Vždycky když čtu nějaký příspěvek od pánů z vedení Toyoty mám radost, že jsou místa, kde se ještě šéfové řídí selským rozumem. Prostě je potřeba pracovat a zavádět technologie odzkoušené a né "hup na krávu už je tele." Mimochodem Japonsko bere ropu přímo od dodavatelů z Ruské federace a neřídí se žádným doporučeným cenovým stropem. Prostě rozum vítězí nad emocemi. http://japan-forward.com/…e-their-reasons/
EvoColte u vás snad ano, jste energický a bojovný národ. V Česku si spíše cestu trochu prodloužíme návratem k přírodě a růstem duševní obrody za pomoci práce na poli a obstarávání si paliva na zimu ;-)
To víš mám to naposlouchané od prarodičů. Moje babička hodně často říkala: "Děti, děti co s vámi bude, až tady máma nebude". Myslím, že už to bude dvacet let co s námi není a já se mám čím dál lépe :D
Lépe se mám hlavně díky tomu, že nechodím do práce, takže mám svobodu. Hodně překvapující pro mě bylo, jak málo peněz je potřeba pro rentiérství. Obecně kupuju nové věci velmi málo a určitě jdou naprosto mimo mě luxusní značky. Nějak nevím co přesně myslíš tím, že vydávám za rozumné kupování levného?
Kazdy tomu rika jinak. https://cleantechnica.com/…ys-influencemap/
“Toyota Motor has campaigned against proposed regulations globally to phase out internal combustion engines in favor of electric vehicles in 2020-21 and ranks 3rd on InfluenceMap’s list of global companies most negatively influencing Paris-aligned climate policy. It is joined by BMW (18th), Daimler (24th) and Hyundai (25th) from the automotive sector, which as a group is highly negative on stringent climate regulation on the automotive sector.”
Ano dobra poznamka. Podivej se co tam sedi za politicky odpad. Sbirka lidi odtrzenych od reality. Hrstka jich tam za neco stoji. Jinak je to mentalni dno.
Hluchy a slepy muze muze verit vodiku a syntetickym palivum.
O nich se hezky mluvi, ale nikdo je nikdy nevidel.
Kdybych mel prirovnat infrastrukturu k vodovodni pro jednotlive typy pohonu, tak pro EV staci namontovat do hotove infrastruktury kohoutky.
Pro vodik neni u nas (v podstate) nic.
Synteticka paliva maji kohoutky, ale nemaji odkud cerpat. :-)
Na syntetický benzín už tady byl Wehrmacht během 2. světové války. To že to je prozatím při současných kvalitativních požadavcích a ve velkém drahé řešení, nezastírám. Ale ona ta ropa postupně také půjde nahoru.
S vodíkem bych byl opatrný, to opravdu plošně nebude ideální řešení.
Problémem EV je, že stávající infrastruktura pro potřebný počet i rozmístění kohoutků nestačí a navíc jejich namontování bude trvat dlouhé roky, rozhodně to nikde v Evropě nevypadá tak, že v 2035 bude s infrastrukturou a kohoutky hotovo. A to celé se také promítne do ceny elektrické energie.
Komousi planovali na 5 letky a moc jim to nevychazelo. Muzes mi rict jak moc realny je prislib co bude nejaka entita delat za 17 let, kdyz se mezitim nekolikrat zmeni vlady? Za me NULA.
Porovnávaš dosť neporovnateľné veci.
Za komunistov plánovali a riadili hlupáci, preto im to lokálne nevychádzalo,
Teraz plánujú a riadia nenažraní špinavci, naviac globálne.
Objektívne sme v mnohonásobne väčších sračkách ako vtedy.
Teď jsou u vesel, ale taky hlupáci. Co má takový Habeck za kvalifikaci pro vykonávání svojí funkce? Jinak ale souhlasím. Jsme v mnohem větším průšvihu než tenkrát.
Hele jedná se o módní vlnu, které se těžko vzdoruje. Toyota a BMW se rozhodli nejít s módou. Je možný, že se ukáže, že udělali dobře. Když začala Toyota s hybridama, tak byli taky jediní a čas ukázal, že hybridy jsou budoucnost a díky tomu teď mají náskok. Jen bych upřesnil, že ty automobilky nebudou od roku 2030 vyrábět spalováky, ale jen na evropském trhu! Ne na celém světě. Automobilky chtějí vydělávat, takže budou prodávat v různých místech na planetě to co tam trh chce a co jim tamní režimy povolí. Pokud v EU zůstane u vesla současný režim, tak holt budou muset v EU prodávat od roku 2035 jen EV.
GM tak věří Ev že vyvíjí 3 nové spalovací motory , že s hořícími Bolty si utrhlo megaostudu a že prodeje EV Hummeru za čtvrletí překonává i nejvíc zapadlá zauralská manufaktura vyrábějící na koleni na dvorku tříkolky :-):-):-)
98% prodejů maj spalovací vozy a z toho víc jak 50% V6 a V8 :-)
To jsou dosavadní elektrické úspěchy GM, jo a nová baterie do relaitivně bezproblémového prvního Voltu stojí 17 000 USD. to se vyplatí :-):-):-):-) Za to je v USA luxusní zánovní spalovák ( u nás v hodnotě cca 600-700 tis kč)
Prius drazsi nez TM3? Jasna volba pro TM3 :yes: https://m.autorevue.cz/…-ma-super-vybavu
Nová Toyota Prius již má české ceny. Stojí solidních 1.150.000 Kč a už v základu má super výbavu