam posílali svoje dělníky a techniky. Že doma zabíjí lidi po milionech nikdo neřešil, hlavně když tekly dolary a zlato.
Stejně tak aktivisté neřeší, co dělá čína a o co jí jde vid.
Nenechám si tu *rat na hlavu prohlanými žvásty, že šířím ruskou propagandu.
Když já šířím ruskou , tak Vy holt šíříte čínskou.
Už sem Vám tu 7 855x vysvětloval, že fakt že mam rád ruskou techniku nijak nesouvisí s obhajobou režimu a politiků. Akorát trapný zesměšnování obyčejných rusů jako opilců a pitomců, co neumí vyrobit šroubek mi vadí. kdo postavil ty kosmické lodě, ledoborce, reaktory, přehrady, letadla? Takže proto sem ruský definformátor? Co jste vy? Hanobení jedinců a národnostních skupin je OK? Kolik kazachů, litevců, bělorusů, lotyšů, arménců, gruzínců má ruské předky nebo jeden z rodičů, prarodičů a praprarodičů byl rus? To jsou taky ožralí mužici co nic neumí? A dneska budou přepisovat dějiny a tvrdit že ruský předky neměli? Kde to sme? Co umíte Vy, krom kecání na webu že si dovolíte zesměšnovat ostatní?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Samotní aktivisté přilepení k silnici, blokující těžbu uhlí nebo dělající virvál před bankami a pojišťovnami nejspíš vůbec netuší, jak moc jim Číňané fandí. Jsou to většinou mladí lidé, a tedy lehce manipulovatelní. Stejně jako němečtí chlapci, kterým nacisté vymývali mozek v Hitlerjugend a dělali z nich vraždící zrůdy. A podobně jako byli zblblí v 50. letech mladí lidé od komoušů, kteří je oblékli do modrých košil a poslali vyhánět sedláky z jejich statků. Z řady z nich se pak později staly (ne)obyčejné kreatury. Co vyroste z mladých zelených aktivistů? Doufejme, že ne zelení tyrani...
Kolem sebe neustále slyšíme o hybridní válce a varování před aktivitami proruských dezinformátorů. Někdy je to na místě, jindy jde o pouhou snahu dehonestovat a onálepkovat názorové odpůrce. Nicméně jsem ještě nikdy nezaznamenala, že by se podobně intenzivně někdo zabýval podezřením na financování zelených aktivistů ze zemí nám ne úplně nakloněných. Přitom je zřejmé, že jejich činnost může mít mnohem závažnější následky, než když nějaké pako velebí na webu Putina nebo na náměstí mává ruskou vlajkou. Zažíváme to ostatně právě teď, kdy si ze závislosti na ruském plynu pořádně drbeme hlavu a lamentujeme nad tím, že ho Putin používá jako zbraň.
Pust si díl Kubrta kde vezou do ČR VW E-golf, komedie největší a naprostá realita o elektromobilitě......
30 minut než se vůbec auto podařilo připojit k nabíječce, hahaha....
"Vypni topení a posun si kulich víc do čela at máme větší dojezd" - to sem padal smíchy pod stůl a vzpoměl sem si na auta z let 1915-1920 jak ještě neměla střechu a byly to takové trošku víc překarosované kočáry s motorem :-) Pokrok vrátit se o 100-110 let nazpět
30 minut se připojovat k nabíječce a pak hodinu nabíjet - Za tu dobu než se připojili a začli nabíjet natakovnat cca 1300 litrů benzínu a za dobu nabíjení 2 cisterny :-):-):-):-):-)
30 minut než se vůbec auto podařilo připojit k nabíječce, hahaha....
"Vypni topení a posun si kulich víc do čela at máme větší dojezd" - to sem padal smíchy pod stůl a vzpoměl sem si na auta z let 1915-1920 jak ještě neměla střechu a byly to takové trošku víc překarosované kočáry s motorem :-) Pokrok vrátit se o 100-110 let nazpět
30 minut se připojovat k nabíječce a pak hodinu nabíjet - Za tu dobu než se připojili a začli nabíjet natakovnat cca 1300 litrů benzínu a za dobu nabíjení 2 cisterny :-):-):-):-):-)
Nekenieh
Aneb, kterak se z novináře stal poskok a kašpar. Ale má pravdu. Hned v prvních větách říká, že ho živí kecy o autech a následně to dokazuje.
Ovečkám je nejlépe podestlat senem, dokáží se celou cestu klidně pást. Teda při plynulé ohleduplné jízdě. S dieselem mi to jde. Těžko se ovšem s Vaculíkem přít, kdo jezdí plynuleji, když jim nedá nažrat.
Ovečkám je nejlépe podestlat senem, dokáží se celou cestu klidně pást. Teda při plynulé ohleduplné jízdě. S dieselem mi to jde. Těžko se ovšem s Vaculíkem přít, kdo jezdí plynuleji, když jim nedá nažrat.
Chápu to správně, že když byl pan Vaculík proti EV, tak tomu skvěle rozuměl, ale od té doby, co změnil názor (na základě rozumných argumentů/změny technologie), tak tomu již nerozumí?
Opravdu si nepřipadáte při psaní takovéhoto komentáře trapně? Kde berete tu drzost zpochybňovat integritu člověka, který s auty pracuje celý život? Jen na základě toho, že to je v rozporu s Vaším světonázorem?
To je úlet. :(
Občas si při čtení komentářů na auto.cz říkám, že zlatí dezoláti v politických diskuzích....(
Opravdu si nepřipadáte při psaní takovéhoto komentáře trapně? Kde berete tu drzost zpochybňovat integritu člověka, který s auty pracuje celý život? Jen na základě toho, že to je v rozporu s Vaším světonázorem?
To je úlet. :(
Občas si při čtení komentářů na auto.cz říkám, že zlatí dezoláti v politických diskuzích....(
martin hornak
takže to uveze jednoho moderátora, jednu ovci a dvě jehňata
kunám na vesnici to bude chutnat
kunám na vesnici to bude chutnat
gil54
Komik roku s aspirací na Českého lva. "Těžké" téma těžkých elektroaut odlehčil svým nepřekonatelným vesnickým humorem à la "zahrádka" se scénářem a režijí, že i Trošku s Dietlem zadupal do propadliště dějin umění. Legranda jakou uměl snad jedině Štuchal. K popukání.
Jen tak dál a ať mu to s ovečkama a zahrádkama pěkně tím vzduchem klouže dál a ani humor ať mu nedrhne.
Národ může být šťastný, že nás ještě k tomu humoru poučí o jízdě, plynulosti a předvídavosti dokonalý řidič, kterého chudáci ve spalovacích dinosaurech jen brzdí. Vždy je třeba se vychválit.
Těžký rozhodování, Hollywood nebo F1?
Jen tak dál a ať mu to s ovečkama a zahrádkama pěkně tím vzduchem klouže dál a ani humor ať mu nedrhne.
Národ může být šťastný, že nás ještě k tomu humoru poučí o jízdě, plynulosti a předvídavosti dokonalý řidič, kterého chudáci ve spalovacích dinosaurech jen brzdí. Vždy je třeba se vychválit.
Těžký rozhodování, Hollywood nebo F1?
Gil54 ráno vstal, umyl se, podíval se na sebe do zrcadla a zjistil, že lepší už to nebude, nasnídal se a pak přemýšlel, jestli bude koukat z vokna, nebo krmit holuby. Ale v něm byla ta ranní nas.anost a s tou se rozhodl zatočit. Půjde se pohádat na novinky.cz Tam ho to nebaví, tam je to samý primitiv. On potřebuje inteligentnější čtenáře. Co takhle auto.cz Už to má! Půjde a sepsuje Vaculíka, kterej mu už dlouho hejbe žlučí. Teď ho dali ještě do pořadu v televizi! Taková nespravedlnost! Přitom kdyby dali vědět jemu, Gilovi54, on by se rozhodně nechal chvilku přemlouvat, ale potom by jim ukázal, jak se to dělá!
Ještě, že nemáš FB. Tam by sis našel jeho profil, přečetl jsi pár reakcí a zjistil bys, že je mezi běžnými čtenáři dost oblíben a hodnocen jako fundovaný...
btw. k tomuhle článku tam má diskusi a píše si s rozumnými diskutéry, tam můžeš jít a předvést se
https://www.facebook.com/…artin.vaculik.33
Ještě, že nemáš FB. Tam by sis našel jeho profil, přečetl jsi pár reakcí a zjistil bys, že je mezi běžnými čtenáři dost oblíben a hodnocen jako fundovaný...
btw. k tomuhle článku tam má diskusi a píše si s rozumnými diskutéry, tam můžeš jít a předvést se
https://www.facebook.com/…artin.vaculik.33
Arese
https://www.autoforum.cz/…v-zaloze-plan-b/
https://www.autoforum.cz/preds
https://www.autoforum.cz/…-dnesniho-sveta/
https://www.autoforum.cz/…-mu-kazi-povest/
https://www.autoforum.cz/…z-se-mu-to-hodi/
https://www.autoforum.cz/…p-nez-kdy-drive/
https://www.autoforum.cz/…-dostalo-padaka/
...a ta nejlepší zpráva na konec:
https://www.autoforum.cz/…niku-i-manazeru/
https://www.autoforum.cz/preds
https://www.autoforum.cz/…-dnesniho-sveta/
https://www.autoforum.cz/…-mu-kazi-povest/
https://www.autoforum.cz/…z-se-mu-to-hodi/
https://www.autoforum.cz/…p-nez-kdy-drive/
https://www.autoforum.cz/…-dostalo-padaka/
...a ta nejlepší zpráva na konec:
https://www.autoforum.cz/…niku-i-manazeru/
Jakou si myslíte, že máte úspěšnost s obdobnými zprávami? Opravdu si myslíte, že je někdo inteligentní ochoten klikat na web autoforum?
Ptám se pro kamaráda...
Ptám se pro kamaráda...
To je A(g)rese. chtěli si na tu práci najít orangutana, ale přišlo jim to jako plýtvání potenciálem. Vyhrál výběrové řízení, dokázal udělat o třetinu víc ctrl+c a ctrl+v, než kur domácí, křeček a zajíc polní. Tedy předstihla ho jepice, ale museli by každý den sepisovat novou smlouvu a to rozhodlo. :yes:
Vaše elektrohujerské kvičení je pro každého milovníka normálních aut rajskou hudbou! :-) :yes:
gutex
Dobrá a vyvážená reportáž, pravdivá fakta. Po minulé reportáži plné emotivních hejtů na Teslu je tato o level profesionálnější :yes: K samostnému podvozku, vypadá to, že se šetřilo na antikorozním ošetření - poněkud více rezu, než by se dalo u zánovního auta očekávar.
Emel
Přijde mi to takový nepromyšlený, volné nápady, o kterých by ale bylo lepší ještě trošku přemýšlet.
Elektromobil jede pořád stejně, zatímco výkon spalováku závisí třeba na teplotě?
Jinak - buzík se mi docela líbí, design hezký, asi se s tím jezdí příjemně (i když o té dravosti v zatáčkách mám své pochybnosti), nicméně... co užitná hodnota, co price / value?
PS: Že si plete LiIon a LiPol a ve výsledku člověk neví o čem mluvil, to už je jen třešnička.
Elektromobil jede pořád stejně, zatímco výkon spalováku závisí třeba na teplotě?
Jinak - buzík se mi docela líbí, design hezký, asi se s tím jezdí příjemně (i když o té dravosti v zatáčkách mám své pochybnosti), nicméně... co užitná hodnota, co price / value?
PS: Že si plete LiIon a LiPol a ve výsledku člověk neví o čem mluvil, to už je jen třešnička.
Lubo
Kopec emócií a načo vlastne. Že je automobilový priemysel v transformácii s veľkou neistotou kto v nej uspeje je fakt. Rovnako chápem aj obavy ako si automobil v plánovanej budúcnosti bude môcť dovoliť väčšina populácie (či už z pohľadu nabíjania, finančného, alebo iného).
Vydarená recenzia, nechýba ani veľa zaujímavých čísiel a zábavný príbeh s ovečkami. :-!
Ak teda odpočítam reakcie p. Vaculíka na politiku a diskutujúcich (podľa mňa tým zbytočne kazí recenziu, ale žiaden extrém) a dĺžku :-O .
Myslím, že každý si na základe recenzie v pokoji vie vybrať či je to správna voľba pre neho a niečo sa aj dozvie.
Vydarená recenzia, nechýba ani veľa zaujímavých čísiel a zábavný príbeh s ovečkami. :-!
Ak teda odpočítam reakcie p. Vaculíka na politiku a diskutujúcich (podľa mňa tým zbytočne kazí recenziu, ale žiaden extrém) a dĺžku :-O .
Myslím, že každý si na základe recenzie v pokoji vie vybrať či je to správna voľba pre neho a niečo sa aj dozvie.
To je právě ono. Místo toho aby si každý vybral, jestli to je správná volba, žijeme v ekofašistické eurohujerské společnosti, kde Evropská komise říká za nás co jediné je správné!!!
Vybrat si můžeš... zároveň ale průmysl potřebuje nějakou vizi budoucnosti. A ta vize je elektrická. Jestli to bylo správné rozhodnutí můžeme diskutovat, ale teď už jsme se tou cestou vydali... můžeme třeba trošku zpomalit a na někoho počkat, ale otáčet se a jít zpět už bychom neměli.
Vydali sme se utopistickou , fantasmagorickou cestou a náklady budou s desítkách bilionů EUR....
Přeju vám tu budoucnost, - zaplatte si jí. Kdo bude mít v roce 2030 plat 55 000 Kč čistého, bude se mít stejně jako ten co měl 24 000 Kč čistého v roce 2019.
Tahle budoucnost Vás čeká pod vedení fantasmagorických zelených neostalinistů.
Nás čeká to , aby byla každý den demostrace a na ní bylo každý den víc a víc lidí! A utopisté byli poraženi.
tomuhle fandíš?
https://www.idnes.cz/…24_ekonomika_cfr?…
Polystyrén na Karlštejně? FAKT???
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Přeju vám tu budoucnost, - zaplatte si jí. Kdo bude mít v roce 2030 plat 55 000 Kč čistého, bude se mít stejně jako ten co měl 24 000 Kč čistého v roce 2019.
Tahle budoucnost Vás čeká pod vedení fantasmagorických zelených neostalinistů.
Nás čeká to , aby byla každý den demostrace a na ní bylo každý den víc a víc lidí! A utopisté byli poraženi.
tomuhle fandíš?
https://www.idnes.cz/…24_ekonomika_cfr?…
Polystyrén na Karlštejně? FAKT???
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Ono jsou nějaké demonstrace? A je tam víc a víc lidí? To jsem si nějak nevšiml... a asi si nevšimla ani většina ostatních. Jako jestli tě to baví, tak klidně demonstruj... ale jsem si dost jistý, že tím nikoho neporazíš.
Inflace je způsobená primárně válkou a nejistotou ohledně energií... což je mimochodem jasný argument pro Green deal, ne proti němu. Že budou nějaké náklady (čí náklady?), to by asi až tolik nevadilo.
Polystyren na Karlštejně je blbost, tam teplo být nemusí. Polystyren na denně užívaných historických budovách typu třeba Strakova akademie... nevím, jestli je tohle nejvážnější problém... tak bych se s tím asi smířil.
Co mi vadí jsou jiné věci. Vadí mi třeba, že není nějaká strategie v energetice (na evropské úrovni) a vypínají se jaderné elektrárny z ideologických důvodů. Vadí mi pokřivený systém pokut za CO2, na kterém jsou v konečném důsledku nejvíc bitá malá lehká levná auta a který v aktuální situaci vede prostě k stárnutí vozového parku. Vadí mi nejednotný a chaotický systém podpory EV v jednotlivých zemích, včetně nesystémových opatření typu vjezd do pruhů pro autobusy (naštěstí ne u nás).
PS: neostalinista je blbost, ne? Co je to neostalinista?
Inflace je způsobená primárně válkou a nejistotou ohledně energií... což je mimochodem jasný argument pro Green deal, ne proti němu. Že budou nějaké náklady (čí náklady?), to by asi až tolik nevadilo.
Polystyren na Karlštejně je blbost, tam teplo být nemusí. Polystyren na denně užívaných historických budovách typu třeba Strakova akademie... nevím, jestli je tohle nejvážnější problém... tak bych se s tím asi smířil.
Co mi vadí jsou jiné věci. Vadí mi třeba, že není nějaká strategie v energetice (na evropské úrovni) a vypínají se jaderné elektrárny z ideologických důvodů. Vadí mi pokřivený systém pokut za CO2, na kterém jsou v konečném důsledku nejvíc bitá malá lehká levná auta a který v aktuální situaci vede prostě k stárnutí vozového parku. Vadí mi nejednotný a chaotický systém podpory EV v jednotlivých zemích, včetně nesystémových opatření typu vjezd do pruhů pro autobusy (naštěstí ne u nás).
PS: neostalinista je blbost, ne? Co je to neostalinista?
Konečně zajímavá otázka. ANo milí drazí přítele, kdo je to NEOSTALINISTA?
Je to člověk, co vychází z myšlenek a metod rudých bolševiků, jejich pavědců, rádoby inženýrů, politiků. co chtěli měnit společnost na jinou, víc uvědomělou, bezetřídní, modernější, využívající vymoženosti vědy a technicky https://www.obalkyknih.cz/view?…
Změna měla být za každou cenu, burcovalo se lidi k vyšším výkonům, odpovědnosti, překonání závazků a plánů, měly se měnit toky řek, přehrazovat úžiny, pstovat jahody na sibiři, balnu na stepi kazachstánu apod megalomanské plány a kdo byl proti změnám byl nepřítel lidu, národa, socialismu a třídní nepřítel, vykořistovatel a imperialistický a revanšistický agent prohnilého západu.
Noví, současní, tedy NEO na ně plně navazují metodami a prostředky jak změnit společnost na jinou a lepší, opět za každou cenu a proti její vůli. Opět spolehá mohutně na vědecko-technický pokrok, nové metody, vyzává občany k uvědomělosti a odpovědnosti a šetrnosti, opět se dehonestují odpůrci na zpátečníky, zaostalce, agenty ruska, šiřitelé ruské propagandy (krásně se nám to otočilo že) se snahou tyto odporce zdiskreditovat, pošniti v očích většiny jako lůzry a magory a zasít mezi lidmi strach se k těmto odpůrcům přidat.
Opět megalomanské plány na desetitiíce a statisíce větrníků, FV panelů, zařízení na výrobu vodíku, města bez aut, bezmasou stravu, šílené ideje o několika pohlaví atd atd
Pouze cíle jsou jiné - místo beztřídní společnosti bezemisní, místo rovnosti - odpvědnost + soc. cítění a garantovaný příjem bez práce, místo překonání plánů pětiletky překonat původně stanové termíny bezemisnosti a dekarbonizace , snížení životní úrovně lidí okecat nutností šetřit, udržitelností a nezávislostí na nedemokratických režimech. Přitom čilé obchodování s nimi a závislost a na jejich surovinách a továrnách, stejně jako bolševik byl závislý na imperialistickém zboží.
Kdo nevidí jasné paraely mezi oběma ideologiemi, je nucen si to zopakovat. V zelené verzi. Užijte si to!
Je to člověk, co vychází z myšlenek a metod rudých bolševiků, jejich pavědců, rádoby inženýrů, politiků. co chtěli měnit společnost na jinou, víc uvědomělou, bezetřídní, modernější, využívající vymoženosti vědy a technicky https://www.obalkyknih.cz/view?…
Změna měla být za každou cenu, burcovalo se lidi k vyšším výkonům, odpovědnosti, překonání závazků a plánů, měly se měnit toky řek, přehrazovat úžiny, pstovat jahody na sibiři, balnu na stepi kazachstánu apod megalomanské plány a kdo byl proti změnám byl nepřítel lidu, národa, socialismu a třídní nepřítel, vykořistovatel a imperialistický a revanšistický agent prohnilého západu.
Noví, současní, tedy NEO na ně plně navazují metodami a prostředky jak změnit společnost na jinou a lepší, opět za každou cenu a proti její vůli. Opět spolehá mohutně na vědecko-technický pokrok, nové metody, vyzává občany k uvědomělosti a odpovědnosti a šetrnosti, opět se dehonestují odpůrci na zpátečníky, zaostalce, agenty ruska, šiřitelé ruské propagandy (krásně se nám to otočilo že) se snahou tyto odporce zdiskreditovat, pošniti v očích většiny jako lůzry a magory a zasít mezi lidmi strach se k těmto odpůrcům přidat.
Opět megalomanské plány na desetitiíce a statisíce větrníků, FV panelů, zařízení na výrobu vodíku, města bez aut, bezmasou stravu, šílené ideje o několika pohlaví atd atd
Pouze cíle jsou jiné - místo beztřídní společnosti bezemisní, místo rovnosti - odpvědnost + soc. cítění a garantovaný příjem bez práce, místo překonání plánů pětiletky překonat původně stanové termíny bezemisnosti a dekarbonizace , snížení životní úrovně lidí okecat nutností šetřit, udržitelností a nezávislostí na nedemokratických režimech. Přitom čilé obchodování s nimi a závislost a na jejich surovinách a továrnách, stejně jako bolševik byl závislý na imperialistickém zboží.
Kdo nevidí jasné paraely mezi oběma ideologiemi, je nucen si to zopakovat. V zelené verzi. Užijte si to!
Ano jsou demonstrace, zatím je vedou kašpaři typu Vrabel a Rajchl ale ono se brzy najde někdo, kdo bude seriozní postava a za kým lidi půjdou víc. Na regionální úrovni to funguje a za lidmi typu Macinka, Matějka, Mikuláš, Kolečko, Turek atd lidi jdou a bude jich čím dál víc. (540 209 hlasů v komunálních volbách 2022 v praze, to je víc jak měli zelný+čssd nebo ksčm či svobodní, před nimi už byly jen velké a zavedené strany)
Vysoké ceny energií způsobuje Green Deal a německá Energiewerde naprosto dokonale - vypnutím JE ubyl levný, stabilní a čistý zdroj, místo JE jedou uhelky a plynovky, které právě tvoří tu nejvyšší cenu, podle které se pak určuje konečná cena elektřiny. Náklady na dekarbonizaci sou v bilionech a logicky je musí zaplatit koncový spotřebitel, kdo jiný by to asi platil?
Vláda natiskne peníze nebo ty peníze EU někdo pošle? Nebo jak se ti představuješ, kdo to bude platit?
Polystern na jakékoliv budově starší roku 1940 je fantasmagorie a nesmysl.
Vysoké ceny energií způsobuje Green Deal a německá Energiewerde naprosto dokonale - vypnutím JE ubyl levný, stabilní a čistý zdroj, místo JE jedou uhelky a plynovky, které právě tvoří tu nejvyšší cenu, podle které se pak určuje konečná cena elektřiny. Náklady na dekarbonizaci sou v bilionech a logicky je musí zaplatit koncový spotřebitel, kdo jiný by to asi platil?
Vláda natiskne peníze nebo ty peníze EU někdo pošle? Nebo jak se ti představuješ, kdo to bude platit?
Polystern na jakékoliv budově starší roku 1940 je fantasmagorie a nesmysl.
Jo, Vrabel a Rajchl, to jsem zaznamenal... ti se nedomluví ani spolu, natož s někým jiným. Jediné co mají společné je to, že jsou proti. Macinka, Matějka, Mikuláš, Kolečko, Turek - to mi nic neříká a nejspíš mi to nic říkat nebude ani v budoucnu. No uvidíme, třeba se toho chopí Babiš, ten bude hlásat cokoli, co voliči chtějí slyšet.
Že se v rámci Green deal vypínají JE je nesmysl, o tom není potřeba polemizovat... to jsem nakonec psal mezi těma věcma, co mě trápí. Německý plán dočasně to hasit plynem dopadl tak, jak se od hašení plynem dalo čekat.
U historických budov je potřeba to vzít nějak pragmaticky... legitimní zájem nepálit zbytečně energii vs. legitimní zájem aby to nějak vypadalo... za mě asi zámky hrady kostely ne, obyčejné staré baráky a kanceláře ano... ale nemyslím, že zrovna tohle by mělo být nějaké politické téma.
Že se v rámci Green deal vypínají JE je nesmysl, o tom není potřeba polemizovat... to jsem nakonec psal mezi těma věcma, co mě trápí. Německý plán dočasně to hasit plynem dopadl tak, jak se od hašení plynem dalo čekat.
U historických budov je potřeba to vzít nějak pragmaticky... legitimní zájem nepálit zbytečně energii vs. legitimní zájem aby to nějak vypadalo... za mě asi zámky hrady kostely ne, obyčejné staré baráky a kanceláře ano... ale nemyslím, že zrovna tohle by mělo být nějaké politické téma.
Je to znehodnocení architektury, stylu a památek. A to i tam, kde to jako památkově chráněné domy není vedeno.
Ti pánové sou ze stran Jedeme autem a Motoristé sobě....
Ti pánové sou ze stran Jedeme autem a Motoristé sobě....
Motoristé sobě, hm... na jednu stranu je mi sympatická nějaká protiváha proti snaze malovat cyklostezky i na hlavní silniční tahy a zavádět plošně třicítku... ale zase si nemyslím, že by to mělo potenciál přerůst nějaká ty 2-3% podpory. Pokud jde o snahu bránit se novotám, budou mnohem úspěšnější konzervativní křídla těch klasických stran (možná občas až moc).
To nevím, ty velké strany už sou těžce zprofanované....
Neříkáš si tohle už posledních třicet let?
Dost lidí si to říkalo... a pak přišly Věci veřejné a Úsvit a většina si snad uvědomila, že nové hnutí neznamená zbavení se starých problémů, ale zachování starých problémů a k tomu problémy nové.
Dost lidí si to říkalo... a pak přišly Věci veřejné a Úsvit a většina si snad uvědomila, že nové hnutí neznamená zbavení se starých problémů, ale zachování starých problémů a k tomu problémy nové.
Když přišly dotykové telefony, taky nikdo nezakázal tlačítkové. Ale tlačítkové v podstatě vymřely, protože je nikdo nechtěl.
Když přišly EV, tak taky nikdo neměl zakazovat spalovací. A když jsou ty EV tak senzační, výhodné a skvělé, tak přeci není nic jednoduššího než prostě a jednoduše jen vyrábět, nabízet a prodávat EV!!! Nejsou třeba žádné dotace, žádné restrikce vůči spalovákům!!!
Jenže ouha, většina lidí EV prostě nechce!!! V Německu většina lidí EV NEchce!!!
Když přišly EV, tak taky nikdo neměl zakazovat spalovací. A když jsou ty EV tak senzační, výhodné a skvělé, tak přeci není nic jednoduššího než prostě a jednoduše jen vyrábět, nabízet a prodávat EV!!! Nejsou třeba žádné dotace, žádné restrikce vůči spalovákům!!!
Jenže ouha, většina lidí EV prostě nechce!!! V Německu většina lidí EV NEchce!!!
Ony nevymřely, dodnes jdou koupit.
Používaj jí důchodci, dělníci, mechanici, lidi na stavbách čistě na volání když je někdo shání, maj špinavé ruce, mobil jim za den 5x spadne. Pogumovanej tlačítkáš to vydrží a když ne, novej stojí 2 litry. Dotykáč to nevydrží. Znam několik lidí co samozřejmě maj dotyčkáč ale vedle toho maj pořád tlačítkovej telefon.
A to je právě to co chce EU zakázat, koupit si ty tlačítkový mobily vedle těch dotykáčů.
Čínou placená zelená úderka to ale odmítá jako argument.
Používaj jí důchodci, dělníci, mechanici, lidi na stavbách čistě na volání když je někdo shání, maj špinavé ruce, mobil jim za den 5x spadne. Pogumovanej tlačítkáš to vydrží a když ne, novej stojí 2 litry. Dotykáč to nevydrží. Znam několik lidí co samozřejmě maj dotyčkáč ale vedle toho maj pořád tlačítkovej telefon.
A to je právě to co chce EU zakázat, koupit si ty tlačítkový mobily vedle těch dotykáčů.
Čínou placená zelená úderka to ale odmítá jako argument.
Jasně. Proto jsem psal V PODSTATĚ vymřely. Mainstream je dotyk. Kdo chce, koupí stále tlačítko.
Ano. A kde je dnes Nokia?
A o to jde. Evropsky automotiv bud prejde na ev nebo skonci jako Nokia.
Narizeni a zakazy jsou to co ma dat pro evropsky automotiv jasne ujisteni, ze maji investovat a snazit se dohnat vyvoj.
Cina a dalsi investuji mohutne financni zdroje na podporu vyvoje.
Jak ma evropsky automotiv konkurovat?
A o to jde. Evropsky automotiv bud prejde na ev nebo skonci jako Nokia.
Narizeni a zakazy jsou to co ma dat pro evropsky automotiv jasne ujisteni, ze maji investovat a snazit se dohnat vyvoj.
Cina a dalsi investuji mohutne financni zdroje na podporu vyvoje.
Jak ma evropsky automotiv konkurovat?
Kde je Nokia? Tady, můžeš pro ní vyrazit
https://www.alfabetmobil.cz/…7-dual-sim/cs-CZ
https://www.mp.cz/…m-black-p-105641
https://www.alza.cz/…dra-d7466338.htm?…
atd atd
Jinak další tlačítkáče dělá Aligator, Alcatel, Caterpillar, Evolve, Sencor, Panasonic, Maxom a několik dlaších noname značek.
Trošku mooc firem na mrtvou kategorii vid :-)
https://www.alfabetmobil.cz/…7-dual-sim/cs-CZ
https://www.mp.cz/…m-black-p-105641
https://www.alza.cz/…dra-d7466338.htm?…
atd atd
Jinak další tlačítkáče dělá Aligator, Alcatel, Caterpillar, Evolve, Sencor, Panasonic, Maxom a několik dlaších noname značek.
Trošku mooc firem na mrtvou kategorii vid :-)
Stojí Vám to za to? Obdivuji Vaší trpělivost, nicméně pochybuji, že by jim to jakkoliv/kdykoliv došlo.
Jak zvládáte diskutovat s člověkem jako je např.
mistr Barichello, když si v každé druhé zprávě vymýšlí naprostá hausnumera, které nemůže dokázat ani on, ani nikdo jiný.
Jak dlouho se s ním pokoušíte domluvit?
Zkuste diskuzi na novinky.cz (můjnick je PetrSvetr), tam mi přijde výrazně normálnější a navic není půlka příspěvků od fanatiků typu Barichello a rohypnol.
Ať se daří.
Jak zvládáte diskutovat s člověkem jako je např.
mistr Barichello, když si v každé druhé zprávě vymýšlí naprostá hausnumera, které nemůže dokázat ani on, ani nikdo jiný.
Jak dlouho se s ním pokoušíte domluvit?
Zkuste diskuzi na novinky.cz (můjnick je PetrSvetr), tam mi přijde výrazně normálnější a navic není půlka příspěvků od fanatiků typu Barichello a rohypnol.
Ať se daří.
nadsázka - https://cs.wiktionary.org/…ki/nads%C3%A1zka
Zveličování z důvodu poukázání na absurditu atd atd
Dovzdělej se Hammuno :-)
Zveličování z důvodu poukázání na absurditu atd atd
Dovzdělej se Hammuno :-)
:-[] :-[] :-[] Kdy už ti elektromagoři konečně pochopí, že auta jsou něco úplně jiného, než spotřební elektronika?!! :-O :no:
to je marný. To jim nevysvětlíš.
Ani fakt, že tu Nokiu si pořád můžou koupit stejně jako talčítkovej Panasonic , alcatel, Sencor atd.
Až si budu moc koupit v roce 2036 spalovák od 15 značek, bude to pohoda.
Ani fakt, že tu Nokiu si pořád můžou koupit stejně jako talčítkovej Panasonic , alcatel, Sencor atd.
Až si budu moc koupit v roce 2036 spalovák od 15 značek, bude to pohoda.
Nokia - asi ti uniklo kdo dnes telefony Nokia vyrábí…..
Je to pouze koupene jmeno kdysi davno slavne znacky co mela naprostou prevahu na trhu mobilnich telefonu….
Je to pouze koupene jmeno kdysi davno slavne znacky co mela naprostou prevahu na trhu mobilnich telefonu….
A kdo dnes vlastní Motorolu co vyráběla altenátory, vysílačky, televizory, rádia, součástky do aut apod.?
A co Grundig? IBM?
Ty zabilo konkrétně co?
Proč MG, Jaguar, Volvo, Land Rover, LTI Carbodies (londýnský výrobce taxíků), Lotus, DeTomaso atd vlastní indové a čínani?
A co Grundig? IBM?
Ty zabilo konkrétně co?
Proč MG, Jaguar, Volvo, Land Rover, LTI Carbodies (londýnský výrobce taxíků), Lotus, DeTomaso atd vlastní indové a čínani?
Motorola ke to same jako Nokia.
Mobilni cast zkrachovala pri nastupu chytrych telefonu.
Z tve strany se ve vsech prispevcich opakuje zakladni vec a to je neznalost.
Hezky a taktne to tu naznacil Don kdyz jeho citace toho co tlaci ruske zdroje se az moc napadne shoduje s tim co tady pises.
Mobilni cast zkrachovala pri nastupu chytrych telefonu.
Z tve strany se ve vsech prispevcich opakuje zakladni vec a to je neznalost.
Hezky a taktne to tu naznacil Don kdyz jeho citace toho co tlaci ruske zdroje se az moc napadne shoduje s tim co tady pises.
Motorola stále vyrábí mobily a to samozřejmě i několik Samrtphone s dotykáčem. Ale vlastní to Čína.
Dovzdělej se.
Dovzdělej se.
Mobilni divize Motorola zkrachovala stejne jako mobilni divize Nokia s prichodem chytrych telefonu a znacku koupil cinan.
Ostatni divize Motorola i Nokia dal funguji.
Zajimave je, ze na stejnou neznalost ohledne Nokia jsem narazil v clanku na jednom vyznacnem prorusky psanem webu😀
Ostatni divize Motorola i Nokia dal funguji.
Zajimave je, ze na stejnou neznalost ohledne Nokia jsem narazil v clanku na jednom vyznacnem prorusky psanem webu😀
:-):-):-)
Psal sem ti že NOKIA i Motorola vyrábí a ptal sem se tě proč to koupil čínan.
a porč čínan a ind koupil další desítky podniků v evropě.
V mobilech se krom čínanů neudržel z původních značek nikdo, kde jsou průkopníci jako Alcatel, Ericcson, HTC, LG atd.
Funguje akorát Samung, Apple a čínani, jinak nic.....
čínani maj nelpeší poměr cena/výkon a Apple kupují sektaři a lidi co muí mít za každou cenu Iphone aby šli s davem....něco jako sektaři u Tesly, stejná sorta lidí...
Psal sem ti že NOKIA i Motorola vyrábí a ptal sem se tě proč to koupil čínan.
a porč čínan a ind koupil další desítky podniků v evropě.
V mobilech se krom čínanů neudržel z původních značek nikdo, kde jsou průkopníci jako Alcatel, Ericcson, HTC, LG atd.
Funguje akorát Samung, Apple a čínani, jinak nic.....
čínani maj nelpeší poměr cena/výkon a Apple kupují sektaři a lidi co muí mít za každou cenu Iphone aby šli s davem....něco jako sektaři u Tesly, stejná sorta lidí...
Jmenovane znacky jsou pryc pro neschopnost zareagovat na zmenu trhu.
Tedy presne to co chces po evropskem automotiv.
Z tve strany stale to same. Opakovani ruske propagandy a neznalost.
Tedy presne to co chces po evropskem automotiv.
Z tve strany stale to same. Opakovani ruske propagandy a neznalost.
Na zbylé cinty nebudu reagovat.
Snad jenom otázka? Jak moc dobře čínani platí? :-):-):-)
Snad jenom otázka? Jak moc dobře čínani platí? :-):-):-)
A Vy byste konečně mohl pochopit, že pro naprostou většinu lidí je daleko důležitější jaké mají životní prostředí oni a jejich děti a jaká je geopoliticka situace ve světě, než to, v jakém autě jezdí.
Je to opravdu jednoduché rozhodování..
Je to opravdu jednoduché rozhodování..
to si akorát myslíš. Lidi zajímá akorát jestli se maj dobře, na životní prostředí většina zvysoka :-):-):-)
Dneska je jasné, že spalovák nabízí lepší hodnotu za svou cenu a zejména za levnější auta neexistuje EV náhrada, která by nebyla zásadně dražší (jak v pořizovací ceně, tak i v TCO pro běžného uživatele).
Taky je ale zřejmé, že se EV dotahují a třeba Tesla 3 za cenu 1M je vzhledem k všeobecnému zdražování všeho okolo už slušná nabídka.
Je možné, že se to během pěti let fakt otočí a najednou budou EV výhodnější a my si řekneme, jak byla ta EU prozíravá, že tlačila investice do infrastruktury a vývoje. A nebo to bude během deseti let. A nebo nikdy.
Já bych trh nepaušalizoval. Myslím si, že je povětšinou racionální. EV mají výhody i nevýhody, ale jazýčkem na vahách je cena. Za správnou cenu lidi EV chtít budou.
Taky je ale zřejmé, že se EV dotahují a třeba Tesla 3 za cenu 1M je vzhledem k všeobecnému zdražování všeho okolo už slušná nabídka.
Je možné, že se to během pěti let fakt otočí a najednou budou EV výhodnější a my si řekneme, jak byla ta EU prozíravá, že tlačila investice do infrastruktury a vývoje. A nebo to bude během deseti let. A nebo nikdy.
Já bych trh nepaušalizoval. Myslím si, že je povětšinou racionální. EV mají výhody i nevýhody, ale jazýčkem na vahách je cena. Za správnou cenu lidi EV chtít budou.
Toto je právě ta demagogická úvaha (za správnou cenu lidi budou chtít EV).
Protože když to stejné napíšeš jen inverzně, tak naopak za správnou cenu spalováků lidi to EV chtít nebudou.
Jinými slovy - pokud bude EV levnější než spalovák, tak EV lidi skutečně možná chtít budou. Problém je v tom, že na volném konkurenčním trhu tohle nikdy (=v nejbliších desetiletích) nenastane a nastat nemůže, aniž by se něco zásadního nezměnilo.
Tesla 3 ani za současné ceny fakt není dobrá nabídka. Spalováku absolutně nemůže konkurovat.
Protože když to stejné napíšeš jen inverzně, tak naopak za správnou cenu spalováků lidi to EV chtít nebudou.
Jinými slovy - pokud bude EV levnější než spalovák, tak EV lidi skutečně možná chtít budou. Problém je v tom, že na volném konkurenčním trhu tohle nikdy (=v nejbliších desetiletích) nenastane a nastat nemůže, aniž by se něco zásadního nezměnilo.
Tesla 3 ani za současné ceny fakt není dobrá nabídka. Spalováku absolutně nemůže konkurovat.
Ale to je přece to, co jsem chtěl říct - není pravda to co jsi napsal, že by lidi apriori nechtěli EV. Lidi jen nechtějí malé auto za 800t, lhostejno s jakým motorem. EV má nevýhody (dojezd a rychlost tankování, hmotnost) i výhody (nabíjení doma přes noc, jednoduchost)... ale tyhle parametry ustupují do pozadí ve chvíli, kdy lidi zvyklí kupovat rodinný kombík za 450 mají uvažovat o EV za dvojnásobek, to pak ani nedojdeš k úvaze o tom, jestli bys to s tím dojezdem zvládl nebo ne.
Myslím, že to nastat může. Třeba k té Tesle 3... když se na to podíváš objektivně a zhodnotíš tu Teslu z hlediska dynamiky, podvozku, jízdních vlastností... a podíváš se třeba na Passat za milion... tak si myslím, že tohle už docela smysl dává a nějakému relativně vysokému procentu kupců už ta Tesla udělá lepší službu (na rozdíl od srovnání třeba Zoe vs. Clio, tam je to zatím jasně pro spalovák).
Myslím, že to nastat může. Třeba k té Tesle 3... když se na to podíváš objektivně a zhodnotíš tu Teslu z hlediska dynamiky, podvozku, jízdních vlastností... a podíváš se třeba na Passat za milion... tak si myslím, že tohle už docela smysl dává a nějakému relativně vysokému procentu kupců už ta Tesla udělá lepší službu (na rozdíl od srovnání třeba Zoe vs. Clio, tam je to zatím jasně pro spalovák).
Promiň, ale srovnávat T3 s Passatem ... NELZE. Passat je úplně jiná liga. Proto ten cenový příměr je úplně mimo. T3 si stěží obhaji své užitné vlastnosti a jakost s modely nižší střední třídy.
Naopak zrovna třeba Zoe vs. Clio kdyb se nehrálo na cenu bude znamenat hodně bodů pro Zoe. Protože to stejné jsou auta do města a nějaký nájezd 250 km pro takovéto auto je víc než dostačující.
Protp je úplně absurdní, že EV nejsou právě auta jako Zoe, Citigo, Up, a vlastně vše do malých vozú. Naopak od nižší střední výš už EV přestává dávat smysl a střed i třída nebo velké SUV jsou úplně nesmysl dělat v EV. Jenže právě to se naopak děje.
Naopak zrovna třeba Zoe vs. Clio kdyb se nehrálo na cenu bude znamenat hodně bodů pro Zoe. Protože to stejné jsou auta do města a nějaký nájezd 250 km pro takovéto auto je víc než dostačující.
Protp je úplně absurdní, že EV nejsou právě auta jako Zoe, Citigo, Up, a vlastně vše do malých vozú. Naopak od nižší střední výš už EV přestává dávat smysl a střed i třída nebo velké SUV jsou úplně nesmysl dělat v EV. Jenže právě to se naopak děje.
No, tak na tomhle se prostě neshodneme.
TM3 je ve spoustě parametrů dál než Passat... a v jiné spoustě je to zase naopak. Já jsem třeba závislák na výkonu a jízdních vlastnostech, takže objektivně - Tesla 3 jezdí líp než Passat a v té ceně kolem 1M má i lepší dynamiku. Zase má horší dojezd a provedení interiéru... ale to už je legitimní souboj, máš milion a buď upřednostníš to nebo to.
Jasně, v roli dálniční stíhačky bude Passat lepší... ale podívej se třeba na statistiky nájezdu (Spritmonitor, TUV), zdaleka ne všechny Passaty křižují dálnice.
Zoe&spol. - cena, cena, cena. Malé elektroauto by dávalo smysl, ale ne za 800, konec příběhu. A taková Honda E je ještě extrémnější příklad toho, po čem by trh rád skočil, ale ne za tyhle peníze.
TM3 je ve spoustě parametrů dál než Passat... a v jiné spoustě je to zase naopak. Já jsem třeba závislák na výkonu a jízdních vlastnostech, takže objektivně - Tesla 3 jezdí líp než Passat a v té ceně kolem 1M má i lepší dynamiku. Zase má horší dojezd a provedení interiéru... ale to už je legitimní souboj, máš milion a buď upřednostníš to nebo to.
Jasně, v roli dálniční stíhačky bude Passat lepší... ale podívej se třeba na statistiky nájezdu (Spritmonitor, TUV), zdaleka ne všechny Passaty křižují dálnice.
Zoe&spol. - cena, cena, cena. Malé elektroauto by dávalo smysl, ale ne za 800, konec příběhu. A taková Honda E je ještě extrémnější příklad toho, po čem by trh rád skočil, ale ne za tyhle peníze.
Neshodbeme, ale v pohodě.
Jenže si uvědom, že ty vybrané dílčí věci ve kterých má T3 navrch proti Passatu vůbec neznamená že jsou to třídně srovnatelná auta.
Fiesta taky bude jezdit líp jak Passat, ale jde o úplně jinou třídu :-)
Jenže si uvědom, že ty vybrané dílčí věci ve kterých má T3 navrch proti Passatu vůbec neznamená že jsou to třídně srovnatelná auta.
Fiesta taky bude jezdit líp jak Passat, ale jde o úplně jinou třídu :-)
Fiesta nebude v komplexu jezdit líp než Passat... třebas bude agilnější, ale jistě nebude komfortnější. Model 3 i Passat jsou D segment... Passat o něco delší, Tesla má větší rozvor.
Že je Tesla déčko je celkem bez diskusí, diskuse se vedou spíš o to, jestli je to mainstream nebo prémie nebo něco úplně jinýho.
Že je Tesla déčko je celkem bez diskusí, diskuse se vedou spíš o to, jestli je to mainstream nebo prémie nebo něco úplně jinýho.
T3 taky komplexně rozhodně líp jak Passat nejezdí ;-)
Tesla a prémie?? Ne, ani koutkem mysli.
Prostornost a interiér T3 srovnatelná s Passatem absolutně neni. Neobstojí v podstatě ani proti Golfu.
Tesla a prémie?? Ne, ani koutkem mysli.
Prostornost a interiér T3 srovnatelná s Passatem absolutně neni. Neobstojí v podstatě ani proti Golfu.
Ale prosím tě... rozvorem Passat výrazně překonává, je nepatrně širší, na délku o něco zaostává, v kabině je místa víc.
Záleží co bereš jako znak prémie... když to vezmu zrychleně, tak prémiová technika ano, prémiová výbava tak napůl, prémiová konfigurovatelnost ne, prémiové zpracování ne, prémiová cena spíše ne... takže za mě to prémie taky není, ale je to legitimní diskuse.
Záleží co bereš jako znak prémie... když to vezmu zrychleně, tak prémiová technika ano, prémiová výbava tak napůl, prémiová konfigurovatelnost ne, prémiové zpracování ne, prémiová cena spíše ne... takže za mě to prémie taky není, ale je to legitimní diskuse.
Jestli je v kabině víc místa tak jsme asi oba viděli úplně jinou T3.
Tady si můžeš udělat porovnávačku...
https://www.carsized.com/…ssat-2014-sedan/?…
https://www.carsized.com/…ssat-2014-sedan/?…
Okrem vízie je zaujímavé aj prevedenie transformácie. (Bez hodnotenia, či je vízia správna, alebo nie)
Podiel EV stúpa v Číne rýchlejšie ako v EU bez toho, aby sa tam viedla intenzívna debata o zákazoch. Napr. EV sú tam oveľa dostupnejšie ako u nás.
Napr: Zatiaľ čo priemerná cena elektromobilov v Európe od roku 2015 vzrástla z 51 424 USD na 58 652 USD – a z 53 038 USD na 63 864 USD v USA – v Číne klesla na 33 440 USD zo 70 203 USD, čím sa podľa štúdie dostala pod cenu benzínových áut (štúdia JATO Dynamics, ktorá poskytuje analýzu trendov v automobilovom odvetví).
https://www.thenationalnews.com/…arts-maker-says/
Podiel EV stúpa v Číne rýchlejšie ako v EU bez toho, aby sa tam viedla intenzívna debata o zákazoch. Napr. EV sú tam oveľa dostupnejšie ako u nás.
Napr: Zatiaľ čo priemerná cena elektromobilov v Európe od roku 2015 vzrástla z 51 424 USD na 58 652 USD – a z 53 038 USD na 63 864 USD v USA – v Číne klesla na 33 440 USD zo 70 203 USD, čím sa podľa štúdie dostala pod cenu benzínových áut (štúdia JATO Dynamics, ktorá poskytuje analýzu trendov v automobilovom odvetví).
https://www.thenationalnews.com/…arts-maker-says/
Ano, podvodníci a manipulátoři JATO... Známe :-[] :-[] :-[]
Dostat se s EV pod cenu spalováku neznamená zdražit spalovák nad cenu EV. To jsou diametrálně odlišné stavy!
Dostat se s EV pod cenu spalováku neznamená zdražit spalovák nad cenu EV. To jsou diametrálně odlišné stavy!
Mne zaujalo, že väčšina čínskych EV sú menšie a dostupnejšie autá, ktoré sú zaujímavé pre väčšiu cieľovú skupinu. :-!
PS: Osobne kupujem akcie ťažiarov ropy. A výrobcov áut ani jednu. Ani na tie čínske a už vôbec nie európske automobilky by som si nevsadil. Veľmi kapitálovo náročné odvetvie v transformácii s neistými víťazmi. V EU spojené s neefektívnymi investíciami, zvláštnou stratégiou a reguláciami ako bonusom. :-O
PS: Osobne kupujem akcie ťažiarov ropy. A výrobcov áut ani jednu. Ani na tie čínske a už vôbec nie európske automobilky by som si nevsadil. Veľmi kapitálovo náročné odvetvie v transformácii s neistými víťazmi. V EU spojené s neefektívnymi investíciami, zvláštnou stratégiou a reguláciami ako bonusom. :-O
PowerHouse
K názorům na EV - Ano nebo Ne
Jsem proti EV, pokud si myslím, že pokrok u EV nebude.
Jsem pro EV, pokud věřím v jejich pokrok.
Každopádně dnes, kdy Dacia Spring stojí od 580 000 je lehké EV odsoudit.
Ale ten pokrok zde je, Enyaq a ID.4 již koupíte v Německu od 33 500. Srovnejte tu cenu s počátkem roku. Časem budou i za 30 000.
A navíc, u inovovaného Enyaqu, ID.4 čekejme velké změny.
Jsem proti EV, pokud si myslím, že pokrok u EV nebude.
Jsem pro EV, pokud věřím v jejich pokrok.
Každopádně dnes, kdy Dacia Spring stojí od 580 000 je lehké EV odsoudit.
Ale ten pokrok zde je, Enyaq a ID.4 již koupíte v Německu od 33 500. Srovnejte tu cenu s počátkem roku. Časem budou i za 30 000.
A navíc, u inovovaného Enyaqu, ID.4 čekejme velké změny.
To není pokrok, pouze se do prodeje dostala nová základní verze s menší baterkou (52kWh využitelných) a slabším motorem (109kW).
Hezké shrnutí! Děkuji.
Jsem proti EV, pokud si myslím, že pokrok u EV nebude.
Jsem pro EV, pokud věřím v jejich pokrok.
Mrkněte se na nový Fiskar. Parádní auto se základní cenou 911 000kč. Za 950 000kč si koupíte tak nějak nakonfigurovanou Octávii s o dost horším motorem.
https://www.novinky.cz/…-vyroby-40431049
A to jsme opravdu vlastně na začátku masivního rozvoje EV a investicí do EV.
Jsem proti EV, pokud si myslím, že pokrok u EV nebude.
Jsem pro EV, pokud věřím v jejich pokrok.
Mrkněte se na nový Fiskar. Parádní auto se základní cenou 911 000kč. Za 950 000kč si koupíte tak nějak nakonfigurovanou Octávii s o dost horším motorem.
https://www.novinky.cz/…-vyroby-40431049
A to jsme opravdu vlastně na začátku masivního rozvoje EV a investicí do EV.
Už ses přihlášil na zeleného unijního práskače, pardon Kontrolora Fit for 55 Hammuno? Bude jich potřeba tak 25 milionů :-):-):-)
https://iuhli.cz/…nove-kontrolory/
https://iuhli.cz/…nove-kontrolory/
Oktávka za 900 tis, když má stát 450 je samozřejmě nesmysl.
Pojdme se ptát, proč tat Oktávka nestojí těch 450 . To se má řešit.
Pojdme se ptát, proč tat Oktávka nestojí těch 450 . To se má řešit.
To by se řešit mělo. I když odpověď je víc než jasná všem co aspoň trochu přemýšlí.
1) Nesmyslné (nejen) emisní normy,
2) Dotování EV mobility
3) Chybějící ruské suroviny
4) odpisy chybných a zmařených zahraničních investic VAG v Číně a Rusku
A společným jmenovatelem 1) + 2) + 3) je jen a pouze eurohujerská politika EU :-!
1) Nesmyslné (nejen) emisní normy,
2) Dotování EV mobility
3) Chybějící ruské suroviny
4) odpisy chybných a zmařených zahraničních investic VAG v Číně a Rusku
A společným jmenovatelem 1) + 2) + 3) je jen a pouze eurohujerská politika EU :-!
Ceny jsou dost zkreslené (samozřejmě směrem nahoru) díky dotacím v západní Evropě. Ta stejná Dacia Spring stojí v Číně míň než polovinu. Až dotace skončí, tak EV zlevní.
Mig_35
se znali skoro celý život. Tedy, matka se narodila dva roky po otci. Žili ve stejné domácnosti, což je koneckonců u sourozenců obvyklé. A rozhodli se navázat na tradici, která se u nich v rodině dědí z otce na syna a z dcery na matku - totiž vzít si zase svého sourozence. Chtěli tak uniknout mísení krve, dokonalé áreské krve :-)
Ubožáku! Právě jsi se propadl na totální diskusní dno. Co ale také čekat od fanatického elektrokreténka na úrovni kanálu IV. cenové, že? :-O :-( :no:
nepřečtu si to kamaráde, je mi líto. ani tebe pane Rohypnol. na vaši intelektuální úroveň nedosáhnu a tak jsem si vás radši zablokoval, aby mě ne nefrustrovalo:)
Ale rad si prectu vysvetleni toho, proc se lidi nedokazou zbavit predstavy, ze za cerpani energie do ev musim nekomu platit.
Když jsem si vzal 8 Kč za 1kWh tak mi to dělalo rozdíl proti mému benzínu asi 60kč na 100km. Což při ceně elektrouauta tak o 300 tisíc vyšší dělá asi půl milionu kilometrů. Vzhledem k tomu, že tam měním i olej a další pravidelný servis, tak ta reálná úspora asi taky bude někde po těch 200-300 tisících km, jak padlo ve videu.
Pokud mi neřekneš, že 8 Kč je blbost, ale musím si koupit tamhle kartu freecoolin plus, kde budu mít kWh za 2 Kč, tak těžko budu hledat důvod, proč se trmácet k nejbližší nabíječce 3 km od domova a to se pořád bavíme o stavu, kde v ceně energie pro elektroauta není spotřební daň, která dělá u fosilních paliv desítky procent.