Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZa volantem nového Porsche Cayenne: Absence vrcholu mrzet nemusí, nové esko jezdí skvěle
13 komentářů
webpaja
1
...D3, bez kompromisů a pardonů. V této kategorii spolu s RRS favorit. ;-)
Lubo
0
Máš s oboma aj osobnú skúsenosť? Ak áno, akú?
KANKUNEN
15, ale dodávku pro osm, která jezdí za 9 nafty ani už objednat nejde. Jinak ten plug in dá na jednu nádrž 4 000 km, paráda.
Tak v ideálních podmínkách, pokud budeš jezdit do 40km denně a večer to šoupneš na nabíječku, může PHEV ujet tisíce dalších km bez tankování. Realita je ovšem jiná. ;-)
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Alfonz666
Těm cenám se mi ani nechce věřit. Jinak novinka ohledně klimatizace má třeba Lexus už x let.
Akorát ten klavírní lak si mohli odpustit, to už jsem myslel, že je minulost...
Akorát ten klavírní lak si mohli odpustit, to už jsem myslel, že je minulost...
V roku 2017 uvádzali cenu zákl. modelu 250 kW od 2.055.000 Kč.
Teraz 2.248.000 Kč, cca +10% za 6 rokov. Vzhľadom na infláciu výrazne zlacnelo (kumulovaná inflácia 2018-2022 je v ČR 29,4%) :-!
- Pre porovnanie X5 40i v roku 2018/2019 od 1.839.786 Kč, teraz 2.056.600 Kč.
Teda neviem ako príplatky v Porsche, v BMW šli výrazne hore, niektoré položky aj o 75% :-O
Ale možno by proste dávalo zmysel kúpiť si základ ?
Teraz 2.248.000 Kč, cca +10% za 6 rokov. Vzhľadom na infláciu výrazne zlacnelo (kumulovaná inflácia 2018-2022 je v ČR 29,4%) :-!
- Pre porovnanie X5 40i v roku 2018/2019 od 1.839.786 Kč, teraz 2.056.600 Kč.
Teda neviem ako príplatky v Porsche, v BMW šli výrazne hore, niektoré položky aj o 75% :-O
Ale možno by proste dávalo zmysel kúpiť si základ ?
Aby jsme si rozuměli... ty ceny se mi jeví až podezřele pozitivně :-)
Rozumieme si, mne tiež, hlavne v dnešnej dobe, keď je už aj Renault Megane elektro stojí 1,3 mil či koľko... príp. Škoda sa dostane na 1,8 mil. Kč +.... v pomere ako šli hore iné autá je možno proste Simply Clever kúpiť si Cayenne v základe :)
To je teorie. V praxi přijdete do Porsche a je Vám vysvětleno něco o tom, že narozdíl od jiných se finální cena řídím nějakým přepočtem kurzu eura a blabla. Pak vám sdělí, že pokud si nekupujete třetí auto tento rok, tak narozdíl od D3 neposkytují slevy s výjimkou předváděcího režimu a už vůbec ne na base modely s base výbavou. Následně Vám sdělí, že hodinová sazba servisu je dvojnásobná než u D3 a že byste měli ideálně jezdit častěji atd. atd. Pak se podivíte nad tím, že podobně výkonná jednotka v BMW je rychlejší a dokáže být výrazně úspornější a už Vám ten Cayenne moc smyslu nedává. Porsche musíte chtít, to z rozumu fakt nekoupíte.
×
Sdílení komentáře
×