Re: Větší vergl s odpornějším designem už se vyrobit nedá?
Design bych neřešil kdyby splňoval nějakou základní aerodynamiku a respektoval fyzikální principy právě s cílem třeba i zvýšit dojezd. Ale s vyšší rychlosti nad 70 se tady zřejmě opravdu ani moc nepočítá.
Zrovna pokud jde o user friendly je způsob řízení a ovládání BEV na míle daleko od spalovaku který vedle elektro auta působí jako těžkopádný, líný traktor s pomalými reakcemi a obvykle dost ubohou charakteristikou motoru o dostupné efektivitě využití energie v rozsahu který nabízí běžné BEV ani nemluvě
Ekonomické je to je relativně k ceně springa, ale reálně se podívejte na prodejní cenu stejného vozu v Číně, tam jste cenou do 100k a to je hned daleko zajímavější nabídka kterou má smysl okamžitě vzít do úvahy jako druhé, třetí auto na specifické pojíždění po městě v jedné osobě.
Tohle tu chybělo. Zcela opomíjený segment levných městských poskakovadel pro mladé kteří se nebojí "out of the box thinking" při uspokojování reálných potřeb, reálného nasazení vozu, reálného dojezdu (typický spíš jen příměstského dojíždění, nebo cesty do supermarketu pokud už tedy dotyčný dávno nepreferuje doručovací služby před blouděním mezi regály) velmi zajímavý kousek. Ale ta cena by mohla ještě tak o stovku níž aby z toho byl prodejní trhák.
Považuji titulek neboli nadpis tohoto článku neboli reklamy za velkou nadsázku
Pan redaktor je velký optimista když píše že je to plnohodnotný automobil a velmi zlomyslný když chce někoho v tomto poslat na dálnici výrok vypadá skvěle nebudu komentovat záleží na subjektivním pohledu
Za tyto penize je to zkousnutelne jako takovy kapotovany skutr na pojizdeni po meste jako dejme tomu treti mozna druhe auto v rodine pro vyuziti elektropohonu (nabijeni doma, stani za zonach). Cena skoro 4x vyssi pro eu trh neukazuje ani tak na to, ze by spolecnost z klatov byla nenazrana, ale spis zoufalou nemohoucnost eu s jeji preregulovanosti, predanenim a nekonkurenceschopnosti…
Tak vývoj na téhle “jebce” vidět rozhodně není :-[] Až se někdy elektro dostane na úroveň “user friendly” spalováku se všemi jeho vlastnostmi, tak pak se o tom můžeme bavit. Aktuálně je to pořád velký kompromis a vyžaduje to velké přizpůsobení od uživatele….
Ja som písal o tom, prečo ten bulík nado mnou píše, keď mu to za to nestojí.
Neviem, či nenávisť cítiš, ale tak sa často správaš, resp. píšeš. Jak sa spomenie EV, vždy skočíš. Vyjadruješ to aj poslednou vetou. EV nemajú všetky schopnosti, ale rozhodne viac, ako im pripisuješ. Asi si si nevšimol, že vývoj stále beží a že je to na úrovni EV vidieť.
Ale kulový. Jen říkám, že tenhle miniaturní čtyřkolový krám není ani auto. O pohonu nic nepíšu ;-)
Btw žádnou nenávist k elektromobilům necítím, mají svoje opodstatnění v městských vozech nebo službách, dál ne a rozhodně to není jediná cesta do budoucnosti ;-)
Tahle informace o modelu Pony je už docela mediálně stará - na ceskenoviny byla publikována 28.4.2023, denik.cz 1.5., fdrive 17.4., autickar 24.2. Dedukuju, že to firmu BLOHMANN spol. s r.o., ul. 5. května 687/IV, 339 01 Klatovy stálo nějaký obnos, aby se informace o těchto produktech objevila i na veleslavném webu s velmi živými diskuzemi ;-)
Těším se, až dostanu tohle auto do rukou a vyzkouším ho. Měl jsem jejich Tiger. Smart je proti tomu autu obr. Jasně na dlouhé cesty to není. Ale nákup? Malé přejezdy v Praze? To auto má prokazatelně výdrž odpovídající dojezdu minimálně 80km a to vážím 130kg a měřím 192cm. Jasně - po ujetí 30km jsem byl rozlámanej jako prase - tlumiče skoro žádné a sedadla relativně tvrdá. Rameno vytočené dopředu ... no a? Z toho auta je skvělý výhled na všechny strany. Parkovací kamera dělá co má. Skoro všechno se řeší přes dráty a ne řídící jednotku - takže pravděpodobnost selhání se taky zmenšuje. Jo a přes svojí váhu to auto se na okruhu rozjelo až na 90 km/h. Díky velikosti s tím zaparkujete skoro všude. Po prvotním šoku jsem usoudil, že to auto je skvělé do města. A tenhle lepší brácha bude určitě ještě šikovnější - obvzlášť kvůli úložnému prostoru. Nejsem zastáncem elektromobility, ale tohle bych do města prostě bral.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Robíš presne to isté, čo komunisti, a pred nimi fašisti. Keď nemám nepriateľa, vymyslím si ho a pripíšem mu toľko "zločinných" skutkov, že tomu nakoniec sám uverím...
Neboj sa, mozog ti vydrží až do konca života, netreba ho preventívne vypínať.
Je to homologováno jako čtyřkolka.
Má to pouze dvě místa, přestože originál je pro čtyři.
Má to záruku 2 roky, nebo 15000 km, podle toho co nastane dříve.
Cena je 370.000 Kč.
Děkuji nechci.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Pravý opak je pravdou. Pokud bude na zločinnou elektropropagandu odpovědí jen naše zaryté mlčení, elektrofašisté si to vyloží jakou souhlas. A kromě toho, na hrubý pytel patří jak známo hrubá záplata! :-)
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Necítiš sa trápne? Kvičíš a nadávaš viac ako všetci tí tvoji "elektrohujeri" dohromady. Zosmiešňuješ iba sám seba. Keď už sú tí "elektrohujeri" svojimi názormi takí podradní, prečo radšej nie si nad vecou, ale padáš na ich úroveň, alebo ešte hlbšie? To je debilné a nedáva to zmysel.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Kvičení a sprosté nadávky místních elektrohujerů (čímž ovšem nemyslím tebe) mi jsou rajskou hudbou! Protože dokazují, že moje zdejší snaha o eleminaci lživé elektropropagandy míří správným směrem! :-)
Pokud na tom displeji jdou sledovat filmy, videa a youtube za jízdy (a předpokládám že ano, proč by to tam jinak bylo), skutečně je to bráno jako bezpečné homologované vozidlo? Jestli ano, tak se Evropa úplně zbláznila.
Tento lacný šmejd má európsku homologizáciu? To snáď nie. V tom našom európskom Banánistáne je už snáď možné všetko... Nevliezol by som do toho ani v meste, nie ešte na diaľnici. Je to ako prebalené čínske, alebo najnovšie aj ukrajinské potraviny s nálepkou made in EU. Kam to spejeme, keď sú povolené takéto svinstvá. Stačí, že z toho tečú peniaze... :no::no::no:
Tak cena za jednu sadu od 4600 USD do 7000 USD. https://www.alibaba.com/…00496352512.html
Tak ještě o 40 cm prodloužit, dát tomu 5 dveří a 5 sedadel a klidně i za 10 000 USD bych neváhal.
Ale tato firma to nabízí za 360 000 Kč? Tak předpokládám, že nějako zapracovala na bezpečnosti v případě nárazu, protože za polepení nálepkami by si snad tolik narazit nemohli.
Jsem rád, že i sem dorazila informace o vozidlech elBlesk. Je to samozřejmě ekonomická volba pro nenáročného uživatele, nicméně za poměrně přijatelnou cenu. Já osobně výměnu Smarta za něco jiného zatím neplánuju.