Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSedan DS 9 má po modernizaci. Už jen s plug-in hybridy a cenou až 2,3 milionu
24 komentářů
KANKUNEN
12
na pohled levného tureckého sedanu by se mělo zavírat do blázince.
3_diamanty
1
Za 2 melony mas pritom uz kua drat fakt solidne premiove vozy ... toto je nejaky nepodareny vtip... ani 1,5 mega za tuto ropuchu nikto triezvy neda... neverim... predaje tu budu minimalne
speedfred
nechýbala odvaha v dizajne, teraz im už nechýba ani v cenotvorbe. 1,9M za základ aj keď dobre vybavený tak k tomu není čo dodať len veľa štastia.
hlavně hodně těch prodejů :-) Protože čísla jsou opravdu velmi špatná ....
https://static.wixstatic.com/…bc9733c9~mv2.jpg
čína:
https://static.wixstatic.com/…8903f085~mv2.jpg
https://static.wixstatic.com/…bc9733c9~mv2.jpg
čína:
https://static.wixstatic.com/…8903f085~mv2.jpg
Stejsn
by se jich muselo prodat, aby se aspoň zaplatil vývoj a výroba, to by mě docela zajímalo.
Tak DS9 jezdí na základě nové C6 pro čínu od roku 2018, takže se ten vývoj už asi zaplatil
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
ne čínská C6 stojí na platformě první genereace EMP2 V1 (platforma C4 Picasso/P308 II) byť některé zdroje uvádějí ještě starší platformu PF3 společnou s Peugeotem 508 první generace (W23; 2010) https://upload.wikimedia.org/…ic_2.0_Front.jpg
zatímco DS9 je postavená na modulární platformě EMP2 verze V2.3 která umožňuje zástavbu plug-in hybridního a bateriového pohonu ;-)
zatímco DS9 je postavená na modulární platformě EMP2 verze V2.3 která umožňuje zástavbu plug-in hybridního a bateriového pohonu ;-)
Což je drobný detail ;-)
to že použili jako základ nejakou společnou platformu neznamená, že se zaplatil vývoj toho auta, protože všechno viditelné na té paltformně (karoserie,světla, interier, materiály, čalounění, výbava) je pro DS specificiká a to něco stojí obzvláště když DS je ve své podstatě malosériovka ;-) což je jen drobný detail
Zumion
Umělecký kousek, který vyniká nad vším ostatním.
Škoda, že skoro žádné se neprodají a nejsou vidět, málo lidí si tohle koupí. :-( Rarita do muzea.
Škoda, že skoro žádné se neprodají a nejsou vidět, málo lidí si tohle koupí. :-( Rarita do muzea.
argejev
pamätám si keď som prvý krát naživo zbadal Phaeton. Tiež to bol neúspešný pokus o prienik v segmente prémie, ale malo to auto špičkové technické atribúty...a 12 válec, ktorý malo aj Bentley.
DS mi príde ako *** v alobale postriekane drahou voňavkou...
DS mi príde ako *** v alobale postriekane drahou voňavkou...
Když srovnával techniku Phaetonu a C6 Martin Vaculík došel k PŘESNĚ OPAČNÉMU závěru než ty = no JEDEN Z VÁS SE teda MÝLÍ
12válec, který mělo Bentley :-):-):-)
jestli vono to nebylo tak, že Bentley mělo 12válec z VW. a ani tak by to nesedělo, protože byl přeplňovaný /v Bentley/.
A Bentley vytvořili na podvozku Phaetonu komplet.
jestli vono to nebylo tak, že Bentley mělo 12válec z VW. a ani tak by to nesedělo, protože byl přeplňovaný /v Bentley/.
A Bentley vytvořili na podvozku Phaetonu komplet.
Poslední skutečný Bentley, co mělo pod kapotou tradiční 6,75 V8 bylo Mulsanne. A předtím Arnage a Continental T a R .
Ostatní byly šidítka pro dětičky s trapným deignem, teprve až současný Continental a Flying Spur aspon vypadaj docela k světu, když už maj špatný motory :-)
Ostatní byly šidítka pro dětičky s trapným deignem, teprve až současný Continental a Flying Spur aspon vypadaj docela k světu, když už maj špatný motory :-)
Martin911Turbo
Cena je hodně sebevědomá...
Za tu cenu je lepší, kvalitnější, dílensky luxusně zpracovaný Lexus
Za tu cenu je lepší, kvalitnější, dílensky luxusně zpracovaný Lexus
Taky si myslim, že by DS9 mohlo mít podobnou cílovku jako Lexus ES, akorát že je výrazně levnější a kvalitativně bych věřil víc Lexusu.
Robert Hlavaty
teda myslím po designové stránce jak exteriér, tak i interiér... bohužel se jim podle mě vymstí jejich spěch s elektrifikací a úplným upozaděním ICE nabídky, která již teď stojí na tříválcích (v benzínu). Nikdy bych si nekoupil krásné auto, které postrádá alespoň standardní dynamiku, abych se cítil bezpečně hlavně při předjíždění, či řešení jiných situací, vyžadujících normální pružnost a zrychlení...Jakýkoliv PHEV je pro 80% řidičů, praktický nesmysl resp. kočkopes, jak cenově, tak i starostí okolo provozu...
To si taky myslim, to už měli zkusit rovnou BEV. Ta technika za ty peníze nemá proti zavedené konkurenci šanci. Nemá někdo zkušenost zda DS dává slevy? Podle prodejů tipuju, že ne. Já už ho párkrát potkal, ale netušil jsem o jak velkou raritu jde :D
Arese
Takže, milé DS:"To je směšné cha, cha, cha, tuze směšné cha, cha, cha. odpuste mi cha, cha cha, že se směji vám!" Protože žádná výstižnější reakce na takto absurdní nabídku takto nesmyslného auta za takto šílenou cenu neexistuje! :-[] :-[] :-[] :no:
3_diamanty
Za 2 melony je 50 inych lepsich aut... tu nepochybne aj nejaka zakladna A6tka toto DSko povytiera vo vsetkom ... tu nie je o com...
Barry Lyndon
a nebo skutečný Citroen? Tipuju spíš to první, ale vlastně je to asi i jedno... :no: :D
v čem jezdíš příteli? na obrázku vidím velmi pohledný design, ostatně jako u všech DS potažmo Citroenů. výtky můžu mít k technice, ale vzhled je velmi slušný :yes: