Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSyntetická paliva a solid-state baterie stále potřebují čas, uvedl nový šéf Toyoty
45 komentářů
PowerHouse
Je to drsný souboj a myslím si, že Tesla si to uvědomuje více než Toyota.
Tesla je etalonem pro BEV. Pohon budoucnosti.
Toyota je etalonem pro hybridy a vodik...
Prius drazsi nez TM3? Jasna volba pro TM3 :yes:
https://m.autorevue.cz/…-ma-super-vybavu
Nová Toyota Prius již má české ceny. Stojí solidních 1.150.000 Kč a už v základu má super výbavu
https://www.tesla.com/…CZ/model3/design#…
Model 3
491km
Dojezd
(WLTP)
225km/h
Maximální rychlost
6,1s
0–100 km/h
1.028.990Kc
:-O
Toyota je etalonem pro hybridy a vodik...
Prius drazsi nez TM3? Jasna volba pro TM3 :yes:
https://m.autorevue.cz/…-ma-super-vybavu
Nová Toyota Prius již má české ceny. Stojí solidních 1.150.000 Kč a už v základu má super výbavu
https://www.tesla.com/…CZ/model3/design#…
Model 3
491km
Dojezd
(WLTP)
225km/h
Maximální rychlost
6,1s
0–100 km/h
1.028.990Kc
:-O
×
Sdílení komentáře
×
Japonsko patri do G7,tak nech pomozu svojmu partakovi v boji za "demokraciu" s dovozom ropy.Ci?Kde je problem? :-!
Mluvím o kupovani čehokoliv od ruského šmejdu.
:-):-):-):-):-):-):-)
češi už nic nekupují, protože na to nemaj
https://www.youtube.com/watch?…
Dnes uz na Vaclavaku sice nezdvihate pravicu,ale dalej takto poslusne sluzite svojim panom z Nemecka ;-)
https://cleantechnica.com/…ys-influencemap/
“Toyota Motor has campaigned against proposed regulations globally to phase out internal combustion engines in favor of electric vehicles in 2020-21 and ranks 3rd on InfluenceMap’s list of global companies most negatively influencing Paris-aligned climate policy. It is joined by BMW (18th), Daimler (24th) and Hyundai (25th) from the automotive sector, which as a group is highly negative on stringent climate regulation on the automotive sector.”
At žijí baterky
Co napr. bruselske Hondy nebo GM...
Hochu, ten tvuj "Brusel" je cim dal trapnejsi!
Mercedes, Ford, Volvo, GM agree to phase out combustion engine by 2040 8-s
Muzes mne vysvetlit, jak velky mel "Brusel" vliv na rozhodnuti GM, ukoncit vyrobu spalovaku globalne za 17 let v roce 2040?
:D
Považuješ Brusel za svojprávny.
O nich se hezky mluvi, ale nikdo je nikdy nevidel.
Kdybych mel prirovnat infrastrukturu k vodovodni pro jednotlive typy pohonu, tak pro EV staci namontovat do hotove infrastruktury kohoutky.
Pro vodik neni u nas (v podstate) nic.
Synteticka paliva maji kohoutky, ale nemaji odkud cerpat. :-)
S vodíkem bych byl opatrný, to opravdu plošně nebude ideální řešení.
Problémem EV je, že stávající infrastruktura pro potřebný počet i rozmístění kohoutků nestačí a navíc jejich namontování bude trvat dlouhé roky, rozhodně to nikde v Evropě nevypadá tak, že v 2035 bude s infrastrukturou a kohoutky hotovo. A to celé se také promítne do ceny elektrické energie.
Za komunistov plánovali a riadili hlupáci, preto im to lokálne nevychádzalo,
Teraz plánujú a riadia nenažraní špinavci, naviac globálne.
Objektívne sme v mnohonásobne väčších sračkách ako vtedy.
Šťastný nevedomý.
Skoro na závidenie.
VW, Audi, Mercedes, Ford, Jaguar, Honda, Peugeot, Renault atd.
S tim, ze nejake entity uz nebudou spalovaky prodavat po roce 2030, coz je sedm let. ;-)
Volvo, Rolls Royce...
Co vis o planovani v automotive?
https://en.m.wikipedia.org/…il_fuel_vehicles
98% prodejů maj spalovací vozy a z toho víc jak 50% V6 a V8 :-)
To jsou dosavadní elektrické úspěchy GM, jo a nová baterie do relaitivně bezproblémového prvního Voltu stojí 17 000 USD. to se vyplatí :-):-):-):-) Za to je v USA luxusní zánovní spalovák ( u nás v hodnotě cca 600-700 tis kč)