Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejlevnější benzin a nafta v Česku: Kde natankovat? A jak se vyvíjejí ceny?

Sledujte ceny benzinu a nafty po celé České republice v reálném čase. Grafiky prozradí, kde natankujete aktuálně nejlevněji a jak se cena vyvinula za posledních 12 měsíců.
Zpět na článek
17. 5. 2023 09:34
17. 5. 2023 10:08
17. 5. 2023 10:21
17. 5. 2023 11:38
17. 5. 2023 12:49
17. 5. 2023 12:52
17. 5. 2023 14:14
17. 5. 2023 16:02
18. 5. 2023 11:01
17. 5. 2023 16:01
17. 5. 2023 16:13
17. 5. 2023 17:53
17. 5. 2023 18:40
18. 5. 2023 11:03
18. 5. 2023 16:17
18. 5. 2023 16:21
18. 5. 2023 16:44
18. 5. 2023 18:09
19. 5. 2023 09:49
18. 5. 2023 11:02
18. 5. 2023 16:20
18. 5. 2023 16:23
18. 5. 2023 18:10
18. 5. 2023 16:45
18. 5. 2023 18:12
19. 5. 2023 09:54
19. 5. 2023 10:32
19. 5. 2023 11:33
19. 5. 2023 11:49
21. 5. 2023 11:39
19. 5. 2023 12:41
21. 5. 2023 11:05
21. 5. 2023 20:03
22. 5. 2023 08:31
17. 5. 2023 06:43
Cena benzinu a nafty
Koukám, že se teď vyplatí bydlet v tom našem zapadákově někde na východě. Nafta 38,90 a benzin 34,90. A o LPG ani nemluvím.
Rozbalit vlákno
28
17. 5. 2023 07:31
Re: Cena benzinu a nafty
Myslíš nafta 28,9 ;-)
Avatar - Ozzman
17. 5. 2023 07:49
Re: Cena benzinu a nafty
U nás u Prahy taky tak, to se to krásně tráví okolí za pár korun s tahem vodspodu :D
17. 5. 2023 08:10
Re: Cena benzinu a nafty
Jak to myslíš tráví okolí?
Avatar - speedfred
17. 5. 2023 08:16
Re: Cena benzinu a nafty
Myslel ironicky splodinami z “D” ?
17. 5. 2023 08:34
Re: Cena benzinu a nafty
Má auto co splňuje limity, vstřikování močoviny atd. ;-)
Avatar - Ozzman
17. 5. 2023 08:59
Re: Cena benzinu a nafty
Já mám bez močoviny, Euro 6B údajně, zatím na to žádnej dieselgate nespadl, emisema to prošlo bez úplatku, tak snad dobrý a ta paní už tam stejně ležela ! :D :D
17. 5. 2023 11:27
Re: Cena benzinu a nafty
Tak to jestli máš novej motor EURO6B, tak jsou emise z tvého auta naprosto v pohodě. Nemusíš se stydět jezdit ani po městě ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2023 14:38
Re: Cena benzinu a nafty
Viz vždy VŠECHNO PŘESNĚ OBRÁCENĚ = založeno na HLUBOKÉ NEZNALOSTI aneb Vaculíkovo pravidlo (když tomu *** rozumím PLÁCnu přesný opak = si všimli kluci z SPECIÁL Technika

tohle sem tu psal 1000x (a nejen já) třeba to pochopíte přes obrázek https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet
17. 5. 2023 15:26
Re: Cena benzinu a nafty
Tve blaboly nikoho nezajimaji. To ze jsi magor a desis se i emisi u novych aut tu vsichni vime.
18. 5. 2023 08:09
Re: Cena benzinu a nafty
Dost pochybuju, protože nebude dostatek surovin na výrobu takového množství EV, ale nechápu co má tvá agitačka společného s tím, že Ozzyho EURO6B auto není v provozu žádný ekologický problém. Vůbec bych se neostýchal za takovým autem jet bez zapnutého vnitřního okruhu. Z výfuku mu totiž žádný hrůzy už nejdou. Čistý výfuk a čistý spaliny.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 09:57
Re: Cena benzinu a nafty
takže ani obrázek :-( :-!

KLIKA že tý ropy je nekonečně = a jde recyklovat :yes: :*)
18. 5. 2023 10:07
Re: Cena benzinu a nafty
To není vůbec podstatný. Podstatný je že spalovací auta potřebují výrazně méně surovin a hlavně méně exotických a drahých kovů a ano jdou bez problémů celé recyklovat. Celý auto se roztaví a jednotlivé kovové části není problém znovu použít. U recyklace baterií to tak bohužel není. Tam to stále neumíme a zatím to nevypadá, že bychom někdy smysluplně dokázali baterky z aut recyklovat.

https://motofocus.cz/…sti/77678,stane-***cyklace-baterii-do-elektromobilu-problemem-trhu
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 10:18
Re: Cena benzinu a nafty
takže NEJEN NEznalosti NEJEN psaný text ANI přes obrázky to do hlavy nejde https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet

prostě KRÁL Vaculíkova pravidla

PS: není ti někdy nápadný, že jsou věci vždy PŘESNĚ NAOPAK https://zpravy.aktualne.cz/…a63ac1f6b220ee8/ ?

PPS: Co ty https://fdrive.cz/…i-s-ceskem-10663 vs tvé "názory"? Dál VACULÍKOVO PRAVIDLO? nebo "už"?
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 10:53
Re: Cena benzinu a nafty
V současné době se recykluje 1% lithia ročně.
Tolik k realitě.

Papa a těšilo nás
18. 5. 2023 10:44
Re: Cena benzinu a nafty
Citace z tveho odkazu:” Obecně dnes můžeme říci, že je možné lithium-iontové články recyklovat a získávat z nich materiály, které obsahují”
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:14
Re: Cena benzinu a nafty
A v reálu se rycykluje 1%, odkazy sem ti dával.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 08:05
Re: Cena benzinu a nafty
Nemusíš FURT DOKOLA psát NEJSEM SCHOPEN chápat a posuzovat = jako dospělí. BArrik ZNÁMÁ pro ruSSká SVOLOČ

Jo a dneska část lidi furt kouká na CRT televizory = no a?
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2023 14:38
Re: Cena benzinu a nafty
Viz vždy VŠECHNO PŘESNĚ OBRÁCENĚ = založeno na HLUBOKÉ NEZNALOSTI aneb Vaculíkovo pravidlo (když tomu *** rozumím PLÁCnu přesný opak = si všimli kluci z SPECIÁL Technika

tohle sem tu psal 1000x (a nejen já) třeba to pochopíte přes obrázek https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet
18. 5. 2023 10:08
Re: Cena benzinu a nafty
Takže jinými slovy EURO6B auto je nebezpečné svými zplodinami a koktejl co mu leze z výfuku je smrtící třeba jako u o 20 let starších nafťáků. Takhle nějak si to myslel?
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 10:26
Re: Cena benzinu a nafty
takže FURT STENÝMI SLOVY = už 60 let něco probíhá (v EUropě až od https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232 ) + všichni kromě Barrika jsme se poprvé už na ZŠ učili že ropa dojde + BEV umožňují postavit auto jako takový z principu LÍP + maličký elektromotor má drtivě vyšší nejen efektivitu ale hlavně výkon - takže sedan Lucid Air má vyšší výkon než nejnovější V12 v Lambu + obrázek https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet ) + odklon od ropy je proces "na celý lidský život" = a tobě z toho vyjde tohle cos napsal?

a jak si zvládal 2. stupeň ZŠ (že nemáš SŠ mi nevadí, že se denně hádáš a tvrdíš že úroveň chápání věcí lidí https://www.auto.cz/…-se-nebal-141168 nebo https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 je blbost, když to tobě v mozku vychází JINAK znamená to ONI SE (dnes a denně furt dokola ve všem) mýlí(me) to ti nápadný zatím nepříšlo?
19. 5. 2023 11:06
Re: Cena benzinu a nafty
Takže jsi neschopný odpovědět na tak jasnou otázku? Je EURO6B nebezpečné svými zplodinami nebo je to auto v pohodě?
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:20
Re: Cena benzinu a nafty
ani TOHLE nepochopíš = nojo no BLBÝ no (v tvým věku https://domaci.hn.cz/…li-i-sedesatkrat kdy nikdy nic nevíš = to lepší už nebude MUSÍŠ HOLT POSLOUCHAT ty Sedláčky a Vávry a Dědky a Křečky z tvého kraje
Avatar - KANKUNEN
17. 5. 2023 08:19
Re: Cena benzinu a nafty
To je stejně zvláštní se posmívat motoru, že má ve 2t otáček dostatek síly.
Avatar - speedfred
17. 5. 2023 08:29
Re: Cena benzinu a nafty
🤣🤣🤣🤣🤣
17. 5. 2023 09:24
Re: Cena benzinu a nafty
Jezis boze takovy preklep :D Jasne 28,90
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 09:20
Re: Cena benzinu a nafty
U nás benzín 34,50, LPG 14,50, nafta 28,50
Avatar - KANKUNEN
17. 5. 2023 08:42
A neměla teď nafta stát 100 korun?
Přece jsme se bez rusácka tady o ni měli pobít navzájem.
Rozbalit vlákno
130
Avatar - Ozzman
17. 5. 2023 09:00
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
To byl vlhkej sen Jindry Rajchlů, taky se mu už ty jeho NSDAP demonstrace nějak pomalu rozpadají..
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 09:22
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
jenže ona sem chodí dál z Ruska. Máš špatný informace, ve velkém to sem lifruje Čína, Indie, Singapur a Arabové, všechno je to ruská ropa a z ní vyrobená nafta.
+ překupníci co smíchaj 600 barelů ruský ropy s 100 barely kazašský, daj tomu kazašský papíry a ahoj.

Sankce nefungují :-)
https://www.irozhlas.cz/…a_2304191806_afo

dohledáš dalších cca 25-40 odkazů když budeš chvilku hledat

A vesele to přepravují řeské tankery + tankery co si nakoupilo rusko a irán a provozují je pod vljkami banánových afrických republik .
Takto jich dle odhadů zkoupili cca 25-45 ks

A pak je ještě legální cesta, domů si země dovezou ruskou naftu a ropu a svojí prodaj na západ. Taky některé země praktikují.
irán takto prodává ropu pod sankcemi už asi 12 let a velmi úspěšně. Rusák jenom tuto strategii přebral.
Avatar - KANKUNEN
17. 5. 2023 10:15
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ale sankce fungují, rusáci dostanou zlomek toho, co by dostali od nás.
17. 5. 2023 10:24
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
no jasně, Rusko se už úplně hroutí :D
Avatar - KANKUNEN
17. 5. 2023 10:33
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
No přece jim tam stoupá vlastní vývoj i výroba. Brzy bude mít každý blahobyt.
17. 5. 2023 11:22
Re: A neměla teď nafta
Teď budou mít ještě více problémů, protože už se pracuje na zákazu dovozu uranového paliva do Spojených států amerických (dále jen SSA) - viz dnešní článek ve Washington Post: "Zákony o zákazu dovozu ruského uranu nabírají v Kapitolu na síle, protože zákonodárci chtějí Moskvu ještě více potrestat za invazi na Ukrajinu. SSA jsou však i nadále značně závislé na Rusku, pokud jde o uran, hlavní palivo používané v jaderných elektrárnách - další hádanka, před kterou zákonodárci stojí, když se snaží bojovat proti změně klimatu a zároveň omezit závislost SSA na zahraničních protivnících."
Zdroj: http://www.washingtonpost.com/…uranium-be-next/ . Překlad: DeepL
17. 5. 2023 11:36
Re: A neměla teď nafta
Aha takže palivo budou rusáci prodávat do Číny a Indie. Jestli USA bude nebo nebude brát jejich palivo rusáky nezruinuje. Jen mysli na jednu podstatnou věc. Tím, že přestaneme od Ruska mít levné suroviny znamená jediné, že je budeme mít odjinud a ne tak levný a ty naše bývalé levné ruské suroviny bude mít někdo jiný a zvýší se tím jeho konkurenceschopnost ve srovnání s Evropou. Takže my tady v Evropě bohužel taháme za kratší konec špagátu a sankce poškozují hlavně nás.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2023 14:36
Re: A neměla teď nafta
dostalS k tomu vysvětlení + NĚKOLIK odkazů, včetně čísel TAKŽE OTÁZKA:

cituješ Rajchla místo ekonomů = protože JSI BLB nebo schválně, protože si pro ruSSká SVOLOČ?

plus obvyklé, nebo c = a + b?
17. 5. 2023 15:28
Re: A neměla teď nafta
Ne debile. Cituju ekonomy. Tohle neni zadna velka matematika. To dochazi kde komu, takze proc to popiras?
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 07:52
Re: A neměla teď nafta
ano není to velká matematika, jsou to počty = TAKŽE TO DĚLÁŠ SCHVÁLNĚ schválně lžeš
jsou to jednoduchý počty = takže PROTO sem se ptal jestli je to:
a) debilita v úrovni ŽERU KECY pitomia rajchla
b) víra v https://www.novinky.cz/…taxikar-40380910
c) = a + b TOhle JSI TY https://www.youtube.com/watch?… kde stojíš? :*)

PLUS nebuď trapnější než je nutný = cituješ (viz ACE 05:13) si ZAS klasickej HUP NA ŠPEK https://www.stream.cz/…ilizaci-64591417
18. 5. 2023 08:12
Re: A neměla teď nafta
ano nevzdělaný imbecile a ty počty jsem ti na rozdíl od tebe nahoře jasně prezentoval. Ty jen plácáš, že to tak není, ale své vysvětlení samozřejmě neposkytneš. Zvláštní, že jsi ochoten popírat tak jasná fakta.
18. 5. 2023 09:59
Re: A neměla teď nafta
My se ty troubo ale bavíme o něčem úplně jiném, než na co dáváš ty svoje odkazy ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 08:12
Re: A neměla teď nafta
ale nikoho nezajímá TVÉ OMEZENÉ chápání věcí = věci maj souvislosti TO JE (furt dokola) TEN PROBLÉM (tvého /ne/chápání = teda neshod s Vávrou Sedláčkem Attenboroughem...

KDYŽ TY něco nechápeš, nemáš MACHROVAT troubama a opisovat ode mě nevzdělaný imbecily, ale ZEPTAT se někoho kdo neskončil vzdělání základkou = jako ty

99,9% věcí na světě nepochopíš, ale jednoduchý věci (snad) jo + když TY nerozumíš nechápeš nevíš o čem se mluví, neznamená to že se mýlí ostatní (viz jen SEZNAM lidí z Univerzity Karlovy = co tvrdíš jak sou PROTI TOBĚ tupí = tolik souhrn ke všem proti tobě imbecilům troubům idiotům naivům (tos asi nechtěl naplno říct že je proti tobě trouba i lokální miliardář https://cs.wikipedia.org/…libor_D%C4%9Bdek
19. 5. 2023 11:07
Re: A neměla teď nafta
Ano věci mají souvislosti a ty právě tobě hrubě unikají. Dobře, že to zmiňuješ :D :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:18
Re: A neměla teď nafta
Jj mě Sedláčkovi Vávro... nám toho uteče JEŠTĚ že tu jsou lidi jako ty rohYpnol barik.. :-!

https://domaci.hn.cz/…li-i-sedesatkrat PROČ furt PROTI EUroatlantické civlizaci a furt ZAA RUSSÁKA to těžko říct (to JEN blbostí a nulovým vzdělání nebude :*)
18. 5. 2023 05:13
Re: A neměla teď nafta
Naopak cituje profesionály v oboru a ne populisty co manipulují s prosťáčky.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 08:02
Re: A neměla teď nafta
(nejen) ON LŽE SCHVÁLNĚ = proto vlastně diskuze (vysvětlit jim co a jak) nemá smysl

CHTĚJÍ psát co tu píšou = že jsou ODPORNÝ pro ruSSký HNUS = a denně to taky píšou (barik ryccardo a další nevím kdo jak je multilink a kolik jich je opravdu TAKOVÝ HNUS = ale to je fuk prostě https://cs.wikipedia.org/…u_mezi_n%C3%A1mi :-!
18. 5. 2023 08:15
Re: A neměla teď nafta
Ne imbecile. Fakt že Rusko prodává své suroviny pod tržní cenou do Indie a Číny je něco co tvrdíš i TY SÁM. Tím, že oni mají tyto suroviny za dumpingové ceny znamená jasnou konkureční výhodu proti EU, která nakupuje všechno dráž. To není nic o odporným ruským hnusu (bože ty máš tak primitivní uvažování) To je jednoduchá matematika.
18. 5. 2023 08:17
Re: A neměla teď nafta
A co navrhujes?
18. 5. 2023 08:31
Re: A neměla teď nafta
No teď už je asi pozdě něco navrhovat. Nevratné chybné kroky již byly učiněny. Ruský trh jsme vyklidili a přenechali ho na zlatým podnosu Číně. Od levných surovin jsme se odřízli. Zelená PŘESTAVBA nás dorazí. Jsme v háji. Emigrovat z Evropy někam pryč.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 08:43
Re: A neměla teď nafta
jsme ŠTASTNÍ z tvého rozhodnutí = rozhodně DOPORUČUJEME https://www.irozhlas.cz/…e_2209202041_zuj
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 08:34
Re: A neměla teď nafta
dostals odkaZY = množné číslo :-)
+ přirovnání k běžnému příjmu = letos musíš makat víc (denně o hodinu víc) a dostaneš 60% loňské mzdy = asi tak nějak je na tomu ruSSák po 24 letech vlády soudruha taxikáře z KGB, dnes důchodce (a na ty ty dáš - jedno jestli se jmenují JAN blb co doporučoval místo BEV auta na plyn MACEK, nebo KGB vyškolený na dobu až socialismus zkrachuje 82 letý VÁCLAV soudruhem Putinem vyznamenaný KLAUS)
takže VÍC PRÁCE za (o hodně) MÉNĚ PENĚZ není problém? no tak TI TO samé PŘEJU ;-)

jaký to vlastně je, když je všechno NAOPAK než se (tady v diskuzích) HÁDÁŠ? https://fdrive.cz/…i-s-ceskem-10663
18. 5. 2023 09:57
Re: A neměla teď nafta
Bože ty jsi hloupoučkej. Čti si po sobě co píšeš ty osle. Nejdřív napíšeš, že:

"letos musíš makat víc (denně o hodinu víc) a dostaneš 60% loňské mzdy"

A o pár vět později na to zapomeneš a napíšeš: "takže VÍC PRÁCE za (o hodně) MÉNĚ PENĚZ není problém? no tak TI TO samé PŘEJU"

Ano vlivem inflace jsme chudší. Takže mi nic přát nemusíš. To je realita. Jsi na tom úplně stejně osle :-D
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 08:26
Re: A neměla teď nafta
nojo tak jo JSI opravdu IMBECIL :*)

PS: odkazy čistě ekonomické i na (zde velmi "oblíbený";) zdroj https://oenergetice.cz/…od-30-eur-za-mwh :-! si dostal TAKŽE FAKT DIVNÝ co to MELEŠ

tak teď dej ty odkazy (o kterých mluvíš) na ty Rajchly Vrábely ruSSký HOAXy nebo Pitomia (já moc aktivisty české dezinformační scény neznám V TOM máš možná lepší přehled ty :*)

https://www.kurzy.cz/…aftou-vyrobenou/ jinak JAK SI NAPSAL jednoduchá matematika = TI opravdu NEJDE (takže ti ZA TY pro ruSSký kecy opravdu PŘÁT snížení příjmu na ca 60% dřívějšího PLUS víc práce = což je to co se děje PUTINovSSkému Rusku https://tv.idnes.cz/…651_idnestv_cham

PS: tak OD KDY ovládají USA KREML = od které války "je nutí" vraždit krást vybombardovat celá města https://www.ceskapolitika.cz/…inec-21-stoleti/ ??
19. 5. 2023 10:38
Re: A neměla teď nafta
Je to komický, jaký jsou u nás rusofobové, kteří by vlastní zem bezdůvodně zničili a západ pdo různejma kličkama čile obchoduje dál, především USA. Jejich obchodníci nejsou retardi, ale vyhovuje jim že jsou retardi u nás a pod stupidníma záminkama se klidně zničíme a je zadotujeme.
19. 5. 2023 11:14
Re: A neměla teď nafta
Ano přesně tak. Jsou to ale obecně lidé s omezeným chápáním a chabým vzděláním. Co naděláš. Akorát by se měli držet spíš lopaty na stavbě a ne se snažit rozdávat rozumy.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:16
Re: A neměla teď nafta
VÝBORNĚ ses popsal = jaký máš vzdělání VÍŠ SÁM :*)

hele UŽ umíš trojčlenku? to není urážka DOTAZ na úroveň chápání. Tak asi tak = TO JE REALITA
19. 5. 2023 11:34
Re: A neměla teď nafta
A i přes to chápu, že zavírat jaderný elektrárny v Německu je obrovská chyba ;-) Takže ti co tam o tom rozhodují neumí asi ani tu trojčlenku. Smutný viď. A ty ji mezi náma neovládáš taky.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:39
Re: A neměla teď nafta
No vono VĚTŠINOU říkáš BLBOSTI ale tipuju, že tu trojčlenku umí ;-)

problém je že TY FAKT NE a denně poučuješ = smutný

No viz seriál Volha a shrnující dílko majitele 30ti doktorátů = ani jedno SI RADŠI NEPUSTÍŠ = až tak se reality štítíš

a já zas těch (činů) ruSSáků (a jejich slouhů https://cnn.iprima.cz/…-fanousky-106970?…
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:23
Re: A neměla teď nafta
jo KDYBY TO BYLO KOMICKÝ = je to KATASTROFÁLNÍ mlít o STARÝ ZLATÝ ČASY pod https://domaci.hn.cz/…li-i-sedesatkrat

UŽ si našel koule a viděl https://edu.ceskatelevize.cz/…v-ceskoslovensku nebo se DĚSÍŠ BOJÍŠ reality, stejně jako NIKDY SI nepřečtu NEKOUKNU na https://www.csfd.cz/…planete/prehled/

No a Rajchl a Fico atd. ANO OSLOVUJÍ primárně RETARDY = tos nevěděl? PROTO máš přece SEZNAM blbů = a že jich je, vlastně VÝHRADNĚ vysokoškoláků ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:25
Re: A neměla teď nafta
jj STUPIDITA to je problém = a SAKRA VELKÝ

stejně jako dotování https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit vem si kolik STUPIDNÍCH lidí = to tu léta popíralo :*)
19. 5. 2023 11:37
Re: A neměla teď nafta
Spíš kolik lidí pořád nechápe to tvoje dotování. Navíc když tvrdíš, že by byla nafta dotovaná i kdyby se za ní platila stejná spotřební daň jako za benzín. To už je vůbec debilita nejhrubšího zrna.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:46
Re: A neměla teď nafta
ano TY = a jak PRÁVĚ TE´D PÍŠEŠ dál furt stále NIC :*)

furt platí VÍCE STUPŃOVĚ = nechodil si na střední BLBÝ NO /bys věděl že je na naftu potřeba VÍC ROPY než na benzín + ta spotřební daň

hele V KOLIKA JAZYCÍCH a ze solidních zdrojů SI TO TEHDY DOSTAL? tak jak to, že (do)dnes...? :-(

DEBILITA je tvrdit že ŠÉF VW je proti tobě idiot (i když ty to tvrdíš málem o každým VŠ :D :-!

NECHODIL si na střední = no vole CHYBÍ ti znalosti
NECHODIL si na vejšku = no vole CHYBÍ TÍ schopnost myslet + tak 10 tisíc hodin čtení učení faktů

no a JE TO POZNAT (viz i slušnej mikusus, co tvý plky KDY URÁŽÍŠ ale současně tou větou SÁM NA SEBE PROZRAZUJEŠ že vo tom *** VÍŠ = no viz videa NEJVYŠŠÍ SOUDRUŽKA ta se blbka ztrapnila, ale ona jednou (no vlastně 2x když to pak zkoušela vokecat) TY dnes a DENNĚ
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 12:01
Re: A neměla teď nafta
čína to ráda USA přeprodá, s marží navíc. Odjinud stejně není co kupovat. nejvíce paliva vyrábí Rosatom/TVEL
17. 5. 2023 13:21
Re: A neměla teď nafta
Já ti nějak nevím. Co z toho dlouhodobě Čína bude mít, když za uranové pelety dostane nějaká číslíčka nebo zelené papírky. Stejně nechápu proč Ruská federace ještě vůbec obchoduje s zeměmi EU a SSA, když díky sankcím by si za papírky/číslíčka neměla nic koupit. Nedávno jsem někde četl, že s krizí automobilek v SSA (po ropné krizi od roku 1974) se zmenšil ekonomický vliv na ostatní země. Teď vidíme, že prodeje (rádoby) evropských a amerických aut v Číně padají. Bude to hezká budoucnost u nás. Málo aut, elektrika půjde jen občas ;-)
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 13:43
Re: A neměla teď nafta
Papírky v podobě EUR a dolárků maj rádi překupníci a čína a další, co jsou za to schopni zase leccos dodat Rusku.
17. 5. 2023 13:45
Re: A neměla teď nafta
Máš pravdu. Spousta dětiček se fláká/studuje po/v Paříži nebo Londýně a také musejí za něco žít :D
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 13:54
Re: A neměla teď nafta
To samozřejmě taky. A to samé Bělorusko. Na insta běžně k vidění belorusky cestující po evropě a dávající fotky z německa, francie, švýcarska atd.

Stejně tak sou na videech vidět oslavy a pije se origo cola, Moet, Dom Perignon atd.
Za peníze jde koupit vždycky všechno. A může být třeba 110 milionů sankcí. On ti vždycky někdo rád přeprodá. Peníze nesmrdí.
17. 5. 2023 11:31
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
No hele 60 USD není úplně zlomek. Hlavně je to násobek toho co dostávali za ropu 3 roky zpátky. Takže rusáka vůbec nic netrápí. Mají mezní náklady na těžbu asi 25 dolarů, takže když prodávají za 60 USD, tak jsou naprosto vysmátí. Takže jak píše Barik. Sankce nefungují. Zboží k nim plyne a jejich suroviny zase plynou k nám. Jen se změnila logistika.
17. 5. 2023 12:44
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Sankce samozřejmě fungují a je pro to spousta ukazatelů.

To že se sankce obcházejí a následně se na obcházení reaguje je bežné a bylo očekáváno.

Co se ale ukázalo zejména na plynu je, že rusko se dlouhodobě na tuto válku připravovalo a připravilo si vydírací potenciál na evropu a v rámci příprav zřejmě připravilo i "hlasatele zkázy" kteří tu celý podzim kříčeli jak bude bez ruského plynu konec evropy a že je nutné sankce zrušit...
17. 5. 2023 14:12
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Jak se prosím tě na obcházení reaguje? Jak jsi schopný ty logistický řetězce přes 3. země z EU ovlivnit? BTW, že obchod poteče obousměrně dál bylo myslíš fakt očekáváno? Mám dojem, že dost soudruhů nejen v Bruselu je tím celkem překvapeno.
Že se Rusko připravovalo na válku souhlasím a vedení EU je tak hloupoučký, že vydírat a různě nás tady poškozovat dokáže každá 3. země celkem bez problémů. Je to ale chyba vedení EU, které musí být silnější a akceschopnější. Klika byla, že byla fakt mírná zima jinak by se ti "hlasatelé zkázy" bohužel trefili. Měli jsme štěstí. Sankce musíme teď už asi ze slušnosti držet, ale poškozují ve spoustě případů jenom EU a nikoliv Rusko. To je bohužel smutný fakt. Jak jinak vidíš skutečnost, že evropské automobilky vlivem sankcí opustily ruský trh, který okamžitě zabrala Čína? To je jasné poškození EU trhu ve prospěch Číny. Rusku je to úplně jedno jakýma autama tam budou jezdit, takže je to nepoškodilo nijak.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2023 14:33
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
víš jak jsem ti říkal, že denně sám o sobě napíšeš = vlastně to samé co hlavní soudružka v přímém přenosu? https://www.stream.cz/…y-vyrok-64591513 tak DNES ZAS už to děláš (to samé co tvá HLAVNÍ SOUDRUŽKA :-O :-!
17. 5. 2023 15:30
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Tve tupe nazory me nezajimaji. Zase nepises k tematu a jen blabolis.
17. 5. 2023 14:38
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
“ vedení EU je tak hloupoučký, že vydírat a různě nás tady poškozovat dokáže každá 3. země celkem bez problémů. Je to ale chyba vedení EU, které musí být silnější a akceschopnější.”

Prave ty tu kritizujes EU za jeji snahu se zbavit zavislosti na rope kterou nema.

Jak ted uvazujes kdyz kritizujes EU za stejnou vec kterou po ni chces?
17. 5. 2023 15:34
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Tak ja mel na mysli treba neschopnost EU chranit si vubec hranice, nepripustit, aby z EU byla destinace kazdyho ekonomickyho migranta a nakonec jeji neschopnist zatocit s takovyma co nechteji aspon ramcove dodrzovat nase zakony. Snahy zbavit se zavislosti na rope zaviranim elektraren ponechme radeji stranou :D
17. 5. 2023 15:53
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ropa je dost podstatna.
Aktualne jsme po epizode kdy nas plynem vydiralo rusko a EU to zvladlo zatim velice dobre.

proc se tak podstatne tema snazis zakryt jinym?
17. 5. 2023 16:10
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ano diky mirne zime se to povedlo zvladnout + uspory lidi kvuli vysokym cenam plynu. Ja treba plyn omezil na minimum a topil v kamnech. Chvala bohu za to. Nic nezakryvam, ale byt tuha zima tak jsme celkem v haji.
17. 5. 2023 17:20
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Diky spolecnemu postupu v EU a tam ma zasluhu i vlada CR se zima zvladla a dnes ceny stale klesaji.
Diky podpore to zvlada i vetsina domacnosti.

Vse diky koordinaci v EU.

Zvládla by se i horsi zima. Zasobniky jsou i po zime nad 50% a nemusel se omezovat prumysl.

Tak se muzem podivat kdo na podzim strasil a v ci prospech.
17. 5. 2023 18:38
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
V cem myslis spocival ten spolecny postup? Ano ted cena plynu klesa. To tak pres leto byva, tak snad to na podzim neporoste do oblak. Nebylo to diky koordinaci EU to jsou takovy korporatni kecy. Hodne usporily domacnosti i prumysl a byla mirna zima a plny zasobniky. Jeden z tech faktoru kdyby se vys-ral tak je prusvih. Nastesti nebyl. Ted uz to asi dokazeme uvozit lodema z USA. Zajimavy ze u toho se uhlikova stopa neresi 😀. To ze meli lidi opravnenou obavu ze bude nedostatek plynu neni zadne straseni. To byly realne obavy, ktere panovaly na vsech urovnich od obycejnych lidi, az po manazery velkych podniku, odborniky na energetiku a politiky.
17. 5. 2023 20:33
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Princip solidarity, zastropovani cen atd.
Vse se zvladlo a bylo pripraveno i reseni pro jiny prubeh zimniho obdobi. Bylo spousta jednani ktere v EU vedla i CR jako predsedajici stat.

Nic z toho cim se tu strasilo na demonstracich se nestalo.
Ty tu pises o hloupe. vedeni EU. Co mu tedy poradis aby nebyla eu vydiratelna ropou?
18. 5. 2023 04:34
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
"Princip solidarity, zastropovani cen atd."

Jaká solidarita, stropy si jednotlivé země řešily samy a kdy to udělala naše vláda? Solidárně snad všichni v EU zvýšili jejich stropy?

Ty snad děláš v PR.
18. 5. 2023 08:15
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Je to par mesicu a uz si to nikdo nepamatuje:” Země Evropské unie se v pondělí po mnoha týdnech vyjednávání shodly na parametrech nouzového omezení cen plynu v případě jejich výrazného růstu”
18. 5. 2023 08:28
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Shodnout se mohly, ale v reálu to bylo jak píše webpaja. Tj. něco jiného se odsouhlasilo a jinak se to provedlo.
18. 5. 2023 08:23
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Princip solidarity??? To fungovalo v praxi jak? Zoufalý komoušský pokus se zastropováním cen, které navíc probíhalo neorganizovaně, v každém státě jinak a stálo státy dost peněz vidíš jako společný postup EU?

O ropu až tak nejde. Tam EU vydíratelná není. Tam je portfolio dodavatelů dostatečně pestrý. Problém byl ten plyn a tam holt USA dosáhlo svého, když se EU sama nakonec s pomocí sankcí od levného ruského plynu odřízla. A zvládlo se to hlavně díky mírné zimě a drastickým úsporám domácností, které ovšem přešly na pálení jiných fosilních paliv. Kdo měl možnost pálil něco jiného než drahý plyn. A EU bych hlavně poradil zrušit emisní povolenky na uhelný elektrárny a začít masivně budovat jaderky jako jejich náhradu. Jak klasický tlakovodní, tak se pokusit rozjet výrobu SMR. Do té doby uhlí bez povolenek, abychom měli dostatek levné energie a část domácností mohla třeba topit elektřinou a ne plynem, který musíme složitě dovážet. Rozhodně musíme ale masivně rozvíjet jádro. Tj. přesný opak toho co předvádí zelení nevzdělanci v Německu.
18. 5. 2023 08:52
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Tak znova. Zastropovani cen plynu v ramci eu.
Tedy uplne neco jineho nez zastropovani cen energii v ramci statu.

Mas alespon zakladni znalosti o cem pises?
Princip solidarity, fungovalo to jako ujisteni, ze se staty nebudou preplacet.

Plynu je daleko více nez ropy.
Zadne drasticke uspory v domacnostech nejsou.
Jaderne elektrarny nevzniknou drive nez za 15 let a hlavne nevzniknou pokavad nechas volne palit uhli.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 08:54
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
jen (související) "vtípek" https://www.novinky.cz/…na-uhli-40431899
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:05
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Jaderná elektrárna jde postavit za 5-7 let. V Číně, Arábii, zbytkyu Asie, rusku atd naprosto normální termín, pokud to staví čínané nebo Rosatom.

Za 15 let to staví pomatení frantíci za ceny o 35-65% vyšší jak byl původní rozpočet :-) :-) :-)
18. 5. 2023 11:35
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ano a hlupáci úrovně Hamuna budou argumentovat tím, že stavět jaderný elektrárny je blbost, protože to vyjde draho a je to na dlouho. Takže fakt, že je Evropa pozadu a není schopná vyřešit problém s urychlenou výstavbou jaderek znamená, že je tato technologie špatná. Třešničkou na dortu je pak jejich uzavírání před koncem životnosti. Doufám, že za to budou dotyční v Německu v budoucnu viset nebo dostanou aspoň doživotí.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:42
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Neschopná Evropa staví reaktor 15 let, rusko a čína ho staví 5 let.

To je ten úpadek Evropy v přímém přenosu a fakt, který zelený neomarxisti, placení čínou nepřenesou přes srdce - to že Rosatom je největší a nejmodernější jaderná korporace na světě, schopná vyrobit, přepracovat vyhořelé palivo, postavit a vyvinout skoro cokoliv a má realizováno a v realizaci po světě desítky projektů za biliony Kč :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 08:32
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
á panáček SI NABĚHL = říkáš PŘESNÝ OPAK než dřív :-O :D :-!

a jako komunista https://temata.rozhlas.cz/…-nadarmo-7992166 máš DVA PRŮSERY jednou svou větou :*)
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:09
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Zelenej Borisove, pokudt ti to UNIKLO, tak EU nemá žádné suroviny a pokud náhodou má, tak je netěží, protože to není EKO. V ČR se třeba za 34 let neotevřela jediná nová pískovna a kamenolom a ty komunistické jsou ze 65-98% vytěžené.
Do roku 2030 se jich 70% zavře. Není co těžit :-) :-) :-)

Takže je vydíratelná čímkoliv, měd, nikl, kobalt, platina, písek, ocel, cement, saze, chemikálie pro leptání, titan, hliník, vzácné kovy atd atd
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 08:33
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
a PROTO je super = se zbavit závislosti na problemtickém RUSSKU

a PROTO z toho pro ruSSká svoloč jako si ty Bariku = TAK šílí :*)
Avatar - Barrichello
19. 5. 2023 09:52
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
To asi nepůjde, čína ty suroviny z ruska kupuje, zpracuje je a prodá ti z toho polotovary nebo finální produkty. Takže stále ruské suroviny kupuješ, byt nepřímo.

Smůůůůůůůůůůůůůůla vid.

A to samý jede i Indie a další.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 10:29
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
A proto sem sem dával odkaz https://www.kurzy.cz/…aftou-vyrobenou/ jak říkáš SMŮŮŮŮLA pro ruSSáka (pokud ti to fakt furt stále NEDOŠLO

a furt to samý PROČ kopeš dekády furt dokola PROTI EUroatlantické civilizaci + horší (i dnes) ZA ZÁJMY PUTINova ruSSka = což je HNUS

DOUBLE hnus = ale nejsi v tom sám Vrábel Pitomio Fico Orbán... SAMEJ HNUS ;-)
Avatar - Barrichello
19. 5. 2023 11:34
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ty kopeš za zájmy číny a zelenj bolševiků + nadnárodních korporací co chtěj vyždímat zelený dotace :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:48
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
no ale to je ZÁVĚR TVÉ hlavy = takže hodnota HOUNO NULA NIC

ty pako ty ses hádal že neexistuje termín dekáda nebo euroatlantická civilizace atd. a že se na ZŠ neučí o zpracování ropy = tak HUP DO REALITY "jsem debil"
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:11
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ruský plyn sem dál chodí, některé zme ho berou trubkou, jiné ve formě čínou zkaplněného LNG a dál se kupuje i ruský LPG a další věci, kterých se ankce netýkaj.

Stejně tak sem s falešnými papíry chodí i ruské zlato, ruskem těžené africké diamanty, ruské dřevo atd atd
Avatar - Barry Lyndon
17. 5. 2023 15:55
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Měla, šedesátikorunová spotřební daň by jí slušela, i když ještě raději bych viděl plošné mýto :D :yes:
17. 5. 2023 16:11
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
A proc takova strasna dan?
Avatar - Barry Lyndon
17. 5. 2023 17:47
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Jak strašná? Mně připadá přiměřená. :-)
17. 5. 2023 18:39
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Nastesti jen tobe. Hloupy diskuzni tluchuba :D
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 12:00
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Prodávají barel za 45-65 USD, tady se obchoduje za 74.... aktuálně.

Evidentně je to nepokládá... za covidu byl barel ještě za méně a taky přežili.
17. 5. 2023 14:13
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Přesně tak. Jestli prodají se 100% marží, tak to na ekonomický krach nevidím :D
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2023 14:31
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
takže VŠE JE V POŘÁDKU = ty vidíš věci PŘESNĚ NAOPAK od reality
17. 5. 2023 15:36
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ano pro rusaka no problemo. Na rope a plynu vesele vydelava. Na to nemusis byt ekonom. Objemy prodeju do Asie jim rostou, takze co je ma trapit?
17. 5. 2023 15:38
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Hele zkus se zeptat nejakyho chytrejsiho kamarada jestli stat, podnik nebo jina entita dokaze dlouhodobe fungovat pokud prodava s marzi 100%. Schvalne co ti reknou.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 08:35
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
hele UŽ ZASE OPISUJEŠ = jen to co sem napsal já tobě :D :-!

nemáš nejen znalosti ale ani invenci? ;-)
19. 5. 2023 12:46
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Tak co už ti bylo vysvětleno, že když něco vyrobíš za 25 a prodáš za 60, tak je to krásnej kšeft? Kdybys měl fakt ekonomický vzdělání, tak ti to nemusím vysvětlovat. :D
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 14:34
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
ano vysvětlil si KDE DĚLÁŠ CHYBU = nemusíš to furt opakovat. PROTO sem ti to přirovnal k TVÉMU PLATU

to je STÁLE DOKOLA = ta soudružka Konečná SAMA SEBE vlastními slovy stále dokola SHAZUJE

to je ta LOGIKA = nefungující (kterou nahrazuješ TAKHLE TO CHCI vidět

a proto si FURT V NESHODĚ s (nejen) českou inteligencí = nechápeš ani takhle jednoduchou věc JAK OBŘÍ DÍRU to dělá v příjmech (rozpočtu). tak to zkusme ještě jednou = český plán na příjem rozpočtu je 2.222 milionu = když se o pár set miliard reálné příjmy sníží (bude záležet na tom že NAPŘÍKLAD něco co vyrobíš za 25 a prodáš za ani ne 60 = je vejvar?

no tak asi takhle = obrázek https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet si ale taky nedal, takže asi jako vždy DISKUSNĚ SE DÁL a DÁL sebeZTRAPŇUJEŠ
19. 5. 2023 15:01
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Původně jsme se bavili o dopadech sankcí na Rusko ohledně prodeje jejich surovin. Ty jsi tvrdil, že je tvrdě postihuje nízká výkupní cena ropy, na kterou je uvalen cenový strop ze strany EU na 60 USD. Já ti vysvětlil na názorném příkladu, že když rusové vyrobí za 25 dolarů barel ropy a prodají za 60 USD, tak to pro ně není žádná finanční ztráta pokud se jim nesníží zásadně objem prodejů, což se ale neděje. Do teď si to koukám nepochopil a to si pořád hraješ na ekonoma. Realita je taková, že se 60 USD za barel jsou vysmátí.

Ano dál se ztrapňuješ, když tvrdíš, že na prodeji ropy krvácejí.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 15:06
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Viz odkaZY = nechápeš OK

proč by taky tupka bez střední měla něco chápat = je to tupka bez střední
19. 5. 2023 15:14
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Klidně bez základky, když ti to udělá radost ty kluku natvrdlá ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 15:21
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
No NEUMÍŠ věci z 2. stupně ZŠ = to je prostě realita FAKT DRSNÁ ale realita
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2023 11:04
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ty woe ty přiblblo a ten tvůj svatý boj proti naftě ..... :-) :-) :-) magore
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2023 19:52
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
ty voe TY SI FAKT MAGOR = prostě NE zvýhodňovat naftu vůči benzínu = tos DODNES NEPOCHOPIL???? :-O :D :-!
Avatar - rohYpnol
17. 5. 2023 20:33
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Jo. Řecko zdatně umazává svůj dluh :D

Sankce proti Rusku samozřejmě fungují. Ale jen na papíře! Kolaps Ruska nenastal, Rusové podporují dále:"denacifikaci". Životní úroveň Rusů významných změn nedoznala.
Zatímco Evropa podporuje jen vlastní skázu a je ostatním jen pro smích. USA jen přihlížejí a moderuje věc tak, aby se Rusko a Evropa co nejvíc oslabili.
18. 5. 2023 08:26
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Velice trefně napsáno. USA se dostali do pozice jako za 2.sv války. Povedlo se rozpíchat Evropu rozvířit tady konflikt a dodávají sem zbraně a materiál, takže tam jim průmysl krásně frčí a tady se válčí. K tomu konečně dosáhli toho, že Evropa nemá levný plyn z Ruska přes NS, ale drahý od nich složitě vozený tankerama. A nás tady budou tupani přesvědčovat jak Rusko drtíme sankcema.
18. 5. 2023 08:54
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
To uz je dobra konspirace😀

USA nakonec Putina snad donutilo utocit na sousedni stat….nebo jak je to psane tam co beres tyhle informace?
18. 5. 2023 10:13
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
To není žádná konspirace. Všechno to spolu souvisí už od Majdanu. Amíci vědí jak je Rusko na Ukrajinu háklivý a svrhávání režimu a kecy o vstupu Ukrajiny do NATO, vypakování vojenský posádky z Krymu a celý Černomořský flotily. To jsou drobný střípečky, který vyústily ve válku. Jasně, že Putinovi nikdo nepřikázal zaútočit na Ukrajinu, takhle může uvažovat jen primitiv, tak se mezi ně neřaď. Stačí Hamuna.
18. 5. 2023 10:41
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
A neklades si otazku proc nikdo k rusku nechce?

Jinak je zajimve sledovat jak se tve nazory na EV, EU a Ukrajinu takřka 100% kreji s nazory proruskych medii.
18. 5. 2023 11:16
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ono je zajímavé hlavně sledovat jak každý do nemá mainstreamový pro západní názor je hned ruský fanda, který čerpá informace z proruských médií :-D Že by k takovému názoru mohl dojít pouhou znalostí historie a čtením mainstreamových médií to je myslíš vyloučené? Já totiž krom Seznamu, Idnes, Hospodářek a E15 nic jiného nesleduju. BTW vám politruk na školení pro západní propagandy říkal, že kdo nefandí EV, tak je automaticky pro ruský? Jak teď čtu od tebe ten příspěvek, tak mi dochází, že v Hamunově komunikaci to tak vyznívá. Tj. Nejsi fanda EV=jsi proruský fanatik a Putinův slouha. Ty doufám tak primitivní uvažování nemáš ne?
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:38
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Naopak, učí je na na čínou placeném školení a vymývání mozků, aby se co nejvíc lepili k asfaltu, zakládali víc ekologických neziskovek, chtěli víc FVE (čína, monopolní dodavatel s radostí dodá), chtěli víc větrníků (čína dodavatel 40-65% kompnent pro větrníky ráda dodá) a chtěli víc Ev aut (čína ráda dodá za nižší ceny a přivede ke krachu EU automobilky).

Takže kdo je proti Ev je holt ruský dezolát, kdo je pro EV je čínský dezolát.

Vyber si , ke kterým komunistům se přidáš.

Nejvíc, těch zelených ale sedí v Bruselu. Tam ji jich víc jak v Moskvě a Pekingu dohromady :-)

PS: mě platí Saudi Aramco, takže sem saudský dezolát. To je pro zelené neomaristické utopisty NOVINKA co, tenhle termín tu ještě nepadl. :-) :-) :-)
18. 5. 2023 14:16
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Znalost historie - zkus treba heslo Ukrajina a hladomor.
Pak treba prijdes na to proc se Ukrajina brani rusku.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 15:40
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Stalin a Lysenko + další. To už sme tu probírali.
18. 5. 2023 16:16
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Vyborne neco starsiho by si tam nemel? Zkus mrknout na mapu, aby si vedel proc Rusko nechce, aby Ukrajina byla v NATO ;-)
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 10:58
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
USA odmítlo Rusku garantovat že se NATO nebude rozšiřovat na východ, což jim bylo slíbeno (ano jen ústně, ale přeci už i tady ústní smlouva platí) americkou generalitou, když ožrala Jelcin po 3 flaškách vodky podepsioval nějaké dokumenty ohledně rozpadu SSSR (v reálu prakticky neplatné, osoba pod vlivem omaných látek není svéprávná podepisovat takovéto věci)

Asi tolik k realitě.
18. 5. 2023 11:33
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ano přesně tak, a to je hlavní příčinou současného konfliktu. USA se nijak nesnažilo problém deeskalovat a naopak přilévali šikovně olej do ohně, až se rozhořel. Teď na tom profitují. Vesele dodávají zbraně a do EU plyn o což jim celou dobu šlo.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:50
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
USA a NATO mělo štěstí, že tam seděl ožrala Jelcin, co nepožadoval žádné garance písemně.

Putík by jim to nikdy nepodepsal tak jako Jelcin a myslím že ani další ruští politici. A znovu opakuju, že součanou invazi na Ukrajinu neschvaluji a ruskou politiku nepodporuji. Tohle je je komentář k historickým událostem.

On západ (hlavne USA) už podvedl i Gorbačova, kterému nepůjčil požadované finanční prostředky, které Gorbačov chtěl, i přesto co Gorbi udělal pro rozpad východního bloku. Prostě v zájmu USA nikdy nebylo mít silné Rusko. To oni nepotřebují, idálně ho rozbít na 40 států, navzájem se nesnášejících a co nemaj žádný globální význam a levně drancovat suroviny.

To je cíl USA. Ale na to jim 95% rusů nikdy nepůjde. A toto není ani v zájmu číny.
18. 5. 2023 12:36
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ano přesně tak. Jen bych dodal, že silná Evropa taky v zájmu USA není, takže když se to tady povedlo takhle hezky rozhnípat, tak jim to náramně vyhovuje. Otázka je jestli se USA nepřepočítají s Čínou. Uvidíme.
18. 5. 2023 14:59
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
a dokazes popsat cil ruska?
18. 5. 2023 16:20
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
No rekl bych ze cil Ruska je Ukrajina bez zbrani NATO. Rusko si nechalo utect pobaltske staty v 90tych letech. Byla na to vhodna geopoliticka situace, ale Ukrajinu ani Belorusko proste nechce pustit a chce ty staty mit jako nezavisly a naraznikovy.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 08:57
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
takže (protože tohle jsme VELMI DŮKLADNĚ probírali) JSI proRUSSKÁ SVOLOČ lidská ZRŮDA = fandící ruSSku i ve VÁLCE = kradení znásilňování vraždění civilistů nekončícím střílení raket na civilní cíle

a k tomu hodné ruSSáky = donutili zlí amíci :-O :*) :D :-!

hele a OD KDY řídí KREMeLské agrese? https://cs.wikipedia.org/…C3%BDmi_raketami Nebo už https://www.denik.cz/…i-pametnice.html

hele a to jak poslední rok vypadávaj bohatý vlivný rusáci (co nesouhlasí s válkou proti Ukrajině) z okna (apod.) to TAKY USA? Nebo alespoň tohle (minimum ze statisíců mrtvých a zraněných) je práce KREMLu?
18. 5. 2023 10:16
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Lichotí mi, že mě vidíš jako lidskou zrůdu. Díky :-! :yes: Skřípej zubama a vztekej se blbečku. Mám z tebe akorát srandu.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2023 10:23
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
dík za PŘIZNÁNÍ se = jo je to fakt HNUS fandit https://www.idnes.cz/…2_zahranicni_kha atd atp.

no PŘEJME ti VÍC PRÁCE za ca 60% příjmu, když říkáš že to není problém ;-)
19. 5. 2023 12:42
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Imbecile. Problém nejsou naše sankce pro Rusko. Nauč se aspoň číst. Naše inflace pro nás samozřejmě problém je dost zásadní.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 15:05
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
TVOJI imbecilitu + vulgární machrování jsme probírali, dokonce PŘESNĚ NA TOHLE TÉMA = takže JAK VZNIKÁ INFLACEŠ? no tak UŽ DRŽ HUBU když nemáš mozek = a každou větou dáváš najevo NEMÁM žádný vzdělání + jsem fakt hloupý

KDO tu vyrobil inflaci = si byl dokonce (včetně odkazů) informován TY DOKONCE NEŽ vznikla = síla co :D

takže VÍŠ TO CO NEJTUPĚJŠÍ STUDENT jak vzniká inflace? no tak = a teď dej ty odkazy na ekonomy, co tvrdí OPAKy než ti Sedláčkové a Vávrové a Křečkové NAD KTERÝ SE POVYŠUJEŠ

nebo spíš ROVNOU DRŽ HUBU = a zkus si dodělat 2. stupeň základky (tahle úroveň myšlení TI NEJDE a NEJDE a NEJDE a ZASE NEJDE a ZNOVU NEJDE a NEJDE a nejde...
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 10:59
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Jsi nahlášen zelenej Borisove, placenej čínou.

jen pokračuj :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 08:39
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
hele ale to je OPRAVDU VELICE HLOUPĚ napsáno = autor píše DODNES VŮBEC NECHÁPU jak to s těmi sankcemi je + VŮBEC DODNES NEROZUMÍM co to mají (u)dělat :D

tohle je furt dokola FASCINUJÍCÍ = jak si blb představuje jak je chytrej https://en.wikipedia.org/…%93Kruger_effect a ABSOLUTNĚ NEpřipouští.. :-O :*) :D :-! :-[]
19. 5. 2023 12:43
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ano že dodnes nevíš jak je to s těmi sankcemi to tu vystavuješ veřejně na obdiv. Co říkáš třeba tomuhle?

https://www.msn.com/…ropy/ar-AA1blBun?…
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 14:37
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
tomuhle říkám FAKT ZAJÍMAVÉ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a víš proč? protože TUHLE INFO jsem ti dal já tobě!!!!!!!!!!!!

takže 1) JAK TO že to nevíš?
2) jak to že si to ZASE PŘESNĚ OPAČNĚ než co to znamená = vysvětluješ? no tohle asi je jasný KRÁL VACULÍKOVA PRAVIDLA :*) :D :-!

ty si FAKT PAKO ty to že NEUMÍŠ teda hůř NECHÁPEŠ učivo ZŠ nehraješ ;-\
jo to znamená že INDIE na ruSSácích vydělává = a když někdo VY... tak holt (hádej kdo) PROdělává;)
my viz odkaz = máme takový přebytky, že cena klesá a klesá. Indie má takový přebytky, že za babku prodává = KDO TAK ASI NA TOM MŮŽE PRODĚLÁVAT? :*)
19. 5. 2023 15:13
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Tady je opět drobné nepochopení situace z tvé strany. Zřejmě to bude tím, že jsi neekonom. Nevadí vysvětlím. Tak Indie nevydělává na rusácích ale na NÁS!!!! Rusko vydělá na Indii, že jí prodává svou ropu s krásným ziskem (již ti bylo vysvětleno). Indie z toho udělá naftu a prodá do EU na čemž rovněž vydělá (jinak by to nedělali) Ve chvíli kdy mají levnou ropu a levný energie není problém vyrobit naftu a benzín, který vyjde levnější než vyrobený v Evropě a tudíž nám ho s krásným ziskem dovezou ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 15:20
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
ano o TOMHLE ROZSAHU IMBECIBILITY TO stále dokola JE ;-)

máš někde poruchu a věci chápeš PŘESNĚ OPAČNĚ :-)

takže JAK TO ŽEs nevěděl že TUHLE INFO jsem ti dal (+ odkaz)????????

asi furt jen Vaculíkovo pravidlo https://www.kurzy.cz/…aftou-vyrobenou/

víš ty ničemu nerozumíš a VYMÝŠLÍŠ si jak co je = a vždy stejně EUroatlantická civilizace to dělá BLBě a BLB je Vávra Sedláček Křeček atd.

ale VYMÝŠLÍŠ si věci zajímavě, by´t jako vždy NAPROSTO CHYBNĚ = takže JAK TO žes nevěěl žes tuhle info odkaz DOSTAL ODE MĚ??????????????????????????????????
19. 5. 2023 15:42
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Jestli vidim spravne tak jsem ti ten odkaz dnes poslal ja. Nicmene ty se soustred spis na pochopeni toho co jsem ti vysvetlil. Je to fakt celkem jednoduchy ;-) Rusko rozhodne na prodeji ropy nijak neprodelava. To je to co ti porad unika.
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2023 07:38
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Vidíš BLBĚ myslíš BLBĚ. Plus pak i barikovi, ale o to nejde, jde o to napsal mikesus a musím ho parafrázovat - podívej cos to napsal do diskuze ZVRHLO SE TO TU DO NAPROSTÉHO ŽVANĚNÍ kravin

když vyděláš letos za víc práce 60% dřívější mzdy = jo neproděláš

místo naprostého žvanění kams to dotáhl přeČTI https://www.albatrosmedia.cz/…5/velke-promeny/?…
20. 5. 2023 08:54
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Interpetujes to naprosto spatne. Nesrovnavej to se mzdou to preci nejde. Navic Rusko neprodava ropu za 60% burzovni ceny. Pro poradek se podivej za kolik Rusko prodavalo pred 3 lety tj. jaka byla cena ropy na burze a srovnej s dneskem. Pak ti treba dojde kdy meli problem a ze dnes jsou v pohode.
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2023 10:12
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
https://www.reflex.cz/…je-nestesti.html

dle "argumentu" soudím ŽES ZAS NEČETL DALŠÍ ODKAZ = stejně jako tady "si ho neviděl"

prostě FURT VŠECHNO OD REALITY pryč https://www.seznamzpravy.cz/…t-o-mostu-231259

https://edu.ceskatelevize.cz/…v-ceskoslovensku bojíš se reality https://www.csfd.cz/…planete/prehled/

jsi vždy na straně (tady i konkrétně) HÁJKŮ https://www.stream.cz/…-putina-64612363 ale ne omylem, protože HNUS (naběhlá žilka není synonymum pro zHNUSení, z lidí jako si ty

Prostě správně to shnul mikesus NAPROSTÉ PLÁCÁNÍ (kdys nevěděl co je v textu ale "moudře" komentoval = děláš to právě i teď = celkový čísla ruSSkýho příjmu jsou asi na 60% = proto to přirovnání k platu a TY FURT JEN to svý a furt a furt a furt (včetně odkazů na Sedláčky Vávry Attenburoughy... tak moc EXTRÉMNĚ blekotoMACHRUJEŠ že to je.. viz mikesus UŽ JEN BLEKOTÁNÍ kravin a znovu a znovu PLÁC MEKT BLEKT ŽVÁST PLK

jen naprostý žvanění (za ruSSko proti EUroatlantické civilizaci = to je snad jediná nosná linka)
Avatar - Barrichello
20. 5. 2023 18:17
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Jsi nahlášenn zelený Borisove, pokračuj :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2023 20:45
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ty pasuješ do https://edu.ceskatelevize.cz/…v-ceskoslovensku

Viděls to? :-)

pokračování: jsi BONZÁK a pro ruSSká dezinformační SVOLOČ
21. 5. 2023 09:23
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ja nevim kdo mi vyhrozoval nahlasenim na policii hochu. Sam jsi ubohej bonzak, tak si tady nehraj na ukrivdenyho.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2023 20:01
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
jaký VYHROŽOVAL???? prostě VŽDY STEJNĚ = pro ruSSká SVOLOČ schvalující válku = tý to nejhorší https://www.novinky.cz/…krajinu-40389325

VŽDY pokaždé KAŽDÉ pro ruSSké svoloči https://zpravy.tiscali.cz/…le-zakona-553711 já bych teda TYHLE DEBILY jak se správně připomínáš I TEBE OKAMŽITĚ POSLAL NA FRONTU (a ruSSký velitele za zády a když couvneš zastřelí tě = denní "spotřeba" na plnění rozkazů KREMLu je až 1000 mladech kluků denně, pár debilů z ACZ nebo obecně českejch diskuzí = basa je málo NA FRONTĚ ZA RUSSKO je lepší trest ;-)
21. 5. 2023 09:22
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Oni ty rusky prijmy silne korelujou s cenou surovin. Nic jinyho totiz Rusko prakticky nevyvazi, ale porad si nepochopil ze kdyz vyvazi ropu za 60 USD tak jsou naprosto vysmati. Jen tak pro zajimavost o 40% jim propadly prijmy ve srovnani se kterym rokem?
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2023 19:56
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Ty si OPRAVDU MIMOň z MIMOňova viď. Ty TO NEHRAJEŠ :*)

pro zajímavost ZAS NEVÍŠ o jakém odkazu si se hádal? UŽ ZASE????? :D

Jo dneska vydělává indie (i když VÍŠ PROČ oni maj přebytky zrovna nafty NEBO?) no a PROČ se hádáš že ruSSák ne? no PROČ???? pověz PROČ? :-)

a jo NEPOCHOPIL sem proč se hádáš = o věcech kterým NEROZUMÍŠ = tohle je (vlastně) zas trochu ta trojčlenka A TA TI OD základky DODNES NEJDE
22. 5. 2023 08:35
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Takže ve srovnání s kterým rokem jim propadly zisky z prodeje ropy o 40% Já jen že proti takovýmu roku 2020 budou naopak výrazně víc v zisku, tak mě jen zajímalo s čím to srovnáváš tupý ulhaný demagogu.

Ano vydělává Indie a vydělává Rusko. Jediný kdo za chvíli nebude vydělávat je Evropa.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2023 10:53
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
anoTYPICKÁ TRAPNOST až na doraz = ulhaný demagog je ten (solidní) zdroj, nebo si TAK TRAPNÝ že já ZA ODKAZ na něj?

ale PROČ SE HÁDÁŠ ZASE že ruSSko...?? vždy stále JEN RUSSKO na tom není špatně, to neudělalo špatně (dokonce jejich činy na Ukrajině už druhý rokem neřídí KREML ale zlé USA atd atp. furt dokola TAKŽE PROČ RUSSKO?

DostalSS mnoho odkazů na téma ekonomika ruSSka včetně Nabiullinový = takže PROČ říkáš VŠICHNI SE MÝLÍTE? :-)
ty kluk zcela bez vzdělání? co nepochopil (a proto to má za ***inu) proč https://www.novinky.cz/…pozdeji-40432155

PROČ vždy ZA RUSSKO? (nejen že to přirovnání k propadu příjmu "běžného člověka" je správně, ono to PUTINovo konání přineslo další a SAKRA VELKÝ mínusy - NE JEN aktuální propad přímů a sakra velký

takže PROČ RUSSKO a proč argumentuješ (covidovým) rokem 2020 (kdy KREML udělal lepší "čistku" než tady Jeho https://www.youtube.com/watch?… Excelence https://www.novinky.cz/…-covidu-40359858
22. 5. 2023 11:00
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Já se ty moulo ale o Rusku vůbec nehádám. Ty furt řveš. Já tě jen vyvádím z omylu, že Rusko s prodejní cenou ropy je naprosto v klidu, vysmátý a VYDĚLÁVÁ!!! O ničem jiném se nebavíme. Jestli si chceš hrát na vysokoškoláka, tak by si měl takovou základní věc jako téma rozhovoru pochopit ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2023 11:31
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
+ SEbe ZTRAPŇUJEŠ (vzor https://mall.fameplay.tv/udalosti-ludka-stanka/opravdu-je-takhle-hloupa-komunistka-konecna-vstoupila-do-dejin-ekonomie-za-totalne-pitomy-vyrok

to že říkáš MÉ VĚTY jen obráceně = taky nepřidává :D

ODKAZ si dostal = nepobrals (jako vždy)? nojo no

a že to je VŽDY ZA RUSSKO vždy PROTI EUroatlantické civilizace = to bude náhoda (prostě ti padá furt stejný číslo - a kostka není falešná :D

TRAPKO nemáš ani koule (si to?) přiznat

já ne = ruSSáci TÁHNĚTE za své hranice https://www.seznamzpravy.cz/…ci-prepad-231003#… TAK JE to celý masový vraždění a bilionový škody a gigantický poškození i ruSSka CELÝ JEDNODUCHÝ

tvoje magořiny že ruSSko neprodělává kalhoty = no sám sebe shazuješ KOMU NENÍ RADY
22. 5. 2023 13:00
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
Imbecile tak znova. Nebojuju za Rusko. Jen ti vysvětluju, že prodejní cena ropy 60 USD je nijak finančně nedrtí ani na tom ekonomicky nekrvácejí. Jedná se o nesmyslnou sankci, kterou EU zavedla jen aby se neřeklo. Rusákům je zrovna tohle JEDNO!!! Navíc bych byl hodně opatrnej se sběrem statistických dat, který Rusko pouští.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2023 15:06
Re: A neměla teď nafta stát 100 korun?
1) proč SEbe FURT ZTRAPŇUJEŠ tvrzením OPAKU = dostal si odkazy na solidní zdroje, proč říkáš MÝLÍ SE JÁ TOMU ROZUMÍM LÍP, JE TO PŘESNĚ OBRÁCENĚ - proč to zkoušíš tvrdit?

2) proč zas další NESMYSL EU a KOPEŠ ZA RUSKÝ ZÁJMY??

3) ale jo ruSSákům NEVĚŘIT vo tom žádná! už před touhle fází jejich STUPIDNÍ VÁLKY https://www.seznamzpravy.cz/…instrukce-231223

4) když se zmenší třeba o třetinu příjmová stráka ČESKÉHO ROZPOČTU - tak to pochopíš, že TO NENÍ DOBRÝ?
Avatar - lordlord
17. 5. 2023 09:34
kup
někdy má Benzina blízko Ona stejnou cenu benzínu
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 10:08
Re: kup
tak tak, kde je blízko benziny ONO, tak maj i na desetník stejné ceny.
17. 5. 2023 10:21
Re: Re: kup
A jejich rodiny určitě trpí hladem a bídou...
17. 5. 2023 11:38
Re: kup
U nás ONO není a Benzina je levná i tak benál 34,90 a nafta 28,90. Krásný. Hned bych tu spotřební daň na naftu trochu zvednul, ať z toho stát něco má. Trh by unesl klidně i 5 korun. Nevím proč to zvedají jen o 1,50 koruny, což jim stejně nic neřeší.
Avatar - lordlord
17. 5. 2023 12:49
Re: kup
sice zaplatíš dráž na pumpě, ale zdraží i kamionová doprava a s tím i cena zboží a služeb
Avatar - Barrichello
17. 5. 2023 12:52
Re: kup
nejen kamionová ale i skoro všechny rozážkové dodávky (většina stále na naftu, těch pár CNG a elektro to nevytrhne)
17. 5. 2023 14:14
Re: kup
Nedávno tolik nafta ale stála, takže není důvod, aby se doprava musela zdražovat pokud by nafta podražila o pár korun.
Avatar - Barry Lyndon
17. 5. 2023 16:02
Re: kup
klasický diesel-dezolátní blábol. :no: :no: :D
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:01
Re: kup
Sám seš zelenej dezolát placenej čínou, zonovej trolle :-)
Avatar - Barry Lyndon
17. 5. 2023 16:01
Re: kup
Protože by kamiony tankovaly v Polsku, takže to nejde, i když by to bylo správně. Polsko na zadním dvorku je v tomto docela problém. Ursula by se měla postarat o navýšení minimálních unijních limitů, u nafty alespoň o těch 5 Kč. Vždyť díky inflaci je dneska daň z nafty až absurdně směšně nízká.
17. 5. 2023 16:13
Re: kup
To by klidne mohly, pokud to maji pri ceste. No a co? Dan z nafty neni smesne nizka, ale trh by bez problemu absorboval klidne vyssi spotrebni dan.
Avatar - Barry Lyndon
17. 5. 2023 17:53
Re: kup
Je směšně nízká. V roce 2010 byla daň 11 Kč za litr. Teď po třinácti letech inflace je to 8,5 Kč, takže to kleslo reálně o kolik? Na míň než polovinu...

(průměrná mzda 2010: 23951 Kč, průměrná mzda 2022: 40353 Kč)
17. 5. 2023 18:40
Re: kup
Ano taky jsem navrhoval zvednout ji zrovna o 5 korun.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:03
Re: kup
65% obyvatel čr nedosáhne na průměrnou mzdu. Co tam máš dál?

Kolik stálo v roce 2010 Conetto? 19-25 kč, dneska 36-43 Kč

Slušný vid :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2023 16:17
Re: kup
To nedosáhlo ani v tom roce 2010, takže to není argument.
Že zdražil i nanuk skoro na dvojnásobek je spíš argument pro to zvýšení, ne? ;-) :yes:
18. 5. 2023 16:21
Re: kup
Neni protoze cena paliva je v zasade furt stejna tj. I ta dan.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 16:44
Re: kup
Ted ještě statistiku kolid lidí si koupilo nanuk v roce 2010 a kolik dneska.
Bude hodně zajímavá...

Míšu za 27 kč překvapivě moc lidi neberou :-) :-) :-)
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2023 18:09
Re: kup
Nanuk je naprosto zbytečná a škodlivá věc - skoro by si zasloužil speciální spotřební daň :D :D :D
Avatar - Barrichello
19. 5. 2023 09:49
Re: kup
Na všechno speciální spotřební dan. Skvělý nápad, všichni zkrachují, vyhodí lidi a půjdou na pracák a stát vydá na podpory a dávky 5x tolik.
Pašeráci si budou mnout ruce, nakoupí drony a budou vesele pašovat cigára z ukrajiny a polska, v čr přibude pár výbuchů z nelegálních palíren a všichni budou jít jen jáhly a cvrčky.

Ty si ekonomický génius Barry :-) :-) :-) Se divím, že už si tě nenajali v Japonsku :-)
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 11:02
Re: kup
Inflace klesá, v létě má bejt dle ekonomů 10%. Zkus si občas přečíst novinky, zelenej dezoláte.
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2023 16:20
Re: kup
Ona úplně stačí inflace, která už byla... dalších 10 % v létě spíš pěkná katastrofa... a selhání ČNB.

Byť chápu, že pro předlužené dezoláty v čele s jejich guru Burešem je 10 % roční inflace ráj na zemi.
18. 5. 2023 16:23
Re: kup
To prodiskutuj s Hamunou ty chyby vedeni CNB. On naopak kroky Michla chvali. Ja to teda taky vidim jako selhani CNB.
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2023 18:10
Re: kup
alespoň vidíte, že nejsme jedna a tatáž osoba :D :yes:
Avatar - Barrichello
18. 5. 2023 16:45
Re: kup
Ta inflace má z těch 17% co byla klesnout právě na 10% :-) víc to nepůjde, to by musela stát elektřina zpátky 3 kč :-)
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2023 18:12
Re: kup
Nemusela, stačí když nezdraží o dalších xx %
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 10:32
Re: kup
zkus to taky někdy MYSLI = místo furt jen KOPU ZA ruSSáka, PROTI EUroatlantické civilizaci = a furt dokola a dokola dekády furt to samý dokola (a HNUSe - i po https://cs.wikipedia.org/…vaze_na_Ukrajinu
Avatar - Barrichello
19. 5. 2023 11:33
Re: kup
zalez čínou placenej, zelenej utopisto Borisove
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2023 11:49
Re: kup
táhni mimo území EUroatlantické civilizace
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2023 11:39
Re: kup
Vy dva si nemáte co vyčítat :-[]
19. 5. 2023 12:41
Re: kup
Ty tvoje dětinský výkřiky ve stylu "kopeš za rusáka" bez znalosti dalších okolností jsou fakt k smíchu.
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2023 11:05
Re: kup
Potom si ovšem připlatíš za zboží a služby, benzínová a elektrická auta až na výjimky zboží nerozváží ...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2023 20:03
Re: kup
Ostatní Neználci nepochopochopili (ani přes obrázek) co ty https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet
22. 5. 2023 08:31
Re: kup
Imbecile nechápeš co ti WinDiesel píše? Když zdražíš naftu až do nebes, tak rozjedeš jen další inflaci. Všechny dodávky a kamiony co ti vozí všechno od rohlíků po tvý předražený zesilovače totiž jezdí na naftu! Ty by si nepotřeboval základy ekonomie. Tobě by stačilo znova dát základní školu! Jediný neználek jsi tady ty.