Elektromobily
Kdyby to byl Plug-in hybrid s 1,6TDI, tak by to byl evropský best-seller... Elegantní + ve městě elektrický + na dálnici za 4,5L ve 130 / s dojezdem 1.000 km... A nikdo by neřekl ani popel...
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
naftak zije jen diky danovymu zvyhodneni nafty a i tak jsou prodeje benzinaku vetsi nez naftaku
u hybridu by byla pofiderni ekonomicka vyhoda naftaku proti benzinaku jeste pofidernejsi
u hybridu by byla pofiderni ekonomicka vyhoda naftaku proti benzinaku jeste pofidernejsi
Naftu + hybrid zkoušel jak PSA, tak i Mercedes a dopadlo to fiaskem...
chlapče, Mercedes prodává tisíce PHEV s dieselem a žádné fiasko se nekoná ... 😄 lžeš a nebo jsi jen hloupý?
Vzhledem k tomu že mám vikendovku SLK 350 a chodím na Mercedes fóra tak tam zkušenosti čtu, úspora paliva minimální, kufr malý, spojení převodovky a elektromotoru není bez škubaní a prodat po cca 10 letech auto je problém nikdo je nechce a to platí i pro psa jak Peugeot, tak i DS5 například
https😐/www.youtube.com/watch?…
kdyz vidim ty ceny a vykony, tak je jasny, ze koncernu ujel vlak
misto toho, aby se koncern nejpozdeji s dieselgate pred 8 lety chytil za nos a zacal se venovat hybridum a elektro, tak dal marnil penize a cas vyvojaru do vyvoje upadajicich dyzlu
a tohle je vysledek
kdyz vidim ty ceny a vykony, tak je jasny, ze koncernu ujel vlak
misto toho, aby se koncern nejpozdeji s dieselgate pred 8 lety chytil za nos a zacal se venovat hybridum a elektro, tak dal marnil penize a cas vyvojaru do vyvoje upadajicich dyzlu
a tohle je vysledek
Před lety jsem zodpovídal za dodávku dvou SW projektů pro Škoda Auto a trošku jsem nakoukl do fungování marketingu (tam jsme SW dodávali), IT (různé týmy), nákupního, právního a dalších oddělení a pochybuji, že by kdy Evropské automobilky byly schopny stát se stejně pružnými, nákladově efektivními a inovativními, jako je např. Tesla a nebo Čínské konkurence.
Před nějakým časem byly ve Forbesu dva rozhovory s Čechy, které pracovali pro Muska. Jeden pracoval ve SpaceX a druhý v Tesle. Ten co pracoval v Tesle měl mnohaleté zkušenosti z výroby a vývoje v Audi a popisoval několik příkladů, jak se problémy ve výrobě řeší v Tesle a srovnával to s Audi a říkal, že je to absolutně nesrovnatelné. To co by v Audi trvalo půl roku, protože na každou blbost je potřeba součinnost x dodavatelů a musí to jít na různé komise a řídící orgány, tak v Tesle problém vyřešili během 14ti dnů.
Nemám z toho radost, ale Tesla i Čínské automobilky si ukousnou velký kousek prodejů Evropských automobilek.
Před nějakým časem byly ve Forbesu dva rozhovory s Čechy, které pracovali pro Muska. Jeden pracoval ve SpaceX a druhý v Tesle. Ten co pracoval v Tesle měl mnohaleté zkušenosti z výroby a vývoje v Audi a popisoval několik příkladů, jak se problémy ve výrobě řeší v Tesle a srovnával to s Audi a říkal, že je to absolutně nesrovnatelné. To co by v Audi trvalo půl roku, protože na každou blbost je potřeba součinnost x dodavatelů a musí to jít na různé komise a řídící orgány, tak v Tesle problém vyřešili během 14ti dnů.
Nemám z toho radost, ale Tesla i Čínské automobilky si ukousnou velký kousek prodejů Evropských automobilek.
Radeji budu jezdit nemeckou kvalitou, nez americkou Teslou, kde upadava i kosmeticke zrcatko. Ono kdyz nekde neco trva pul roku, znamena to, ze si na tom nekdo dal zalezet. Ne to rychle a levne splacat za dva tydny.
"...rozhovory s Čechy, které pracovali pro Muska." - tak ty rozhodne nie si Čech. Ty si buď Maďar, Talian alebo Eskimák...
s cenovkou od 1 300 000 nahoru, tak mě nejdřív napadne Mazda CX60 se šestiválcem v dieselu, nebo plnotučnej, rámovej pick up. Tím nechci tvrdit, že u elektroauta je všechno špatně, ale auťáku mého použití sedí ty vyjmenované daleko víc.
A upřímně, nemám ve svém okolí lidi, kteří by po něčem takovém toužili, fakt netuším, kdo to kupuje. Pro bohaté ve velkých městech je to možná otázka prestiže a vystavení na odiv rádoby ekologický postoj, ale jinak fakt nevím. Měli jsme dva električáky ve firmě jako služební vozy, ale nikdo s nima nechtěl jezdit....tak už je nemáme...
A upřímně, nemám ve svém okolí lidi, kteří by po něčem takovém toužili, fakt netuším, kdo to kupuje. Pro bohaté ve velkých městech je to možná otázka prestiže a vystavení na odiv rádoby ekologický postoj, ale jinak fakt nevím. Měli jsme dva električáky ve firmě jako služební vozy, ale nikdo s nima nechtěl jezdit....tak už je nemáme...
CX-60 mám doma a MHEV úplně stačí 😄 Innsbruck a zpět 6,0 - a nešetřil jsem to. 6,0 za 254 koníků je opravdu slušné, na nádrž 1000 km dojezd.
Zvuk motoru 😄 Odhlučnění 😄 vzhled 😄 spokojenost 😄
Zvuk motoru 😄 Odhlučnění 😄 vzhled 😄 spokojenost 😄
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Plácat se po ramenou za to, že znečišťujete planetu a posíláte peníze do nedemokratickych zemí je opravdu zvláštní, nemyslíte?
Netrep.
Já bych spíš řekl, že velmi zvláštní je tvé úchylné, demagogické myšlení! 😄
Tak urážky jste zvládl, dušička má pokoj, ego si chrochtá a teď zkuste být konkrétní a napište mi, v čem je mé myšlení úchylné a demagogické.
Děkuji
Děkuji
Kde je v mém výše uvedeném příspěvku nějaká "urážka"? 😄
Znovu se ptám, v čem je mé myšlení úchylné a demagogické. Děkuji za odpověď.
Jestli ve Vašem vyjádření nevidíte nic špatného a takhle mluvíte s Vaší rodinou a nebo s kolegy v práci a přáteli, tak je mi Vás líto.
A tykání v diskuzích je značně buranské, ale to asi nikdy nepochopíte. 😞
Jestli ve Vašem vyjádření nevidíte nic špatného a takhle mluvíte s Vaší rodinou a nebo s kolegy v práci a přáteli, tak je mi Vás líto.
A tykání v diskuzích je značně buranské, ale to asi nikdy nepochopíte. 😞
Elektromobilita není rádoby ekologická, ale fakticky ekologická. I s naším šíleným energetickým mixem (hromada uhelek) je ev ekologičtější už po najetí 100 000km, pokud nabijite doma ze soláru, tak výrazně dříve. Energeticky mix se každý rok zlepšuje a tak se bude ekologicnost ev jen zvyšovat a snad se nám v roce 2033 podaří vypnout uhelné elektrárny a bude to skvělé.
Myslel som, že IQ v záporných číslach neexistuje. Mýlil som sa.
Když nemáte argument, tak tam hoďte urážku.
Nevím jestli si to uvědomujete, ale Vás normální člověk vážně brát nebude, takže je vlastně jedno, co píšete.
Ať se daří.
Nevím jestli si to uvědomujete, ale Vás normální člověk vážně brát nebude, takže je vlastně jedno, co píšete.
Ať se daří.
ja ho mam zablokovaneho, ale este pije a uraza? 😄
Nevím jestli pije, ale psal něco o mé inteligenci a neuvědomil si, že tím komentářem říká pouze něco o své inteligenci. S tím má ostatně problém nemalá část zdejších diskutujících....
Si nahlášen za zesměšnování diskutérů Hammuno, pokračuj. Dneska všechny 3 tvoje hlavní nicky nahlášeny 25x 😄 😄 😄 😉 😉 😉 😉 😉
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Do kerdele táhni sám, čínskej neomarxistickej sliuho 😄
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo všechno je fajk vid utopisto.
A všichni sou Čízek, víme.
Největší fake si tu ty Borisove
https😐/www.securitymagazin.cz/…-1404070607.html
A všichni sou Čízek, víme.
Největší fake si tu ty Borisove
https😐/www.securitymagazin.cz/…-1404070607.html
Představil bych vám řadu materiálů, kde se tvrdí něco jiného, ale vy už jste o své pravdě zjevně přesvědčen a mě se to po ránu nechce hledat. Ale můžeme zůstat u vaší teze.
Takže aby byl člověk eko echt, musí si jít koupit auto minimálně za milion a aby se toto projevilo jako opravdu eko, potřebuje ještě za půl míle vlastní FVE, přičemž co se týče toho auta, čeká ho v horizontu 10 let statisícová investice do repase baterky, nebo koupě nové, nebo koupě celého automobilu. Myslíte, že je to eko? A co myslíte, kolik lidí na to bude mít mít, a kolik z nich bude zrovna tyhle peníze chtít takto investovat?
Takže aby byl člověk eko echt, musí si jít koupit auto minimálně za milion a aby se toto projevilo jako opravdu eko, potřebuje ještě za půl míle vlastní FVE, přičemž co se týče toho auta, čeká ho v horizontu 10 let statisícová investice do repase baterky, nebo koupě nové, nebo koupě celého automobilu. Myslíte, že je to eko? A co myslíte, kolik lidí na to bude mít mít, a kolik z nich bude zrovna tyhle peníze chtít takto investovat?
https😐/www.autoforum.cz/…k-zkusi-reklamu/
A nedělej ze sebe blbce kvůli Slovenčině, je to trapné 😉